E3 2018 | اطلاعاتی در مورد بخش داستانی Anthem منتشر شد
در طی مراسم EA Play، الکترونیک آرتس (Electronic Art) به معرفی عناوین جدید خود پرداخت، و در این بین توجه ویژهای به Anthem داشت. شاید بتوان گفت که Anthem جاهطلبانهترین عنوان این شرکت برای عرضه باشد. در طی این مراسم یک تریلر سینمایتک و همچنین تریلری از گیمپلی بازی منتشر شد. حال در کنار این موارد، جزییات جدیدی از بخش داستانی این عنوان منتشر شده است.
در طی این مراسم کتلین روتسِرت (Cathleen Rootsaert)، سرپرست نویسندگان Anthem جزییاتی از بخش داستانی بازی منتشر کرد. او اعلام کرد که بایوور (BioWare) داستان بازی را به گونهای طراحی کرده که امکان اضافه کردن داستانهای جدید در طی سالهای آتی به این عنوان وجود داشته باشد. روتسِرت دلیل این کار را درخواست طرفداران برای داستانهای بیشتر پس از اتمام بازی بیان کرده و این موضوع نمونههای از پشتیبانی بازی، پس از عرضه را نشان میدهد. همچنین تایید شده که برای تجربهی Anthem به اتصال دائم به اینترنت نیاز خواهد بود.
همانطور که روتسِرت توضیح داده، برخی از داستانها و یا چالشها بعد از عرضه بازی، به این عنوان اضافه خواهند شد. همچنین این امکان وجود دارد که داستانی کاملا جدید توسط بایوور برای این عنوان منتشر شود.
بر فرض اینکه الکترونیک آرتس و بایوور بتوانند به این قول خود عمل کنند، مطمئنا Anthem باعث رضایت عدهی زیادی از بازیکنان خواهد شد. علاوه بر پشتیبانی داستانی در طی سالهای آتی برای این عنوان، بایوور اعلام کرد که Anthem شامل هیچگونه لوت باکسی نخواهد بود و در عوض بازیکنان میتوانند با پرداخت درون برنامهای، آیتمهای خاصی را تهیه کنند. طیف گستردهای از آیتمها برای شخصیسازی، در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. به هر حال بهتر است که این خریدهای درون برنامهای تاثیری بر روی گیمپلی نداشته باشند.
در مجموع به نظر میرسد که Anthem در تلاش است تا بهترین تجربه را برای بازیکنان به ارمغان آورد. دیدن اینکه آیا گیمپلی بازی به مانند نمایشهای آن خواهد بود و یا برنامهی بایوور برای پشتیبانی چندین ساله پس از عرضه، باعث تعامل بیشتر بازیکنان در بلند مدت با این عنوان خواهد شد یا خیر، جالب خواهد بود.
Anthem در تاریخ جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات
پیش از این به گفته خود EA جاه طلبانه ترین بازیشون StarWars Battlefront بود
به این هایپ ها تا حد امکان توجه نکنید
بازی تماما انلاین؟جالبه که داستان هم گذاشتن ولی بعیده خیلی داستان اش دهت سوزی باشه احتمالا همینه که از نقطه یک به دو برید پاکسازی کنید و برگردید
تجربه ثابت کرده وقتی بازی انلاین هست داستانش کششی بیشتر از این که گفتم نداره
درباره تریلر گیمپلی،افت شدید گرافیک بازی به راحتی قابل تشخیص هست،اما از اون ناامید کننده تر گیمپلی بازی هست،بازی قطعا موفق میشه ولی خیلی هاتون با من موافقید که گیمپلی خسته کننده بود،حالت پرواز شخصیت ها به دلم ننشت و انگار خیلی باید از این مورد استفاده کنیم و ادم اگه نتونه با بخشی که بیشترین استفاده رو داره ارتباط برقرار کنه حالش گرفته میشه
از این که بگذریم،مبارزات بازی روح و هیجان و سرزندگی نداشت،حداقل این گیمپلی که ما دیدیم خیلی ساده و ابکی بود
کارگردانی تریلر هم اصلا ادم رو هایپ نمی کنه و ضعیف بود
امیدوارم تو نمایش مایکرو جبران کنه
…
بایوور در لبه تیغ
شما قبل ازینکه بازی رو انقدر راحت بکوبی برو بشین دو ساعت بازی کن
کجا گفته که افت گرافیکی داره ؟؟
تنها مشکل منتقدا این بود که لوت باکس داره که اونم روزای اول برداشت
من الان دارم بازی میکنم و خیلی هم ازش لذت میبرم
اتصال دائم به اینترنت 😐
فقط جان مادرتون داستان چرت تحویل ندین!
والا جز گرافیک و محیط زیبا هیچ جذابیت دیگه ای توش ندیدم.
Anthem مثل نقاشی زیبایی میمونه که روی مقوا کشیده شده باشه.
اتصال دائم به اینترنت؟ پس هیچی