زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا

زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد

شایان مددی
۱۰:۰۰ ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا

رویداد The Game Awards از زمان آغازش در سال ۲۰۱۴، بستری برای جشن و قدردانی از دستاوردهای باورنکردنی بازی‌سازان بوده و قرار است که باری دیگر به لس آنجلس بازگردد.

خالق، مجری و تهیه‌کننده‌ی The Game Awards یعنی جف کیفلی (Geoff Keighley) از طریق توییتر اعلام کرده است که پنجمین دوره‌ی این رویداد از ساعت ۵ صبح ۱۶ آذر در سالن Microsoft Theater در لس آنجلس آغاز خواهد شد. از فردا نیز خرید بلیط‌های این رویداد میسر خواهد بود.

اکنون تاریخ مشخصی داریم! The Game Awards در ۶ دسامبر به لس آنلجس برمی‌گردد. بلیط‌ها هم این جمعه برای فروش قرار می‌گیرند. نمی‌توانم برای جشن گرفتن این صنعت صبر کنم و قول می‌دهم هر چقدر که می‌توانم کار کنم تا شبی عالی را برایمان رقم بزنم!

The Game Awards اولین بار در دسامبر ۲۰۱۴ برگزار شد و هر سال شاهد رشد قابل توجه آن بوده‌ایم، به‌طوری که رویداد سال گذشته ۱۱٫۵ میلیون بازیدکننده داشت و سه برار سال قبل‌ خود بود!

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا
زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ممنون بابت خبر فقط لس انجلس رو اشتباه نوشتید…..
    :yes:

  • Electropop گفت:

    اگه Halo: Infinity امسال منتشر بشه می تونه تمام معاملات Goty رو بهم بزنه.

  • FMR گفت:

    با این که سال های پیش در حقش ظلم شد ولی فورتنایت گوتی امسال ۱۰۰% :laugh:

  • PSFAN@COD گفت:

    یه سال اورواچ رو گوتی کرد
    یه سالم پابجی رو که هنوز منتشر نشده بود و منتقدا نمره هاشون رو بهش کامل نداده بودن نامزد کرد
    امسالم شک نکنید گوتی کسی نیست جز دزدان نارگیل چین،شاهکار قرن
    و اما چند ساله یه جایزه هم به بازیای سونی داده نشده،نمیتونم بگم برام مهم نیست،خیلی بده بهترین باشی ولی به خاطر برخی مسائل حقت در همچین جایی خورده بشه
    خداییش حق سونی بود حداقل سه تا گوتی تو نسل هشتم داشته باشه

    • اخه سال ۲۰۱۳ باز قابل درک بود چون gta بازی خوبی بود ولی اخه اورواچ؟ ؟؟؟گوتی؟؟؟؟؟

    • Fight Club گفت:

      یه لطقی کن بی زحمت اون سه تا گوتی رو نام ببر..

      • PSFAN@COD گفت:

        جوابتون رو پایین دادم،کامنت سروش رو ببینید.
        واقعا لیاقت گوتی شدن رو بازیای سونی داشتن و نامردیه بگیم این شایستگی رو نداشتن
        در خیلی زمینه ها واقعا بازیای سونی از بازیایی که گوتی شدن یه سر و گردن بالاتر بودن ولی بازم میگم حتما نباید گوتی میشدن،لیاقتش رو ولی داشتن،حالا هیچکدوم نشدن و بگم مهم نیست الکی گفتم،مهمه که عالی باشی بهت توجه نشه

    • Electropop گفت:

      تو بس که بازیای تکنفر بازی کردی نمی دونی بازی Online گروهی چی هست.

    • Last Of Us گفت:

      امسال رو به ردد میدن
      درسته ردد یک شاهکار بوده برای خودش. ولی دلیل نمیشه ردد دو هم همون موفقیت رو بدست میاره
      والا یادمه خود راک استار گفت توقع نداشته باشید به خوبی یک باشه. خودشون فهمیدن احتمالا دارن یک بازی عالی ولی نه شاهکار مثل یک میسازن
      من شرط میبندم به رددد میدن . همونجوری که به بایوشاک و لست با اون گیم پلی و داستان و موزیک و احساسات ندادن اومدن به جی تی ای دادن چون گیم پلیش قشنگه؟؟؟؟؟
      ببخشید گیم پلی واچ داگز ۱ هم قشنگ بود
      اسلیپین داگز هم قشنگ بود ولی آیا اینا گوتی شدن؟
      بازی باید همه چیز تموم باشه
      قبول کنید جی تی ای تو داستان و موزیک اینا حرفی برای گفتن نداره فقط و فقط گیم پلی قشنگی داره ولی بدون تعصب بهش نگاه کنید میبینید همه جی تی ای ها دقیقا مثل سری اساسین شبیه هم هستند
      نه خداییش قبول دارید؟؟؟ مثلا یکی بگه جی تی ای ۵ نسبت به سن آندرس دقیقا چه پیشرفت های خاصی کرد؟
      امسال باید به گاد بدن
      موزیک عالی
      گیم پلی عالی
      داستان عالی
      گرافیک عالی
      ابرشاهکار
      هیچ کدوم گادا اینجوری بهم حال نداد. نمره ۹۵ ( که با دست چک میشه ۹۴ ) تو نسل ۸ با این منتقدای سلیقه ای کار حضرت فیله
      و البته ملت فکر میکنند فقط جایزه این مراسم کیلویی مهمه
      بیگ وینر هم مهمه
      و جوایز دیگه هم مهمه
      که باز خدارو شکر هرایزن اینا جایزه های دیگه رو گرفتن

      • Fight Club گفت:

        Last Of Us
        نظرت دوتا نکته خنده دار داره..
        اولیش این جمله هست..
        ( جی تی ای تو داستان و موزیک اینا حرفی برای گفتن نداره).. قطعا این جمله از فکت هم اونور تر بود و خنده دار :yes:
        وقتی کاربری مثل شما میگه (بدون تعصب بهش نگاه کنید).. یا داری ما رو مسخره میکنی.. یا داری ما رو میخندونی… چون قطعا این جمله برات سنگینه :yes:
        بعدشم… gta متاش شد ۹۷ !!!!!
        اونم چی یه بازی مولتی پلتفرم !!
        قطعا نگاهه The Game Awards اول به عنوان مولتی پلتفرم هست..تا عنوان انحصاری..
        ایتم بگم… از بدشانسیه Last Of Us هم بود که جایزه رو نبرد…
        قطعا Last Of Us اگه تو هر سالی منتشر میشد به غیر از سال انتشار شدن ویچر و gta … قطعا جایزه رو میبرد..
        بعدشم در نظر داشته باش… نگاه منتقدین به عتوان عام هست نه خاص :yes:

        • JJSTYLE36 گفت:

          آقا من بخشی از حرف شما رو قبول دارم بخشی از حرف علی هم قبول دارم…gta همه چیش خوب بود و شایسته goty شدن رو داش ولی همچنین موافقم که gta از زمانی که ۳ بعدی شد تا الان تغییر بنیادی تو گیمپلی نداشته(چون لازم نداشته) و بهتر میبود اگه به بایوشاک یا لست میدادن
          فقط من یه سوال از شما دارم چون شما معمولا وارد کل کل های کنسولی نمیشی ولی ب محض اینکه یه فن سونی یه چیز غیر منطقی میگه میرزین سرش میگین متعصب(همه اینجورین ولی من از همه انتظار رفتار بی تعصب ندارم ولی چون شما رو بعنوان یک کاربر منطقی قبول دارم واسم سواله)…الان واقعا raam و دیگر اکانت هاش حرفاش منطقیه؟ از اون چرا ایراد نمیگیرین؟

          • Fight Club گفت:

            والا حقیقتا من خودمو یه فنه سونی میدونم…
            وظیفه خودم میدونم… که اگر کسی میاد از سمت ما فنا صحبتی میکنه… کاری نکنه که نگاه بقیه به ما فنای سونی تیره و تار بشه :yes:
            کاری که جناب علی اقا داره انجام میده… مصداق بارز این کاره :yes:
            یعنی شده تو سایت… ادم چیزهایی میبیته که حاله منه فته سونی رو بد میکنه..
            شما شک نکن تا زمانی که من هستم… تا اونجایی که بتونم جلوی بیشتر شدنه این کینه رو خواهم گرفت :yes:
            اما درباره اون کاربر که شما اسمشو بردین…
            این علی رو نذار کنار اون کاربر…
            ایشون رو اصلا بنده نظراتش رو نمیخونم که بخوام جوابشو بدم
            اگرم بخوام بخونم.. قطعا برای خنده و شادی…اگر بخوام جدی بگیرم که میشه مصداق بارز خود زنی :yes:
            خود فنای ماکرو باید جمعش کنن :yes:

          • Last Of Us گفت:

            گیر دادن ایشون معمولا یکمی شخصیه
            چون به قول شما ندیدم به فنای جبعه گیر بده
            براشون پایین ترم توضیح دادم دلیل حرفام رو
            شما قضاوت کن من درست میگم یا اشتباه

            • Fight Club گفت:

              بازم باید تکرار کنم…
              که بنده اصلا با کسی مشکلی ندارم…
              وقتی فکت عجیب غریب صادر میکنی… جوابتو میدیم… میشه مشکلات شخصی؟
              یه خورده بزرگ فکر کن :yes:
              اما در مورد توضیحات پایین ترت..
              منم بهت میگم… اون داور های فلان فلان شدهThe Game Awards
              سیاستشون اینه که همه رو راضی نگه دارن… یعنی چی؟
              کافیه امسال یه عنوان مولتی پلتفرم قوی ظاهر شه…
              جایزه رو از GOD OF WAR میگیرن میدن به اون عنوان…
              بعدشم اینا به خاطر مشکلاتشون با سونی نیست…. بلکه یه سیاستشون بر میگرده

        • Last Of Us گفت:

          خوب دوست من شما یک چیزی به من بگو
          متاش درسته شد ۹۷ به قول شما
          ولی اگر این جی تی ای اینقدر که میگی خوب بود؟ چرا مثل لست بالای ۲۴۰ ۲۵۰ جایزه نبرد؟
          چرا جایزه نویسندگان آمریکا رو بهش ندادن؟ که نشون میده حرف من در مورد داستانش درسته
          موزیک جی تی ای دقیقا چیه؟ ۴تا آهنگ معروف رو تو ماشین میشینی گوش میدی که اسمش موزیک بازی نمیشه
          گیم پلی جفتشون خوبن قبول
          گرافیکم جفتشون خوب بودن
          ولی داستان و موزیک لست سرتر بود + جوایز که خودش نشون میده حق لست بود گوتی بشه
          حالا دیگه اگر این حرفام برات خنده داره نمیدونم چی بگم
          در ضمن اون همه جوایز + پرافتخارترین شدن بازی تاریخ فکر میکنم نظر منتقدا و عام بوده نه خاص
          درسته؟

          ( بیچاره جعبه فنایی که این همه منفی میده. چقدر وقت میزاره بنده خدا )

          • Last Of Us گفت:

            در ضمن شما مگه نمیگی جی تی ای به حق گوتی شده؟
            کلمه last of us awards
            gta v awards
            تو گوگل بزنید
            نشون میده حرف من درسته یا غلط
            دیگه بحثم نداریم
            بیگ وینر + اون همه جوایز + پرافتخارترین بازی تاریخ + جایزه نویسندگان آمریکا کامل توضیح میده حق لست رو خوردن
            حالا کسی تعصب داره قبول نمیکنه مشکل من نیست

          • Fight Club گفت:

            استاد…
            اصلا نمیگیری که من دارم درباره چی صحبت میکنم!!!
            دارم بهت میگم…. سیاست این مراسم اینجوریه و ترجیج میدن انتخابشون مخاطب عام باشه :yes:
            اگه به من باشه… میگم بله …. حق لست بود که گوتی بشه
            ولی مگه به انتخاب من وشما گوتی رو میدن به لست؟
            دلیل نمیشه که حالا به خاطر یه سری سیاست ها.. جی تی ای رو بکوبیم
            به موزیک GTA گیر میدی!!!
            نکنه انتظار داری تو ماشین داری رانندگی میکنی…. برات اهنگ فلسفی یا غمگین بذارن!
            عجبا!!!
            داستان هم که قبلا بهت توضیح دادم… اصلا جواب منو ندادی!

          • JJSTYLE36 گفت:

            من نظرم با شما تا حدودی همسویه ولی دارم ملایم تر میگم ک به کسی ک این بازی رو دوس داره توهین نشه

    • Hala madrid گفت:

      مطمئن باش امسال red dead رو گوتی میکنن چون راکستار ساختش و برای اینکه مردم فکر نکنن داره حق خوری میشه god of war 4 رو گوتی میکنن(البته نمیگم رد دد بازی بدیه ها ولی بنظرم حداقل یه امسال رو دیگه باید یه انحصاری از سونی گوتی بشه

      • LordMercy گفت:

        من فکر کنم برای GOTY یه انتخاب دموکراتیک میکنن: همه رو راضی نگه خواهند داشت

        ممکنه بگی فن ا ی سونی، یا اصلاً فن ا ی بازی، ناراحت بشن یا بگن حق خوری شده، چیزی

        ولی یکی مثل من از GoW 2018 خوشش نیومد، حال نکرد باهاش … ولی RDR 2 و بازی هایی از این قبیل مخاطبین بیشتری دارن و … متأسفانه موفقیت ش ون از پیش تعیین شده ست

        GTA V … دو هفته قبل از انتشار اصلی گیر ش آوردم، دو بار م خریدم ش؛ ولی به هیچ وجه به اندازه ی GTA IV بهم حال نداد… در مورد موسیقی! اینجا به مشکل میخوریم… Soundtrack بازی اصلاً برای من یکی به چشم نمیومد… ولی رادیو ی کلّ فرنچایز GTA واقعاً به اندازه ی ساندترک ارزشمند ه…. سلیقه ی خیلی خوبی دارن اونایی که آهنگ ا رو انتخاب کردن… من هنوز GTA SA یا IV رو بازی میکنم بعضاً به خاطر آهنگ ا فقط رانندگی میکردم و لذّت میبرم

        و فراموش نشه یه بازی که خیلی بهش نگاه نمیشه: GTA Liberty City Stories! این بازی رو PSP خیلی ه، خیلی! تا این حد م بهتون بگم که میرفتم رو options و قسمت audio، بعد مینداختم رو یه station و هدفون به گوش میزدم و تو مسیر یا تو تنهایی وقت میگذروندم … بیشتر آهنگ ا ی این بازی رو م خود استودیو ساخته بود و وجود خارجی نداشتن

    • farshadx گفت:

      اگه به شما باشه که جز بازیهای سونی هیچ بازی دیگه ای اصلا قبول ندارید
      اون طرف مثل اینجا نیست تو هر مراسم هرکی پارتیش کلفتر و‌پولش بیشتر برنده بشه
      کافر همه را به کیش خود پندارد

      • PSFAN@COD گفت:

        بله حق با شماست
        اورواچ خیلی سرتر از انچارتد بود که گوتی شد و چون من دارم مطلبی رو میگم که خیلیا بهش اعتراض کردن اون سال قطعا اهل پارتی بازی هستم،ممنونم که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید

        • farshadx گفت:

          بله که بود اگه نبود که گوتی نمیشد اگه نبود که ۴۰ میلیون بازیکن نداشت
          انچارتد بزرگترین تبلیغات ممکن پشتش بود کلآ ۹ میلیون فروخت و دیگه هم اصلآ صداش در نیومد
          اما همین اورواچ که میگی هنوز هم داره میفروش و مسابقات قهرمانی داره هنوز داره اپدیت میشه و هنوز ازش خبر میاد
          مشکل شما اینکه وقتی یه چیزو دوست داری فمر مکنی همه دنیا باید همون رو دوست داشته باشن و بس
          بله شما داری میگی حق فلان بازی رو تو این مراسم خوردن بنده هم جواب دادم مثل ایران نیست که بشه با پارتی و پول چنین کاری کرد
          Last Of Us@
          سوزش من از کجا است؟!
          والا اگه سوزشی هم باشه واسه شما هست که اینجوری دارید به یه مراسم ایراد میگیرید
          نوب واسه شما داستان بازها تعریف نشده عزیز شما برو PVP تا بفهمی کلآ نوب یعنی چی
          میری ۲ تا AI میزنی فکر میکنی PRO هم هستی؟!

      • Last Of Us گفت:

        تو سوزشت از جایی دیگس نوب جون
        بازی های سونی با گوتی شدن و بیگ وینر شدن و همشه نامزد بودن مشخص کردن حرف من درسته

    • Soroosh0097 گفت:

      واسه ۲۰۱۶ حق سونی بود ۲۰۱۷ نظری ندارم چون نه zelda بازی کردم نه horizon ولی ۲۰۱۴ که خب مسلما رقابت بین dragon age و dark souls و middle earth بود و ۲۰۱۵ هم که witcher ترکوند (هر چند bloodborn هم شاهکار بود) چطور حداقل سه تا گوتی ؟
      البته امسالم گوتی تا اینجا حق gow مگه اینکه rdr واقعا خارق العاده تر از انتظارات باشه.

      • mohsenf5 گفت:

        همون روز که انچارتد۴ رو گذاتشن کنار اون بازی ارواچه چیه اونو گوتی کردن من ناامید شدم نسبت به عدالت این برنامه شماهم زیاد فکرتو درگیر نکنین امسالم اناناسی نارگیلی چیزی گوتی میکنن میره

      • PSFAN@COD گفت:

        ۲۰۱۶ که خودت میگی حق با سونی بود
        این یکیش
        هورایزن و زلدا هم بازی نکردی و نمی تونی دربارشون نظر بدی ولی خدایی همتون برید زلدا و هورایزن رو بازی کنید بعد نظر بدید
        هورایزن هم می تونست گوتی بشه،واقعا لیاقتش رو داشت
        بلادبورنم پتانسیلش رو داشت،در مقایسه با رقباش دست و پا بسته نبود
        گذشته از گوتی واقعا چرا یه جایزه مثل طراحی هنری یا کارگردانی به بازیایی مثل لست گاردین و هورایزن داده نشد؟
        باور کنید این مراسم همش کشکه
        سوال:
        چون به سونی بازی نمیدن این رو میگی؟
        جواب:
        بله ولی به خدا از روی فن بازی نیست
        یه نگاه به لیست غنی از عناوین خو ساخت سونی کنید می فهمید چقدر نامردیه یه جایزه به سونی داده نمیشه

      • Last Of Us گفت:

        داداش من زلدا رو بازی کردم
        بازیش گیم پلیش خلاقیت داره عالی
        ولی تو گرافیک پایین و هنریه
        تو موسیقی هیچ حرفی نداره
        دیالوگاشم همش متنه
        تو داستانم حرف خاصی نداره
        حالااااااااااااااااااااااااااااا
        هرایزن
        گرافیک فوق العاده
        گیم پلی قشنگ و خلاقیت داشت
        داستان قشنگ
        موزیک قشنگ
        متاسفانه زلدا هم حقش نبود گوتی بشه
        تو نمره دادن کیلویی بهش اون نمره رو دادن
        من خودم فن نینتندو هستم و بازیاش همیشه خلاقیت داشته و دارن
        واقعا کارش درسته
        ولی منی که جفتش رو بازی کردم میگم هرایزن رو باید گوتی میکردن
        حالا تو ببین پوبج ایرلی اکسز تو لیست بود به عمق فاجعه خودت پی ببر
        در مورد بلاد هم هرکی بلاد رو بازی کرده میدونه فراشاهکاره
        سولز رو میخوره میزاره اونجا
        اونم گوتی نکردن

        • TheSantader گفت:

          یه ویدیو تو یوتیوب هست به نام هورایزون vs زلدا برو ببین.
          وقتشه یه چیزی رو یاد بگیری.
          هرسال سر گوتی کردن بازیا منتقدا به یه چیزی توجه میکنن که بش میگن goty material
          این محتوا یه سری ریزه کاریای خیلی ریزه که نشون میده بازیو تا قطره ی اخر جزییات بش توجه کردن. این ریزه کاریا چیز فراتری نسبت به موسیقی عالی گیم پلی عالی و داستان و… که چیزای اصلی یه بازین محسوب میشه.
          مثلا gta 5
          تو برو با ماشین کنار یه نفر پشت چراغ صدا موتورتو زیاد کن بعد که چراغ سبز شد طرف باهات کورس میذاره.
          شیشه ماشینو بشکن کنارش راه برو صدای جیرینگ جیرینگ میاد.
          از ماشین پیاده شو صدای تیک تیک خنک شدن موتور میاد
          میتونم از این نکات خیلی ردیف کنم.
          و اما درمورد تغییر. اتفاقا gta 5 اولین gta بود که بعد از سه بعدی شدن ساختارشو عوض کرد. سیستم تغییر کاراکتر که پیاده کردنش تو سخت افزار نسل قبل به اون شکل یه شاهکار فنیه باعث شد مراحل از خشکی دربیاد و شما به جای اینکه سه ساعت از a بری b فلان رو بکشی برگردی a
          به جاش با تغییر کاراکتر صاف میافتادی وسط صحنه.

          • JJSTYLE36 گفت:

            برادر من تمام چیزهایی که گفتی ویژگی های فردی و جالب ب حساب میان میدونی چرا؟چون کسی نمیاد از قید داستان بزنه به صدای شیشه شکسته نمره بده
            تغییر کارکتر رو نمیشه بگی “تغییر ساختار” چون درنهایت گیمپلی یه چیزه فقط هر شخصیت ویژگی های خودشو داره
            من نمیگم gta بده …نمیگم حتما باید به لست یا بایوشاک میدادن ولی بنظر شما بیشتر حق بایوشاک و لست نبود؟

            • TheSantader گفت:

              خیلیام از قید گیم پلی نمیزنن بیان سر یه بازی تا گریشون بگیره.
              من قسم میخورم tlou جز ۵ بازی برتر زندگیمه و اگه دست من بود جایزه گوتی رو از وسط نصف میکردم میدادم جفتشون. این دوبازی تو یه سال اومدن ولی در کنار اسکایریم بهترینای کل نسل بودن. همینه که انقدر سرشون بحث میشه چون خیلی به هم نزدیکن.
              هر دو تو اتمسفر و مپ و موزیک عالین ولی یکی اولویتشو گذاشته داستان گیم پلی معمولی یکی برعکس.
              این کاربری که بش جواب میدم از هر پستی استفاده میکنه تا بازیا راکستارو بکوبه. منم به روش خودش جوابشو دادم. وقتی هر دو بازی انقدر خوبن من چیزی جز همچین نکات ریزی برا پیش کشیدن ندارم.
              تو ام میدونم نظرت رو tlou هس و قابل احترام چون طرف مقابلو نمیکوبی وای نظر من و خیلیای دیگم gta.
              هرکی بگه tlou من قبول دارم هرکیم بگه gta و هرکیم بگه بایوشاک احترام داره ولی طرف حق نداره بازی مقابل کوچک کنه. سازنده ۵ سال با بودجه ۲۶۵ میلیون روش کار کرده طرف اصلا به کل زندگی سازنده و fambase بازی از بیخ توهین میکنه.

              • JJSTYLE36 گفت:

                درسته ولی بنظر شما بایوشاک گیمپلی قشنگ تری نداره؟من اتفاقا با اینکه بی اندازه عاشق لست هستم بنظرم باید بایوشاک انتخاب میشد چون لست به اندازه کافی تو تاریخ جا باز کرد
                بایوشاک عالی بود نمیدونم نظر شما چیه ولی بنظر من هم جی تی ای و هم لست عالی بودن ولی بایوشاک یه چیز خاص هست … ب قول استاد آقا بابایی تو بررسی ویدیویی بایوشاک ۱ این سری بازی از بازی هایی هست که “باید” بازی کنی و کلا چیز خاصیه :yes:

                • TheSantader گفت:

                  این که کدوم گیم پلیه بهتری داره سلیقه ایه. به نظر من بایوشاک گیم پلی بهتری نسبت به tlou ارایه میده و داستانش هم خیلی عمیقه. Columbia رو هم که دیگه نگم. اصلا من مجذوب زیبایی این شهر شدم ولی gta گوتیه منه.جالبه که به نظر من همین gta نقطه ضعف های زیادی داره ولی همیشه بی نقص ترین بهترین نیست. باید نقص های بازی رو نسبت به حجمش سنجید.

          • Thesantader از نظرت خیلی خوشم امد این نکاتی که گفتی رو با دقت بهشون توجه نکرده بودم. ولی یه چیزی بهت بگم این مراسم بیشتر بر اساس نمره بازی و پر طرفدار بودن بازیه، یکی دیگه از نکات مهم بازی مولتی پلتفرم بودن بازیه، این مراسم یک جور سرگرمی مسخرست چون کاری ندارن داستان بازی در چه حد هست یا موزیک و غیره یا حتی گیم پلی بازی. این مراسم فقط جنبه تبلیغاتی داره اگه توجه کنی میبینی یه جوری جایزه میدن که همه راضی باشن.

  • ahkratos3 گفت:

    مسخره ترین مراسمی که دیدم :no: :no: :no: …. یعنی برنده ها رو فکر کنم تاس می ندازن انتخاب می کنن..

  • این یارو چرا جایزه ایکون یا نماد صنعت بازی را به میکامی نمیده?!
    برای من مهم نیست اما این نادیده گرفتن میکامی تو جوایز بجوری برام سوال شده

  • LordMercy گفت:

    خواهشاً از هنرمند ا ی خوبی استفاده کنید

    من هنوز اون لذّت ی که از Chverches بردم رو یادم نرفت ه

  • Hala madrid گفت:

    سال ۲۰۱۳ جی تی ای رو گوتی کردن tlou رو بیگ وینر.سال ۲۰۱۶ اورواچ رو گوتی کردن آنچارتد رو بیگ وینر.سال ۲۰۱۷ زلدا رو گوتی کردن به هورایزن هیچی ندادن.میترسم امسال و سال های بعد گاد و tlou part 2 و ds حتی کاندید هم نشن 🙁 :-/

  • mo1234 گفت:

    ای جانم مراسم بزرگ گوتی اصلا از گوتی که خبر میاد حالم دگرگون میشه در ضمن دیشب خواب دیدم تو مراسم حضور دارم و جوایز رو دیدم که به چه بازی هایی میدن ولی بررسی هایی دارم که انجام میدم و متعاقبا خدمت حضورتون اعلام میکنم با تشکر خیلی سایت خوبی دارین ممنون

  • من خودم دوست دارم گاد گوتی شه.
    ولی خب چه رد دد چه گاد هردو لایق گوتی هستند. حداقل اگه رد دد گوتی شه خیلی نمیگم نامردی شد.

    • Darkmax204 گفت:

      اینو الان جدی گفتی؟!
      یعنی مثلا رد دد گوتی بشه یکم میگی نامردی کردن؟
      مثلا با صدای آروم میگی “رد دد گوتی شد خیلی نامردی کردن” تا خیلی زیاد نشه؟ :rotfl: :rotfl: (شوخی)
      اگه قراره منطقی انتخاب کنن قطعا رد دد گوتی میشه
      محیق خیلی وسیع
      داستانی که حتی ندیده میشه گفت شاهکاره
      گرافیک درحد بازی های نسل ۹- یعنی بخوان بازی رو برای نسل ۹ عرضه کنن فقط کافیه یکم کیفیت سایه ها رو بیشتر کنن خودش یه بازی نسل ۹ـمی میشه
      گیم پلی هم قطعا شاهکاره مثل تمام بازی های راکستار
      مراحل تنوع بالایی دارن حتما
      بخش آنلاینش رو هم نگم کم میارید :rotfl:
      اون از مراحل و هایست هاش (فکر نکنم اسمش هایست باشه تو رد دد…)
      اون از خرید و فروشش
      و کلی موارد دیگه…
      ولی مهم تر از همه
      سیاست های عالی راکستار که هر DLC ای که میدن اندازه یه بازی جدا محتوا داره!

  • HamiDecaY گفت:

    به نظر من تمام جوایز رو باید بدن به state of decay 2 :inlove:
    بقیه هم برید بوق بزنید

  • Reason گفت:

    خب طبق معمول که سونی بازیاش گوتی نمیشه کاریشم نمیشه کرد،منطقی باشیم ۲۰۱۳ مطلقا حق gta بود شکی نیست گرچه من شخصا لست رو ترجیح میدم.ولی خب منطقا gta وسیع تر و کامل تر بود،لست در داستان و موسیقی و گرافیک(به دلیل بسته تر بودن و انحصاری بودن برتر بود) گیمپلی هم به دلیل تفاوت سبک‌ قابل قیاس نیست.
    ۲۰۱۵ بین ویچر و بلادبورن،اصلا بنظرم نمیشه گفت ویچر برتر بود،داستان هر دو عالی بود اما بلادبورن،اصلا این بازی به طرز عجیبی خاص و گیراست؛هیچ بازی شبیه بهش نیست چه داستان چه محیط چه گیمپلی،بلادبورن از نظر من میتونست گوتی باشه از طرفی هم نمیشد بگی ویچر نباید گوتی بشه،کاش میشد جفتشونو گوتی اعلام میکردن!!!
    سال بعد که به وضوح آنچارتد باید گوتی میشد،نمیگم اورواچ بده،ابدا این حرفو نمیزنم ولی،یه بازی تماما آنلاین که آخه بازی کاملی نیست،بریم به ۴۰ سال پیش زمانی که اولین بازی ها ساخته میشدن،میبینیم که بخش مالتی پلیر ریشه و اصل یک بازی نیست،اورواچ هم خودم بازی میکنم ضمنا بازی جذابی هست اما گوتی‌‌.‌‌.. بگذریم،امسال اگر بخوایم منطقی باشیم رقابت باید بین رد دد و گاد باشه،رد دد رو نمیشه نظر داد باید بیاد ببینیم چی میشه،ولی گاد یکی از زیباترین و به یاد ماندنی ترین بازی های تاریخه شکی درش نیست

زمان برگزاری The Game Awards 2018 مشخص شد - گیمفا