سازندهی BattleTech توسط Paradox Interactive خریداری شد
پارادوکس اینترکتیو (Paradox Interactive) که پیشتر وظیفهی انتشار BattleTech را برعهده داشته، حال سازندهی این عنوان یعنی استودیوی هربریند اسکیمز (Harebrained Schemes) را رسماً خریداری کرده است.
هربریند اسکیمز از این پس به عنوان استودیوی داخلی پارادوکس اینترکتیو شناخته میشود اما همچنان مدیریت و اعضای سابق خود را خواهد داشت. فردریک وستر (Fredrik Wester)، مدیر عامل پارادوکس، در خصوص این قرار دارد نظر خود را بیان کرده و به پروژههای آینده هم اشاره داشته است:
هربریند اسکیمز با یک تیم مستعد در ژانری که پارادوکس قصد فعالیت در آن را دارد، خود را به عنوان یک استودیوی در حد کلاس جهانی ثابت کرده است. علاوه بر این، ما این استودیو، مدیرها و بازیهایشان را دوست داریم؛ اینها معیارهای مطلق ما برای هرگونه قرارداد خریدی هستند. عرضهی موفقیتآمیز اخیر BattleTech و اولین پروژهی ما در کنار همدیگر، یک همکاری فوقالعاده بوده، اما این احتمالات کارهای مشترکمان در دراز مدت است که واقعاً هیجان ما را برمیانگیزد.
مدیر عامل هربریند اسکیمز یعنی جردن وایزمن (Jordan Weisman) نیز در این مورد صحبت کرده و از تجربه و تخصص پارادوکس گفته است:
من و میچ (Mitch) استودیوی هربریند اسکیمز را تاسیس کردیم تا چنین عناوینی تاکتیکی با داستانی غنی که دوست داریم خلق کنیم و طی هفت سال گذشته، استودیوی ما با شور و شوق اعضا و حمایت بدون چشم داشت طرفداراها، به حرکت خود ادامه داده است. با افزایش مقیاس بازیهایمان و شلوغ شدن بیش از حد بازار بازیها، ما احساس کردیم به همکاری با تیمی نیاز داریم که ثبات مالی و تجربه و تخصص در بازاریابی را با خود همراه داشته باشد تا ما بتوانیم برروی کاری که عاشقش هستیم، تمرکز کنیم؛ یعنی ساخت عناوین و داستانهای عالی.
میچ گیتلمن (Mitch Gitleman) به عنوان دیگر مدیر این استودیو اظهار داشته است:
کار با پارادوکس برروی BattleTech بهترین تجربهی دوران کاری حرفهای ما بود و به ما ثابت کرد که همکاری با این شرکت باعث افتخار ما خواهد بود. از این مهمتر، ما مخاطبان فوقالعادهای را که پارادوکس دارد، تجربه کردهایم: طرفدارانی که پس از عرضهی بازی خود، طی رویداد PDXCON در ماه مه ملاقات کردیم، پر از اشتیاق و قدردانی بودند. ما احترام بسیاری برای مخاطبان، تیمهای سرحال و همکار و خودِ این پروسهی نوآورانه قائل هستیم – اینها دقیقاً مناسب هم هستند.
هربریند اسکیمز ضمن کار برروی بهروزرسانها و محتویات دانلودی BattleTech، توسعهی عنوان تازهای را نیز آغاز کرده است. همچنین پارادوکس اینترتکتیو هدیهای را برای حامیان BattleTech در نظر گرفته و قرار است به همهی آنها نسخهای از Stellaris را هدیه دهد. جزئیات بیشتر در این باره در آیندهی نزدیک به اشتراک گذاشته خواهد شد.
BattleTech هماکنون در دسترس رایانههای شخصی قرار دارد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
غولی شده این پارادوکس !…اکثر بازی های پرطرفدار دستش هست.europa universalis و hearts of iron و age of wonders و crusader kings و stellaris و cities: skylines و غیره که همگی هم همیشه تو لیست پرطرفدار ترین بازی های استیم هستن !
فقط این وسط Total war و civilization رو باید از زیر دست سگا و ۲K بکشه بیرون..