تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا

تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد

سعید حلاجیان
۰۰:۰۴ ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا

از زمان معرفی عنوان Death Stranding در سال ۲۰۱۶، اطلاعات اندکی از این عنوان در دسترس قرار گرفت. با وجود این‌که طی سال گذشته نیز دو تریلر دیگر از عنوان Death Stranding منتشر شد اما همچنان ماهیت این عنوان نامشخص بوده و این موضوع باعث شده است تا تئوری‌های مختلفی در رابطه با آن مطرح شود.

یکی از مواردی که در تمام تریلر‌های منتشر شده از عنوان Death Stranding قابل مشاهده است نام سازمانی به نام Bridges می‌باشد که نورمن رایدس (شخصیت اصلی بازی) نیز به گونه‌ای با این سازمان در ارتباط است. به طور دقیق‌تر نام این شرکت همیشه همراه با تار عنکبوتی نمایش داده می‌شود که ظاهرا در طول ایالات متحده‌ آمریکا ( با نام شهر‌های متحد آمریکا در بازی ) گسترش می‌یابد.

حال به تازگی هیدئو کوجیما تصویر جدیدی از عنوان Death Stranding در اینستاگرام منتشر کرده است که در این تصویر، شاهد یک تار عنکبوت همراه با نام سازمان Bridges هستیم. این‌که تصویر مرموز منتشر شده دقیقاً چه مفهومی دارد، همچنان یک راز بزرگ است. شما می‌توانید تصویر مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا

البته با توجه به در پیش بودن رویداد E3 2018 و این‌که عنوان Death Stranding یکی از چهار عنوانی است که کنفرانس شرکت سونی به آن اختصاص دارد، بنابراین طی این رویداد مطمئناً اطلاعات و جزییات بیشتری به خصوص در ارتباط با سازمان Bridges در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PSFAN@COD گفت:

    بالاخره ده روز دیگه معلوم میشه این چیه

  • نمایش دث استرندینگ در e3 و کنفرانس سونی که تایید شده خودش کلی کفه ترازو رو به سمت سونی میبره.

  • Hamed777 گفت:

    اگه اون لیستی که لو رفت درست باشه و یه گیم پلی قراره ازش ببینیم پس همه چی معلوم میشه این دفعه
    ولی اگه لیست لو رفته دروغ باشه که قطعا دوباره میخواد تریلر بده
    به هر جهت منتظریم کوجیما
    یه ۲۰۱۹ مشتی با last2 و death stranding و بازی های مولتی پلتفرم عالی مث red dead و anthem در پیش داریم
    :-)) :-)) :-))
    یه پایان خوب واسه نسل ۸

  • Pejman hasani گفت:

    یه تصویر که سهله این بازی کلا مرموزه.

  • احتمالا این تصویر یه ربطی به اون ریسمان های سیاهی که از آسمون به زمین وصل شدن داره که اتفاقا توی تریلر ها مخصوصا تریلر ۲ یجورایی میشه استدلال کرد که این ریسمان ها توی بعد های دیگر توانایی جان دهی به اجسام بی جان مثل تانک ها و افراد مرده رو دارن …
    البته میگم که این فقط یه احتماله در E3 همه چیز مشخص میشه …

  • کوجیما با این حواشى مطرح کرده خودشو به یاد دارم موقع فانتوم پین قبل از اینکه از کونامى جدا بشه ویدیوهاى حاشیه اى زیادى نشون میداد……به شخصه با هایپ کردن موافقم اما زیادیش یه نمه زده کنندس…..چون اگه یک درصد گیم اونطور که هوادارا بخوان نباشه بد ضربه خواهد خورد…..و همینطور این هایپ ها یک هنرمند رو هنرمند تر نشون میدن نسبت به بقیه که چندان کار جالبى نیست….نمونش به نیل دراکمن اشاره کنم ( گرچند که نمیخوام مقایسه کنم) اما بهتر است سازنده رو یه اثر کار کنه بعد تریلر با اندکى هایپ اکتفا کنت و زیادیش امکان داره عواقب داشته باشه

    • all pacino گفت:

      کدوم هایپ برادر من بیچاره هنوز چیز خاصی از بازی نشون نداده در مورد فانتوم پین هم هیچ هایپی نکرد و تمام انتظارات از بازی رو حتی بیشتر براورده کرد واینکه بیشتر تریلر هایی که از فانتوم پین اون زمون اومد بیرون تو یه مرحله بود ونشون میداد که یه مرحله رو به چندین روش مختلف میشه تموم کرد کوجیما تو این صنعت ثابت شده است و من با اطمینان خاطر میگم که بابت این بازی اصلا نگران نباشید تنها نگرانی من اینه که بازی تماما آنلاین باشه چون یه چیزایی شنیدم

      • فرق هست بین سازنده اى که در خلوت خودش در قبال خلق کردن دنیایى فکر و کار میکند با سازنده اى که تا یه حرکت در ذهنش ایجاد میشه صد تا حرکت براى هایپ کردنش در نظر میگیره ( از دزدى کردن مغازه اى که بازى متال گیر بدزده کوجیما رو به یاد بیار ) بعضى سازنده ها بدون کوچکترین هایپ دارن کار میکنن نمونش به تل تیل گیمز اشاره میکنم که با اراده داره روى #wolf_among_us کار میکنه و تا حالا یه تریلرم نداده و همینطور ناتى داگ که داره رو #Tlou کار میکنه.

        • all pacino گفت:

          خب کوجیما از زمان معرفی بازی تا الان ۲ تا تریلر بیشتر نشون نداده که در ضمن همه کوجیما رو میشناسن و این از عادات همیشگی نابغه ژاپنیه که دوست داره همیشه مخاطبین رو به فکر و تبادل نظر وادار کنه و این از نبوغ کوجیماست ایشون استاد غافلگیر کردنه و دلیل اینکه همه الان با هیجان منتظر دیدن تریلر گیم پلی هستن هم ایشونه اصلا به کار ایشون شک نکن و مطمعن باش هایپ نمیکنه و مثل متالگیر میترکونه

    • armin2100 گفت:

      دقیقا منم میخواستم همینو بگم،جوری هایپ کرده که دیگه هرچقدر هم خوب باشه نمیتونه انتظارات رو برآورده کنه،خیلی از بازیا فقط به خاطر هایپ الکی شکست خوردن در حالی بازی خوبی بودن

      • صد در صد ….مخصوصا در این نسل که طرفدار در ذهن خودش گیم رو میسازه و خودشو جاى سازنده جا میزنه و دنیایى خلق میکنه در تخیل خودش حال اگه گیم اونطور که اون تجسم کرده نباشه از بازى نه تنها زده میشه که هیچ بلکه شروع میکنه به سرکوبش…..

    • PSFAN@COD گفت:

      خداییش از شور و مزه درش اورد از بس سکرت کار کرد

    • arsalaan گفت:

      اتفاقا به نظر من این اوج هنر کوجیما رو میرسونه که با این که مخاطباشو به درجه ی مِگا هایپ میرسونه و انتظارها از بازیش به شدت بالا میره ولی باز هم بعد از عرضه ی بازی همه ی طرفدارا با اثری فراتر از حد انتظاراشون مواجه میشن.
      از طرفی هم یک سری افراد یا شرکتها که هنر این کارو ندارن میخوان از همین روش استفاده کنن که نتیجش چیزی جز شکست کامل پروژشون نیست. نمونش هم ubisoft توی چند سال گذشته که کلی از پروژه هاشو به خاطر هایپ بی مورد سوزوند مثل whatch dogs و کلّی AC و…. (البته الان خوشبختانه به نظر میرسه سیاستهای ubisoft نسبت به سالهای پیش تغییر کرده که نتیجش هم شده عناوین موفقتری نسبت به اون دوران)

      • هر کارى زیادیش خوب نیست
        سازنده هایى هم هستن که بدون هایپ بى مورد در پى زنده نگه داشتن سنت خودشون هستن نمونش بتسدا که راندمان کاریش بسیار بالا بوده …..کوجیما زیادى تر از آن چیزى که هست خودشو نشون داده و به نظر بنده باعث شده خیلى از گیمرا بقیه سازنده هایى که مثل کوجیما با هایپ خودشونو زنده نگه نمیدارن ، فراموش بشن نمونش الان استاد میکامى هنر این استاد به جرعت از کوجیما بالاتره ولى هایپ نمیکنه گیمر کم کم یادش میره این بزرگوارو……..

        • phantom گفت:

          استاد میشه مقایسه کنی بازیای کوجیمارو با میکامی؟!!!میکامی رو قبولش دارم ولی هیچکدوم از بازیاش انگشت کوچیکه ی یکی از متال گیرا نیست. الانم کوجیما اگه داره هایپ میکنه واسه اینکه این تواناییو تو خودش میبینه…الان با این چن تا تریلرم کوجیما نشون داده میتونه بازی شاهکاری ارایه بده…حداقل تو زمینه داستانی و کارگردانی کات سین ها هممون میدونیم کوجیما استاده و تریلرایی که دیدی فعلا توو این زمینه هست.سر فانتوم پینم کونامی هی چپ و راست تریلر میداد خود بازیم ناقص منتشر کرد وگرنه با اون همه هایپ بازم بازی فوق العاده بود…اگه با فانتوم پین مشکل داری یه نظری به متال گیرای قبلش کن.اگه سر اونا هم نظرت این باشه من حرفی واسه گفتن ندارم دیگه

        • arsalaan گفت:

          من هیچ وقت میکامی و کوجیما رو با هم مقایسه نمیگنم سبک کاریشونم حتی با هم فرق داره و دلیل نمیشه اگه کوجیما کاریو انجام میده اون کار خوب باشه یا بد . مهم نتیجه ی کاره. مهم اینه resident evil و DMC و MGS خلق کنی . حالا یکی سبکش اینطور که همرو منتظر نگه میداره یکی دیگه هم تا روزای آخر عرضه کسی نمیدونه چنین بازی اصلا وجود داره.
          حرف من این بود تو این زمونه که یه سری منتقد به شاخ و برگ درخت بازیت هم گیر میدن ، ریسک بزرگیه این همه تشنه نگه داشتن همه.
          با احترام.

  • این بازی برای pc نمیاد خیالتون تخت…..چون موتور گرافیکیش مال سونیه تا سونی رضایت نده عمرا روی هیچ پلتفرم دیگه ای بره خیالتون تخت 🙂

  • FMR گفت:

    اگه اشتباه نکنم e3 پارسال هم کوجیما با انتشار این عکس گفت که متاسفانه توی e3 2017 قرار نیست باشه
    حالا یه نکته جالب اینه که توی دموی گیمزکام دو سال پیشش (اگه اشتباه نکنم) ونوم اسنیک یک نشان از p.t روی بازوش داشت که عکس یک عنکبوت بود!
    آیا این ها به هم مربوطند؟ من فکر نمیکنم بعد از انتشار بازی هم کاملا و به طور صریح معلوم بشه، تازه باید یک سال توی بازی گشت و تک تک چیز های درون بازی و خارج بازی رو بررسی کرد تا یه تئوری منطقی بینشون پیدا کرد!
    حتی یک تئوری از دث استرندینگ بود که این ها همه توی ذهن باس وقتی شیش ماه توی کما بوده داره اتفاق می افته!
    در هر صورت دلتون رو خوش نکنید که بعد از انتشار دث استرندیگ بتونید بازی رو کامل بفهمید!

  • با این تصاویر میخواد حال ملتو بگیره
    کشتمون ازبس تصویر داد :-/

  • Smoking Alien گفت:

    باو دیگه دارین خیلی شلوغش میکنین از هر چیزی میخاین ی چیزی دربیارین همین عکس ۶ماهه بک گراند سیستممه هیچ چیم از توش درنمیاد

  • Tanesh گفت:

    تو تریلر قبلی دقت کرده باشین یه ماشینی بود . و در تریلر قبل اون ک همون اقاهه که رو کتش همین علامت تار عنکبوت که روی در ماشین هس تو تصویر اول بود . چی گفتم

  • big_cypher گفت:

    بازی اگه فقط انلاین باشه خیلی موفق نمیشه البته بعید میدونم کوجیما همچین کاری کنه و یع گیم تمام انلاین بده بیرون

  • Reason گفت:

    عکس به نظر شبیه یه کد میمونه،دقت کنید یه قسمتهایی از تار پر رنگ تر هست این اتفاقی نیست،کدوم تار عنکبوتی یه جاش کلفت تره؟!شاید مثل یه پازل اگر این خطوط رو کنار هم قرار بدیم یه کلمه ایجاد شه،یا یه رابطه ریاضی!

  • Mohammad361 گفت:

    این بازی و این علامت حتما به metal gear یه ربطی داره

  • Y PS گفت:

    اینطور که من میبینم حتی با انتشار بازی هم نه تنها سوالات ذهن گیمرها کم نمیشه بلکه مغزمون بیشتر هنگ میکنه!
    استاد کوجیما دقیقا داری چیکار میکنی؟!

  • Hala madrid گفت:

    کم مونده جنرال رام death stranding رو هم انحصاری جعبه x معرفی کنه.
    اگه بخوایم مثل اون حرف بزنیم باید بگیم:بازی ای که رسما انحصاریه ولی عملا هم انحصاری ps4 pro هست

  • Soldier_313 گفت:

    مطمئن هستم این بازی اگر بیرون بیاد به یه شاهکار فراموش نشدنی تبدیل میشه!

تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا
تصویر مرموزی از عنوان Death Stranding منتشر شد - گیمفا