ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا

ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد

مبین امیری
۲۳:۴۵ ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا

گزارش جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شده که می‌گوید وقایع داستانی این بازی ممکن است قبل از وقایع داستانی عنوان Assassin’s Creed Origins جریان داشته باشد.

هفته پیش عکسی از محصولاتی مانند جا کلیدی و تی‌شرت منتشر شد که برروی آن عنوان Assassin’s Creed Odyssey نوشته شده بود و خبر از عنوان جدید این سری داد. سپس ساعاتی بعد شرکت یوبی سافت با انتشار تیزری ۶ ثانیه‌ای از این بازی رونمایی کرد و اعلام کرد که این بازی در E3 حضور خواهد داشت و در این نمایشگاه از این عنوان نمایشی منتشر خواهد کرد. تنها چیزی که از این بازی بصورت رسمی تائید شده است این است که این بازی در یونان باستان جریان خواهد داشت. شایعات دیگری نیز منتشر شده که می‌گوید دو شخصیت زن و مرد در بازی حضور دارند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و با آن به بازی بپردازید همچنین گفته میشه که المان‌های RPG بیشتری در این عنوان بکار رفته و شما توانایی انتخاب دیالوگ در گفتگوها را دارید.

بعد از اینکه این بازی بصورت رسمی معرفی شد و مشخص شد که این بازی در یونان باستان جریان خواهد داشت، طرفداران این سری به این فکر افتادند که به احتمال زیاد این بازی بعد از وقایع داستانی Origins جریان خواهد داشت زیرا مراحل پایانی بازی Assassin’s Creed Origins بگونه‌ای بود که این ایده را در ذهن طرفداران این سری انداخت. حال گزارش جدیدی منتشر شده که خلاف این را ثابت می‌کنند و می‌گویند وقایع داستانی این بازی قبل از نسخه Origins جریان خواهد داشت.

بنظر می‌رسد که عنوان Assassin’s Creed Odyssey می‌خواهد به عقب تر از خطر زمانی نسخه Origins برود و قدیمی‌ترین تاریخچه سری Assassin’s Creed را روایت کند. وب سایت Techradar اخیرا در مورد این مطلب گزارشی تهیه کرده که ایده بسیار جالبی را مطرح می‌کند. در عنوان Origins نحوه تشکیل انجمن برادری و نحوه ارتباط Eagle Vision و حضور عقاب به عنوان یکی از نماد‌های انجمن برادری پرداخته شد ولی هیچ نشانه‌ای از نحوه ساخته شدن Hidden Blade داده نشد. شاید این سری بخواهد در عنوان Odyssey به عقب‌تر بازگردد و نحوه ساخت و شکل گیری اولین Hidden Blade را روایت کند.

شاید یکی از قانع کننده‌ترین دلیل این نظریه این باشد که در نسخه Origins با وجود نشان دادن نحوه پیدایش و شکل‌گیری خیلی از چیزهایی که در سری Assassin’s Creed با آن‌ها آشنا هستیم، هیچ توضیحی درباره نحوه ساخت Hidden Blade داده نشد. زمانی که شخصیت آیا Hidden Blade را به شخصیت بایک داد گفت که “این وسیله متعلق به شخصیتی به نام داریوش بوده که بوسیله آن خشایار شاه را کشته است” و با نام خشایار شاه اغلب شما ار به یاد چه چیز می‌اندازد؟ جنگهای ایرانیان با یونانیان باستان و اسپارتها که بنظر می‌‎رسد عنوان Assassin’s Creed Odyssey قرار است به این جنگ بپردازد.

با وجود این نظریه‌ای که از سوی وب سایت Techradar منتشر شده باید برای تائید شدن این اطلاعات و منتشر شدن اطلاعات رسمی از این بازی، تا کنفرانس خبری یوبی سافت در E3 منتظر بمانیم. البته ممکن است این مورد به مذاق ما ایرانی‌ها خوش نیاید اگر استودیوی سازنده و شرکت یوبی سافت در نشان دادن ایرانی‌ها بد عمل کند و ایرانی‌ها را مانند فیلم ۳۰۰ نشان دهد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا
ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یوبیسافت کارهاش مثل راه رفتن رو لبه چاقو هست ….از طرفى بخوایم بگیم پول پرسته درست نیست از طرفیم بگیم مثل بتسدا وفادار به سنته بازم در چند کار خوب عملکرد نداشته…..به شخصه با فارکراى ۵ به این نتیجه رسیدم که یوبى سافت میتواند مثل سنت خودش فضایى خاص خلق کند که در ذهن گیمر ماندگار باشد …..به شخصه راجب اوریجینز نه میگم بد بود نه میگم خوب بود اما بلافاصله داره اساسین بعدی رو معرفى میکنه خطرناک هست …..امیدوارم سرى جدید اسپلینتر رو معرفى کنه که این صنعت گیم بدجور به سم فیشرهایى نیاز داره که با اومدنشون یاداور خاطرات خوش قدیم و همچنین خاطرات جدیدى رو ثبت کنن
    #افلاین_قدیم

  • زمانی که شخصیت آیا Hidden Blade را به شخصیت بایک داد گفت که “این وسیله متعلق به شخصیتی به نام داریوش بوده که بوسیله آن خشایار شاه را کشته است”
    یا علی . چه شود . شاید اساسین ها طرف ایرانی ها باشن. همه چیز تو e3 مشخص میشه. فقط امیدوارم همون ۲۰۱۹ منتشر شه

  • PC and PS4 گفت:

    پس origins واقعا origins نبود

    امیدوارم نسخه بعدیش تو ایران باشه و شاهد اولین اساسین ها باشیم……
    واقعیت هم اینه!!!

  • بلآخره یوبیسافت سر عقل اومد ایرانیها رو هم دخیل کرد
    البته همونجور که گفتین ایرانیارو وحشی نشون ندن یه صلوات بلند ختم کنید 😀 😀
    ولی حیف نیست ایران کبیر رو فقط بصورت جزئی در بازی نشان بدهند
    اصلا یه نسخه جدا برای ایران باید در نظر گرفته بشه این ظلم به تاریخچه ایران است

  • Ba Yek گفت:

    جدای از بحث ضد ایرانی بودن فیلم ۳۰۰ که البته من فقط همون اولی رو دیدم و نسخه جدیدش رو ندیدم بنظرم اگه تم بازیش مثل اون فیلم باشه عالیه.نحوه مبارزاتش بخصوص سوره‌ای دفاعی شون و لشکر های بزرگ کماندار همچنین اون شخصیت غول پیکر که آدم رو یاد تروی میندازه تو فیلم هم صورت اسپارت رو خش انداخت.کلا تم جالبی داشت واسه بازی خوبه.بعلاوه اینکه اساسین هر چی به زمان حال اومد افت کرد تا جایی که کارش به تفنگ و هفت تیر رسید.نزدیک بود برق هم اختراع بشه که دوباره برگشت قبل همه نسخه های قبلی.کلا این بازی قابلیت ها و پتانسیل اصلیش مال گذشته هاست.بهتره همش برگرده گذشته و خب اگه مثلا نسخه بعدیش مثلا دوره خشایارشا یا فرضا کوروش یا داریوش باشه که بنظرم خوبه.کلا من با کمان و نیزه و شمشیر بیشتر حال میکنم.البته فقط تو این بازی.در آخر اینو بگم که تو نسخه Brotherhood قابلیت پرتاب نیزه و تیر وجود داشت که متاسفانه تو هیچ نسخه دیگه ای ندیدم بلکه تو این بذارم.رو چاقوهای پرتابی هم باید بیشتر مانور بدن و بنظرم بد نیست که کم کم فلاخونده و پلخمون رو هم به بازی اضافه کنن .

  • Reason گفت:

    ۱۱ سال پیش که AC رو بازی کردم،و بعد از اون AC2 و brotherhood ،هیچوقت تصور نمیکردم یوبیسافت به همچین داستان زیبایی به این‌شدت لطمه بزنه،بازی بعد از AC3 یا نهایت بلک فلگ از مسیرش خارج شد،داستان اصلی درباره‌ی desmond بود،که اصلا معلوم‌ چی شد،یا اون فرشته که مجبورش کرد اوکارو بکنه و آزاد شد؛چی شد اصلا؟چرا حرفی ازونا زده نمیشه؟

    • Hamed777 گفت:

      با نظرت کاملا موافقم
      اگه یه سری از گیمر های جدید مث ما اساسین۱ و سه سری اتزیو رو بازی میکردن قطعا از اساسین۳ به بعد لذت زیادی نمیبردن
      حیف که واسه نیو گیمرا این چیزا دیگه مهم نیس
      همین دوستان عزیز هستن که بلک آپس۴ رو میخرن
      چون اصلا بلک آپس ۱ و ۲ نمیدونن چیه

  • اگر بازی توهین به ایران و ایرانی باشه که احتمالش زیاده .پیشنهاد میکنم با نخریدن و تحریم کردنش حداقل کاری که می توانیم بکنیم.ا ینا هنوز که هنوزه از خشایار شاه بزرگ عقده دارن.

  • White Beard گفت:

    امیدواریم تعصبات سیاسی در بازی دخیل نباشد و این بازی هم مانند «اسپلینتر سل بلاک لیست» درایران برچسب قاچاق نخورد،تا اینکه ماهم از این بازی مانند تمام جهانیان بهره ببریم. :sweat:

    BE THE UNKNOWN MAN# 😎 :yes:

  • Hamed777 گفت:

    اگه کاراکتر اصلی یونانی باشه پس یعنی میخوان مارو وحشی و بی تمدن نشون بدن
    از یوبیسافت که پرنس آف پرشیا رو با یه کاراکتر ایرانی ساخت انتظار نداشتم

  • Roman گفت:

    به قول “Braaaaa” پس اوریجینز زیاد هم اوریجینز نبود

    امیدوارم گیمپلی باز هم مث یونیتی بشه و این انتخاب دیالوگ فقط شایعه بشه/:
    به نظرم دیگه از سری اساسینز کرید فقط اسمش مونده همونطور که دیدیم بایک اصلا اساسین نبود بلکه مدجای بود که اخرش یدونه برچسب اساسین روش زدن شد اساسین :-X گیمپلی هم که دیگه مشهود بود که چیزی از نسخه های قبلی به ارث نبرده

  • Pazikon گفت:

    این یوبی برای پول حاضره بازی رو به دوران پارینه سنگی و انسانهای اولیه هم ببره همونطوری که با فارکرای اینکارو کرد

  • taxi driver گفت:

    از جنگ های صلیبی شروع کرد رسید به دوران ویکتوریایی ……ازین سر از مصر برگشت زده به یونان حتما بعدی پارس و . بابل و بربر ها و … تا برسه به اولین اساسین عالم خلقت هابیل و اولین تمپلار .قابیل 😮 :sweat:

  • Senatorbigy گفت:

    منم اون روز معرفی این رو گفتم و منفی گرفتم 😐 دقیقا مثل قضیه آنلاین بود fallout 76 و قضیه V تو بتل جدید 😐 خلاصه عحب حدسایی میزنم ها :rotfl:ولی حداقل امیدوارم شکوه ایران باستان رو تو بازی جا کنن:)

  • Ali گفت:

    در هر صورت امیدوارم گیم پلی بازی بیشتر به عنواین قدیمی سری مثل brotherhood شبیه باشه تا origins
    گیم پلی شمشیرزنی،نبرد تن ب تن و… توی نسخه های قدیمی تر خیلی جذاب تر بودن

  • michaelbn گفت:

    Origins آشغال به تمام معنا بود. کل اصالت سری به زیر سوال رفت همه ی اونایی هم که میگن خوبه کسایی هستن که یا فن بوی متعصب اتزیو هستن یا این سری رو از بلک فلگ شروع کردن. هنوز برای من بهترین و شاهکارترین اسسین همون نسخه اول و آلطایر کبیر هست. با اینکه اوریجنز گند بود ولی جیب اوبی سافت رو خوب پر کرد و الان دوباره مراسم شیردوشی و پول پارو کردن راه افتاده نسخه هایش تکراری و سطحی ولی با فروش بالا. یوبی یافت باید مثل آدم این سری رو جمع کنه یا با یک نسخه ی خوب این سری رو تموم کنه و پروندش بسته بشه چون خود یوبیسافت نمی‌دونه تکلیفش با این سری چیه. اول میگن آدم و حوا اسسین هارو تشکیل دادن بعد شد نواده هاشون بعد شد اون دوتا آفریقایی سبک مغز الانم حتما شده این. جای خالی کوری می مغز متفکر داستان هایش این سری و اعضای کهنه کار یوبیسافت ​مونترال حسابی حس میشه.

ممکن است بازی Assassin’s Creed Odyssey قبل از Origins جریان داشته باشد - گیمفا