احتمال وجود بخش تکنفره داستانی در بازی Star Wars استودیوی الکترونیک آرتس ونکوور
اگر در جریان اخبار باشید میدانید بازی ناتمام Start Wars که توسط استودیو ویسرال گیمز (Visceral Games) به رهبری نویسنده و کارگردان نسخههای اول تا سوم مجموعه Uncharted یعنی امی هنیگ (Amy Hennig) در دست ساخت بود، اکنون تحت توسعهی استودیو الکترونیک آرتس ونکوور (EA Vancouver) قرار دارد. درحالی که صحبتهای زیادی دربارهی تغیر محتوای بازی و اضافه شدن سرویسهای آنلاینی که امروزه در اکثر بازیهای سرویس محور مرسوم هستند وجود دارد، به نظر میرسد این بازی دستکم همچنان دارای بخش داستانی تکنفره خواهد بود.
در اعلامیهی اخیری که شرکت الکترونیک آرتس برای استخدام طراح آنلاین ارشد منتشر کرده، ذکر شده که فرد متقاضی باید دارای شرایط توانایی “کار کردن با کارگردان خلاق، کارگردان بازی و نیز نویسندهی ارشد جهت متصل کردن روایت بخش تکنفره و گیمپلی برای ایجاد تجربهای میخکوب کننده” را داشته باشد.
همچنین توانایی پیاده کردن “ویژگیهای اقتصادی در محیط آنلاین با همکاری تیم بخش آنلاین” در راه رسیدن به “هدف ایجاد تجربهای پیوسته و سرویسهای آنلاین” نیز در این اعلامیه ذکر شده است. در نهایت، متقاضی وظیفهی “تجزیه، تحلیل و ارتباط برقرار کردن دربارهی ویژگیهای جذاب و جالب برای بازیکنان در بازیها و خدمات آنلاین” را خواهد داشت.
با توجه به ملزومات این آگهی، به نظر میرسد الکترونیک آرتس به صورت جدی قصد دارد سرویسهای آنلاین را به این بازی اضافه کند که البته این طبیعی بهنظر میرسد چراکه دلیل تعطیلی استودیو ویسرال گیمز و گرفتن این بازی از آنها “بیش از حد خطی بودن بازی” عنوان شده بود. به هر صورت اطلاعات دقیقی دربارهی وضعیت بازی Star Wars در دسترس نیست و برای دریافت جزئیات بیشتر باید مدت بیشتری منتظر بمانیم.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
نظرات
پتانسیل این فرانچایز واسه سبک rpg و open world خیلی زیاده نمیدونم چرا چسبیدن به آنلاین
اگه رو یه جهان آزاد درست حسابی کار کنن خیلی خوب از آب در میاد
این نشون میده که بخش داستانی بخش جدانشدنی از بازیهاست و هر سازنده ایی که بگه بخش داستانی داره منقرض میشه در واقع گور خودشو کنده تازه سازنده ها دارن متوجه میشن که بخش داستانی حتی از بخش آنلاین مهمتره استار وارز بدون بخش تک نفره وداستانی بی معنیه و پتانسیل یه بازی داستان محور فوقالعاده رو داره والکترونیک آرتس باید از این پتانسیل استفاده کنه
مهم تر هست ولی آنلاین پول ساز تره
ولی یه نکته ای که هست اینه که آنلاین بازارش به مراتب خطرناک تر و ریسکی تر هست
ببین ماتند SWBF II یا Titanfall 2 که با این که کارشون خوب بود ولی به خاطر جوسازی و انتشار در زمان بد اون گونه که باید فروش نکردن
الان فورتنایت و pubg دارن همه ی سرورای آنلاین رو درو میکنن
در نتیجه به سود خودشونه که برن سراغ کاری که کم خطر تر و سودمند تر هست
شما خودت از RPG لذت میبری چرا فکردید اکثریت مردم باید خوششون بیاد؟ AC : Origins رو که تقریبا RPG کردید یک عالمه بقول خودتون شاهکار دارید مثل سری بازیهای bloodborne,witcher, The elder scrolls, fallout و… که حتی تجربشونم کردم، Witcher 3 رو فقط ده دقیقه بعدش انداختم کنار، AC : Origins رو که دیگه اصلا تجربش هم نکردم چون فقط توهینه به شعور خودم، اونم برای منی که فن سرسخت این بازی بودم؛ لعنت به RPG حالا هر کی خواست مثبت یا منفی بده منم هیچ وقت نظرم عوض نمیشه…
Rpg واسه استاروارز یه تنوعه دو تا نسخه mp و یه نسخه داستانی داشتیم که تجربه co-op هم داشتن درونشون
Lego sw tfa هم داشتیم
تنها یه بازی rpg مونده sw هم پتانسیلش خیلی بالاست در این ضمینه
AC:Ofigins هم بازی خیلی خوبیه چه هوادار این فرانچایز باشی چه نباشی
سیستم مبارزاتش یکم سخت هست در آغاز ولی دستت میاد
شما هم تجربه کنی بد نیست :yes:
چطور میتونی از سبک RPG منتفر باشی؟ 😐
بگو زبان بلد نیستم یا فقط دوس دارم ۴ تا ادم بندازن جلوم بدون هیچ زحمتی بکشمشون برم جلو فقط
سازنده ها باید یاد بگیرن که بخش داستانی مهمه و نمیشه کنار گذاشته بشه یا بهش بی توجهی کرد
اکتیویژن با برگردوندن اعضای اصلی استودیو infinity ward گویا سر عقل اومده و امیدواریم EA هم به راه راست هدایت بشه
نه بابا اکتیویژن عمرا سر عقل بیاد
چرا اینا نمیخوان بفهمن بخش داستانی از همه چی مهم تره؟؟؟؟
یک درصد بخش داستانی+نه درصد بخش مولتی پلیر+نود درصد بخش لوت باکس ها=خالی کردن جیب گیمرها