احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر

مهرداد میرشاهی
۱۹:۰۰ ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

رویداد مورد انتظار E3 2018 نزدیک است و می‌خواهیم طبق سنت هر ساله، پیش‌بینی‌های خود از کنفرانس‌های خبری شرکت‌های مطرح در این نمایشگاه سالانه را ادامه دهیم. زمانی که به برگزاری بزرگترین رویداد مرتبط با بازی‌های ویدئویی نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی کار بسیار سرگرم‌کننده‌ای است و لذت زیادی دارد. به همین جهت، وب‌سایت گیم‌اسپات دست به پیش‌بینی در رابطه با کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در E3 2018 زده و ما هم تصمیم گرفتیم تا آن را برای شما آماده کنیم. در این مقاله به کنفرانس ردموندی‌ها نگاهی خواهیم داشت و از مواردی که می‌توان انتظار آن‌ها را داشت، صحبت کرده‌ایم؛ بنابراین با وب‌سایت خبری تحلیلی گیمفا همراه باشید.

هر چه به برگزاری این نمایشگاه نزدیک‌تر می‌شویم، توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی بیشتر از پروژه‌ها و برنامه‌های خود برای E3 رونمایی می‌کنند اما شرکت مایکروسافت کارت‌های خود را بیش از پیش پنهان می‌کند تا از هیجان کنفرانس خود نکاهد. می‌توانیم انتظار نمایش‌های بیشتری از بازی Crackdown 3 در این کنفرانس را داشته باشیم چراکه این بازی یکی از بزرگترین عناوین مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ میلادی محسوب می‌شود. با اینکه تاکنون این بازی چند بار تاخیر خورده، اما از آنجایی که قرار است امسال وارد بازار شود، بنابراین انتشار جزئیات بیشتر از آن و همچنین مشخص شدن تاریخ انتشارش محتمل‌ترین گزینه محسوب می‌شود. احتمال معرفی نسخه جدیدی از سری بازی‌های محبوب Halo نیز دور از ذهن نیست چراکه آخرین نسخه اصلی این مجموعه در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد. آیا Gears of War دیگری معرفی خواهد شد؟ با در نظر گرفتن سری زمانی عرضه سری بازی‌های ماشین‌سواری Forza، احتمال معرفی Forza Horizon 4 نیز بسیار زیاد است؛ هرچند خرده‌فروشی والمارت معتقد است این بازی Forza Horizon(s) 5 خواهد بود. اما این موارد خیلی هم شگفت‌انگیز نیستند، به همین خاطر ما اینجا هستیم تا قوه تخیلتان را بر اساس واقعیت‌ها قوت ببخشیم.

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

آیا مایکروسافت به وعده‌های خود عمل خواهد کرد؟

مایکروسافت برای E3 امسال تغییراتی را در نظر گرفته که انتقال محل برگزاری کنفرانس خبری این شرکت به تئاتر مایکروسافت در L.A. Live یکی از آن‌هاست. این مکان درست آن سوی مرکز کنوانسیون لس آنجلس است. مایک نیکولز (Mike Nichols)، یکی از مدیران اجرایی این شرکت آمریکایی، گفته که مراسم امسال آن‌ها، بزرگ‌ترین مراسم این شرکت محسوب می‌شود. این گفته هرچه که معنی دهد، صحت آن در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن)، تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت، مشخص خواهد شد. در حال حاضر اما، می‌توانید پیش‌بینی ما از نمایش‌های احتمالی این شرکت در نمایشگاه E3 2018 را بخوانید.

بالاخره بازی Halo 6 معرفی خواهد شد

حدود سه سال از عرضه بازی Halo 5: Guardians می‌گذرد و اگر به بازه زمانی سه ساله عرضه نسخه‌های اصلی این سری باور داشته باشید (Halo 5: Guardians سه سال پس از عرضه بازی Halo 4 منتشر شد)، بنابراین احتمالاً عنوان Halo 6 در فصل پائیز سال جاری وارد بازار خواهد شد. در هر صورت، اینک بهترین زمان برای بازگشت مستر چیف (Master Chief) به میدان مبارزه است. Halo 5: Guardians به واسطه بخش چند نفره و حالت Forge و همچنین داستانش، موفقیت بزرگی محسوب می‌شد و گرچه به خوبی به بخش‌های دیگر آن پرداخت نشده بود، اما توانست وجه دیگر شخصیت مستر چیف را به تصویر بکشد که در نوع خود اهمیت زیادی داشت.

Halo یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سری بازی‌های شرکت مایکروسافت محسوب می‌گردد و الان بهترین زمان برای عرضه Halo 6 است. نمی‌دانیم که این قضیه چطور به نظر خواهد رسید اما تلاش مایکروسافت برای بدست آوردن پول بیشتر با قرار دادن بخش Battle Royale در این بازی، کمی ناامیدکننده خواهد بود. در عوض، ما خواهان نمایش چیزی غیرمنتظره از Halo جدید در رویداد E3 هستیم. در حال حاضر می‌دانیم که این بازی به احتمال زیاد از قابلیت تقسیم صفحه نمایش (Split-Screen) بهره خواهد برد چراکه این ویژگی در عنوان Halo 5: Guardians وجود نداشت. اما ما می‌خواهیم که مایکروسافت با نمایش پیشرفت‌های داستانی و گیم‌پلی در این سری، طرفداران این برند را به وجد آورد نه افزودن حالت‌های جدید و فراگیری نظیر سبک Battle Royale.

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

ماجراجویی‌های مستر چیف در نسل هشتم هنوز به پایان نرسیده است.

Blue Dragon جدیدی در راه است

بازی Blue Dragon یک عنوان نقش‌آفرینی ژاپنی کوچک بود که در سال ۲۰۰۷ میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ در دسترس قرار گرفت که توسط توسعه دهندگان ژاپنی Mistwalker و آرتون (Artoon) توسعه یافته بود. با کمک بازوی واحد انتشارات مایکروسافت، Blue Dragon چیزی را برای این کنسول به ارمغان آورد که از کمبود آن رنج می‌برد: بازی‌های ژاپنی. آکیرا توریاما (Akira Toriyama)، هنرمند معروف ژاپنی، با طراحی شخصیت‌ها و تصاویر هنری این بازی، در ساخت آن نقش ویژه‌ای داشت. گرچه این بازی در حد و اندازه‌های یک عنوان نقش‌آفرینی بزرگ نبود و نتوانست این سبک را به جلو سوق دهد، اما یک بازی لذت‌بخش محسوب می‌شد که توانست تنوعی در بازی‌های کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ ایجاد کند.

پس از عرضه این بازی، پشتیبانی از بازیسازان ژاپنی بر روی پلتفرم‌ ایکس‌باکس واقعاً آنطور که انتظار می‌رفت بهتر نشد به خصوص اگر لغو شدن ساخت بازی Scalebound را نیز در نظر بگیریم. پلی‌استیشن ۴ این فقدان را با سری بازی‌هایی نظیر Yakuza، Persona و Nier پر کرده است. با این وجود، اوایل امسال، فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکس‌باکس، در پاسخ به توییتی درباره اینکه آیا بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی در E3 2018 نقشی پررنگ خواهند داشت یا خیر اظهار داشت: «در حال حاضر، بله. خیلی چیزها می‌تواند تغییر کند اما مشابه سال گذشته که من می‌خواستم اطمینان حاصل کنم که ما از ناشران ژاپنی در استیج خود حمایت خواهیم کرد، بار دیگر این کار را تکرار خواهیم کرد. این قضیه اهمیت زیادی برای ما دارد».

مایکروسافت هنوز حقوق بازی Blue Dragon را در اختیار دارد و این برند تنها یکی از عناوین ریشه‌دار ژاپنی‌ست که می‌تواند ایکس‌باکس را از این کمبود نجات دهد. رونمایی از نسخه احیا شده این عنوان برای کنسول ایکس‌باکس وان، بی‌شک می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد و اگر استودیوی Mistwalker توسعه آن را بر عهده داشته باشد نیز جالب‌تر خواهد شد.

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

Blue Dragon جدید می‌تواند وضعیت مایکروسافت در بازار ژاپن را تا حدودی بهبود ببخشد.

پلاتینوم گیمز بر روی پروژه‌ای برای ایکس‌باکس کار می‌کند

لغو توسعه بازی Scalebound، قطعاً یکی از ناامیدکننده‌ترین خبرهای ممکن برای دارندگان ایکس‌باکس وان محسوب می‌شود چراکه تا مدت‌ها از این بازی به عنوان عنوانی انحصاریِ شاخص یاد می‌شد که می‌توانست جلوی انحصاری‌های موفق پلی‌استیشن ۴ قد علم کند. از سوی دیگر، توسعه این بازی توسط استودیوی پلاتینوم گیمز (Platinum Games) به خودی خود مورد مهمی بود چراکه آن‌ها عناوین به یاد ماندنی متعددی نظیر Bayonetta و Vanquish را در کارنامه خود داشتند. نکته جالب توجه دیگر این است که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، کارگردان Devil May Cry و Okami، وظیفه ساخت این بازی را بر عهده داشته است.

اما به عنوان کسانی که به کار پلاتینوم گیمز باور دارند، دوست داریم که فکر کنیم آن‌ها بر روی چیز جدیدی کار می‌کنند. لغو ساخت بازی Scalebound یکی از ناامیدکننده‌ترین تصمیم‌های مایکروسافت تا به امروز به حساب می‌آید. این در حالی است که فیل اسپنسر قبلاً ابراز کرده بود که مایکروسافت خواهان حمایت از بازی‌های ژاپنی است و قصد دارد این کار را برای E3 امسال نیز انجام دهد. بنابراین و با توجه به موفقیت بازی Nier Automata بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی، بهره‌وری مایکروسافت از تجربه و خلاقیت پلاتینوم گیمز برای جبران خلاء بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان، قطعاً برای ردموندی‌ها مفید خواهد بود.

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

بلندپروازی‌های بسیار هیدکی کامیا، کار دست Scalebound داد.

Crackdown 3 حالتی مشابه Battle Royale خواهد داشت

بسیار خب، ما می‌دانیم که کار راحتی‌ست که حالت Battle Royale را برای هر بازی‌ای متصور شویم. پس از موفقیت بازی‌های PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite، سبک Battle Royale به یکی از پربحث‌ترین موضوعات صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شد. تاکنون شاهد استفاده المان‌هایی از این سبک در مجموعه بازی‌های بزرگی نظیر Grand Theft Auto و Call of Duty بوده‌ایم. بنابراین، ایده استفاده Crackdown 3 از این سبک نیز در نوع خود جالب توجه است.

مایکروسافت تاکنون برای عنوان Crackdown 3 ویژگی‌های جالبی نظیر بخش چند نفره فوق‌العاده مخرب را در نظر گرفته که تقریباً همه چیز در آسمان‌خراش‌ها، خیابان‌های شهر و هر چیزی که در محیط این بازی وجود داشته باشد قابل تخریب خواهد بود. این ویژگی می‌تواند نکته متمایزکننده این بازی از رقبایش باشد. با در نظر گرفتن این نکته که Crackdown از گیم‌پلی‌ای جهان باز (Open World) بهره می‌برد، به نظر می‌رسد که شرایط برای وجود حالت Battle Royale در این بازی از هم‌اکنون مهیاست. فیل اسپنسر پیش از این بیان کرده بود که مایکروسافت تصمیمی به خلق بازی مستقلی در سبک Battle Royale ندارد بنابراین می‌توان PUBG را تا به اینجای کار، انحصاری کنسولی پلتفرم ایکس‌باکس در این سبک دانست. با این حال، این سخنان دلیل نمی‌شود که وجود چنین حالتی را در بازی‌های در دست ساخت مایکروسافت غیرممکن بدانیم و با توجه به محیط تخریب‌پذیر Crackdown 3، قطعاً چنین بخشی می‌تواند به محبوبیت و موفقیت این بازی کمک بسیاری کند.

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

تخریب‌پذیری کامل، ویژگی شاخص Crackdown 3 است و این ویژگی در حالت Battle Royale بسیار جذاب خواهد بود.

معرفی سرویس استریم ایکس‌باکس

سالهاست که شایعات بسیاری درباره سرویس استریم اختصاصی ایکس‌باکس مطرح می‌شود و به نظر می‌رسد که E3 2018 بهترین مکان برای معرفی رسمی این قابلیت باشد. با توجه به گسترش دسترسی اینترنت پرسرعت در بیشتر جاهای دنیا، بازار فعلی کاملاً مناسب سرویس استریمی جدید و قدرتمند است. این مهم گرچه در دسترس همه افراد و همه مناطق دنیا قرار ندارد، اما بدون شک این بازار در سال‌های اخیر رشد زیادی به خود دیده و قابل اعتمادتر از گذشته شده است.

ممکن است مایکروسافت جا پای شرکت سونی بگذارد که در حال حاضر سرویس Playstation Now را در دسترس قرار داده است. حتی فکر اینکه مایکروسافت سرویس استریم اختصاصی خود را داشته باشد نیز بسیار هیجان‌انگیز است چراکه این شرکت مرکزهای داده بسیار بزرگی در سراسر جهان دارد. این ویژگی زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم روز به روز بر حجم بازی‌های این نسل افزوده می‌شود و در صورت استفاده از قابلیت استریم نیازی به نصب آن‌ها نخواهید داشت که قطعاً ویژگی کاربردی محسوب می‌شود. قیمت‌گذاری این سرویس نیز مبحث بسیار مهمی است و این امر که مایکروسافت سرویسی مشابه نتفلیکس (Netflix) برای بازی‌های ویدئویی خلق کند که بتوان با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه، همه بازی‌هایی که می‌خواهید را تجربه کنید، در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز است.

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

برنامه‌نویس‌های مایکروسافت و توان نرم‌افزاری بالای این شرکت، ایکس‌باکس وان را از افت محبوبیت نجات می‌دهد.

Perfect Dark 2 بازی جدید استودیوی Rare خواهد بود

استودیوی ریر (Rare) مدتی قبل بازی Sea of Thieves را به بازار عرضه کرد و به نظر می‌رسد که آن‌ها برنامه‌ای دراز مدت برای عرضه محتوای جدید و به‌روزرسانی‌های متعدد برای این عنوان دارند. با این حال، پروژه بعدی ریر می‌تواند بازگشت سری کلاسیک Perfect Dark باشد. این مجموعه کار خود را از سال ۲۰۰۰ میلادی بر روی نینتندو ۶۴ به عنوان دنباله‌ای بر بازی Goldeneye 007 آغاز کرد و پس از آنکه مایکروسافت استودیوی ریر را خرید، شاهد عرضه Perfect Dark Zero در سال ۲۰۰۵ میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ بودیم. اینک، ۱۳ سال از عرضه آخرین نسخه این سری می‌گذرد و الان بهترین زمان برای بازگشت این سری تیراندازی اول شخصِ محبوب است.

ما نه تنها خواهان بازی در نقش جونا دارک (Joanna Dark) در توطئه‌ای جدید برای بخش تک نفره داستانی آن هستیم، بلکه مشتاق دیدن بخش چند نفره‌ای جذاب در بازی Perfect Dark در نسل جدید نیز هستیم. استفاده از سلاح‌های ماشینی و تبدیلشان به اسلحه‌های عجیب و غریب و بیگانه، هنوز هم لذت‌بخش و جذاب به نظر می‌رسد. انتظار داریم این گزینه بیش از هر چیز دیگری واقعیت داشته باشد و شاهد بازگشت سری Perfect Dark باشیم.

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

گرچه استودیوی ریر، IPهای زیادی دارد اما Perfect Dark با توجه به سبکش، شاخص‌ترین آن‌هاست.

موارد بالا محتمل‌ترین گزینه‌های معرفی مایکروسافت در کنفرانس خبری این شرکت محسوب می‌شوند. با این حال، از آنجایی که رئیس بخش ایکس‌باکس این شرکت بارها ابراز داشته که از اهمیت ساخت عناوین انحصاری آگاه است و تصمیم دارد تا در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشند، احتمالاً شاهد معرفی بازی‌های جدیدی نیز خواهیم بود. مایکروسافت همانند سونی در زمینه خلق IPهای جدید ریسک نمی‌کند اما این روزها وضعیت کاملاً تغییر کرده است و ردموندی‌ها برای عدم شکست، به نوعی مجبور به انجام این کار شده‌اند.

احتمال معرفی نسخه‌های جدیدی از سری بازی‌های مطرح این شرکت نظیر Gears of War و Fable نیز وجود دارد که برای مورد آخر شایعات زیادی هم منتشر شده است. اخیراً هم برخی منابع به معرفی بازی Sunset Overdrive 2 اشاره کرده‌اند. مایکروسافت بیشتر بر روی دنباله‌سازی بازی‌های محبوب خود سرمایه‌گذاری می‌کند بنابراین هر کدام از این احتمالات به واقعیت بسیار نزدیک هستند. بدون شک، پشتیبانی این شرکت از بخش نرم‌افزاری و سرویس‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ نیز بخشی از کنفرانس خبری آن‌ها را تشکیل می‌دهد. مایکروسافت بیشتر سعی کرده تا با ارائه سرویس‌های کاربردی نظیر قابلیت پشتیبانی از نسل قبل و Xbox Game Pass کمبودهای کنسول ایکس‌باکس وان را جبران سازد و یحتمل در رویداد E3 2018 نیز شاهد معرفی سرویس‌های جدید خواهیم بود.

چیزی که پرواضح است این است که مایکروسافت باید تمام تلاش خود را به کار ببندد تا در این نمایشگاه دل مخاطبان خود را بدست آورد و هر چه در چنته دارد رو کند. آن‌ها قوی‌ترین کنسول تاریخ یعنی ایکس‌باکس وان ایکس را عرضه کرده‌اند اما این کار همه چیز نیست و برای موفقیت در بازار کنسول‌های بازی به چیزی بیش از سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارید. پیش‌بینی و گمانه‌زنی شما از کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 چیست؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • pcfanboy گفت:

    متاسفانه طبق تحقیقات MIT کنسول XBOX مخصوص اشخاص معلوله من که علاقه ای به پلتفرم مخصوص معلولین و غول کشی ها ندارم میری هیلو غول میکشی میری گیرز بازم غول میکشی میری فیبل بازم غول کشی استیت آف دیکی زامبی و غول کشی دریای دزدان کراکن کشی
    کلا آدمای معلول با این پلتفرم فضای خوبی برای غول کشتن پیدا کردن :laugh: :laugh: :rotfl: :rotfl:

    • Gerard گفت:

      همون بهتر ک نوبی چون تو طرف این کنسول نمیاد گرچه پی اس هم نداری فقط میایید اینجا چرت میگید 😉

    • White noiz گفت:

      ایکس باکس باید چندتا انحصاری (ترجیحا غیر تخیلی) معرفی کنه
      وگرنه جز کنسولش چیزی برای گفتن نداره
      اول باید بازی زیبا باشه بعد کنسول فلان و بهمان باشه

    • OLDKRATOS گفت:

      یه جوری تویه تیتر خبر نوشتین perfect dark 2 اگر کسی اطلاعی نداشته باشه فکر میکنه نسخه اولش چه گلی به سر مایکروسافت زده

      البته حق دارین،بالاخره لازمه بعضی وقتا هندونه بزاری زیر بغل فن های مایکروسافت اونم الان که مایکروسافت حسابی رد داده و لازمه به یه عده روحیه الکی بدین!!
      امیدوارم امثال بازی هاشون کنسل نشه،شاهکار و ۴k نیتو و اینجور چیزا پیشکش :yes:

    • Cole Train گفت:

      استودیو پلی گروند هم خریداری شده توسط اکس باکس توی کنفرانس رسما اعلام میشه به همراه استودیوی سانتامونیکا که شایعش هست.کنفرانس امسال حد وسط نداره یا میترکونه یا خراب میکنه.من از کنفرانس امسال بجز هیلو یه بازی نقش افرینی هم میخوام

    • Freelancer گفت:

      منکه طرف هیچکدوم نیستم ولی خیلی بی شخصیتی!
      البته از تین ایجرا توقعی نیست. خودتو خالی کن عمویی!

  • Hala madrid گفت:

    چه وضعشه همه رو نوشتین ولی مهم ترین انحصاری رو یادتون رفت :pissedoff:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ANTHEM :giggle:

  • mj گفت:

    ادم برنامه های مایکروسافت رو میبینه گریش میگیره بخدا چیه اخه اینا :laugh: مثلا همین blue dragon :laugh: کارتونه چیه اخه

    • :| گفت:

      😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
      واقعا؟هنوزم هستند کسایی که اینجوری بازی رو می سنجن؟ 😐
      شاهکار هایی مثل persona و papers please به شما معرفی می کنم.
      کلا قضاوت این طوری کار اشتباهیه ، هیچ وقت سعی کن انجام ندی.

      • mj گفت:

        داداش اگه persona شاکاره پس the last of us یا god of war یا uncharted اینا پس چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر من یه کنسولی بخری اینجور بازیهارو بده مایکروسافت بی احترامی کامل به مشتریه داداش ?:-) ?:-)

        • :| گفت:

          قشنگ معلومه این کاره هسیا 😉 اول که متاش آخرین نسخش ۹۳ شده ، یعنی شاهکار
          دوم که دو انحصاری پلی استیشن هم هست 😐 😐 😐 😐
          یعنی نود درصد این فن بوی بازیا(چه‌مایکرو ، چه سونی) همین شکلیه 😐 😐
          خلاصه برادر من کنار اون قضاوت نکردن ، تحقیق کردن هم اضاف کن 😐

  • Reason گفت:

    این نسل که گذشت،ایشالا فضای رقابتی خوبی رو بتونه برای نسل بعد ایجاد کنه

  • Im Joel گفت:

    مایکروسافت رسما تو E3 داره میترکونه ولی خوب نمیشه راه موفقیت رو یک شبه طی کرد ،،، Sony نسل هشت رو به بهترین شکل داره میگذرونه و برنده این دوءل نفسگیر هستش ،
    Spiderman ,,, Tlou 2 ,,,Bloadborn2 سه قول در راه هستند

  • Im Joel گفت:

    تنها شکستی که سونی از مایکرو خورد قدرت فوق العاده وان x بوده ،،،

  • قبلا پشبینی خودم رو از کنفرانس اعلام کردم
    تیم سبز امسال با تمام قوا میاد
    قطعا کنفرانس باشکوهه چرا که قراره
    -خداوندگار شوتر اول شخص و همچنین ظهور دوباره حضرت ختمی مرتبت رو شاهد باشیم
    -معرفی یگانه سالار شوتر سوم شخص
    -معرفی سلطان ریسینگ ارکید
    همین ۳ خدا کاره E3 رو تمام میکنه
    دیگه
    ORI
    ونکوییش ۲
    معرفی IP استودیو تازه تاسیس سانتا مونیکا
    و عنوان انحصاری کپکام بماند

    • Ba Yek گفت:

      سلام محمدرضا. چطوری پسر.
      خواستم بگم مایکروسافت هاب گیت رو خرید.
      به بخش بازی هم رسیدگی کنه عالی میشه.

    • Hunter گفت:

      محمد رضا عزیز با تمام احترام نسبت بهت اما هم تو سبک هیلو شوتر بهتری وجود داره هم تو سبک گیرز و درست نیست اینارو خدای سبکشون بدونی مرسی

      • توی سبک گیرز که هیچ عنوانی وجود نداره شما یک عنوان شوتینگ کاور گیری مثل گیرز به من توی این نسل معرفی کن؟؟ عملا عنوانی وجود نداره توی سبک خودش بی رقیب هست چون عنوانی موجود نیست
        از نظر من این دو عنوان خدا هستن به خصوص هیلو که انقلاب این صنعت هست قطعا برای من خداست و خدا صداش میزنم ضعف هایی در نسخه اخیر بوده که قطعا بخشودنی نیست اما فراموش نکنیم سازنده هیلو عوض شده اگر بانجی این اشتباه رو مرتکب میشد قابل بخشش نبود اما ۳۴۳ هنوز مونده تا به تجربه بانجی برسه و تجربه لازم داره اما قطعا هیلو برای من خداست و توی این نسخه ۳۴۳ اشتباه گذشته رو تکرار نمیکنه
        نظرات متفاوته و من به نظر شما احترام میذارم

        • Hunter گفت:

          محمدرضای عزیز سلیقه بحث مهمیه ولی اینکه میگی یه بازی بیار در حد گرز کاملا غلطه بازی نظامی متال بهتره از نظر شوتیگ بازیای مثل آنچارند و …میتونن بهتر باشن تنها برتریه گیرز سیستم کاور گیریشه که همون موقع انقلاب بود بهتره یه حرکت انقلابی بزنن هیلو واقعا از روایت داستان پنجش بدم اومد
          منم مثل خودت این بازیارو دوست دارم اما باید تو جفتش تغیرات ایجاد بشه

      • بهترین شوتر تاریخ
        یک بازی جاودانه. یک بازی که فراتر از یک بازی هست.
        که اون بایوشاک هست.

        • پارسا جان شما و خیلی از دوستان سونی فن که ماشاالله ارادت خاصی به متا و نمره متا دارن و من بارها دیدم نمره متا براشون از تجربه بازی بسیار مهم تر بوده و در پست ها بازی ها رو با نمره اش میسنجن پس حتما میدونی که بالاترین متای یک عنوان شوتر اول شخص رو چه عنوانی داره؟؟؟؟ بله جواب شما درسته هیلو با متای ۹۷ بالاترین متای یک عنوان شوتر اول شخص رو داره
          از همه چی مهم تر اول تحقیق کنید هیلو با امدنش چه انقلابی در این صنعت کرد و سیستم حمل ۲ اسلحه در بازی های شوتر اول شخص و سیستم سلامتی خودکار که امروز در اکثر شوتر های اول شخص مرسوم هست مدیون الهام از خدایی به نام هیلو هستن

  • Mm گفت:

    مایکرو جون اومده که انتقام بگیره :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    واقعا سونی با خودش چی فکر کرده؟ یه دونه قیافه ی مستر چیف کل سالن رو ذوب میکنه :inlove: :inlove:
    واقعا دوست داریم مایکروسافت
    #Xbox For Ever

  • یه جمله :
    (اگه بخواد مثل سال قبل باشه باخته)

  • مایکروسافت خدای وعده
    فن هاش خدای امیدواری

    یعنی فن هاش مرد یا زن زندگین وقتی پای این کنسول میمونن فک کن تو زندگی چیکار میکنن 😀

  • General raam گفت:

    میترکونه :inlove: :heart:
    شش روز دیگه اسپنسرجان صنعت گیم رو با رونمایى از شاهکارها زیر و رو میکنه :inlove:
    FEEL TURE SONY KILLER
    FEEL TRUE E3
    FEEL TRUE GAMING
    FEEL TRUE POWER
    FEEL TRUE EXCLUSIVES

  • all pacino گفت:

    کاری با مایکر و سونی ندارم ولی میخوام بگم که با این وضع اقتصاد احتمالا این آخرین نسل گیمری من باشه همین نسل رو هم به زور تونستم از پس قیمت بازیاش بر بیام در کل دوران گیمری دوران جذابی واسه من بود نسل بعد مبارک مایه دارا باشه من که با ps4 کلی با آنچارتد و تلو و هورایزن و گاد و متالگیر و ویچر و بلادبورن و….. حال کردم

  • Y PS گفت:

    امیدوارم کنفرانس های خوبی هم از مایکروسافت و هم از سونی ببینیم…هیچی بهتر از یه رقابت نفسگیر برای جلب توجه و اعتماد گیمرها نیست :yes:

  • یعنی ممکن هست ونکوییش دو معرفی شه?!

  • Mr Hill93 گفت:

    هیلو و سری فورزا هوریزون همراه با گیرز اف وار تنها بازیایی هستن ک دوست دارم تجربه شون کنم ایشالله معرفی بشن و مایکرو فن ها حال کنن
    حالا هرکی ام هر چی خواست بگه مهم نیس

  • goldberg68 گفت:

    چشم حسود کر
    بیخود نیست که مایکرو امسال سالنش برای نمایش ۳ برابر سونیه
    http://www.resetmx.reviews/wp-content/uploads/2018/03/MicrosoftSpace-1024×804.jpg

  • بنظر من کنفرانس مایکروسافت اینجوریه(به جان خودم فن بازی در نمیارم):
    با صدای دست و جیغ تماشاگران اسپنسر وارد صحنه میشه
    بعد که دست و جیغ و اینا تموم شد یکم قدم میزنه و در حالی که قدم میزنه با صدای بلند میگه:ما به خودمون افتخار میکنیم که اولین کنسولی در تاریخ هستیم که تونستیم گرافیک فور کی نیتیو رو داشته باشیم و بعد دوباره تماشاگران دست و سوت میزنن بعد اسپنسر از صحنه خارج میشه و یه تریلر احتمالا از بازی forza horizon 4 به نمایش در میاد
    بعد رئیس بخش پلاتینیوم گیمز میاد خبر ساخت یه بازی انحصاری احتمالا آنلاین محور جدید رو میده و به دادن همین اطلاعات کم رضایت میده تا طرفدارا توی ابهام بمونن و اخبار بازی رو بیشتر دنبال کنن
    بعد یه تریلر از بازی جدید سری ۰۰۷ نمایش داده میشه که البته انحصاری زمانی ایکس باکس و ویندوز خواهد بود و بعدا برای ps4 و شاید نینتندو سوویچ میاد
    بعد میان از یک سری از قابلیت های جدید ویندوز ۱۰ رو نمایی میکنن که احتمالا با یک آپدیت سنگین روی ویندوز میاد.
    بعد هم تریلر بازی گیرز اف وار در میاد که احتمالا سری فرعی هست(یادش بخیر چقدر سر دانلود گیرز اف وار چهار برای کامپیوترم سرویس شدم آخرش هم نیاورد)
    بعد هم رئیس تیم برنامه نویسی mist walker میاد خبر ساخت blue dragon جدید رو میده و در آخر همه هم با تریلری از halo ۶ خبر ساخت این بازی رو روی پیسی و ایکس باکس وان رو میده و کنفرانس تموم میشه
    (موقعی که وقتش برسه برنامه احتمالی سونی رو هم میگم)

  • Ehsan1995 گفت:

    امیدوارم مایکروسافت امسال عالى عمل کنه اینطورى سونى مجبور میشه کنفرانساش مثل سالاى گذشته بشه و دیگه یه کنفرانس ضعیف مثل پارسال نده. :struggle:
    تا زمانى که مایکروسافت به خودش نیاد سونى تا پایان نسل دلیلى براى سوپرایز کردن طرفداراش نداره. :-((

  • mohamadp88 گفت:

    اسپنسر میاد رو صحنه درمیاره میگه بیاید اینم انحصاری :rotfl:
    خارج از شوخی امیدوارم کنفرانس توپی برگزار کنه، دلم برای سالهای طلایی اکس باکس و رقابتش با سونی تنگ شده :yes:

  • Hala madrid گفت:

    یه سوال الان این بازی ها قراره با ds و tlou part 2 و spiderman مقابله کنن؟ :wilt: :rotfl:

  • Hamed777 گفت:

    به عنوان یه فن سونی اصلا دلم نمیخواد رقابت اینجوری باشه
    فیل اسپنسر باید یه فکری کنه واسه نسل ۹
    در کل امیدوارم halo 6 موفق ظاهر بشه تا مایکروسافت اینجوری نسل ۸ رو تموم نکنه
    نسل نهم رقابت جذاب تر بشه به نفع ما گیمراست.
    سونی هم همین موفقیت رو چند برابر ببره نسل بعد

  • هالو ۶ و گیرز ۵ اگه داستانشون مثل قبلی ها عالی و طولانی باشه با گرافیک و رزولیشن اسکورپیو هر مسلمونی رو ودار به خرید one x میکنه
    فورزا هوریزون ۴ هم که دیگه خودش یه دنیاس
    فقط امیدوارم چند تا ip جدید معرفی کنه که aaa باشه

    • Reason گفت:

      حدس من اینه که مایکروسافت طرف داستان خوب نخواهد رفت؛میدونی گیمرهای نو شکفته‌ی بین ۸ تا ۱۵ سال (اسمشونو بذاریم گیمر اصلا؟) کلا دنبال آنلاین هستن،نه دو خط کتابی میخونن،نه درکی از داستان دارن مایکروسافت هم به دنبال سود بیشتر هست،امیدوارم البته داستان خوب رو در اولویت قرار بده در غیر این صورت بازهم به این صنعت ضربه میزنه

  • areyanzare گفت:

    فقط انحصاری ناب معرفی کن بده بیرون دیگه هیچی ازت نمیخوایم 😐 ۳> هنوزم دوست داریم xbox

  • JJSTYLE36 گفت:

    بنظر من عمو فیل میاد رو صحنه مردم دس میزنن…عمو فیل میگه خیلی خب سریع بریم شر اصل مطلب ما راستشو بخاین پول سالن زیاد دادیم بودجه برا انحصاری کم آوردیم بجاش الان میام ۱:۴۵ دقیقه اول گاد رو میبینیم …بعد میشینن گاد میبینن…بعد مردم دس میزنن و گریه میکنن و نعره ها میزنن و عمو فیل حضار رو برای خرید ps4 به غرفه سونی راهنمایی میکنه

  • 2B گفت:

    از صمیم قلب ارزوی موفقیت دارم برای ماکروسافت امیدوارم بعد از معرفی تا زمان عرضه خوب نظارت داشته باشن تا محصول نهایی هم در خور و نتیجه قابل قبول باشه خیلی ظلمه ملت ۴ ،۵ سال منتظر باشن در اخر بازی اونطور که باید نباشه ماکرو خوب عمل کنه من یکی کنسولش رو تهیه میکنم، نه من خیلی های دیگه ،من عاشق گیمم سوئیچ رو گرفتم سر دو عنوان شاخ اودیسه و زلدا بخاطر کیفیت فرست پارتی هاش،بخاطر متروید و بایونتا اسمش براس و…. در آینده
    وان رو هم تا خریدش جلو رفتم شانس اوردم نقد دزدهای دریایی رو دیدم خیلی جذب sot شده بودم حیف خوده Scalebound کلی انگیزه بود حیف ..کاش برگرده به رینگ…

  • :| گفت:

    متاسفانه مایکرو هر چقدر هم تا آخر نسل دست و پا بزنه ، باز هم این نسل رو باخته.
    ولی می تونه مثل سالای آخر سونی تو نسل هفت ، حداقل فاصله رو کم کنه و با اختلاف کم ببازه که برا نسل بعد امیدی داشته باشه ، وگرنه با همین اختلاف نمی تونه نسل بعد ادامه بده…
    البته خبر خوب اینه که مایکرو عناوین قوی رو برا معرفی داره (مثل هیلو ، گرز ، اوری ، فیبل ، ونکوییش و …) و می تونه از پتانسیل سری و حتی استودیو استفاده کنه ، و البته استودیو تازه تاسیس سانتا مونیکا هم مطمئنا حرفی داره
    ولی خبر بد اینکه احتمال این که باز هم حماقت کنند کم نیست:-|
    ولکن می تونیم امیدوار باشیم حماقت رو بزارن کنار تا رقابتی جذاب را داشته باشیم.
    در مورد هیلو هم بعید به نظر میاد که توی این e3 معرفی شه و همین پاییز منتشر شه ، به نظر من حداقل تا زمستون باید صبر کرد.
    کرک داون هم بیش تر همه چیز ، برا تخریب پذیریش هیجان زدم و می خوام بدونم محدودیت داره یا نه!
    ولی خلاصه با همه نقد های موجود ، هنوز هم مستر چیف سلطانه! :heart:

    • Last Of Us گفت:

      خداوکیلی
      سونی با این همه انحصاری شاهکار با نمره بالای ۹۰ پشت سر هم
      فروشش تو سال حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون هستش
      بعد تو توقع داری؟ با هیلو و گیرز ۸۴؟ تازه این جدیده چند بشه خدا میدونه
      چقدر بفروشه که فاصله اش رو با سونی کم کنه؟
      خیلی خیلی زور بزنه تا ۴۰ میلیون برسونه کلاه رو باید انداخت بالا ( تا آخر نسل منظورمه )
      اون موقع سونی ۱۰۰ رو رد کرده
      نسل بعد چه خوشتون بیاد چه نیاد خیلی ها میرن سمت سونی
      نگاه به چند تا بچه متعصب اینجا نکن
      مردم پولشون رو از سر راه نیاوردن
      ما ایرانیا خیلی متعصب هستیم فقط
      بقیه فوش خار مادر به خودشون و کشورشون هم بدی هیچی نمیگن ( خارجیا منظورمه برو آنلاین تست کن )

      • :| گفت:

        شما متاسفانه یه سری چیزا رو درک نکردی درباره گیمینگ.
        اول که من نگفتم بهم میرسن از لحاظ فروش ، از لحاظ اعتبار و وجه گفتم که اگه بازی خوب بسازه ، دوباره می تونه جا باز کنه برا خودش (هر چند که فروشش کم باشه) چرا که بر خلاف شما همه دیدشون به اعداد نیست!
        دوم که بنده می تونم بگم اکثر انحصاری های اصلی سونی رو بازی کردم از tlou گرفته تا gow (به جز نسخه آخرش که هنوز گرونه) و uncharted و چیزی هم جز شاهکار ندیدم! ولکن داستان tlou احساسیه! Gow تم انتقام داشته و uncharted ماجراجویی!ولی هیچ‌کدوم مورد علاقه من نیست! (بازیا نه ها ، داستانشون!) داستان مورد علاقه من ، داستان حماسیه!چیزی که halo به بهترین شکل به من ارائه میده.و حالا فرقی نداره که tlou p2 نمرش بشه ۱۰۰ یا مثلا halo6 نمرش برسه به ۸۰ ، باز هم اون موقع شاید از لحاظ عقلی tlou برا من برتر باشه ، ولی قلبم بازم منو میبره سمت halo! و این شاید برا شما متفاوت باشه.شما شاید احساسی بیش تر علاقه داشته باشی و بری سمت tlou , نه من می تونم برا شما تعیین کنم ، نه شما می تونی برا من تعیین کنی که کدوم رو‌ دوست داشتم باشم ، نه امتیاز متا می تونه. برا همین هست که می گم مایکرو اگه درست عمل کنه می تونه مخاطب رو برگردونه.چون مخطابانی مثل من و اکثر مخاطبان صنعت گیم ، بر خلاف شما ، به اعداد نگاه نمی کنن بلکه به لذتی که از گیم میبرن نگاه می کنن. برا همین هست که جوئل هر چقدر هم برا من عزیز باشه ، بازم سلطان قلبم مستر چیف هست ، و شاید برا شما اینجور باشه که اصلا مستر چیف جایی نداره! نه من می تونم جای شما انتخاب کنم ، نه شما می تونی!

    • PSFAN@COD گفت:

      یه رفع ابهام کوچولو
      سونی آخر نسل هفتم برد،شکست نخورد

      • :| گفت:

        والا طبق ویکی پدیا فروش xbox 360 هشتاد وپنج ملیون بوده ولی فروش ps3 هشتاد و سه ملیون اونم در حالی که ps3 وارث ps2 افسانه ای بوده و xb360 وارث کنسول شخمی‌xbox :-||
        من اسم این رو میزارم‌بردن حالا اگه منبعم یا تحلیلم اشتباهه ، تصحیحم کنید ممنون میشم.

        • Y PS گفت:

          https://www.gamespot.com/gallery/20-best-selling-consoles-of-all-time/2900-1564/15/
          طبق این مقاله پلی استیشن ۳ ۸۳٫۸ میلیون و ایکس باکس ۳۶۰ ۸۴ میلیون دستگاه فروخته
          در حالی که سونی یک سال دیرتر وارد رقابت شد و اوایل مشکلاتی زیادی براش پیش اومد
          با این شرایط سونی وضع رو تغییر داد و فروششو به رقیبش رسوند
          من هم اسم این رو میزارم بردن

  • تنها بازی ایکس باکس که میتونه نجاتش بده Crackdown هست بقیشون زیاد شاخ نیستن یا معلومه دیگه مثل گذشته گند میزنن مثل هیلو

  • Senatorbigy گفت:

    با اینکه سونی فنم ولی میگم ایکاش همه این اتفاق ها بیفته که طرفدارا دوست دارن حداقل بزار این نسلو با اختلاف کمتر ببازن :yes: انشاال.له نسل بعد رقابت تنگ سونی و مایکروسافت :inlove: pfp

احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا
احتمالات کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 | معرفی Halo 6، Perfect Dark 2 و بیشتر - گیمفا