پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا

پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros

مرصاد قدیری
۱۸:۰۰ ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا

در جدیدترین شماره از سلسله مقالات «پیش به سوی E3 2018»، نگاهی به انتظاراتمان از نمایش بازی .Super Smash Bros در نمایشگاه بزرگ E3 امسال انداخته‌ایم؛ با گیمفا همراه باشید.

رویداد E3 همیشه با قول انتشار اطلاعات و اخبار بازی‌های بزرگ همراه بوده و بدون شک جدید‌ترین نسخه مجموعه مبارزه‌ای شرکت نینتندو یعنی .Super Smash Bros، یکی از موردانتظارترین عناوین این رویداد است. نینتندو از قبل تائید کرده که تمرکز اصلی دایرکت E3 امسال برروی این بازی خواهد بود؛ پس طرفداران باید در طی این رویداد منتظر انتشار اطلاعات زیادی باشند. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات مهم منتشر شده از این بازی را جمع بندی کنیم؛ این‌که ما چه چیزی از بازی می‌دانیم، چه مواردی برای نمایش E3 تائید شده‌اند و در نهایت، چه انتظاری از نمایش بازی در E3 داریم. پس با ما همراه شوید.

تا به این لحظه از .Super Smash Bros چه می‌دانیم؟

در طی دایرکتی که در ماه مارچ پخش شد، شرکت نینتندو به طور رسمی عنوان .Super Smash Bros را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد؛ این بازی توسط یک تیزر جذاب و هیجان‌ انگیز رونمایی شد که در آن شاهد حضور شخصیت‌های مجوعه Splatoon یعنی اینکلینگ‌ها (Inklings) و دیگر شخصیت‌های مطرح نینتندو مانند ماریو و لینک نیز بودیم. همچنین در انتهای تیزر مشخص شد که .Super Smash Bros برای عرضه در سال ۲۰۱۸ آماده خواهد بود؛ البته تاریخ دقیقی هنوز اعلام نشده است.

در این تیزر چیز‌های مخفی دیگری نیز وجود داشت؛ با کمی دقت می‌توانید سایه‌ای از شخصیت‌های دیگر مانند سمس (Samus)، دانکی کانگ (Donkey Kong) و باوزر (Bowser) را مشاهده کنید. البته همچنان شخصیت‌های دیگری نیز در تیزر حضور دارند اما تشخیص آن‌ها کمی مشکل است. همان‌طور که می‌دانید، مانند عناوین دیگر نینتندو سوییچ، شما قادر هستید تا بازی .Super Smash Bros را برروی تلویزیون بزرگ خانه‌‌ یا در دست‌های خود تجربه کنید. پس هر وقت که بخواهید می‌توانید دوستان یا رقبای خود را به چالش بکشید.

پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا

چه شخصیت‌هایی قرار است در بازی حضور پیدا کنند؟

آخرین بازی این مجموعه در سال ۲۰۱۴ به طور همزمان برای کنسول‌های وی‌یو و ۳DS منتشر و از نظر فروش به موفقیتی عظیم تبدیل شد؛ این عنوان علاوه بر این‌که توانست نظر عموم منتقدین را جلب کند، موفق شد تا برروی هر دو کنسول بیش از ۱۴ میلیون نسخه به فروش برساند.

چه مواردی برای E3 تائید شده است؟

عنوان .Super Smash Bros قطعاً در دایرکت از پیش ضبط شده نینتندو حضور خواهد داشت و  پس از آن، می‌توانید منتظر اطلاعاتی که در نمایش زنده Nintendo Treehouse منتشر می‌شوند، باشید. احتمالاً مانند سال گذشته، تعدادی از توسعه دهندگان بازی در این نمایش زنده حضور پیدا کرده و توضیحات عمیق‌تری در مورد این بازی مبارزه‌ای می‌دهند.

پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا

سه شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران

کسانی که می‌خواهند برای تجربه این بازی به غرفه E3 نینتندو بروند، باید از پیش بلیت مربوطه را به صورت رایگان رزرو کنند. همچنین نینتندو قصد دارد تا بلافاصله پس از پایان مسابقات Splatoon 2 در روز ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن)، مسابقات قهرمانی .Super Smash Bros را برگزار کند؛ تمام شرکت کنندگان این مسابقه توسط نینتندو انتخاب شده و همگی از بهترین بازیکنان حرفه‌ای سبک مبارزه‌ای محسوب می‌شوند.

همچنین لازم به ذکر بوده که آقای ماساهیرو ساکورای، کارگردان و خالق مجموعه نیز در دایرکت E3 نینتندو حضور خواهد داشت.

پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا

برنامه نینتندو برای رویداد E3

چه انتظاراتی از نمایش بازی در E3 داریم؟

جدا از این‌که می‌دانیم .Super Smash Bros برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است، اطلاعات دیگری در اختیار نداریم. قطعاً E3 بهترین زمان برای نشان دادن این بازی است. ما امیدواریم که شاهد نمایش‌ گیم‌پلی و معرفی شخصیت‌های مختلف زیادی باشیم. همچنین لازم است نینتندو وضعیت این بازی را مشخص کند؛ عده‌ای اعتقاد دارند که این عنوان در اصل از روی نسخه وی‌یو پورت شده است ولی گروهی دیگر می‌گویند که با یک نسخه کاملاً جدید طرف هستیم. این احتمال وجود دارد که نینتندو مانند عنوان Mario Kart 8 Deluxe عمل کرده و به نسخه‌‌ وی‌یو بازی، محتویات جدیدی مانند شخصیت‌ها، میدان مبارزه و ویژگی‌های بیشتری را اضافه کند. اگر نینتندو این مسیر را انتخاب کند، طرفداران متعهد مجموعه باید به قدری محتوا جدید در بازی ببینند تا بلکه خرید دوباره این بازی را توجیه کند. البته نینتندو می‌تواند ما را غافلگیر کرده و تائید کند که بازی پیش رو، یک عنوان کاملاً جدید بوده که از پایه برای نینتندو سوییچ ساخته شده است. برای مشخص شدن این موضوع باید کمی صبر کنیم.

اگر .Super Smash Bros، بعد از ماه سپتامبر منتشر شود (که احتمالاً همین‌طور هم خواهد شد)، ممکن است یکی از عناوینی باشد که برای تجربه بخش چند نفره آن به اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ نیاز دارید. پس امیدواریم نینتندو در مورد نحوه کارکرد این سرویس در بازی توضیحاتی ارائه دهد. از آن جایی که اخیراً نینتندو هم برروی  ارائه بسته‌های الحاقی تمرکز کرده است، این شرکت می‌تواند برنامه خود را برای انتشار بسته‌‌های گسترش دهنده اعلام کرده و طرفداران را هیجان‌زده کند؛ این بسته‌ها می‌توانند در قالب شخصیت‌ها و میدان‌های مبارزه بیشتر و یا آیتم‌های تزئینی باشند. با این‌حال امیدواریم نینتندو این محتویات را مناسب بازی‌بازان طراحی کرده و از طریق سیاست‌های Pay To Win و Microtransaction کاربران خود را آزرده نکند.

پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا

دو شخصیت دوست داشتنی که همیشه جزو درخواست‌های مکرر طرفداران برای حضور در .Super Smash Bros بود‌ه‌اند

موضوعی که همیشه برای طرفداران این مجموعه جذاب بوده، پیش بینی کردن شخصیت‌های مهمان است. به نظر ما همکاری فعلی نینتندو و مایکروسافت جهت پیاده‌سازی قابلیت بازی میان پلتفرمی (Cross-Play) برای بازی Minecraft، می‌تواند گسترش پیدا کند؛ خیلی جالب می‌شود اگر برای اولین بار شاهد حضور یکی از شخصیت‌های مایکروسافت در سری .Super Smash Bros باشیم. مدتی پیش آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیر بخش اکس‌باکس، نسبت به حضور شخصیت‌های Banjo و Kazooie در این مجموعه واکنش مثبتی نشان داده بود؛ امیدواریم شاهد این اتفاق باشیم.

 .Super Smash Bros، یک عنوان به شدت رقابتی است و ما دوست داریم از برنامه‌های نینتندو برای جذب طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای به نسخه جدید مطلع شویم. همان‌طور که می‌دانید، در جامعه عناوین مبارزه‌ای، از بازی Super Smash Bros. Melee که برای کنسول گیم‌کیوب منتشر شد، به عنوان استاندارد طلایی این سبک یاد می‌شود. باید دید که نینتندو چگونه می‌تواند بازی جدید خود را به یک عنوان Esport تبدیل کند.

شما چه انتظاراتی از جدیدترین عنوان .Super Smash Bros دارید؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا
پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ممنون از آقای قدیری برای پوشش مقالات بازی های نینتندو :rose:
    قبلا تو پستی انتظارات از این نسخه رو گفتم ولی خالی از لطف نیست دوباره بگم. درباره بهترین بازی فایتینگی که تا حالا انجام دادم :heart: و اگه همه چیز خوب پیش بره فکر کنم متای ٩٣-٩۴ رو راحت بگیره. البته هممون میدونیم نینتندو به همه سایتا پول میده که نمرات کیلویی بگیره. همچنین به تمام مراسم ها و حتی گیمرایی که بازی رو میگیرن. فروشش بالای بازی هاشم برا همینه
    ساخت نسخه جدید اسمش رو با اخرین نسخه ماریو کارت مقایسه میکنم و اشتباهاتی که نینتندو تو احیای فرنچایز های قدیمیش کرده.
    اگه بخوایم یه نسخه خوب تحویل بگیریم باید تمام شخصیت های نسخه های قبل حضور داشته باشن و بهترین مپ های نسخه های قبل هم باشن. برعکس ماریوکارت که مپای خوب نسخه wii که من بازی کردمو نذاشته بود و بدترین هارو برای ماریوکارت ٨ دیلاکس گذاشته بود.
    مهم ترین چالش ساخت این بازی بهینه کردن حرکات با دسته هست. دسته کنسولای نینتندو اساسا همه با هم فرق میکنه. شما یه نگاهی به کنترلر ماورای فاجعه گیم کیوب با اون مهندسی بندازین. ما روش اسمش براس میزدیم.عجیب ولی واقعی. خیلی گیم پلی رو مضخرف میکرد و نمیشد عادت کرد از طرفی رو wii خیلی خوب پیاده شده بود. کنترلر الان سوویچ هم شاید خیلی به کنترل های عادی نزدیک شده باشه ولی بازم به نظرم به در حرکات این بازی نمیخوره که wii میخورد
    قسمت بعدی بر میگرده به گیم پلی که امیدوارم برعکس ماریوکارت ساده نشده باشه.

    • خواهش میکنم :heart:
      در مورد شخصیت‌ها که هنوز هیچی مشخص نیست. اگر راه دیلاکس رو پیش بگیره، قاعدتاً علاوه بر تمام شخصیت‌های فعلی، یکسری هم اضافه میشن. اما اگر یه نسخه جدید باشه همه چیز فرق میکنه. ممکنه شخصیت‌های اضافه یا با دی‌ال‌سی یا شاید هم آپدیت رایگان اضافه بشن.
      در مرود کنترلر هم باید بگم کاملاً سلیقه‌ای. بعضی‌ها با ۳DS از همه راحت تر بودن!
      گیم پلی نسخه ۴ خیلی خوب بود. حالا باید ببینیم این چطوری از آب در میاد.
      ممنون از این‌که مطالعه کردی.

  • مرصاد جان عالی بود خسته نباشی :yes: :yes:
    میگم این پیش به سوی بانو بایونتا۳ رو هم خودت بنویس بدجور بانو توی سایت طرفدار داره 😀

  • lordhossein گفت:

    با تشکر فراوان از آقای قدیری عزیز که اخبار نینتندو رو هم پوشش میدین . باید بگم من فقط یک نسخه قدیمی از این سری رو که مال نینتندو ۶۴ بود بازی کردم (با شبیه ساز ) ولی واقعا یکی از بهترین بازی های فیتینگ عمرم بود اینو منی دارم میگم که فایتینگ همیشه یکی از سبک های اصلیم بوده . یه بازی هم از لاکپشت های نینجا به نام tmnt smash up هست که مال یوبیسافته اونم دقیقا از رویی همین سری super smash bros گرفتن یا بهتره بگم کپی کردن از روش ینی عین اینه فقط به جای لینک و ماریو و … شخصیت های لاکپشت ها و دشمناشون و و… هستن با تشکر

  • Hala madrid گفت:

    برا همه بازی ها ساختین چی میشه یکی از این مقاله ها هم برای tlou part 2 بسازین

  • 2B گفت:

    مرصاد جان عسیسم انصافا گیمفا با شما جای بهتری شده قبلا اخبار نینتندو رو پوشش نمیدادن ،واقعا لایک داری :kissed: :heart: :rose:
    ۲۰ دقیقه پیش از چهارسو کنترل پرو رو به هر ترتیب گرفتم با زحمت به عشق اسمش براس و متروید،
    امیدوارم ریمستر نباشه چون اصلا ریمسترهای نینتندو رو قبول ندارم کم کاری موج میزنه تو کاراشون اون از دیلاکس بعدم بایونتا ..منتظر نسخه جدید هستیم.

    • خواهش میکنم عزیز:heart:
      تمام اعضای تیم گیمفا تلاششون رو میکنن تا اخبار رو در سریع ترین زمان بدست شما برسونن.
      ریمستر‌ها در اصل برای افرادی هستن که وی‌ یو نخریدن. خیلی روی آپگرید‌های گرافیکی یا موارد دیگه تمرکز ندارن

پیش به سوی E3 2018 | انتظاراتمان از بازی .Super Smash Bros - گیمفا