سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا

سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند

حسن شکیبایی
۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا

Wolfenstein: The New Order یکی از محبوب‌ترین عناوین نسل حاضر برای بازیکنان بود، در حالی که Wolfenstein 2: The New Colossus نتوانست آن طور که باید و شاید نظر مثبت بازیکنان را به دست آورد. اما این پایان کار برای این سری تحسین شده نیست و هنوز کار سازندگان با این نسخه تمام نشده است.

اگرچه هر دو نسخه‌ی منتشر شده از این عنوان، فرمول مشابهی برای روایت داستان یا گیم‌پلی دنبال کرده‌اند اما به گفته‌ی آندریاس اُیفورز (Andreas Öjerfors) از شرکت ماشین‌گیمز (MachineGames)، این توسعه دهنده قصد دارد برخی از این فرمول‌های مشابه را در نسخه سوم تغییر دهد.

از نظر من به عنوان یک بازیکن و یک توسعه دهنده، آزادی عمل در بازی، ایده‌ی جالبی به نظر می‌رسد. من شخصا ترجیح می‌دهم این تغیبرات را ادامه دهم.

آندریاس اُیفورز با صحبت کردن در مورد تغییر قالب بازی، به این موضوع که ماشین‌گیمز قصد دارد نسخه بعدی Wolfenstein را به صورتی متفاوت بسازد، اشاره کرد.

اگر ما قصد ساخت Wolfenstein 3 را داشته باشیم، می‌توانیم تغییرات جالبی در آن ایجاد کنیم. نه به این دلیل که این موضوع لازم است، بلکه ما می‌خواهیم چیز‌های جدیدی تجربه کنیم.

البته آندریاس اُیفورز تاکید کرد که منظور از این آزادی عمل داده شده به بازیکنان، عوض شدن سبک بازی و تغییر آن به یک عنوان نقش آفرینی نیست، چرا که این عنوان یکی از نماد‌های این شرکت است و آن‌ها همیشه به دنبال ساخت عنوانی جذاب در سبک شوتر هستند.

این که می‌بینیم ماشین‌گیمز به دنبال تغییر فرمول بازی و امتحان چیز‌های جدیدی است، جالب به نظر می‌رسد. امیدواریم عنوان بعدی آن‌ها مانند Wolfenstein: The New Order و Wolfenstein 2: The New Colossus به یاد ماندنی و فوق‌العاده باشد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا
سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بابا اول استرس وارد کردند که GOW دکمه پرش نداره بعد هم اینا میخوان مارو بزارن توی شدید ترین آمپاس
    ولمون کنید ما گیمرا رو به خدا ما با همون فرمول اول راضی هستیم.
    #استرس_وارد_نکنید

  • PSFAN@COD گفت:

    بهتر بود همین تنوع اسلحه و گیمپلی با سبک نسخه اول و یه محیط نیمه دارک و به شدت خشن و فاسد قاطی میشد و فاز طنز کاملا از بعضی صحنه ها پاک میشد
    احساس می کنم کات سینای نسخه دوم خیلی ضعیف تر از نسخه اول بود
    توی یکش شخصیت منفی با اسلحه قشنگ میرفت توی دوربین و دیالوگای استرس زا می گفت
    پیش خودت می گفتی کاری نمی کنه باهام
    یهویی با چاقو میزد تو دل بلازکوویچ
    اصلا هیچ رحم و مروتی نبود
    هر کات سینی می گفتی الانه دخل شخصیت اصلی بیاد
    موسیقی استرس زای خاصی هم پشت زمینه ها پخش میشد که قشنگ با روح و روانت بازی می کرد
    داستانش هم کشش بیشتری داشت ، محیط ها هم بهتر بودن
    در کل بهتر بود سبک روایت داستان و شخصیت پردازی و کات سین فرمولش از نسخه یک میومد و گیمپلی از نسخه دوم

  • UNESISM گفت:

    والا من از بازی خوشم اومد راضی بودم
    هم از طنزش هم از کات سین هاش تنها چیزی که واقعا اعصابم رو خورد کرده بود گردش بازی توی زیر زمین ها و ساختمان های آهنین بود فقط ۵الی ۳مرحله تنوع داشت توی محیط متفاوت بود که بعد فورا می رفت توی سوراخ سمبه های تاسیساتی که حسابی توی ذوق میزد اما نسبت به ولفنشتاین های قبلی من طراحی مراحل Return To Castle Wolfensteinو Wolfenstein: Enemy Territory رو خیلی بیشتر قبول دارم و توی اکشن و آدرینالین این دو سری جدید رو می پسندم میدونم بخاطر فضای داستانی باید اینجوری باشه اما خداییش اون مرحله توی roswell حسابی حال و هوامو عوض کرد با همون قسمت که میره توی حیاط خونشون یاد قدیما

  • ... گفت:

    Bethesda یک تنه این سبک شوتر اول شخص رو زنده نگه داشته !..کلا ناشر عجیبی هست…
    در فوق العاده بودن نسخه ی آخر ولفنشتاین هم که هیچ شکی نیست ولی از این سری هیچ نسخه ای برای من اون return to castle نشد و فکر هم نمی کنم که بشه.بازی کلا تم عجیبی داشت واقعا هیچ جوره نمیشه چیزی بهتر از اون رو تصور کرد..

  • Bombsam گفت:

    الان این یعنی چی بازی با اون زیبایی و متا نظر کاربران رو به خودش جلب نکرد؟؟؟؟؟؟؟ 😐 😐 😐

سازندگان Wolfenstein از تغییر فرمول ساخت نسخه سوم این عنوان می‌گویند - گیمفا