استودیوی Rare، خواهان مشارکت با دیگران جهت کار بر روی IPهای کلاسیکَش است
با وجود اینکه استودیوی ریر (Rare) دیگر بر روی آواتارهای ایکسباکس و بازیهای کینکت کار نمیکند، اما این توسعه دهنده بریتانیایی شخصیتهای دوستداشتنی زیادی را در اختیار دارد که متاسفانه همه این IPها زیر دستان شرکت مایکروسافت، تضعیف شدهاند. گرچه معروفترین و موفقترین بازیهای این استودیو در سطح سری فوق محبوب Mario نیست، اما بازیهایی نظیر Battletoads، Perfect Dark و Conker از محبوبیت بالایی بین بازیبازان قدیمی برخوردارند که متاسفانه در این سالها چیز خاصی از آنها ندیدهایم.
با این حال، کریگ دانکن (Craig Duncan)، رئیس استودیوی ریر، به تازگی در برنامه IGN Unfiltered حضور یافته و اظهارنظرهای جالبی داشته و ابراز کرده که این استودیو آماده همکاری با دیگران است. بر اساس سخنان او، استودیوی ریر آماده همکاری با دیگر شرکتها برای بازگرداندن IPهای کلاسیک خودش است. البته با در نظر گرفتن این نکته که شرکت مورد نظر و افرادی که قرار است بر روی نسخههای جدید بازیهای کلاسیک ریر کار کنند، مناسب این کار باشند تا طرفداران از احیا این عناوین ناامید نشوند. دانکن اظهار داشت: «ریر، محافظ IPهای ریر است».
آمادگی این استودیو جهت همکاری با دیگر توسعه دهندگان به منظور بازگرداندن بازیهای کلاسیکش به خودی خود جذاب است و اصرار بر مناسب بودن این توسعه دهندگان در همه زمینهها آرامش خاطری برای طرفداران این استودیو محسوب میگردد. پیشتر فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش ایکسباکس مایکروسافت، بیان کرده بود که این شرکت نیاز دارد تا به بازیهای فرست پارتی (First Party) خود توجه بیشتری داشته باشد و بدون شک، احیا بازیهای کلاسیک استودیوی ریر میتواند راهگشای این کار باشد و اکوسیستم ایکسباکس را جذابتر از پیش سازد. شاید ساخت Battletoads توسط پلاتینوم گیمز (Platinum Games) و Perfect Dark توسط استودیوی ۳۴۳ Industries بهترین گزینه ممکن باشد؛ دیدگاه و پیشنهادات شما در این خصوص چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات
طبق شایعات دارن با کوالیشن perfect dark رو توسعه میدن
۳۴۳ هم بیخود کرده غیر از هیلو تمرکزش رو روی بازی های دیگه بذاره همین طوریش ساخت نسخه جدید این همه طول کشیده چه برسه که بخوان با بقیه هم کار کنن
مایکروسافت گیم = جعبه پاندورا
Rare= شرکتی با پتانسیل های گرد وخاک خورده
Epic Games= مجموعه ایده های دیوانه واری که بموقع از قفس پریدن
Lionhead Studios= پایانی بر گنجینه ای از درد و رنج
Press Play = خرواری از ایده های خوب
BigPark=کلی کارهای باحال که دیگه ازش خبری نیست
The Coalition= آخرین خط مقاومت
Ensemble Studios= ارثیه جاودانه برای گذشتگان (یعنی ما فسیلها )
Havok = یک میان افزار خوب که لگوش گواه بر کلی اتفاق خوب تو بازی بود
FASA Studio= یک دقیقه سکوت به احترامش
Good Science Studio= کارای علمیشون خوب بود اما منبع اصلی رو از پریز کشیدن (کینکت)
Mojang= خودش یه نفره گلیمشو از آب بیرون کشید!!!!
Platinum Games= گرفتار در مخمصه
Undead Labs= تکرار مقررات با بدترین شکل ممکن
Bungie=اولین فراری
۳۴۳ Industries= یه عالمه حلقه نور به استودیشون بباره
اخرین خط مقاومت رو خوب اومدی,منتظر گیرز پنجم ببینم چی میشه
عالی بود :yes: :yes:
دقایقی پیش hungering deep لانچ شد.
افرین به rare و مایکروسافت
اول رمدی حالا هم این
مایکرو همرو فراری داده
اینسومنیاک هم واسه سانست ۲ به بقیه شرکت ها چراغ سبز نشون داده. در تعجبم که چرا یه بازی خوب مثل سانست رو مایکروسافت کلن از لیستش خارج کنه اونوقت یه بازی کاملا ناقص که کلن سر و تهش باگ رو بعد ۵ سال دوباره تحویل مردم بده :no: