سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا

سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند

هادی اسماعیل‌زاده
۱۶:۰۴ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا

برکسی پوشیده نیست که PlayerUnknown’s Battlegrounds مشکلات فنی بسیاری دارد که از زمان انتشار بازی باعث نارضایتی بازیکنان بوده است. دیروز در پستی در استیم استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp) به این موضوع اعتراف کرده‌اند که پیشرفت ناچیزی در بخش فنی بازی داشته‌اند و احتمالا نتوانسته‌اند به نارضایتی بازی‌بازان در مورد مشکلات فنی بازی، پاسخ مناسب بدهند.

همچنین آن‌ها برنامه‌ی خود برای ایجاد تغییراتی در آینده را اعلام کردند. طبق این گفته‌ها سه اولویت اصلی آن‌ها بخش فنی بازی، بهبود سرورها و مقابله با تقلب در بازی خواهد بود. برای بهبود عملکرد بازی، نحوه پردازش افکت‌های نورپردازی و نحوه حرکت ماشین‌ها در سطوح مختلف در اولویت قرار دارند. هر دو این موارد باعث ایجاد فشاری بیش از حد به کارت‌های گرافیکی می‌شوند.

در درجه بعدی بر روی حرکت بازی‌بازان، انیمیشن‌ها و مدل‌های شخصیت‌ها با هدف افزایش نرخ فریم بازی تمرکز خواهد شد. همچنین ماشین‌هایی که مسافت زیادی با بازیکنان دارند و ماشین‌های پارک شده نیز در نظر گرفته شده‌اند. این موضوع باعث ایجاد فشاری مضاعف بر سیستم‌های مختلف شده است. در نهایت بر روی بهینه‌سازی سرورها نیز کار خواهد شد که شامل کاهش زمان تاخیر در شبکه، از بین بردن کدهای شبکه معیوب و تغییراتی در نحوه ظاهر شدن آیتم‌ها خواهد شد.

همچنین تغییرات جزئی بسیار دیگری نیز ایجاد شده است که برای اطلاع کامل از آن‌ها به آخر پست مراجعه کنید. طبق گفته‌های پابجی کورپ، در آینده این تغییرات به صورت به‌روزرسان‌های فنی عرضه می‌شوند و یا اینکه هر وقت آماده شدند همراه با به‌روز رسان‌های بزرگ و همان‌طور که در گذشته نیز شاهد بوده‌ایم منتشر خواهند شد:

واضح است که این تغییرات بسیار زیاد هستند. حتی اگر هریک از این بهینه‌سازهای ذکر شده را در بازی پیاده‌سازی کنیم، دنبال گزینه‌های بیشتر برای ارتقا بازی خواهیم بود.

تیم سازنده همچنین در مورد میزان جزئیاتی که به Sanhok اضافه کرده‌اند، صحبت کردند. نقشه در دست ساخت PUBG که ۱۶ کیلومتر مربع مساحت دارد. توضیحات آن‌ها در این مورد را باهم می‌خوانیم:

تیم سازنده در نظر دارد که به معنای واقعی کلمه هر اینچ از نقشه را برای بازی‌بازان، به شکل عالی طراحی کند. چه این موارد مربوط به بافت یک دیوار سنگی باشد و چه جزئیاتی ریزی که در اطراف خانه‌های ساحلی وجود دارد.

این نقشه در حال حاضر در دست آزمایش است.

در زیر لیست کامل این تغییرات را مشاهده می‌کنید:

بهینه‌سازی شخصیت‌ها:

  • ما نحوه پردازش حرکات حریفانی که شما نمی‌توانید آن‌ها را ببینید را بهبود خواهیم داد.
  • نحوه پریدن و انیمیشن‌ها نیز بهبود خواهند یافت. ما معتقدیم این موضوع می‌تواند لگ‌های صفحه نمایش، در رایانه‌های شخصی کم قدرت را برطرف کند.
  • ما نحوه پردازش مدل‌های شخصیت‌ها را بهبود خواهیم داد تا از مشکلات مربوط به کاهش نرخ فریم جلوگیری کنیم.
  • انیمیشن و حرکات شخصیت در هنگام سقوط از آسمان بهبود خواهد یافت تا نرخ فریم بازی هنگام سقوط همزمان چند شخصیت از آسمان بهبود یابد.
  • انیمیشن‌های چتر نجات را بهبود خواهیم داد تا از کاهش نرخ فریم در هنگام شروع بازی جلوگیری کنیم.

انتظار داریم که سه مورد آخر باعث شود که مراحل ابتدایی بازی روان‌تر اجرا شود. همچنین War Mode نیز به شدت از این تغییرات سود خواهد برد.

بهینه‌سازی ماشین‌ها:

  • ما نحوه پردازش حرکت ماشین‌هایی که در مسافتی دور هستند و شما آن‌ها را نمی‌بینید و همچنین حرکات بازی‌بازان داخل این ماشین‌ها را بهبود خواهیم داد.
  • در حال حاضر ماشین‌های پارک شده بخشی از سی پی یوی شما را اشغال می‌کنند. ما این مشکل را حل خواهیم کرد.

بهینه‌سازی و پایداری بارگذاری‌ها (لودینگ‌ها):

  • ما هسته ساختاری Miramar و Sanhok را بهبود خواهیم داد تا سرعت بارگذاری و لود شدن نقشه‌ها را افزایش دهیم.
  • بافت فیزیکی بارگیری‌ها در هنگام اجرای مراحل را بهبود خواهیم داد که باعث ایجاد لگ در صفحه نمایش بازی شده بودند.
  • مشکلاتی مانند کرش کردن ناشی از پردازش‌های همزمان با مراحل ایجاد شده است که آن‌ها را در نظر خواهیم گرفت.

سایر موارد بهینه‌سازی:

  • حل مشکلات نرخ فریم ناشی از وسعت زیاد بزرگنمایی‌ها
  • اشیایی که در مسافت دورتری قرار دارند راحت‌تر بارگذاری می‌شوند
  • ما سیستم پخش مجدد را بهبود خواهیم داد تا بازی‌بازانی که این سیستم را فعال کرده‌اند نرخ فریم بهتری دریافت کنند.

بهینه‌سازی سرورها:

  • ما قصد داریم سرعت انتقال دیتا برای بعضی از اشیاها (آیتم‌ها، درها، نرده‌ها) را افزایش دهیم؛ برای حل این مشکل که گاهی اوقات این آیتم‌ها کمی دیر رسپاون می‌شوند.
  • قصد داریم که کدهای معیوبی که در شبکه وجود دارند را از بین ببریم. در حال حاضر برخی از آبجکت‌ها به‌روزرسانی‌هایی غیر ضروری را به سرورها ارسال می‌کنند.
  • در حال حاضر سرور به روش ناکارآمدی، برخی از فریم‌های مربوط به ماشین‌ها و مدل‌های کارکترها را به‌روزرسانی می‌کند. این مشکل را رفع خواهیم کرد و معتقدیم رفع آن برخی از فیزیک‌های غیرعادی‌ای که بر ماشین‌ها تاثیر می‌گذارند را برطرف خواهد کرد.

تقلب — ما در چند ماه اخیر بیشترین پیشرفت را در این زمینه داشته‌ایم. ما رمزگذاری‌های متنوعی را به کار بردیم تا کار هکرها برای ضدضربه کردن خودشان را سخت‌تر کنیم. ما اکانت‌های صدها هزار نفر از متقلب‌ها را مسدود کرده‌ایم و فرایندی که با آن متقلب‌ها را شناسایی می‌کنیم، بهبود داده‌ایم. حال اکثر متقلب‌ها در کمتر از چند ساعت بن می‌شوند. همچنین در نظر داریم که علیه افرادی که مسبب این هک‌ها و تقلب‌ها هستند اقدام قانونی جدی انجام دهیم.

این روند ادامه خواهد داشت، اما هنوز کارهای بیشتری هم می‌توانیم انجام دهیم. ما معتقدیم که در جنگ با تقلب در حال پیروز شدن هستیم، ولی تا زمانی که آن را به صورت کامل از بین نبریم، دست از مبارزه برنخواهیم داشت. در آینده منتظر به‌روزرسانی‌های جدید در ارتباط با این موضوعات باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا
سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سازندگان لیست تغییراتی که در بخش فنی PUBG اعمال خواهد شد را منتشر کردند - گیمفا