کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا

کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است

عرفان رحیمی صادق
۱۶:۴۸ ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا

کارگردان عنوان Battlefield V در اظهاراتی جدید در واکنش به عدم وجود نسخه‌ پریمیوم پس برای این بازی عنوان کرده است که بخش بتل رویال می‌تواند برای این بازی کاملا مناسب باشد.

چند روز پیش سرانجام عنوان Battlefield V با انتشار یک تریلر هیجان انگیز و نفس گیر معرفی شد تا بازی‌بازان با جدیدترین و یکی از بهترین نسخه‌های این سری آشنا شوند. در مراسم معرفی این بازی شاهد انتشار اطلاعات بسیاری از این بازی بودیم که به بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی و سایر ویژگی‌های آن اشاره داشتند. علاوه بر آن‌ها دایس (DICE) یک سری اطلاعات دیگر را نیز در خصوص این بازی منتشر کرده که نشان از علاقه آن‌ها برای اضافه کردن حالت بتل رویال به این بازی دارد.

یکی از کارگردان‌های استودیوی دایس به نام لارس گوستاوسون (Lars Gustavsson) در مصاحبه‌ای با وبسایت Eurogamer در خصوص احتمال وجود بخش بتل رویال در این بازی صحبت کرده است و اظهار کرده که این بخش می‌تواند کاملا مناسب Battlefield V باشد. با این حال هنوز چیزی تایید یا تکذیب نشده و ما باید برای دانستن جزئیات این موضوع بیشتر صبر کنیم. گوستاوسون در این زمینه اظهار داشته است که:

ما و خودم به شخصه، این بازی را ساعت‌ها انجام داده‌ام و واقعا هم از آن لذت برده‌ام. این سفر شگفت انگیزی برای ما است، ما معمولا دور هم جمع می‌شویم و در خصوص این که چه چیزهایی مناسب Battlefield است، صحبت می‌کنیم؛ در خصوص وسایل نقلیه، سندباکس‌ها و همه چیز. بنابراین صحبتی که جریان میگیرد، هیجان زیادی به همراه دارد تا به ما نشان دهد بازار و فروش نسخه جدید این بازی به کجا خواهد رسید، اما در حال حاضر چیزی نیست که بخواهیم در مورد آن بیشتر صحبت کنیم.

در خصوص تعداد بازیکنان حاضر در نقشه در یکی از بخش‌های چند نفره این بازی، به نظر می‌رسد که تعداد بازی‌بازان به عدد بی نظیر ۶۴ نفر برسد که واقعا شگفت انگیز است چرا که این بیشترین تعدادی است که تا به حال در این سری شاهد بوده‌ایم. گوستاوسون در این زمینه گفت:

جالب است، زمان طراحی اولیه Battlefield 1942 را به خاطر دارم که در منزل بودم، و گفته شد ۱۲۸ بازیکن. اما بعد از آن اکنون به ۶۴ بازیکن در زمان جنگ، مبارزه و هر چیز دیگر… رسیده‌ایم. باید ببینیم تا کجا می‌توان پیش رفت اما همین ۶۴ بازیکن هم تعداد زیادی در کل سری Battlefield است.

لارس گوستاوسون همچنین در خصوص عدم وجود نسخه پریمویم پس نیز صحبت کرد که برای اولین بار در تاریخ این سری اجرایی می‌شود. تا به حال هیچگاه در هیچ نسخه‌ای از Battlefield ندیده بودیم که نسخه پریمویم پس وجود نداشته باشد اما نسخه جدید آن، امسال بدون داشتن این نسخه و بدون هیچ پرداخت درون برنامه‌ای عرضه خواهد شد. یکی از دلایلی که تیم توسعه دهنده این بازی نسخه‌های پریمیوم پس را از آن حذف کرد این است که آن‌ها نمی‌خواستند با محتویات پولی در این بازی باعث به وجود آمدن شکاف و دوگانگی در بین بازی‌بازان شوند. گوستاوسون در این زمینه اضافه کرد:

جدا شدن از گذشته چیزی است که ما واقعا دوست داریم انجام دهیم و در این زمینه بازخوردهای زیادی از جامعه بازی‌بازان دریافت کردیم، علاوه بر آن این موضوع آرزوی هر توسعه دهنده‌ای است، ما نمی‌خواهیم که پس از عرضه بازی خود با مخالفت و نظر منفی جامعه بازی‌بازان رو به رو شویم. ما با ارائه بهترین محتویات، بهترین عملکرد و پشتیبانی پس از عرضه را از بازی خود انجام خواهیم داد و هنوز هم در حال دریافت نظرات مختلف جامعه بازی‌بازان هستیم اما هنوز به درستی از آن استفاده نشده است. هر چیزی که روی گیم‌پلی تاثیر داشته باشد، برای همه در دسترس قرار خواهد گرفت. و البته یک سری لوازم جانبی نیز در بازی در دسترس خواهند بود که برخی از آن‌ها ممکن است در طول زمان آزاد شوند اما علاوه بر آن می‌توانید نسبت به خرید آن‌ها اقدام هم بکنید.

همچنین در خصوص نسخه جدید این سری اعلام شده که پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز در آن وجود خواهد داشت اما فقط برای خرید تجهیزات و لوازم جانبی و زینتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و هیچ چیزی که در روند گیم‌پلی بازی تاثیر گذار باشد را شامل نخواهند شد. لارس گوستاوسون در این زمینه اظهار کرد:

من از ابتدا با سری Battlefield همراه بوده‌ام و می‌دانم که گیم‌پلی چیزی است که در آن اهمیت بسیاری دارد. Battlefield با متد سنگ کاغذ قیچی ساخته شده است که یعنی هیچ سلاحی در Battlefield از سلاحی دیگر قوی‌تر نیست و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، ما به عنوان توسعه دهنده این بازی تمام بار مسئولیت‌ را قبول می‌کنیم و شکست خودمان را اعلام می‌کنیم. وقتی به سلاح‌های بیشتری دسترسی پیدا می کنید، تفاوت را احساس خواهید کرد اما نمی‌توانید وسایل بهتری هم در کنار آن به دست بیاورید. در این زمینه، ما بالانس و تعادل خوبی در Battlefield به وجود آورده‌ایم.

عنوان Battlefield V اکتبر امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید لینک مهم‌ترین خبرهای این بازی را مشاهده کنید تا اگر در روزهای گذشته نتواسنته‌اید آخرین خبر‌های آن را دنبال کنید، از آخرین جزئیات این بازی مطلع شوید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا
کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارگردان Battlefield V: بخش بتل رویال برای این بازی کاملا مناسب است - گیمفا