فروش جهانی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom به ۹۰۰ هزار نسخه رسید
به تازگی شرکت باندای نامکو اینترتینمنت اعلام کرده که فروش جهانی بازی اخیر استودیوی لول-۵ (Level-5) یعنی عنوان Ni no Kuni II: Revenant Kingdom، از مرز ۹۰۰ هزار نسخه عبور کرده است.
این میزان فروش شامل نسخههای فیزیکی این بازی که به خرده فروشیها ارسال شده و همچنین نسخههای دیجیتالی بازی که بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی به فروش رفته است، میشود. بیشک، پس از گذشت دو ماه از عرضه Ni no Kuni II: Revenant Kingdom به بازار، ۹۰۰ هزار موفقیت خوبی برای عملکردش در بازار محسوب میگردد. این موفقیت از آن جهت قابل توجه است که بدانیم این بازی در کشور ژاپن خیلی خوب نفروخته است.
همچنین باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment) اعلام کرد که فروش کلی سری بازیهای Ni no Kuni از مرز ۲٫۸ میلیون نسخه نیز گذر کرده است. این فروش کلی شامل Ni no Kuni: Wrath of the White Witch برای پلیاستیشن ۳ و نسخه DS عنوان Ni no Kuni: Dominion of the Dark Djinn میشود؛ بازی دوم از آن جهت خیلی شناخته شده نیست که تنها در بازار ژاپن عرضه شده و هنوز به بازار غرب راه نیافته است.
باید دید که بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom برای گذشتن از فروش جهانی یک میلیون نسخه به چند ماه زمان نیاز دارد. اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدهاید یا برای خرید آن مردد هستید، میتوانید نقد و بررسی آن را به قلم هامون معتقدی از این نشانی بخوانید تا اطلاعات بیشتری از این عنوان کسب کنید.
بازی Ni no Kuni II: Revenant Kingdom در حال حاضر بر روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴ و رایانههای شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی پس از عرضه در بازار، با واکنش مثبت منتقدان و بازیبازان روبرو شد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
بازی ضعیف و خسته کننده ای هست. اوایلش خوب بود ولی پس از ۴ ساعت دیگه نتونستم ادامه ش بدم.
احتمالا خیلیا تو ایران روشون نشده برن مغازه بازی رو بخرن