مدس میکلسن دربارهی گیمپلی Death Stranding: تاکنون چیزی شبیه این ندیدهام
دیگر چیزی به تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و بهنظر میرسد بالاخره میتوانیم اطلاعات بیشتری از بازی در دست ساخت هیدئو کوجیما، یعنی Death Stranding بهدست آوریم. تاکنون جزئیات کمی از گیمپلی این عنوان منتشر شده، ولی بهنظر میرسد همکاری بازیکنان در گیمپلی بازی نقش پر رنگی ایفا کند.
آقای مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) یکی از ستارگان حاضر در بازی Death Stranding اخیراً در مصاحبهای با مجله Total Film جزئیات جدیدی در رابطه با گیمپلی این بازی فاش کردند. ایشان تائید کردند که پیش بردن بازی مستلزم همکاری بین بازیکنان بوده و او هرگز تاکنون چیزی مانند آن را ندیده است:
طبق چیزی که من فهیمیدهام، مفهوم کلی گیمپلی بازی مستلزم همکاری بازیکنان مختلف از قسمتهای مختلف دنیا خواهد بود که این بسیار فوقالعاده است. این شگفت انگیز است، و هر آنچه که گفتم تنها دربارهی چیزهای بسیار کمی بودند که از این بازی دیدم و غیر از آن تاکنون هیچ کجای دیگر شاهد چیزی مانند آن نبودهام. البته او [کوجیما] هنوز از بازی راضی نیست!
همچنین آقای میکلسن دربارهی مراحل موشن کپچر و داستان بازی صحبت کردند:
ما همهی کارها را خودمان انجام میدهیم چون همه چیز با موشن کپچر ضبط میشود. اما داستان بازی بسیار “بی نقص” است. کوجیما بارها و بارها و بارها سعی کرد داستان را توضیح دهد و من سرانجام فکر کردم که داستان را فهمیدهام، اما دوباره یادم رفت! داستان بسیار پیچیده، دیوانهوار و زیباست. احساس میکردم که در مدرسهی تئاتر هستم : “فقط بپر توی صحنه و بداهه پردازی کن.” این اتفاقی است که افتاد، دربارهاش سوال نپرسید.
با توجه به سخنان آقای میکلسن، به نظر میرسد گیمپلی Death Stranding نوآورانه و حتی انقلابی خواهد بود. در نظر داشته باشید که هیدئو کوجیما مکانیکهای مشابه به سخنان آقای میکلسن را قبلا در Metal Gear Solid: Phantom Pain آزمایش کرده بود؛ پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که او چگونه این مکانیکها را در Death Stranding به تکامل رسانده است. بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی احتمالا به صورت انحصاری برای پلتفرم پلیاستیشن ۴ منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
داستان های کوجیما مغز آدم رو میپیچونه. به قدری که پیچیده و زیبا هست.
کات سین ها هم که دیگه قراره کلی بامون بازی کنه
فعلا که من نتونستم متال گیر فانتوم پین رو حضم کنم بعد پایان فانتوم پین مغزم پوکید یعنی باورم نمیشد کوجیما تا این حد بتونه مارو سر کار بزاره خداوکیلی هیچوقت به شاهکار بودن بازیهای کوجیما شک نکنید همین فانتوم پین واسه قانع کردن هر کسی کافیه ولی بعد از پایان فانتوم پین بدجوری ضدحال خوردم کسانی که تموم کردن میدونن چی میگم
منم تمومش کردم خیلی با اندینگش هم حال کردم هم ضد حال خوردم ینی حاظرم یه بازی که چنتا اندینگ داره (مثه انتیل داون) رو سی بار تموم کنم ولی به یه همچین پایانی مثه متال فنتوم نرسم قشنگ یه ماه کامل فکرم درگیرش بود
همین بازی کفایت میکنه تا PS4 برترین پلتفرم تاریخ لقب بگیره
ایشالا تو e3 امسال یه تریلر از گیمپلی منتشر بشه…
تریلر های قبلی واسه من یکی که نا مفهوم بود…
بنده خدا ، کوجیما داستانو تا حالا کامل چند بار برا استاد میکلسن توضیح دادن بازم نفهمیده ، واقعاً میخواى سه تا تریلر برات مفهوم باشه!؟ :rotfl:
واسه همه نا مفهوم بود :yes:
معلومه دیگه همش فیلم سینمایی یه دیقه گیم پلی هم نداره 😕
اگه سازندش کوجیما نبود بازی برام یه عنوان خیلی ضعیف و چندش آور بود ولی من به کوجیما اعتماد دارم که شاهکار میسازه واسه همین شدیدا منتظرشم
تشکر بابت پوشش خبر
خواهش میکنم
وقتی داداشمون که از خوبای رقص باله س میگه شاهکاره ینی شاهکاره دیگه
مرسی کوجیما :inlove: :inlove:
بدان وصف معشوق نتوان گنجید در حرف
درود بر شرفش امید است که سم لیک و کن لوین هم به صنعت گیم بازگردند
بعد دیدن گیم پلی بازی تو E3 امسال همه چیز مشخص می شه
باتوجه به اینکه زبانم خوب نیست فکر نمیکنم بتونم داستان پیچیده بازی رو درک کنم ولی وقتی که بتونم بازی رو تموم کنم میرم تو اینترنت و داستان کامل بازی رو میخونم.ولی درکل خیلی منتظر بازی و داستان شاهکارش هستم
شاهکار پشت شاهکار