سیستم مورد نیاز عنوان The Crew 2 مشخص شد
به تازگی شرکت یوبی سافت سیستم مورد نیاز عنوان ریسنگ و جهانباز خود یعنی The Crew 2 را منتشر کرده است که با یکدیگر مروری بر آنها خواهیم داشت.
The Crew 2 نام عنوان ریسنگ جهانباز است که توسط شرکت یوبی سافت توسعه یافته و تابستان امسال عرضه خواهد شد. حال به تازگی شرکت یوبی سافت سیستم مورد نیاز این عنوان را نیز منتشر کرده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظری میرسد عنوان The Crew 2 برروی رایانههای شخصی قدیمی و در کیفیت پایین نیز خوب(با نرخ فریم ۳۰) اجرا شود. به علاوه گزینههای مختلفی در بخش تنظیمات گرافیکی بازی قرار دارد که بازیبازان میتوانند با تغییر گزینههای مورد نظر، بازی را همانطور که میخواهند تجربه کنند.
حداقل سیستم مورد نیاز – ۳۰ فریم بر ثانیه
- رزلوشن: ۱۰۸۰p
- حالت گرافیکی پیش فرض: Low
- سیستم عامل : Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (اجرا فقط برروی سیستمهای عامل ۶۴ بیتی)
- پردازشگر : Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6100 @ 3.3 GHz or equivalent
- کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD HD 7870 (2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better
- میزان حافظه(RAM) مورد نیاز: ۸GB
سیستم پیشنهادی – ۳۰ فریم بر ثانیه
- رزلوشن: ۱۰۸۰p
- حالت گرافیکی پیش فرض: High
- سیستم عامل : Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10( (اجرا فقط برروی سیستمهای عامل ۶۴ بیتی)
- پردازشگر : Intel Core i5-3470 @ 3.2 GHz or AMD FX 6350 @ 3.9 GHz or equivalent
- کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 270X (4GB / 2GB VRAM with Shader Model 5.0 or better
- میزان حافظه(RAM) مورد نیاز: ۸GB
سیستم پیشنهادی – ۶۰ فریم بر ثانیه
- رزلوشن: ۱۰۸۰p
- حالت گرافیکی پیش فرض: High
- سیستم عامل : Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 ( (اجرا فقط برروی سیستمهای عامل ۶۴ بیتی)
- پردازشگر : Intel Core i5-4690k @ 3.5 GHz or AMD Ryzen 5 1600 @ 3.2 GHz or equivalent
- کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB) or GTX 970 (4GB) or AMD RX 470 (4GB / 8GB VRAM with Shader Model 5.0 or better
- میزان حافظه(RAM) مورد نیاز: ۸GB
گزینههای موجود در بخش تنظیمات گرافیک
- رزلوشن صفحهی نمایش با قابلیت تغییر نسبت تصویر( شامل نسبت تصویر ۲۱ به ۹).
- حالت صفحه نمایش :دارای سه حالت تمام صفحه، حالت پنجرهای و حالت پنجرهای بدون حاشیه(borderless).
- محدودیت فریم ریت، تا ۶۰ فریم بر ثانیه.
- همگام سازی عمودی(Vertical sync): فعال یا غیر فعال.
- Geometry: تنظیم کیفیت عنصر گرافیکی دور نماها.
- سایهها: تنظیم رزلوشن و کیفیت سایهها در بازی.
- بافتها: تنظیم کیفیت بافتها در بازی که هرگونه اعمال تغییر نیاز به راه اندازی مجدد رایانه دارد.
- تکنولوژی نقشه برداری محیطی(Environment Mapping): تنظیم کیفیت و رزلوشن انعکاسها و نورپردازی غیر مستقیم در بازی .
- عمق میدان (Depth of field) : تنظیم کیفیت عنصر گرافیکی Depth of field
- موشن بلور : تنظیم شدت و کیفیت موشن بلور بازی هنگام حرکت. گزینهای برای غیر فعال سازی این قابلیت نیز وجود دارد.
- پوشش گیاهی: تنظیم میزان پوشش گیاهی موجود در محیط بازی.
- نورپردازی حجمی( Volumetric FX): تنظیم کیفیت مه و ابرها.
- آنتی آلایسینگ: ویژگی برای برطرف کردن حالت دندانهای یا شکستگی خطوط صاف و لبهها در بازی.
- Ambient occlusion: تنظیم جزییات مربوط به سایهها در بازی.
- Screen space reflection: این عنصر در صورت امکان با استفاده از بخشی از تصویر رندر شده باعث بهبود عملکرد عنصر نقشه برداری محیطی میشود. بازیبازان می توانند این قابلیت را فعال و کیفیت آن را تنظیم کرده و یا به طور کلی این گزینه را در رایانههای شخصی قدیمی غیر فعال کنند.
- آب و هوا: تنظیم کیفیت افکتهای آب و هوا در بازی.
- Terrain: تنظیم کیفیت عنصر Terrain برروی تنظیمات Medium و فواصل دور جزییات بیشتری به همراه دارد.
- ۳-Monitor FOV scale factor: تنظیم محدودهی قابل مشاهده توسط بازیبازان که فقط در صورت فعالسازی گزینهی ۳-monitor قابل استفاده است. اگر بازیباز از این قابلیت استفاده کند، تصویر به سمت وسط متمایل شده و اشیای بیشتری در سمت راست و چپ تصویر قابل مشاهده خواهد بود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
بریم شاهکار رو فورکی بزنیم :inlove: :inlove:
ای ماشااااااالله چه سنگین، اینا از قصد اینکارو میکنن که ما مجبورشیم هی سیستم ارتقا بدیما ، دست بازی سازا با قطعه سازا تو یه کاست خخخخ
به به عجب سیستمی راست کار سیستم خودمه دمشون گرم :rotfl:
اینم انلاینه دیگه ؟
نه تمام انلاین نیست
سیستم مورد نیازش که خوبه :yes:
ببینیم بازی هم خوب میشه یا نه :yes:
ریسینگ که اصن ۳۰ فریم لذتی نداره !
سیستم پیشنهادی برای ۶۰ فریم معقوله تقریبا !
فکر کنم از DX12 استفاده نکردن…
یوبیسافت باید توی بازی هاش دایرکت اکس ۱۲ استفاده کنه اگر میخواد از نظر فنی از رقباش عقب نیافته، مثلا Deus Ex و Civilization و خیلی بازی های معروف دیگه از دایرکت اکس ۱۲ استفاده کردن این نسخه به روز شده دایرکت اکس علاوه بر پشتیبانی بهتر از معماری های جدید سخت افزاری مثل AMD Zen، قابلیت های دیگه ای هم به سازنده ها میده و مثلا پیاده سازی بهتر افکت های گرافیکی و رندر تایم های بهتر. متاسفانه یوبیسافت از قابلیت هایی که داره نهایت استفاده رو نمیکنه، همه دیدن که The Division و Assassin’s Creed Unity چه گرافیک شگفت انگیزی داشتن، حتی خود یوبی هم نتونسته لنگه بازی های خودشو بسازه!
اتفاقا باید از DX10 استفاده کنه ما فقرا هم بتونیم بازی کنیم!