اطلاعاتی از روند مراحل توسعه بازی Dreams منتشر شد
جدیدترین ساخته استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule)، یعنی عنوان Dreams، راه درازی را برای آمدن به بازار طی کرده و مراحل ساخت پر فراز و نشیبی داشته است. سال ۲۰۱۲ میلادی تیزری از این بازی منتشر شد و در جریان رویداد «پلیاستیشن میتینگ ۲۰۱۳» نیز به صورت رسمی معرفی و رونمایی شد. پنج سال پس از آن، تیم توسعه این بازی و مارک هیلی (Mark Healey)، از بنیانگذاران استودیوی مدیا مولکول، به این باور رسیدند که آنها با این بازی به «نقطه شیرینی» دست یافتهاند.
هیلی در جریان مصاحبه خود با GamerHub TV، ابراز داشت که بازی Dreams بر خلاف ظاهر خوبش، «کابوسی وحشتناک» برای کار کردن بوده است. پروسه ساخت و توسعه این بازی از شش سال پیش آغاز شده و تاکنون دو بار از سر گرفته و بازسازی شده است. با این وجود، وی اظهار داشت که شرکت سونی «راهحلهای زیادی» پیشنهاد میدهد تا استودیو را قادر سازد که به هدف خود دست یابد. در این مصاحبه، هیلی در خصوص اینکه بازی Dreams چگونه میتواند خلاقیت بازیبازان را به کار گیرد و آنها را قادر سازد تا احساساتی مشابه با اعضای استودیوی مدیا مولکول را خلق کرده و تحقق ببخشند هم صحبت کرده است.
بازی Dreams قرار است که در تاریخ نامشخصی در سال جاری میلادی به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ در دسترس قرار بگیرد. احتمال میرود که در جریان کنفرانس خبری شرکت سونی در رویداد E3 2018 نمایشها و اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود. در ادامه میتوانید ویدئوی مصاحبه مارک هیلی را مشاهده کنید:
دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- کدام نسخه از بازی GTA از همه محبوبتر است؟ + ویدیو
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
نظرات
الان اگه این بازی دسته رقیب بود تا الان ۱۰ بار کنسل شده بود
۱۰ بار؟ یبار کنسل میشد و دیگه سراغش نمیرفتن.