نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا

نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد)

سعید حلاجیان
۱۰:۵۴ ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا

در حالی‌که کمتر از یک هفته تا انتشار عنوان محبوب و مورد انتظار State of Decay 2 باقی مانده است، به تازگی نقدها و نمرات این عنوان منتشر شده که با یکدیگر مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

هنگامی که استودیوی بریتانیایی آندِد لَبز عنوان State of Decay  را در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه کرد هیچ‌کس حتی این استودیو نیز باور نداشت که این عنوان بتواند تحسین منتقدان را در پی داشته و از نظر تجاری نیز بسیار موفق عمل کند. اما State of Decay با عرضه خود دنیای بازی‌های ویدیویی را شگفت زده کرد و به یکی از بهترین و محبوب‌ترین عناوین اکس باکس لایو تبدیل شد. محبوبیت این عنوان مایکروسافت را مجاب کرد تا برای ساخت نسخه‌ی دوم نیز چراغ سبز نشان دهد. استودیوی آندِد لَبز نشان داد هنگامی که نوبت به سبک وحشت و بقا می‌رسد، این کار بهتر از هر استودیوی دیگر انجام خواهد داد. این استودیو در سال ۲۰۱۶ از نسخه‌ی دوم این عنوان رونمایی و اعلام کرد که همچنان تمرکز آن‌ها بر‌روی بخش چند نفره بوده که ویژگی‌های و بخش‌های جدیدی را نیز به همراه خواه داشت. هنگامی که بازی در رویداد E3 2016 به نمایش در آمد، رضایت بازی‌بازان را به همراه داشت زیرا با توجه به موفقیت نسخه‌ی اول ، آن‌ها می‌دانستند که با یک تجربه‌ی ارزشمند دیگر روبرو خواهند بود. اما به مرور زمان و بر اساس جزییات منتشر شده از عنوان State of Decay 2، به نظر می‌رسید این عنوان با مشکلات فنی خاصی دست و پنجه نرم می‌کند. حال سوال اصلی این‌جاست اگرچه عنوان State of Decay 2 در ازای قیمتی که برای آن می‌پردازید، بسیار ارزشمند است اما با توجه به بودجه‌ای که این استودیو در اختیار داشته است آیا State of Decay 2 یک عنوان زامبی محور رده بالا است که بار دیگر بازی‌بازان را به مانند نسخه‌ی اول شگفت زده خواهد کرد و یا این‌که شاهد یک عنوان زامبی محور معمولی دیگری در سبک وحشت و بقا هستیم؟ این سوالی است که ابتدا با تجربه State of Decay 2 و سپس با مرور نقدها و نمرات این عنوان به پاسخ آن دست خواهیم یافت.

TrueAchievements 9/10

داستان، صداگذاری و انیمیشن بازی همگی همچنان احمقانه‌اند. اما بخش چند نفره، محتویات نهایی بازی و دلایلی که باعث می‌شود این بازی را دوباره تجربه کنید؛ مواردی که بازی‌بازان را مطمئنا مجذوب خود خواهد کرد. State of Decay 2 بهترین عنوان زامبی محور آن هم در دنیایی که بسیار زیبا خلق شده است.

Xbox Tavern 8.7/10

State of Decay 2 نسبت به نسخه‌ی اول قدم بسیار بزرگی برداشته است. State of Decay 2 بسیار خوش ساخت و دارای محتویات بسیار غنی می‌باشد که با گیم‌پلی روان بازی همراه شده است. این بازی مناسب همه افراد نیست اما بدون توجه به مشکلات و باگ‌های جزیی آن، می‌توان عنوان State of Decay 2 را یکی از بهترین انحصاری‌های مایکروسافت دانست. این عنوان اکشن خوبی دارد، مملو از وحشت بوده و کاملا سرگرم کننده است.

XboxAddict 8.5/10

اگر شما یکی از طرفداران بازی های سبک وحشت، بقا و زامبی محور و بازی های اکشن ماجراجویی جهان آزاد هستید، بدون شک State of Decay 2 را در روز اول عرضه تهیه خواهید کرد

IGN 7.5/10

مناطق آلوده به ویروسی که در نقشه‌ی عنوان State of Decay 2 وجود دارند، مکان بسیار خوبی برای کاوش، درگیری و بقا است. مبارزات بازی راضی کننده، و مملو از خشونت هستند. اگر چه مکانیک اضافه شده به بازی یعنی آلودگی و ویروسی(طاعون) که شخصیت‌های بازی را مبتلا می‌کند در حد فاجعه است اما همچنان زامبی‌ها احساس ترس واقعی را به مخاطب منتقل می‌کنند اما باگ‌های بازی نیز به مانند زامبی‌ها همان قدر بی شمارند به طوری که پس از گذشت چندین ساعت از گیم پلی بازی تکرار مشکلات و باگ های بازی بسیار آزاردهنده می‌شوند. این موضوع تجربه‌ی دوباره‌ی بازی را به عنوان یک بازی نقش آفرینی سندباکس تا حدودی غیر ممکن می‌سازد.

GamesRadar+ 7/10

State of Decay 2 به پتانسیل این سری به عنوان یک بازی در سبک وحشت بقا و زامبی محور رسیده است اگرچه در راه رسیدن به این پتانسیل نقص‌های زیادی را نیز به همراه دارد.

Game Informer 6.5/10

State of Decay 2 دارای ویژگی‌های دوست داشتنی زیادی است. اما همچنان از مشکلات قدیمی (مشکلاتی که از نسخه اول همچنان پابرجا هستند) رنج برده و حتی این مشکلات باعث نابودی ویژگی‌ و ایده‌های جدیدی می‌شوند که برای بخش کوآپ این بازی در نظر گرفته شده‌ند.

 Critical Hit 6.5/10

بسیار ساده است. اگر شما از نسخه‌ی اول راضی بوده‌اید، تغییرات نسخه‌ی دوم به مانند تمرکز بیشتر بر‌روی ساخت پایگاه و مدیریت گروه را تحسین خواهید کرد. مکانیزم‌های جدید بازی بسیار مناسب هستند که البته به راحتی توسط گیم‌پلی کم عمق و تکراری بازی نادیده گرفته می‌شوند. کیفیت State of Decay 2 نسبت به نسخه‌ی اول افزایشی نداشته که وسعت بازی و ارزان بودن آن دلیل قانع کننده‌ای برای این موضوع به شمار نمی‌روند.

GameSpot 5/10

ریتم بازی State of Decay 2 به گونه‌ای است که شاید قادر بوده چند ساعتی آن را بدون دغدغه تجربه کنید اما در حقیقت این بازی هیچ‌گونه هدف، سورپرایز و حتی هیجان خاصی به همراه ندارد. بسیاری از مکانیزم‌های جدیدی که در بازی معرفی می‌شوند، امیدوار کننده بوده اما به درستی از آن‌ها استفاده نشده است. این موضوع باعث می‌شود تا ماموریت‌های بازی تکراری شده و هیچ هیجانی در انجام آن‌ها وجود نداشته باشد. State of Decay 2 را می‌توان به دشمنان بازی تشبیه کرد؛ بی‌هدف بی‌روح، سرگردان و ناخوشایند.

Digital Trends 5/10

علی‌رغم این که State of Decay 2 تجربه‌ای نوآورانه در سبک بازی‌های زامبی محور است اما بازی با مشکلات فنی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. بخش چند نفره‌ی کوآپ و گیم‌پلی انعطاف پذیر State of Decay 2 ممکن است برای برخی از بازی‌بازان خوشایند باشد اما مشکلات فنی و باگ‌های بی‌شمار بازی، فروش آن را بسیار سخت می‌کند.

Metro GameCentral 4/10

State Of Decay هنوز با گذشت چند سال دارای کیفیت خوبی است اما نسخه دوم نه تنها کیفیت خوبی نداشته بلکه خندیدن به باگ ها و مشکلات بی شمار تنها بخش سرگرم کننده‌ی بازی است

CGMagazine 4/10

به نظر می‌رسد State of Decay 2 یک نسخه یا یک بسته‌ی الحاقی مملو از باگ از نسخه‌ی اول بازی است و نه یک نسخه‌ی جدید مناسب و با کیفیت.

نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا

State of Decay 2 در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۱۸ (سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷) برای کنسول اکس باکس وان و پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بله
    بازی هایی که برای افراد ثروتمند و اجتماعی و خوشحال و سرحال مناسبند :laugh:
    اون ور هم فقط غول کشی
    (هی میخوام شوخی نکنم دلم نمیاد 😀 🙂 )

    • جدا از شوخی از گیم پلی معلوم بود بازی متوسط و رو یه پایینی هست
      فیزیک بازی که با اولین نگاه میشد فهمید بسیار ضعیفه
      گرافیکش هم خیلی شاخ نبود

    • allfreegamer گفت:

      حالا مگه یاکوزا ۶ که انحصاری سونیه بازی خوبی شده و نمرات خوبی گرفته که فقط به مایکروسافت گیر دادین

    • Su35.Flanker گفت:

      باگ های بیشمار و بسیار ازار دهنده. یا حضرت عباس بازی این باشه این باگ ها رو هم داشته باشه. بازی کردنش صبر عیوب رو می طلبه

    • all pacino گفت:

      پس رقیب اصلی گاد اف وار واسه گوتی مشخص شد

    • PSFAN@COD گفت:

      با ۵ نقد روی پیسی نمره ۷۷
      با ۳۵ تا روی وان ایکس ۷۲
      منتظریم تعداد نقد ها به صد برسه البته اگه منتقدی حاضر به تلف کردن وقتش پای این اشغال بشه

    • horizon fan گفت:

      کلا از روز معرفی مشخص بود چیز خاصی واسه ارائه نداره
      نسخه اول رو بازی تجربه کرده بودم بازی سرگرم کننده ای بود ولی مشکلات زیاد داشت
      این نسخه انگار تنها پیشرفتش بیشتر شدن مشکلاتشه

    • plumto گفت:

      خیلی خوشحالم دیروز ایکس باکسو فروختم و ps4 گرفتک “) و خدارو شکر که پیسی گیمینگ هم دارم انحصاریای قوطی رو روی اون میزنم 🙂 :cute:

    • Cole Train گفت:

      اوه اوه نظراتو :laugh: :laugh:
      نظرات رو خوندم بسی باحال بودن.سایت که نیست تیمارستانه :laugh: :laugh: .البته خیلی ها هم فهمیده و باشعور هستن.
      فرزام,ممدرضا,vitto,و چندتای دیگه از دوستان بازی ۶ گیگ اپدیت روز اول داده و من التیمیتشو گرفتم و الان دارم بازیش میکنم دسترسی ۴ روز زودتر میده.اکثر باگهای بازی فیکس شدن.این وسط دوچیز مطرحه یک بی شعوریه منتقدا و بی شعوریه آنددلب که بدون پچ بازی رو تجربه کردن و مایکرو اجازه ی ثبت نقد داده.بازی بشدت فان هست بازی قطعا حقش متای ۷۵-۸۰ ایناست چیزی که من دارم تجربه میکنم خیلی باحاله.بازی شوکیس گرافیکی نیست که یه بازیه مستقله کماکان با بودجه ی ۱۰ میلیون دلاری.شما فک کردین مثه گاداف وار با ۱۵۰ میلیون دلار بودجه ساخته شده؟!!! :laugh: :laugh:
      انتظاراتتون تو حلقم.بازی با ۱/۱۵ بودجه ی گاد ساخته شده بعد انتظار چی دارن؟؟ :laugh: :laugh:
      مایکرو و فن هاش اصلا انتظار بالایی نه از این نه دریای دزدان و نه کرک داون ندارن :laugh: شما انتظار بالا دارین؟ :laugh: :laugh:
      این سه بازی باهم ۵۰ میلیون بودجه ی ساختشون نبوده :laugh: :laugh:
      امیدوارم به راه راست هدایت بشین بخدا همه بچه های اکس باکسی فور هم دارن شما چرا داغ کردین یاتاقان میزنین و موتورتون جام میکنه :laugh: :laugh: .
      یه سریاتون که ماشاله استندبای واستادین تا پست جدید میاد کامنت میدین.این حجم از بیکاری و الافی بی سابقست.همتونم ماشاله سی سالتونه و بیست و پنج ساله گیمرین.اخه سی ساله باشی و اینقد بیکار؟؟ :laugh: :laugh:
      من ماهی یه کامنتم نمیدم.همین فرزام اینا هم همینطور چون کامنت دادن و هم کلامی با امثاله خاور یعنی مثه خودش فک میکنی.
      ممدرضا تقصیر خودته حاجی اگه کمتر کامنت بدی باهرکسی بحثی نخواهی داشت.
      امیدوارم به جای بحث راجع به ارزوهاتون و اینکه پول ندارم و فلان که بازی بخرم از الافی دربیاین و حداقل بشینین پای بازی ها.
      مثلا علی خاور یه سال نمود مارو با گاد شرط میبندم هنوز تجربش نکرده ما ابشو هم گرفتیم هستشو هم تف کردیم بعد باز میاد موعظه میکنه.عمو تو اگه نقالی برو داستان خودتو نقل کن نه از چیزی بکش بالا که همون طرفت داره باهاش حال میکنه.
      خیلی جالبه اکثر فنای اکس باکس که مورد حمله قرار میگیرن قبل فن های سونی عناوین مذکور رو تجربه میکنن :laugh: :laugh: .

      • Mikasa گفت:

        پرسونا با بودجه نصف این بازیم ساخته نشده ولی جزو پنج بازی برتر نسله
        با هرچی توجیه میکنی با بودجه توجیه نکن که خیلی ضایعس

        • Cole Train گفت:

          Mikasa :laugh:
          من با بودجه توجیح نکردم متوجه منظورم نشدی.ایشاله خدا قسمت کنه شماهم متوجه میشی.

          • Mikasa گفت:

            “انتظاراتتون تو حلقم.بازی با ۱/۱۵ بودجه ی گاد ساخته شده بعد انتظار چی دارن؟؟ ”
            انتظار بازی خوب با هر بودجه ای میره
            اگه بودجه شون پایینه میتونن گرافیک بازی رو طوری انتخاب کنن ک باگ کمتر داشته باشه
            اصن ارتباط بودجه و بازی باگ دار تحویل ملت دادن چیه من نمیفهمم
            “مایکرو و فن هاش اصلا انتظار بالایی نه از این نه دریای دزدان و نه کرک داون ندارن Laugh شما انتظار بالا دارین؟ Laugh”
            وقتی سالی ۵ تا انحصاری میدی
            بهتره همشون عالی باشن تا لااقل تعداد کم رو با کیفیت جبران کنی 🙂
            و چون تعدادشون کمه زیر ذره بین میرن
            در ضمن کم کامنت ندیدم از مایکروفنا ک متای sea of thieves رو بالای ۹۰ پیشبینی میکردن و بهش میگفتن بازی تعیین کننده نسل ، آینده بازی های آنلاین و…
            پس انتظارات اتفاقا بوده ازین بازی
            من خودم انتظار متای ۸۵ ب بالا داشتم
            هرکی بتاشو بازی کرده بود کلی از بازی تعریف‌میکرد
            ” که یه بازیه مستقله کماکان با بودجه ی ۱۰ میلیون دلاری”
            خود سازندش میگفت این بازی رو میشه یهAAA در نظر گرفت
            در ضمن مستقل بودن توجیهی بر بد بودن بازی نیست.
            Inside ,ori, cuphead ,journey,flower همشون مستقل بودن و عالی بودجه بالاییم نداشتن ولی گرافیک هنری شون شاهکار بود
            “گاداف وار با ۱۵۰ میلیون دلار بودجه ساخته شده؟!!! Laugh ”
            لینکشو داری ک بودجه بازی ۱۵۰ میلیون دلاره ؟
            چون نسخه های قبلی بالای ۵۰ میلیون دلار نبودن 🙂
            در ضمن اگه ۱۵۰ میلیون باشه باید به سونی آفرین گفت که اینهمه خرج یه بازی آفلاین میکنه ک نه سیزن پس داره نه دی ال سی نه خرید داخل برنامهD:
            لب کلام
            بودجه داری شاهکار گرافیک فنی میسازی دمتم گرم نمرتو میگیری
            من خریدارم ساپورت میکنم بلاشک
            بودجه نداری پس مانور نده سر گرافیک فنی بشین گرافیک هنریتو بچسب
            من خریدار ساپورت میکنم ازت
            نمرتم میگیری
            ولی وقتی بودجه نداری میای گرافیک فنی داغون تحویل میدی
            نمرات پایین و عدم رضایت خریدار حقته
            دقیقا این وضع state of decay2

        • یک بازی برای اینکه بتونه مفهوم هنر رو به درستی نشون بده به بوجه نیاز داره؟ که سونی این کار را به بهترین شکل انجام داده و مایکرو در آن ناکام ماند
          کسانی هم که میان بحث سن رو وسط میکشن آگاه باشید که برای درک مفهوم گیم نیازی به سن نیست یه خورده عقل میخواد که ظاهرا بعضی ها ندارند

      • به به داش فرشید اقا از وقتی ازدواج کردی کم پیدا شدی ناقلا
        اگه با ۶ گیگ درست بشه که خوبه ولی این طور که من ویدئو هاش رو دیدم بعیده با ۶ گیگ بالانس بشه فرشید جان
        راستی گرافیک دانگرید نداشته که؟
        فرشید جان من با کم کامنت گذاشتن کاملا مخالفم چرا چون اگر اعضای قدیمی کامنت نذارن و سایت رو بسپارن به این جوجه های نابالغ وضع از اینم خراب تر میشه

        • Cole Train گفت:

          نوکرم ممدرضا جان.والله بعضا میام یه نگاهی میندازم به سایت حتی واسه خندیدن هم که شده.عاشق کامنتای علی خاورم از بس که میخندم.از صبح تا شب جون کردی میکنه واسه اینکه بگه فور خوبه غافل از اینکه ما عناوین مذکورشو day one تجربه میکنیم 😀 :laugh: 😀 :chic: .
          ممدرضا راستش تا عصر که سرکارم بعدش مستقیم میرم باشگاه و دوش بعدم تا ۱۲ شب دراختیار منزل هستم.امروز فرصتی شد کامنت دادم.امیدوارم خودتو و فرزام و چندتا از بچه های خوب سایت هماهنگ کنین یه گروه راه بندازیم اونجا گپ بزنیم مفید باشه.اینجا که رسما مهدکودک شده همه هم زیر ۲۲ سال.البته مشکل از اینا نیست ما دیگه ازمون گذشته ها این بحثا.همین فن کد هست تو تلگرام گپ زدیم بچه بدی نیست ولی سن و تجربش کمه بحثارو جدی میگیره.
          در اخر امیدوارم حضرت ظهور کنه e3 دوباره و ببنینیمش.راستی خانومم فن هیلو شده کورتانا رو دوست داره :laugh: :laugh:

          • سالاری فرشید جان :heart:
            دقیقا درست گفتی ولا ما فن xbox هستیم ولی خودمون رو از تجربه بازی ها محروم نمیکنیم شخصا تمام عناوین ps4 رو تجربه کردم طرف فکر میکنه اسم گاد رو جلوی xbox فن ها میاره مثلا قراره حسرت بخورن نمیدونه که من ۳ روز قبلش بازی رو داشتم بازی میکردم روز جمعه چند هفته پیش که تازه گاد رسما قابل بازی بود من صبحش گاد رو تمام کردم
            فکر کرده اسم لست رو ببره مثلا من و شما میگیم وااااااااااای چرا ما رفتیم xbox خریدیم که حالا محرومیم ولی ……. کلا من دلشون رو نمیشکنم بذار با فرض اینکه xbox فن ها نمیتونن لست۲ رو بازی کنن خوشحال باشن این قدر درک ندارن شما یا بنده یا دیگر فن های مایکروسافت که دوباره one x خریدن با اون پول به راحتی ۲ تا ps4 بهشون میدادن ولی از درک همین هم خارجن میگم دلیلش هم مشخصه که بالا شما گفتی حالا خیلی هم نمیشه به سن ربط داد شاید مسائل مالی هم دخیل باشه برای عده ای
            ظهور حضرت که تا ماه اینده قطعیه انشاالله اول کنفرانس هم با ۳۴۳ شروع کنن
            خیلی خوش شانسی که خانوم گیمر نصیبت شده اونم فن هیلو :laugh: :yes: :yes:

        • Cole Train گفت:

          ممدرضا ویژوالم مگه داشت؟!! 😀 😀
          والله همونیه که e3 2017 نشون دادن.نمایش ۲۰۱۶ که CGI بود

  • به نظر میاد عناوین فقط واسه سرویس گیم پس مایکروسافت و پر کردن این لیست ساخته شدن و هیچ فایده ی دیگه ای ندارن این E3 تنها شانس مایکرو که با بازی های AAA آبروی خودشو برگردونه از ۲۰۱۵ به بعد و بعد از عرضه گیرز ۴ و هیلو ۵ و کمی با ارفاق کوانتوم بریک تا به الان که میشه سه سال دارندگان کنسول اکس باکس هیچ عنوان درست و حسابی به غیر از عناوین ریسینگ سری فورزا تجربه نکردن که کم کاری شدید مایکرو رو نشون میده و در واقع در حوضه گیم باید بهش گفت میکروسافت این E3 تنها شانسه با نمایش همه عناوین حتی عناوینی که آخر نسل واسه اکس باکس عرضه میشن

  • Nima Eynali گفت:

    یه انحصاری ضعیف دیگه از ایکس باکس 😐

    • آخه انحصاری هم نیست.. قشنگ برو از استیم دانلودش کن..
      مایکروسافت فقط خودشو مسخره کرده! عجیبه که هنوز یه مشت dickrider مایکروسافت one x رو هایپ میکنن.. البته معمولا سنشون کمه چیزی از شاهکارو.. نوآوریو داستانو گیم پلی سرشون نمیشه.. 😉

  • از همون تریلر ۱۷ دقیقه ای که دادن مشخص شد بازی مشکلات زیاد داره اما نکته اینجاست که میگن علاوه بر اون ها مشکلات فنی هم گریبان گیر بازی هست خاک بر سرت اندد لبز که وقتی خودت اقرار میکنی هیچکس غیر از مایکروسافت برای ایده هاتون سرمایه گذاری نکرد این طور گند میزنین به سرمایه ها
    اخه مشکلات فنی؟؟؟؟؟ چطور از نسخه اول درس نگرفتین چطور با کنار گذاشتن کرای انجین و رفتن به سمت انریل انجین بازم نمیتونین تهش رو جمع کنین چطور نتونستین بازی رو پولیش کنین؟؟؟؟؟
    احق تر از این ها مایکروسافت هست که چرا وقتی همین سرمایه ها رو میشه به استودیو های کاربلد تر داد چرا میده به اینا

    • Cuphead گفت:

      واقعن اگه استودیو تعطیل بشه خوشحال میشم این همه سال رو بازی کار کنی آخرشم این بشه 😐

    • MS GAMER گفت:

      داداش باید بازی رو بزاری بعد از یه پنج شیش تا آپدیت بخری تا قشنگ مشکلات حل شده باشن

      • اصلا محمد جان نباید اشتباه نسخه قبل تکرار میشد نسخه قبلی خیلی بازی خوبی بود ولی مشکلاتش فراتر از حد بود این یکی دیگه هم وقت داشتن هم موتور رو عوض کردن این نشون میده کاربلد نیستن
        الان MDHR هم یه استودیو کوچک هست ولی چکار کرد با کله فنجونی
        ولی اینا حتی از بازی قبلی خودشون هم درس نمیگیرن

        • sh@yan25 گفت:

          نسخه یکش واقعا واکینگ ددی بود محمدرضا. ۲ش همونم باشه به قیمتش می ارزه

          • به قیمتش که اره شایان جان کلا ایده های بازیش طوری هست که خاصش میکنه نسبت به دیگر عناوین این سبک ولی اصلا نباید بازی های این استودیو رو خرید ملت رو …. فرض کرده بعد از اون زمانی که برای نسخه دوم داشته سرمایه مایکروسافت رو داشته ولی بازی رو که هیچ تغییر اساسی نداده هیچ دوباره گند زده با این مشکلاتش
            اصلا دلم نمیره براش پول بدم

            • sh@yan25 گفت:

              آره سرمایه رو که حیف کرده. به خصوص که اگه ایده هاش درست اجرا می شد واقعا شاهکار می شد چون یکش خیلی دلنشین بود. E3 نزدیکه داداش گیرز و هیلو معرفی می شه که نماد ایکس باکسن و حالشو می بریم

              • ما که به امید دیدن هیلو جدید کلا زنده ایم دیگه یه گیرز هم بزنه تنگش حلالش میکنم

                • PSFAN@COD گفت:

                  اگه گیرز‌ر بعد رو با بودجه درست حسابی بدن کوالیشن یه بازی عالی میده بیرون
                  ولی یه شرط داره
                  بودجه درست و حسابی بدن بهشون
                  نه این که مثل گیرز ۴ بودجه یه بازی متوسط بدی
                  واقعا تاسف باره این همه سود فروش ویندوز‌ اونوقت یه سرمایه گذاری درست نمی کنه

        • MS GAMER گفت:

          داداش خلاقیت باید داشته باشن استدیوها مثلا ori رو ببین خدایی حتی اگر فن متعصب پلی استیشنم باشی باز نمی تونی ازش بگذری چون سازنده هاش خلاقن،از جون دل واسش مایه گذاشتن فقط فکر فروش نبودن

    • کارای مایکروسافت خیلی وقته از گند زدن گذشته.. فقط داره خودشو مسخره میکنه.. حرص خوردنم نداره خیلی راحت برو تو یه فروشگاه کنسولتو با یه ps4 تعویض کن، باور کن دنیای جدیدی بروت باز میشه.. بهت قول میدم با شاهکارای سونی زندگی خواهی کرد 😉

      • شما از طرف ما اون بازی های شاهکاری که میگی بازی کن لذت ببر ولی فراموش نکن این بازی هایی که میگی من زودتر از شما بازی کردم حتی چند روز قبل از انتشار جهانی ولی برای اینکه دلت نشکنه باشه کامنتت رو خوندم و دیگه حرص نخوردم

    • 2K.Firaxis گفت:

      محمد رضا اتفاقا من بازی رو پیشخریدش کردم چند وقت دیگه وقت شد تجربه ش میکنم.
      چیز جذاب در مورد این بازی ارتقا بسیار جالب و عالی سیستم ساخت و ساز و اداره کردن و به اصطلاح همون سیستم کرفتینگ. یکی از دلایلی که خریدمش این بود.
      به نظرم زود قضاوت نکن. اینکه ۷۰ شده یا ۷۷ شده به معنی بد بودن نیست. بازی متوسطی هست آره اما به هیچ وجه بد نیست. حتی هیچ منتقدی همچین کلمه ای بکار نبرده
      متاسفانه دلیل نمره این بازی ۳چیز میدونم
      ۱- ۱۰ نمره کم شده بخاطر اینکه بازی سبک سندباکس و همین زامبی کشی خودمون
      ۲- نمره خیلی زیاد بخاطر نواقص بازی. این نواقص چونکه ناشر مایکروسافت هست ضریب میخورن! خودت میدونی دیگه
      متاسفانه حرف زدن توی این پست خارج از هرگونه ترجیحات من هست. فن بوی ها ادمو له میکنن‌‌. خودت دیدی که مثلا فورزا ۷ رو چطور بی هیچ دلیلی از ۹۰ پایین کشیدن! یا گیرز۴ رو چرا نمره بد دادن. ترجیح میدم توی این پست بخصوص صحبت زیادی نکنم. بازی مشکلات داره قطعا داره اما چرا بقیه از شکست این بازی خوشحال شدن این رو درک نمیکنم.

      • داداش باور کن من شخصا خودم از این بازی خیلی خوشم میاد نسخه اولش رو از دستم در رفته چقدر بازی کردم اصلا بحثم سر نمره هاش نیست من با بازی با متای زیر ۵۰ هم حال کردم چه برسه به این ولی بحث اینه که این استودیو ما رو خل فرض کرده
        موقع بتا بازی کلی اعتراض شد که بتا کلی مشکل فنی داره بعد اومد اعلام کرد که ما در نسخه نهایی تمام مشکلات رو برطرف کردیم خب الان کجا این مشکلات رفع شده بعد از این همه سال گند زدن به بازی باور کن اخه نسخه اول دقیقا قربانی همین مشکلات شد باز دوباره همین قضیه رو تکرار کردن خرید بازیش کاری نداره ولی حیف ۱ قرون سرمایه برای این استودیو
        داش فرزام پایین مثال خیلی قشنگی زد در باب اندد لبز
        درباره فن بوی ها هم بلاخره قبلا هم گفتم اون کسی که از شکست یک بازی خوشحاله فقط سطح پایین بودن خودش رو میرسونه البته بحث سنی هم دخیله که همین قضیه خیلی توی کامنت ها پیداست

        • 2K.Firaxis گفت:

          در جریان قضیه مشکلات فنی نبودم چونکه دنبال نکردم. اما درنظر بگیر که حتی اپدیت روز اول هم منتشر نشده هنوز. ممکنه خیلی مشکلات با اون رفع بشه.
          استدیوش هم به نظرم ایده های خوبی داره که میتونه جاهای بهتری پیاده کنه.
          من که هنوز بازی نکردم. اگر خوب بود که حلالشون باشه اگرم بد بود خب من باید در مورد خرید بازی هام تجدید نظر کنم، اما واقعا متاسفام که حرف هایی که اینجا زده شد بیشتر در مبحث کنسول وارز بود تا خود بازی اصلی

          • اینجا رو که بیخیال داداش خیلی وقته وضع همینه وضعیت الان PS4 شده مثل نسل قبل XBOX که هر کسی کارنامه نمره هاش خوب میشد براش ۳۶۰ میگرفتن الان همین قضیه برای PS4 صدق میکنه امیدوارم نسل بعدم به PS5 صدق کنه و این جماعت کارنامه ای به سمت XBOX نیان
            از امروز دیروز هم نیست این بحث ها
            به قول شما به جای اینکه درمورد بازی صحبت کنن درباره ……

      • Last Of Us گفت:

        خوشم میاد ۲۴ ساعت از جعبه بالا میری
        مرد حسابی گرز ۴ خدایی بازیه روی هارد نیممیره؟ نمرش کیلویی زیاد شده
        چطور گرن توریسمو که فیا پشتش هستش بهش نمره پایین میدن عیب نداره
        به بازی های بی محتوای جعبه نمره پایین بدن کیلویی میشه آره؟
        برو تعصبت رو بزار کنار اینقدر چرت نگو
        چطور به فورتزا هرایزن ۳ ۹۱ دادن؟

        • 2K.Firaxis گفت:

          چرا به فورزا هورایزن ۳ نمره خوب ندن مشکلش چیه؟ تو اصلا بازی کردی که حرفشو میزنی؟
          از جعبه بالا نمیرم . من مثل بعضیا که Knack 2 رو فراموش کردن الکی خودمو به چهارتا نمره نمیچسپونم. پلی استیشن هم بازی میکنم. بعضیا هستن که فقط و فقط ماله نوردی میکنن. هیتر هایی که حتی بازی رو تجربه هم نکردن.
          مثال بزنم؟ چند نفر از این جماعت اسم پرسونا یا هورایزن رو میدونستن؟ همین ها هیچ امیدی به هورایزن درمقابل scalebound نداشتن چندوقت پیش. اما وقتی متا اومد شروع کردن وای وای شاهکار الان بهشون بگی عزیزم سبک JRPG که پرسونا هست اصلا چطوریه هم بلد نیستن! خدا آخر عاقبتمون بخیر کنه!!
          شک داری من رو اد کن. استیم. اکس باکس. پلی استیشن.
          Civi4ever

  • Tony Soprano گفت:

    چیزی که جالبه نقد اوله:داستان، صداگذاری و انیمیشن بازی همگی به طرز عجیبی احمقانه‌اند.بعد نمره ۹ از ۱۰ داده بهش :rotfl:

  • Fight Club گفت:

    دوستانی که نسخه اول State of Decay رو تجربه کردن میدونن…. بازی بر خلاف نمراتی که گرفته بود…فوق العاده سرگرم کننده بود…
    نسخه اول صرفا یه سری مشکلات ریز درشت داشت… که مهمترینش فیزیک بازی بود..ولی حداقل شخص بنده گذاشتم پای تجربه تازه استدیو Undead Labs …
    منطق من اینو میگه… عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود!!!
    Undead Labs دقیقا مثل… پشت کنکوری میمونه که کل سال هیچی نمیخونه … تا چهار هفته قبل کنکور… بعد میخواد نتیجه هم بگیره!
    Undead Labs نزدیک ۵ سال زمان داشت… که حداقل فیزیک بازی رو بهبود ببخشه!
    عنوانی که پتانسیل اینو داره… به یه بازیه درجه یک تبدیل بشه… باز هم به خاطر یه سری مشکلات تکراری ضربه میخوره..
    Microsoft عزیز… خواهشن دوتا استدیو تاسیس گن!

  • بازم یه شاهکاره دیگه از xbox 😀 :laugh:
    چی بگم اخه :no:

  • Dad of War گفت:

    مایکرو این بازیا رو کنسل کنه سنگین تره 😕

  • محتویات غنی اما پیاده سازی ضعیف . چیزی که از حرف اکثر منتقدا میشه فهمید .

    • Tanesh گفت:

      اقا اصن گور بابای محتویات . خسته شدیم دیگه . از هر پنج تا بازی سه تاشون شده زامبی ای یا اگه زامبی ای هم نباشن حداقل توشون یه موجود هس شبیه زامبیه . همه چسبیدن به یه چیز . یکم از مخاشون استفاده نمیکنن یه چیز جدید خلق کنن که . فقط کافیه یه سبک یا یه بازی بگیره دیگه همه میرن تو فاز اسکی رفتن

  • Hossein E 47 گفت:

    دیروز گفتم فیزیکش و هوش مصنوعیش کار دستش میده

  • big_cypher گفت:

    اوه اوه یکی این بازی یکی هم دزدان نارگیل چین رقبای سر سخت گوتی ۲۰۱۸ واسه گاد و رددد هستن 😮 😮

  • یک شاهکار دیگه بعد از نارگیل چینی برای جعبه سافت :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • اره دیگه
    افراد ثروتمند و ورزشکار و اجتمایی :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    سلینا جون کجایی :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • Alish71 گفت:

    عجب ماکروسافت بازیهاش فقط الان دنبال اینن ک اگه فلان بازیش شد ۷۵ اون یکی سعی کنه بشه ۷۶ اصلا انگار ن انگار فکر پیشرفت نیست

  • Selina Kyle گفت:

    لذت بخش، مولتی پلیر، ساعت ها لذت بردن کنار دوستان ❤
    کلا بازی های پلتفرم مایکروسافت برای افراد اجتماعی و ورزشکار و ثروتمند جامعه ساخته شده.
    بر عکس اونور برای افراد منزوی و افسرده و لاغر مردنی و فقیر که هیچ دوستی ندارن مناسبه
    #تا ۲۰۲۱ اپ اسکیل و افت با ایستگاه ۴

  • همین؟؟!
    به کجا داره میره مایکروسافت؟!

  • Last Of Us گفت:

    اگر یادتون باشه من کلی ایراد از این بازی گرفتم
    و معلوم بود نمرش تو همین مایه ها میشه
    شاهکار ساختن کار هر کسی نیست. اینجوری هستش که سونی سلطان صنعت گیم هستش
    حالا تو بیا هی بگو فیل ترو پاور شکلک با چشم قلب بده

  • Last Of Us گفت:

    ببینید
    من اه پیف دشمن شما هرچی شما بگی
    ولیییییییییییییییییییییییییییییییی
    این همه تحقیر از سمت جعبه سافت با عرضه این بازی ها و وعده وعید های الکی
    خودتون به خودتون نسل بعد احترام بزارید یک پلی ۵ بخرید. نه جیب من پول میره نه چیزی
    نه تعداد شما ۱۰نفر میشه که سود خاصی گیر سونی بیاد
    پس فقط و فقط به خودتون لطف میکنید
    حالا هرجور راحتید

    • دوستان اینقدر عقل و شعور دارن که بدونن سلایقشون چیه و چیه کنسولی بخرن یکی با اکس باکس حال میکنه و سرویس های اشتراکیش خوشش میاد و گیرز و هی لو یکی از پلی ۴ خوشش میاد به خاطر انحصاریاش یکی هم به خاطر ماریو زلدا و قابل حمل بودن سویچچ خوشش میاد بعضی ها هم مثل من هر سه کنسولو دوست دارن پس نیازی به اراجیف گفتن و نمیدونم نسل بعد ps5 بخر و اشتباها کردی اکس باکس خریدی و… از این حرفا نیست همیشه دوست دارید نظر خودتونو به دیگران تحمیل کنید و همین باعث جهان سوم شدن ما شده آقا یا خانم @Last Of Us

      • PSFAN@COD گفت:

        جهان سوم شدن ما دلیلش منطق توعه
        اگه بری چیز خوب بخری باعث جهان سوم شدن میشی یا بری جنس اشغال بخری؟
        #جعبه پیتزا
        بازیاش که برای پیسی میاد
        دیگه بخری که چی بشه؟
        سرویس؟؟؟؟
        کنسول انحصاری میخواد،بازی میخواد نه سرویس
        نمیگم بده ولی مایکرو اصل رو ول‌کرده چسبیده فرعیات
        تو گاد رو بازی کنی بهت میچسبه یا این رو روی‌گیم پس؟؟
        #از جهل بیدار شویم

        • گاد بازی کردم تموم شد بازیش قشنگه شاهکاره حرف نداره ولی در کل تموم میشه اینجور بازی ها هیچ وقت تموم نمیشن لطفا بفهم یا سعی کن بفهمی

          • Mikasa گفت:

            زیباترین بخش هر اثر هنری پایان بندیشه
            یه سمفونی پایانش خیلی مهمه
            یه فیلم حتی اگه بد باشه پایانش خیلی مهمه میتونه دید کلی رو به فیلم عوض کنه
            همین پایان پذیر بودن هست که‌گادو زیبا کرده
            اگه گاد تا ابد ادامه داشت قشنگ میشد ؟ نه اصلا
            چون اگه پایان بندی داشته باشی
            به ورطه ی تکرار نمی افتی
            تو ۱۰۰ بازی برتر تاریخ به انتخاب مجلات مختلف
            همشون تقریبن پایانبندی دارن و تموم میشن
            چون پایان داشتن بهتر از تکرار یه کاره
            یکبار یه موزیک شاهکار رو گوش دادن
            بهتر از هزاربار اهنگ تتلو گوش دادنه
            امیدوارم منظورمو رسونده باشم 🙂
            از ارمغان های مزخرفترین نسل گیمری( نسل ۸) هست که میگن فلان بازی تموم نمیشه پس بهتره
            یا فلان بازی تموم نمیشه پس خوبه
            بایوشاک تموم شد
            کلش هیچوقت تموم‌نمیشه
            ولی این کجا و آن کجا

            • متوجه حرف من نشدید تقصیرتون نیست سنتون پایینه منظوره من با اون فردی بود که گفته متای گاد ۹۴ و این بازی ۷۰ این دو بازی اصلا قابله مقایسه نیستن اصلا مگه میشه بازی آفلاین و داستانی رو با بازی آنلاین مقایسه کرد اتفاقا اگه منطق من عجیبه باز خداروشکر شما که اصلا منطقی ندارید

        • Fight Club گفت:

          PSFAN@COD
          عزیز… طرز فکرت… اونورتر از جهان سومه :yes:
          هر کی هر چی دلش میخواد میخره…
          یکی با برند Microsoft حال میکنه… یکی هم با سونی
          به احدی هم ارتباط نداره… که چه کسی داره بابته چی هزینه میکنه :yes:
          ما به عنوان گیمر… میتونیم انتقاد کنیم… یا کل کل
          بیشتر از این میشه… ورود به حریم شخصی افراد
          حریم شخصی افراد که میدونی یعنی چی؟
          حرفایی که شما میزنی…. یعنی … ورود به حریم شخصی افراد
          ورود به حریم شخصی افراد… مساویه با…. طرز فکر جهان سومی
          اول شما یاد بگیر… جهان سومی یعنی چی…
          بعدش بیا اینجا در مورد جهان سومی فکت صادر کن!!!!

          • PSFAN@COD گفت:

            افسوس واقعا،من قضاوت رو میدم به مخاطبین با شعور سایت که خودشون قضاوت کنن که خریدن یه جنس بدرد نخور باعث افت و پسرفت میشه یا با منطق فکر کردن و خرید منطقی.
            ادم اگه بفهم باشه میفهمه دو میلیون پول کمی نیست بری جعبه بخری بعد عمو فیل به ریشت بخنده.
            شما جهان اول و من جهان n + ۱
            کلام اخر : اگه طرز فکر شما ها (این که هر چی دوست داریم بهترینه پس همون رو باید بخریم) درست بود الان این وضع فروش مایکرو نبود،همه قبل خرید با منطق فکر می کنند اینجا طرف با احساس خرید می کنه
            موفق باشی جهان اولی
            #جهل مرکب
            #توهم جهان اولی بودن

            • Fight Club گفت:

              زمانی که جوابی نداری بدی…
              مجبوری مگه ریپلای کنی؟؟؟؟
              یه سری صحبت کردی…که قشنگ خودزنی کردی
              اول از همه جنس بدرد نخور وجود نداره…
              Microsoft کمپانی محترمیه… همینطور کنسول XBOX .
              با این صحبت هات داری به کسایی که.. حالا به هر دلیل … این کنسول رو تهیه کردن بی احترامی میکنی…
              دوما .. بهت نگفتم جهان سومی…
              گقتم طرز فکر جهان سومیه :yes:
              این که دوست داری به خودت بگی جهان سومی و به من بگی جهان اولی..
              با این که بنده اصلا حرفی از جهان اولی بودن نزدم!
              به خودت برمیگرده.. مشکل خودته
              حرف از جهان سومی زدی.. بهت با دلیل و منطق نشون دادم.. نه تنها چیزی از جهان سومی نمیدونی!!…. بلکه طرز فکرتم جهان سومیه :yes:
              انقدر هم شعار نده…تا یه نمره از عناوین ماکرو میاد.. مثل چی میریزین تو سایت..
              توهم برتون میداره…
              بیاین بگین اره دیدین اسباب بازیه من بهتر از توهه
              بیا اسباب بازی منو بخر… ماله تو بدرد نخورهه
              برو پسر جون…
              ۷ ساله تو این سایتم… مثل تو زیاد دیدم.. توهم برتون میداره.. فکر کردین چه خبره
              #جوگیر

              • PSFAN@COD گفت:

                باشه بابا تو‌منطق تو واقع بین و حقیقت گرا
                من بی منطق و جوگیر
                من توهم برم داشته
                هر‌ چی تو‌ میگی اصلا!
                خداوکیلی متوجهی چی‌میگم؟
                یه ذره قدرت درک میخواد به خدا نه بیشتر نمیدونم چه ربطی به جوگیر بودن داره
                دارم میگم
                حمایت از کالای اشغال مثل جعبه پیتزا و عدم انتقاد مخاطبینش این وضع مایکرو رو درست کرده
                به جای خریدن این جعبه و احساسی عمل کردن با منطق خرید کنید تا مایکرو مجبور بشه بیشتر و بهتر فعالیت کنه
                این جواب که تو دادی خیلی اکی بود به نظرت؟
                خریدن کالای‌بدرد نخور باعث پسرفت و‌ جهان سومی شدن میشه یا خرید منطقی؟
                #کج فهم
                #قدرت درک داشته باشیم

                • Fight Club گفت:

                  بازم باید تکرار کنم..
                  جوگیر عزیز و گرامی…
                  به علایق و انتخاب دیگران احترام بزار..
                  شما اول اینو یاد بگیر..
                  باقیش هم انشالله خدا خودش بزرگه… هرچند به امثال شما امیدی نیست!
                  قدرت درک …. هم شما داری برای ما کافیه

                • PSFAN@COD گفت:

                  قدرت درک جمله (خرید جنس اشغال با احساس یا خرید منطقی)
                  اونقدر بالاست که از درکش عاجزی؟
                  کم میاری جواب نداری بدی ریپلای نکن
                  متاسفم برات برو از اولین کسی که جلوت توی خونه یا خیابون میبنی این سوال رو بپرس شاید اونا درک این رو داشته باشن برات توضیح بدن

                • Fight Club گفت:

                  صحبت که زیاده عزیز..
                  منتها شخصش مهمه :yes:
                  ادمو برق بگیره.. ولی جو نگیره :yes:

        • PSFAN@COD گفت:

          همین شما ها هستید که باعث شدید مایکرو خودش رو تکون اساسی نده
          ضعف مایکرو دلیلش خریده شدن کنسولشه درست وقتی که درجا میزنه و‌پسرفت می کنه
          سازنده های ویچر‌سه چرا شاهکاری‌مثل ویچر رو بیرون دادن؟ چون مسائل مالیش یکم بد شده بود،دنبال ساخت بهترین بازی ممکن بودن تا بهترین فروش رو‌ بکنن
          خیلی وقتا طرد شدن بهتر از هر چیزی ادم رو به خودش میاره
          این مایکرو هم اگه بازی جدیدش مثل دزدان نارگیل چین فروشش متوسط رو به بالا باشه شک نکنید یه شاهکار دیگه عین این بیرون میده دلیلشم خریده شدن شاهکارشه!
          پیش خودش میگه من که با یه بودجه کم یه بازی ضعیف میسازم اینقدر فرو‌ش می کنه چرا بیام عین سونی ۵ سال از یه استودیو مثل سانتامونیکا برای ساخت گاد حمایت مالی کنم؟(تازه سانتامونیکا فقط یکیشه)

          • Last Of Us گفت:

            داداش این فایت کلوپ بجه خوبیه ولی متاسفانه فکر میکنه عقل کله
            اون یکی ویتو کرلئونه هم معمولا از جعبه بالا میره و داد میزنه ۳۶۰ داشته نسل قبل
            باهاشون بحث نکن بیخودی

            • @Last Of US بوی تعفنت از این نوع کامنتات ناجور داره میاد. اون موقع که Fight Club توی سایت گیمفا تازه عضو شده بود و نظر میزاشت تو تازه سره شیشه شیر دهنت گذاشته بودن عقل کل هم خودتی که شعور نداری کامنتت توهین به کسی نباشه

              • PSFAN@COD گفت:

                فرض می کنیم
                شما ها مال عهد قاجار با صد سال سن
                من و علی پاورم تازه متولد شده و تازه عضو شده توی سایت
                بزرگی به عقل است نه به سال
                کسی که قدرت درک نداره بفهمه «خرید کالای اشغال باعث پسرفت میشه یا کالای درجه یک» و یا کسی که میگه «گاد تموم میشه ولی ایستگاه تباهی تموم نمیشه پس بهتره» معلومه افکار و عقایدش چقدر اکی و درسته،خسته نباشی روشن فکر،خداقوت متفکر
                #حضرت ادعا
                #چیزی بارت نیست حرف نزن

                • یعنی یه وقت فکر نکنی ما فهمیدیم با ف. ی. ل. ت. ر شکن به خودت لایک میدی و last of us و چند تا اکانت دیگه هم ماله خودته من دیگه الان به این نتیجه رسیدم شما خیلی بیکاری و حرف زدن و کامنت گذاشتن واسه شما کار پوچیه

                • PSFAN@COD گفت:

                  توی بحث کم میارید،بعدش مستقیم و غیر مستقیم توهین می کنید ، تهمت میزنید و جوابتون که داده میشه معلوم میشه که کی جواب برای دادن نداره
                  جواب نداری بدی ریپلای نکن
                  بعدشم من مثل یه مشت نخاله حوصله لایک و دیسلایک کردن خودم و شما رو ندارم
                  فرضا صد تا هم لایک کاربرا یا یه کاربر بزنه پای کامنت من
                  یا برعکس صد تا دیسلایک بزنی
                  واقعیت عوض نمیشه
                  درباره تهمتی که زدی هم باید بگم خوشحالم بیشتر اعضای سایت نظرشون با من یکیه،طوری که توهم برت داشته فکرکنی همه ایدی منن
                  دفعه بعد این تهمت بیش از یه ایدی داشتن به من بزنی طور دیگه جوابت رو میدم
                  چقدر بده نظرت طرفدارای کمی داشته باشن

              • Fight Club گفت:

                vitto corleone
                دوست عزیزم.. نظر لطفته..
                بذار ایشون هر چی دلش میخواد بگه…یه خورده خودش رو خالی کنه.. تو فضای مجازی
                میدونی که.. اینجور افراد… تو واقعیت و جامعه مشکلات زیادی دارن…
                اگه اینجوری بهش کمک میشه… والا من که راضیم
                بذار خودشو خالی کنه

                • اره داداش اصلا نباید تا اسم این افراد تو بخش نظرات میبینی کامنتشونو بخونی بیکارن دنبال بحث الکی و کل کل بدون دلیل هستن اصلا هیچ کس تو پستای قبلی به غیر یکی دو نفر که هی ترول میکنن تو هر پست نگفت این بازی شاهکاره یا متاش چند میشه و عالیه و… از این حرفا خودشون دنبال بحث بیخودن از زمان تشکیل سایت هم از این افراد بوده تا الان دوره ای هستن هر دو سه ماه یه بار پیداشون میشه بعد دوباره میرن فضای سایت خوب میشه هرچی بهشون توجه نکنی بهتر اثر میکنه خودشون میرن پی کارشون

                • PSFAN@COD گفت:

                  علی پاور جوابش رو دادم امثال عقل کلا و حضرات ادعا زیادن خودت رو ناراحت نکن

                • Fight Club گفت:

                  PSFAN@COD
                  وای عجب جواب دندان شکنی دادی..
                  فن بوی هم … فن بوی های قدیم :yes: :yes: :yes:

                • PSFAN@COD گفت:

                  فک کنم اصلا علاقه ای به استفاده از درکت نداری
                  من چی میگم تو چی میگی
                  این بحث ثابت کرد که قدیمی بودن تو سایت نشونه عاقل بودن نیست
                  موفق باشی

                • Mohamady گفت:

                  اقا صلوات بفرست تمومش کن
                  کامنتها اول طنز امیز بود شما ها جدیش کردید بور گرفتید به هم توهیم می کنید
                  در کل مایکروسافت به خاطر داشتن کنسول باید روی عناوین خاص و انحصاری کامل سرمایه گزاری می کرد که احتمالا به خاطر مسایل مالی نکرد خرید کنسول ایکس باکس در حال حاظر منطقی نیست امار فروش کامل حرفمو ثابت می کنه

          • Last Of Us گفت:

            بهت گفتم با اینا بحث نکن
            اینا تا کم میارن میان جو سازی میکنند میگن مولتی اکانت
            به جان خودم با همین یک اکانت تو سایتم
            با این حرفها هم به قول دوستمون حقیقت عوض نمیشه
            تو خودت به موقعش میای به جعبه تیکه میندازی
            بعد یک دفعه میشی روشن فکر سایت
            دچار اختلال تجزیه هویت هستی به نظر

      • Fight Club گفت:

        vitto corleone
        درود به این دیدگاه :yes:
        …خوشحالم که کاربرایی مثل تو با این طرز تفکر وجود دارن..
        حداقل ادم یه خورده… شوق پیدا میکنه… تو این سایت نظر بده

    • چطور هنوز این فنای xbox با این همه دروغو شکست کنترل آسیب میکنن جای تعجب داره 😯
      برو ببین چجوری منفجر شده twitter و youtube به خاطر شکست sea of thieves و state of decay همه دارن اعتراض میکنن ولی بازم میبینی این فنای xbox میا کنترل آسیب میکنن. 😯 . اصلا تو مغز آدم نمیگنجه این همه تعصب واسه یه شرکت بیخود :yawn: … آخه دیگه ign هم صداش در اومده کوبیده گیمو بازم میان کنترل آسیب میکنن… :no:

  • General raam گفت:

    معلومه بخش انلاین بازى خیلى خوبه :yes:
    متا هم که فقط براى نوبا مهمه وگرنه ما که از بازى لذت میبریم :rotfl: خوبیه انحصاریاى مایکروسافت همینه که همشون بخش انلاین عالى دارن و تا چند سال سرگرمت میکنن :inlove: اون طرف هم که هنوز تو بیست سال پیش موندن و عین گوشه گیرا میشینن غول کشى یکبار مصرف بازى میکنن و فکر میکنن آخر لذت گیم همینه :rotfl:

  • Hala madrid گفت:

    جعبه فن ها درچه حالید؟هنوز هم این آشغال رو با days gone مقایسه میکنید؟
    #تا_ابد_با_دروغ_های_عمو_فیل

  • والا من از قضیه بازی سام ماجراجو و دوتا فیلم کینگزمن ۲ و ایموجی ها اصلا به متا یا نمره توجه نمیکنم چون ممکنه یه عنوان نمره خیلی پایینی داشته باشه ولی برای اونی که نگاه میکنه از بهترین تجربیات عمرش باشه
    به نظر من نمره مهم نیست مهم تجربه ای هست که از بازی بدست میاری

    • همینا سره همون نمره سایت game critics که به گاد ۷۵ داده بود منو تایید میکردن و میگفتن متا مهم نیستlol

      • PSFAN@COD گفت:

        متای گاد ۹۴ عه اصلا واسه دل خوشی عمو فیل ۳ تا ازش‌کم می کنیم تازه میشه ۹۱ هنوزم بالا نوده،حالا ۹۵ بشه ۹۴ ، فرقی نمی کنه زیاد از این لحاظ متا مهم نیست ولی اختلاف ۷۷‌و ۹۴ اونقدر هست که یه گیمر حتی نوب متوجه بشه کدومشون تجربه بهتری بهش میدن

        • داداش اگه فک کردی من فن جعبه میشم زهی خیال باطل
          من از وقتی اومدم به گیمفا سونی فن بودم و تا روزی که از این سایت برم هم سونی فن خواهم بود
          من فقط گفتم که نمره حتما به منزله ی خوب یا بد بودن عنوانی نیست مثل همون چندتا مثالی که زدم
          هرکس باید خودش یه عنوانی که میخواد رو تجربه کنه و به نمرش نگاه نکنه
          مثلا همین کارتون ایموجی ها با اینکه نمرش ۱۲ شد اما برای منی که دیدم از خیلی از فیلم هایی که نمرشون بالای ۷۰شده بود هم قشنگتر بود و حتی فک رنمیکنم هیچ کارتون دیگه ای بتونه در نظر من به این قشنگی باشه

          • Last Of Us گفت:

            من تاحالا تو سایت ندیدمت و داد میزنی جعبه فنی
            در مورد متا هم درسته که گاهی متاها ناحقی میشه
            ولی این بازی از تریلرش هم میشه فهمید چقدر بازی ضعیفیه خودت رو گول نزن جعبه فن گل

            • داداش اول کامنتو درست بخون بعد نظر بده
              من فن اون جعبه بی انحصار نمیشم
              خودم میتونم برات داستان تمام انحصاری های پلی استیشن رو بگم
              من فقط گفتم که نمره حتما به منزله ی خوب یا بد بودن عنوانی نیست مثل همون چندتا مثالی که زدم

      • داداش سام ماجراجو نمره پایینی اورد اما برای من تبدیل شد به یه شوتر اول شخص همه چیز تمام
        دوتا فیلم کینگزمن ۲ و ایموجی ها هم با اینکه نمره پایینی گرفتن اما برای من تبدیل شدن به بهترین فیلم هایی که تو عمرم دیدم و فکر نمیکنم در نظر من فیلمی بهتر از این ها ساخته بشه
        به هر حال تو هم نظر خودت رو داری و ممکنه از یه بازی یا فیلم خوشت بیاد شاید هم نیاد

  • واقعا خیلی عجیبه که چرا مایکروسافت روی همچین بازی های و شرکت های بدرد نخور سرمایه گذاری میکنه. حیف پول واقعا حیف پولی که داده به اینا و نتیجش شده این به جای این کار میتونست همین پول رو بده به crystal dynamics بازی Shadow of tomb rider رو انحصاری کنه یا حداقل از شرکتی که کلیف بلزینسکی داخل کار میکرد استفاده کنه نمیدونم چرا واقعا روی این بازی های بدرد نخور سرمایه گذاری میکنه.

  • KING OF SKY گفت:

    با تجربه ی NFS 2015 فهمیدم متا یعنی کشک مبارک تمام دوستان ایکس باکسی 😎

  • XANAX گفت:

    همینا‌ بعد بتا گفتن قول میدیم‌ مشکلات‌ بازی‌ حل‌ میشه موقع‌ انتشار‌ رسمی. فقط دروغ

  • Senatorbigy گفت:

    ((((((( State of Decay 2 بهترین عنوان زامبی محور آن هم در دنیایی که بسیار زیبا خلق شده است.)))))یعنی tlou کشکه؟days gone کشکه؟WTF؟ 😐

  • bardia773 گفت:

    حیف شد.
    من که بازیش نکردم ولی بنظرم ٢-٣ نفری پلی دادنش جذاب باشه.
    مایکروسافت نیاز به خرید استدیو های فرست پارتی داره.
    نمیدونم سیاست مایکرو چیه ولی با این همه ثروت میتونه به راحتی تو صنعت گیم از سونی جلو بیوفته

  • لعنت ب مایکروسافت ک واسه فناش هیچ اهمیتی قائل نمیشع
    آقا اینا گیمرن ب گیم نیاز دارن ۱۷سال هیچ کاری نتونستی بکنی؟؟؟

  • kambiz121 گفت:

    یعنی هر دفعه که میبینم گیمفا یه خبر در مورد انحصاریایه مایکرو گذاشته قشنگ تنم میلرزه چون میدونم الان فنایه سونی میریزن تو و یه عالمه چرت و پرت میگن… واقعا سونی حالش از آدمایی مثل شما بهم میخوره و فکر کنم بدترین طرفدارایه ps4 تو جهان رو ایران داره… باور کنید من ندیدم یه خبری گیمفا در مورد انحصاریایه سونی بزاره و بعدش طرفدارایه مایکرو برن و بخوان حرف مفت بزنن. یکم تغییر بدید خودتونو و خواهشا یکم احترام بزارید به همدیگه.هممون اینجا گیمریم و این مهمه. امیدوارم دوستی که تایید نظرات دستشونه این نظرم رو تایید کنن بالاخره

  • PSFAN@COD گفت:

    متای نسخه ایکس‌باکس الان شد ۷۰
    شاهکار قرن

  • Uncle Broom گفت:

    Goty 2018هم معلوم شد.
    به نظرم days goneرو دیگه نسازن آبروشون میره انقدر این بازی موفق عمل کرد.

  • S.IOWA گفت:

    مایکرو فنایی که اونورو غول کشی میدیدن
    Have Fun 😎

  • OLDBOY. گفت:

    بله یه انحصاری مزخرف و ضعیف دیگه
    حالا یه عقب مونده هست میاد یه هشتک میزاره میگه تا ۲۰۲۱ با اپ اسکیل و افت fps پلی استیشن ۴

  • ariyanf گفت:

    State Of Decay 2
    :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • ariyanf گفت:

    خدا کنه زودتر بی یاد 😀 :silly: :inlove:

  • ali xbox گفت:

    قبله عرضه شدن این بازی از‌تریلر هاش‌‌معلوم بود بازی درست حسابی نیست نه گرافیک داره نه گیمپلی درست حسابی هنوز انتظار داشتم از اینم کمتر بگیره
    بعضی از این بچه های فن باز هم متاسفم که چنین بازی رو با dayz مقایسه میکنند dayz کجا این کجا شبیه به مقایسه
    red dead با wild west میشه منطقی باشیم ?:-)

  • متاش شد ۶۹! همسایه ی Sea of Thieves شد.

  • ghahve گفت:

    خدایی از دیشب این همه دارین بحث میکنین که بازی گند زده بازیه ما بهتره از درخت برین بالا و این حرفا تهش چه نتیجه ای گرفتین؟سونی بهتره؟باشه سونی بهتره خب که چی .بازی برای لذت بردنه.از همین عنوانم یقینا خیلیا لذت خواهند برد.من خودم پلی استیشن دارم و از بازیاش لذت میبرم.مطمئنا کساییم که ایکس باکس دارن از بازیاش دارن لذت میبرن.پس به جای مسخره کردن علایق هم با هم دوست باشین.با این بحثای بی هدفتون نه سونی براتون پیغام تبریک میفرسته نه مایکروسافت .با تچکر

  • Armin215 گفت:

    اووووووو چقدر نظر . یعنی این بازی اینقدر ارزش داره که اینهمه سرش بحث کنین ؟ اینهمه سرش به همدیگه توهین کردین ؟
    لول .
    نسخه اول که بازی جالبی بود . تا چندروز منو سرگرم کرد . اما مشکلاتی داشت مثل نداشتن یک داستان درست یا فیزیک بد . میبینم که نسخه دوم هم شده تکرار مکررات .
    خب اینم بازی سرگرم کننده ایه در هر حال :yes:
    مبارک طرفداراش 😀

  • Senatorbigy گفت:

    جوک قرن ۲۱ :rotfl: از سونی نگم براتون که چقدر بده :rotfl: ما سونی فن ها یه چیزی مثل این میخواییم tlou و god of war چی هستن ها؟ :rotfl:

  • Last Of Us گفت:

    متای اینم با دزدان نارگیل چین و ناک ۲ یکی شد
    بازی دسته ۳ سونی
    سلیقه مهمه پس خوش باشید با جعبه

    • PSFAN@COD گفت:

      اره بابا منطق کیلویی چند
      اسم ایکس باکس سه تا ایکس داره خوشم از اسمش میاد همینو میخرم
      احساس مهمه
      عقل کیلویی چند
      ایکس باکس خوبه بازیاش متاشون اندازه بازی درجه پنج سونیه که یه بارم تبلیغشون نکرده
      سلیقه رو بچسب
      #سخن بزرگان
      هر چی دوست داشته باشیم بهترینه

      • Last Of Us گفت:

        داداش بیخودی داری خودت رو جوش میدی به خاطر چند تا بچه
        بزار این جوجه گیمرا که با ۴کی و پیکسل بیشتر خوشحال میشن همین جعبه رو داشته باشن
        پلی ۴ داشتن لیاقت میخواد هرکسی نداره
        فقط خودت رو داری اعصبانی میکنی به خاطر ۴تا بچه
        ولشون کن بابا :rotfl:

  • samiya گفت:

    حاجی همه چی به کنار،اون نقد TrueAchievements هم به کنار =))))
    “داستان،صدا گذاری و انیمیشن بازی همگی همچنان احمقانه هستند”
    یعنی تختو دارم گاز میگیرم از خنده =)))
    #تا ۴۰۰۰ با جعبه بی انحصار

  • ragnaros گفت:

    جملات توصیفی gamespot عالیه ،
    حس نمایش های این بازی دقیقا چیزی بوده که gamespot گفته کرده : ” بی هدف و بی روح”
    تبریک به فیل :rotfl:

  • همیشه از بازیهای درجه سه فراری بودم
    به نظرتون ارزش داره خریدش
    تحقیق کردم به نظر درجه سه میاد

  • واقعا فضای سایت شده مثل پردیس گیم که نابود شد اینجا هم داره کم کم نابود میشه به وسیله ی یسری بچه ۱۰ -۱۵ ساله …
    سر چه چیزای مسخره ایی بحث میکنن همچین micro و sony میکنن که انگار خیلی براشون مهمیم ما !
    طرف میگه سونی فقط غول کشیه بعد میگه من زودتر از همه میرم عناوین سونی رو تجربه میکنم 😐
    از اونور یکی میاد میگه کنسول Xbox رو بنداز دور و ps4 بخر 😐
    واقعا اگر بالاتر از ۱۵ سال داشته باشند این افراد من تعجب میکنم چقدر وقت خالی دارن 😐
    والا من دوران دبیرستان انقدر وقت اضافه نداشتم !
    اگر نویسنده های مطالب سایت ، خبر گذاران سایت یا هر کسی که دستی تو تایید نظرات داره یکم مثل همین زومجی سخت گیری کنه تا یکم وضع سایت بهتر بشه به نظرم بهتره تا هر کامنتی که میاد تایید میشه بالای ۵۰ تا کامنت فقط اسپم و تکرار کامنت بقیس …
    خوبه خسته هم نمیشید !
    وقتی Micro فنای عزیز میان تو هر پست sony نسبت به چیزی که بهشون مربوط نیست یسری چرندیات بی اساس میگن ” نور پردازی در god مشکل اساسی داره …. god درختاش کجه …. پسر کریتوس زشته … ” نباید انتظار داشته باشن الان sony فنا بیان بهشون بگن متا چیزی رو معلوم نمیکنه حتما بازی خوبیه 😐
    احترام احترام میاره کی میخواین اینو متوجه بشین من نمیدونم …
    سایت داره از دست میره واقعا … نمیدونم شاید بد نباشه یکم به فکر باشن …یا به فکر باشیم …
    به خدا مسخرمون میکنن تو همین زومجی که به god سر مشکل مسخره ی دوربین ۹٫۵ میده(همچین مشکلی وجود نداره و کاملا به مهارت شخص مربوطه چرخش دوربین ) و فکر میکنه خیلی مثلا منتقد خوبیه …
    در پناه حق یا علی :rose:
    خطاب به محمد رضای گل و دوستای گیمفایی خودم از جمله parsa 2002 و خیلیا دیگه بگم خواهشا بخییال بشید و مثل من به ندرت کامنت بدید تا شاید یه فکری بشه راجع بخش نظرات سایت “

  • John Linneman گفت:

    فارغ از جر و بحث های کودکانه ای که توی پست شد و ورود نمیکنم بهشون…. مطمئنا بازی ویژگی های مثبتی داره که با توجه به قیمت ۳۰ دلاریش به تجربش میارزه . حتی با اینکه در ظاهر که حداقل خراب کرده و مورد اقبال حمعی منتقدا واقع نشده . امیدوارم مایکروسافت از تجربه ی تلخی که امسال با بازی هاش داشت درس عبرت بزرگی بگیره و یکم دست به جیب بشه و حداقل دوتا استدیوی داخلی جدید تاسیس کنه . تاسیس . نه خریدن استدیو هایی که قبلا وجود داشتن و دزدین خاطرات یه سری گیمر با انحصاری کردن عناوین مولتی پلتفرم . دید سرویس محوری مایکروسافت زمانی خوبه که چندین بازی بسیار عالی و موفق هم ارائه داده باشه . ولی علی ای حال به نظرم هر دو عنوان اخیرا منتشر شده ی مایکروسافت بازی های خوبی هستن به شرط گذشت چند ماه و عرضه ی آپدیت های بزرگشون . امیدوارم کرک داون ۳ امثال این سه گانه رو تکمیل نکنه و عنوان در خوری باشه

  • Evin گفت:

    شما ماکرو فن ها که ادعاتون میشه پنج تا بهترین انحصاری های سونی رو منویسم با متاشون شمام پنج تا بنویسین بینم چی دارین خخخ
    God of war4:93
    the last of us:95
    Horizon: Zero Dawn:89
    Bloodborne:92
    Uncharted 4:93

نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا
نقدها و نمرات عنوان State of Decay 2 منتشر شد(به‌روز رسانی شد) - گیمفا