برایان هیکس کارگردان هنری DayZ بوهیمیا را ترک خواهد کرد
کارگردان هنری بازی DayZ برایان هیکس (Brian Hicks) اعلام کرد که بوهیمیا اینتراکتیو (Bohemia Interactive) را ترک خواهد کرد.
هیکس در پیام خداحافظی خود ضمن ابراز خوشحالی از اینکه بهروزرسانی ۰٫۶۳ بازی به زودی منتشر خواهد شد، معتقد است که DayZ به نقطهایی رسیده که دیگر نیازی به حضور او در بوهیمیا نیست.
همانطور که احتمالا بعضی از شما متوجه شدهاید، در طول یک سال گذشته سعی میکردم که قدم به قدم خود را از راس کار کنار بکشم تا صدای افرادی مثل پیتر، ادم و کسانی دیگر شنیده شود. در طول همان سال برای کارهایی که باید در آینده انجام دهم برنامهریزی کردم. و به عنوان مشاور در طراحی با پیتر نسپسنی (Peter Nespešný) وارد کار شدم.
دروغ نمیگویم، اصلا کار آسانی نبود. زمانهایی وجود داشت که من و پیتر در مورد اینکه بهروزرسانی ۰٫۶۳ را باید چطور ساخت و منتشر کرد، مطمئن نبودیم. نمیخواهم مثل یک نوار که پشت سر هم یک چیز را تکرار میکند به نظر برسم اما خوشحالم که تمام آن نگرانیها از بین رفتند.
هیکس جدایی خود از بوهیمیا را با زمانی که دین هال (Dean Hall)، کسی که سازنده نسخه اصلی مود DayZ برای Arma 2 است مقایسه کرده است. دین هال هم در سال ۲۰۱۴ دلیل ترک بوهیمیا را بها دادن به دیگر کارکنان آنجا عنوان کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
خب چکار کنم میخواد ترک نکنه