گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی

رسول امینی
۱۵:۳۰ ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

شرکت کونامی (Konami) امروز نتایج خود را برای سال مالی که در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ (۳۱ مارس ۲۰۱۸) به پایان رسید، منتشر کرد.

همان طور که در قسمت پایین مشاهده می‌کنید، تمام ارقام نشان دهنده‌ی رشد چشمگیر این شرکت در سالی که گذشت، است. سود عملیاتی با بهبود قابل توجهی، ۲۴٫۳ درصد افزایش داشته است. هرچند ۰٫۵ میلیارد ین ژاپن از پیش بینی‌های کونامی کمتر بوده اما با سود خالص ۰٫۲ میلیادر ین حاصل از درآمد عملیاتی، در کل انتظارات این شرکت برآورده شده است.

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

جدول‌های پایین نشان دهنده سود و آمار شرکت در بخش‌های مختلف است. کسب و کار دیجیتالی (شامل بازی‌ها تحت عنوان بخش “بازی و سیستم” که مربوط به ماشین آلات بازی pachinko و آرکیدی است، نیز می‌شود) سودآوری روز به روز داشته و نه تنها با افت درآمد مواجه نشده بلکه افزایش چشمگیری در این بازه داشته است.

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

مطبوعات همچنین توضیحات مختصری را در رابطه با نتایج کلی شرح داد. در این میان ناشر به “افزایش عملکرد” برای تلفن‌های همراه و کنسول‌های خانگی اشاره می‌کند

برای سال مالی که در ۳۱ مارس ۲۰۱۸ به پایان رسید، اقتصاد ژاپن با بهبود بسیار چشمگیر درآمد شرکت‌ها و محیط کار و بهبود هزینه‌های مصرف کننده باقی ماند. در حالی که اقتصادهای خارج از کشور نیز به تدریج بهبود می‌یابند، آینده به دلیل نگرانی در مورد جنبش‌های سیاسی و افزایش خطرات و ریسک‌های ژئوپلیتیکی، نامعلوم است.

در بازار سرگرمی، محتویات بازی همچنان به تنوع و همراه با بهبود عملکرد دستگاه‌های مختلف، از جمله دستگاه‌های تلفن همراه و کنسول‌های بازی ویدئویی و توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی و مخابراتی ادامه می‌یابد. در رابطه با زمان‌ها و موقعیت‌های گوناگون که دائما در حال تغییر هستند، اولویت برای غنی سازی زندگی روزمره از طریق تجارب کامل و فراوان در هزینه‌های شخصی تقویت شده است. در صنعت بازی، تلاش‌ها برای ایجاد تجربیات جدید از طریق محتوای بازی به روش‌های مختلف، از جمله eSports، که به عنوان شکل رقابت‌های ورزشی مورد توجه قرار می‌گیرند، توجه بیشتری را جذب می‌کنند.

ما همچنین از عمکلرد پایدار بازی Pro Evolution Soccer 2018 می‌شنویم، این در حالی است که به جزئیات زیادی از عملکرد عنوان Metal Gear Survive اشاره نشده است.

در حیث عناوین تلفن‌های هوشمند و در بخش سرگرمی دیجیتالی، ما در طول سه ماهه تا پایان ۳۱ مارس ۲۰۱۸، دو عنوان Tokimeki Idol و Quiz Magic Academy LOST FANTARIUM را در بازار داخلی منتشر کرده‌ایم. عناوین دیگر بازی‌های موبایل از جمله JIKKYOU PAWAFURU PUROYAKYU ،Yu-Gi-Oh! DUEL و LINKS PROFESSIONAL BASEBALL SPIRITS A همچنان به عملکرد قوی خود در بازارهای داخلی ادامه می‌دهند. در رابطه با بازی‌های کارتی، مجموعه u-Gi-Oh! TRADING CARD GAME از عملکرد عالی خود در بازی‌های خارجی لذت می‌برد. یک سال از زمان معرفی قوانین جدیدی که در مارس ۲۰۱۷ به وجود آمدند، می‌گذرد، در این بازه زمانی، مشتریان بسیاری با این قوانین آشنایی پیدا کرده‌اند.

در حیث رایانه‌های شخصی و بازی‌های ویدیویی، بازی METAL GEAR SURVIVE که نسخه‌ی جداگانه‌ای [اسپین اف] از سری METAL GEAR است، در سه ماهه اول ۲۰۱۸ عرضه شد. عنوان Winning Eleven 2018 [که به صورت جهانی تحت عنوان PRO EVOLUTION SOCCER 2018 عرضه و منتشر شد] همچنان به عملکرد پایدار خود ادامه می‌دهد.

اطلاعات بیشتری در مورد پیش بینی سال آینده ارائه شده است. در این میان به “بررسی و عملکرد مطلوب” عنوان Jikkyou Powerful Pro Baseball که برای پلتفرم‌ پلی‌استیشن ۴ و کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا در دسترس است و همچنین بازی Super Bomberman R که در آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کاربران رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد، اشاره شده است.

در ادامه، ناشر با بیان اینکه متشاقانه در حال توسعه عنوان Zone of the Enders: The 2nd Runner M∀RS که عرضه آن به ماه سپتامبر میلادی موکول شده است، گفته‌های خود را ادامه دارد:

با گسترش سرگرمی ارائه شده از طریق شبکه‌ها، وسایل موجود برای ارائه بازی‌های ویدیویی همچنان متنوع می‌شوند. فرصت برای رسیدن به مخاطبان بیشتر برای بازی‌ها همچنان افزایش می‌یابد. در این زمینه ما قصد داریم راهکارهایی برای روش‌های مختلف بازی کردن توسعه دهیم که با خصوصیات هر دستگاه مطابقت داشته باشد.

در بخش عناوین تلفن‌های هوشمند، بازی LOVEPLUS EVERY که جدیدترین نخسه از مجموعه LOVEPLUS است را عرضه و منتشر خواهیم کرد. با عناوینی از جمله Tokimeki Idol و Quiz Magic Academy LOST FANTARIUM که در سه ماهه اول ۲۰۱۸ عرضه و منتشر شده‌اند، ما تلاش خواهیم کرد تا محتوای دلپذیر و جذابی را برای مشتریان خود ارائه دهیم.

در بازار چین، عناوین Winning Eleven CARD COLLECTION و Winning Eleven 2018 که از طریق همکاری با شرکت‌های محلی عرضه و منتشر شدند، تا کنون بیش‌تر از ۱۰۰ میلیون با در سراسر جهان دانلود شده‌اند. علاوه بر این، ما تلاش خواهیم کرد محتویاتی ارائه دهیم که ما را قادر به انتقال لذت و هیجان به مشتریان در سنین و مناطق مختلف سازد. ازجمله این محتویات می‌توان به بازی Yu-Gi-Oh! DUEL LINKS اشاره کرد که ۶۵ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است.

در بخش رایانه‌های شخصی و بای‌های ویدیویی، ما بازی JIKKYOU PAWAFURU PUROYAKYU را در آوریل ۲۰۱۸ عرضه و منتشر کرده‌ایم. این بازی با قابلیت پشتیبانی و سازگاری با واقعیت مجازی [VR]، توانست نظرات و عملکرد بسیار مطلوبی دریافت کند. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸، ما قصد داریم عنوان SUPER BOMBERMAN R را برای کنسو‌ل‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کاربران رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر کنیم تا مشتریان بیشتری از عناوین ما لذت ببرند. علاوه بر این، ما مشتاقانه در حال توسعه ANUBIS ZONE OF THE ENDERS:M∀RS که در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۷ رونمایی شد، هستیم. این عنوان قرار است در سپتامبر ۲۰۱۸ عرضه و منتشر شود. همچنین تلاش خواهیم کرد تا مشتریان ما از Winning Eleven 2018 [ به صورت جهانی تحت عنوان PRO EVOLUTION SOCCER 2018 عرضه و منتشر شد]، که شامل برگزاری رقابت نهایی در مسابقات جهانی ESports World PES LEAGUE WORLD TOUR 2018 در تابستان امسال است، لذتی دو چندان داشته باشند.

به عنوان ترجیحی که برای غنی سازی زندگی روزمره از طریق تجارب کامل و فراوان در بازار سرگرمی تقویت شده، ما همچنان تلاش می‌کنیم تا با استفاده از محتویات بازی‌ها، “زمان و اوقات با ارزشی” را برای مشتریان ایجاد کنیم.

در کل این آمار، نشان دهنده افزایش رشد و پیشرفت روز افزون شرکت کونامی است.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا
گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

گزارش مالی شرکت Konami | رشد چشمگیر درآمد کلی - گیمفا