اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا

اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد

مرصاد قدیری
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا

شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft)، به تازگی جزئیات زیادی را در مورد تعداد توسعه دهندگان، خط زمانی و گیم‌پلی این بازی به اشتراک گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، با ما همراه باشید.

در حال حاضر، ۱۲۰ نفر از توسعه دهندگان استودیو مونت‌پلیر (Montpelier)، در حال کار برروی عنوان Beyond Good and Evil 2 هستند. همچنین آن‌ها با استودیو‌های دیگر مانند یوبی‌سافت سوفیا (Ubisoft Sofia)، بارسلونا (Barcelona) و بوردو (Bordeaux) نیز همکاری می‌کنند.

هم اکنون تمرکز تیم توسعه دهنده برروی E3 بوده و با ‌این‌که یوبی‌سافت ویدئویی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است، اما سورپرایز‌های بسیاری برای نمایش E3 نگه داشته شده‌اند.

جالب است بدانید که تیم سازنده، اطلاعات زیادی را در مورد خط زمانی و فضای بازی منتشر کرده‌ است.

در سال ۲۰۴۰، موتور جدیدی که امکان مهاجرت به فضا را فراهم می‌کند، ساخته شد. در سال ۲۰۶۳، بحرانی بزرگ تمام شبکه‌های برروی زمین را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ در این زمان، هوش مصنوعی بر علیه انسانیت اقدام کرده و انسان‌ها از روش‌های مورد اعتماد تری برای ارتباطات استفاده‌ می‌کنند. در سال ۲۰۸۶، اولین موجود ترکیبی خلق می‌شود. این موجودات، نیروی اصلی مهاجرت به فضا بوده و بدن آن‌ها دارای دی‌ان‌ای (DNA) انسان و حیوان است. در سال ۲۱۰۸، انسان‌ها نهایتاً زمین را ترک می‌کنند. سپس سفر‌های تحقیقاتی متفاوتی انجام شده که از طریق اعداد ترتیبی شماره گذاری می‌شوند. افراد پس از ترک زمین، ارتباط خود را با این سیاره از دست می‌دهند. بازی Beyond Good and Evil 2 در سیستمی جریان دارد که توسط سفر تحقیقاتی ۳ کشف شده است.

در سال ۲۲۲۳، شهر گانیشا (Ganesha City) در سیستم ۳ احداث شد. با این‌که بازی مذکور بیشتر در این منظومه‌ شمسی جریان دارد، اما طبق گفته‌های میشل انسل (Michel Ancel)، شاهد “سورپرایز‌های دیگری” نیز خواهیم بود. تیم توسعه دهنده قصد ندارد تا میلیون‌ها سیاره بسازد؛ بلکه می‌خواهند سیاره‌هایی را داشته باشند که دارای داستان و معنی خاصی هستند. برای مثال، شهر گانیشا به این دلیل نام گذاری شده‌ است که ظاهری مشابه شبه قاره هند دارد.

در سال ۲۳۱۴، یک سفینه‌ی عظیم مورد حمله قرار گرفته و تمام خدمه‌ی آن کشته ‌می‌شوند. این اتفاق، شروع رخ دادن رویداد‌های مرموز است. در سال ۲۳۶۰، سیستم ۳ به اندازه‌ای غنی می‌شود که کار دزدان فضایی هم رونق پیدا کرده و سیستم وارد یک عصر طلایی برای غارتگری می‌شود.

در تاریخی نا معلوم و زمانی که سیستم در عصری تاریک به سر می‌برد، جید (Jade) متولد می‌شود؛ این اتفاق، قبل از آغاز Beyond Good and Evil 2 رخ می‌دهد.

دنیای بازی به نحوی طراحی شده است که بازی‌بازان می‌توانند به صورت تک نفره یا کو‌آپ (co-op) از آن لذت ببرند.

در فضا، دروازه‌ عجیبی وجود دارد که بازی‌باز را ترسانده و در عین حال وی را به خود جذب می‌کند. موجودات ترکیبی تصور می‌کنند که قادر هستند حیات جدیدی را در پشت این دروازه‌ها بیابند. هیچ کس نمی‌داند که آن‌ها چه چیزی هستند. علاوه بر یک قبرسان عظیم سفینه‌های فضایی، افسانه‌های زیادی پیرامون این دروازه‌ها وجود دارند.

بازی‌بازان قادر هستند تا کاپیتان خود را شخصی سازی کنند؛ شما می‌توانید انسان،  موجود ترکیبی، مذکر و یا مونث باشید. سیستم امکانات زیادی را در اختیار بازی‌باز قرار می‌دهد. شما می‌توانید شخصیت‌های مختلف و حتی دشمنان را به خدمه‌ خود اضافه کنید. اعضای خدمه، هرکدام دارای نقش‌هایی مانند پزشک یا جاسوس هستند. آن‌ها توانایی‌های شما را گسترش داده و کمک می‌کنند تا مکان‌های بیشتری را کشف کنید.

در بازی تعدادی خدمه‌ اصلی حضور خواهند داشت اما شما دارای یک سفینه‌ی عظیم هستید که قادر است خانه‌ی همراهان شما باشد و به این طریق می‌توانید تبدیل به “دزد فضایی افسانه‌ای” شوید.

به لطف استفاده از جت پک، مبارزات بازی به شکلی پویا از حالت زمینی به هوایی تغییر می‌کنند؛ در حین نبرد‌ها، شما می‌توانید بین حالات ذکر شده، جا به جا شوید.

از آن‌ جایی که این بازی یک پیش در‌آمد است، پایان نسخه‌ی اول را توضیح نمی‌دهد. اما بسیاری از راز‌های آن را به نحوی فاش خواهد کرد. همچنین بازی‌بازان می‌توانند اطلاعات بیشتری را پیرامون ریشه‌ی موجودات ترکیبی و جید بدست آورند. لازم به ذکر بوده که نیازی به تجربه‌ی نسخه اول بازی نیست و بازی‌بازان تازه وارد به شکلی طبیعی با دنیای بازی آشنا خواهند شد.

ایده‌ی استفاده از دوربین که در نسخه‌ی اول حضور داشت، در این بازی هم به کار گرفته شده‌ است. اما از آن جایی که بازی‌باز دیگر نقش یک خبرنگار را بازی نمی‌کند، این‌ بار شاهد استفاده از تلسکوپ هستیم. شما می‌توانید به وسیله‌ی آن، عکس بگیرید، محیط اطراف را اسکن کنید و همچنین “کار‌های دیگری” را انجام دهید. این تلسکوپ یک ابزار قوی برای اکتشاف در دنیای بازی است.

شما می‌توانید خوب یا بد باشید. در این بازی روش‌های متفاوتی برای رسیدن به یک هدف وجود دارد و این بخشی از دی‌ان‌ای این عنوان است. همچنین اگر بخواهید، می‌توانید برای شرکت‌های بزرگ کار کنید.

از طرفی ظاهراً با سیستم‌های دیگر نیز ارتباط خواهید داشت که این موضوع توسط بازی توضیح داده می‌شود.

در پایان، شما می‌توانید شاهد خط زمانی بازی در قالب تصاویری زیبا باشید.

اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا
اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • UNESISM گفت:

    این بشر میشل آنسل کلا طراحی شخصیهتای بازیهاش فوق العادست انگاری پیکسار صنعت بازیه همین تصویر یکی مونده به آخر رو نگاه کنید متوجه نبوغش میشید واقعا ممنونم ازش که با حضورش تو این صنعت می تونه دنیای شادی ورنگارنگی مثل ریمن رو برامون به ارمغان بیاره

  • Anekhmaho گفت:

    نسخه اولش عالی بود این نسخه هم فعلا نمیشه دربارش هیچی گفت تریلر سینماتیکش خیلی حال داد اما فعلا که چیز خاصی از گیم پلی بازی منتشر نشده همش تو آسمون پرواز کردن بوده چیزی از گیمپلی داخل شهر ندادن امید وارم تریلر بعدی بازی جزئیات خیلی بیشتری از گیم پلی نشون بدن.
    با توجه به این که یوبیسافت این اواخر خیلی بهتر از قبلش (تو نسل هشت) شده و عناوین فوق الاده ای مثل AC origins یا FC 5 رو ساخته احتمال میدم اینم انتظارات رو برآورده کنه میشل انسل نا امیدمون نمیکنه

  • taxi driver گفت:

    بازی خوبیه . دوستان pcفن لطفن جواب بدید دوسه روزی کامپیوترم صدای سوت ریز ممتدی میده امروز دیگه صداش میرفت رو مغز اصن سردرد گرفتم حس کردم ازطرف پاور کامپیوتره .کسی میدونه مشکلش چیه یه سال نیس ت پاور عوض کردم .. ممنون میشم جواب بدید

  • Reza گفت:

    با عرض سلام خدمته رفقای گل و گلاب
    من تازه عضو سایت شدم و امیدوارم روزای خوبی در کنار هم داشته باشیم.(من همون کاربر insomniac سایت همسایه ام)
    در مورد بازی هم من نسخه ی اوله این بازیو تجربه کردم و باید بگم که قطعن بازی به اونچه که حقش بود توی فروش و نزد منتقدا نرسید.با امید به الله و به واسطه ی نبوغه میشل انسل ان شا الله که میترکونه

  • یوبیسافت داره عالی راهش رو طی میکنه بر خلاف بعضی شرکتا مثل ea نمیگم ea بده ولی خب باید از همه بازیاش استفاده کنه مثل army of two مثل medal of honor مثل dead space مثل star wars مثل mass effect و… ولی چسبیده هرساله به فیفا و بتل فقط(خودم هر ساله نمیشه فیفا و بتل تست نکنم) ولی یوبیسافت داره سعی میکنه از اشتباه هرسال اساسینس درس بگیره و در گام نخست beyond God and evil رو داره برمی گردونه فقط من منتظر دوتا بازی ازش هستم که برگردونه اونم درست حسابی یکی Splinter cell(بعد از نابودی Metal gear solid تنها دلخوشیم ن تو سبک مخفی کاری Splinter cell 😥 😥 :cry:) و بازگشت قدرتمند شاهزاده پارسی هست.

اطلاعات زیادی از Beyond Good and Evil 2 منتشر شد - گیمفا