اولین بازی سازندگان Driveclub، عنوانی تک نفره و داستان محور خواهد بود
استودیو واشو (Washu Studios)، که توسط سازندگان سابق Driveclub و Motorstorm تأسیس شده است، در حال ساخت عنوانی تک نفره و داستان محور بوده که دارای کیفیت بالایی در بخش گرافیک و صدا است.
همانطور که میدانید، پس از تعطیل شدن استودیو اوولوشن (Evolution)، توسعه دهنده عناوینی مانند Driveclub و Motorstorm، برخی از افراد با تجربه این استودیو به رهبری الن مکدرموت (Alan McDermott)، کارگردان بخش صوتی بازی Driveclub، استودیو جدیدی را با نام واشو در شهر لیورپول تأسیس کردند. تاکنون تنها چیزی که در مورد بازی آنها میدانستیم، این بود که عنوانی علمی تخیلی است.
اما در طی مصاحبهای که بین وبسایت دوالشاکرز (DualShokers) و آقای مکدرموت انجام شد، اطلاعات جدیدی از این بازی به دست ما رسیده است.
ایشان اعلام کردند که طرفداران باید منتظر عنوانی با “تاکید برروی بخش تک نفره و تجربهای داستان محور باشند.” همچنین وی توضیح داد که استودیو قصد دارد تا کیفیتی بالا در بخش گرافیک و صدا ارائه دهد؛ که با توجه به سابقهی آنها، موضوع عجیبی نیست.
بازی مذکور با استفاده از موتور آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4)، در حال توسعه است. البته از آن جایی که این استودیو هنوز در حال صحبت با ناشرین مختلف است، پلتفرمهای مقصد این عنوان مشخص نشدهاند.
در نهایت، آقای مکدرموت اعلام کرد که آنها در سال جاری اطلاعات بیشتری را از این عنوان منتشر خواهند کرد.
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
دمشون گرم تو این دوره زمونه ک هر استودیویی با کمترین هزینه یه بازی آنلاین مسخره میسازه و کلی سود میکنه خیلیه یه استودیو بازی داستان محور بسازه
بازی ا ی داستان محور گیم پلی رو کلاً میگذارن کنار، بازی ا ی آنلاین محور همه ش رو گیم پلی تمرکز دارن… و حدس بزن چی میشه! بازی ی که رو گیمپلی تمرکز داره ماندنی تره و تکراری نخواهد شد
یاد ش به خیر… تا همین چند سال پیش GoW مون حدّاقل گیم پلی رو اولویت قرار داده بود و داستان در کنار ش میومد
از یه طرفی م اومدم دارم DMC 1 میزنم، و متوجّه شدم GoW کلّاً یه … نمیتونم بگم clone این سری ه ولی خیلی شبیه ه، خیلی!
داداش چی باعث شده فکر کنی بازی های داستان محور گیم پلی قوی ندارن؟الان گیم پلی فورتنایت بهتره یا گاد اف وار؟خب معلومه گاد اف وار شما ببین با تبر کریتوس چه کامبو های خفتی که نمیشه زد!تو فورتنایت باید یه شات گان برداری فقط بپری :no:
درایو کلاب لا مصب گرافیکی ارائه داد اوایل نسل که کمتر کسی باورش میشد این بازیه یا واقعیت بازی اوایل مشکلاتی داشت که با گذشت زمان بر طرف شد
امیدوارم بازی جدیدشون موفق بشه
والا از نظر من خیلی در حق درایو کلاب جفا شد
گرافیک خوبی داشت
گیم پلی خوبی داشت
وضعیت جو بازی کاملا با واقعیت مطابقت داشت مثلا اگه تو قطب جنوب و در شب بازی کنی و اینترنتت روشن باشه احتمال اینکه تو آسمون بازی شفق قطبی ببینی هست
و…
ولی آپدیت های سنگینی داشت.
عالیه
ما گیمرا باید از عناوین داستان محورحمایت کنیم تا جلوی عطش بعضی سازنده ها برای خالی کردن جیبمون با عناوین آنلاین رو بگیریم :yes: