بازی Dark Souls Remastered با رزولوشن ۳۲۰۰×۱۸۰۰ روی پلیاستیشن ۴ پرو اجرا خواهد شد
در جدیدترین گزارشهای منتشر شده از سوی مجله Edge، اطلاعاتی از کیفیت اجرایی Dark Souls Remastered روی کنسول پلیاستیشن ۴ پرو منتشر شد.
مجله Edge در گزارشهای خود آورده که بازی Dark Souls Remastered با رزولوشن ۳۲۰۰×۱۸۰۰ و نرخ ۶۰ فریم ریت بر ثانیه، آن هم به صورت ثابت روی کنسول میان نسلی شرکت سونی یعنی پلیاستیشن ۴ پرو اجرا خواهد شد. در مورد تکسچرها (بافتها)، استودیو فرام سافتور (FromSoftware) برخی از آنها را تغییر داده و تعدادی را مجددا و بدون تغییر استفاده کرده است. همچنین از فیلترینگ بهتری برای تکسچرها استفاده شده است، هر چند این فیلترینگ همانند فناوری HDR، سازگاری نوری را نخواهد داشت اما باز هم Dark Souls Remastered در این زمینه نسبت به نسخه اصلی بهتر شده است.
در حال حاضر اطلاعاتی از کیفیت و رزولوشن اجرایی Dark Souls Remastered روی کنسول ایکسباکس وان ایکس منتشر نشده است.
تولید کننده شرکت باندای نامکو (Bandai Namco)، آقای آستو یوشیمورا (Atsuo Yoshimura) تصمیم گرفته تا احساسی که نسخه اصلی به بازیباز میداد را در نسخه ریمستر شده نیز حفظ کند، او و استودیو سازنده در این رابطه گفتهاند:
هدف ما بازسازی و ارائه احساس و اتمسفر نسخه اصلی بازی برروی جدیدترین سختافزارهای (پلیاستیشن ۴ پرو، ایکسباکس وان ایکس) موجود است. در نتیجه، به جای تمرکز بر اجرای بازی با فناوری HDR، ما از تصاویر نسخه اصلی به عنوان پایه برای تولید آنچه که میخواستیم، استفاده کردهایم.
یکی از مکانهای ناخوشایند بازی، شهر Infested بود که مشکلات زیادی اعم از عملکرد ضعیف و افت فرم ریت شدید داشت اما بنظر میرسد در این نسخه، آن نیز بهبود یافته است. آقای آستو یوشیمورا در رابطه با مشکلاتی که نسخه اصلی بازی از آن رنج میبُرد، اشاره کرد که آنها از وجود این مشکلات آگاه هستند و سعی کردهاند در این نسخه، این مشکلات را به حداقل برسانند. همچنین تایید شده که دکمه پرش قابل تغییر است.
بازی Dark Souls Remastered در تاریخ جمعه ۴ خرداد (۲۵ مه میلادی) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و کاربران رایانههای شخصی عرضه میشود. نسخه نینتندو سوییچ آن در تاریخی دیرتر یعنی در تابستان ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- شرکت بانجی ۲۲۰ کارمند خود را اخراج کرد
- گزارش: توسعهدهنده Phantom Blade Zero در مورد عدم عرضه نسخه Xbox: «کسی به این پلتفرم نیاز ندارد» [بهروزرسانی شد]
- تصاحب Bungie ممکن بود به ضرر ایکس باکس تمام شود
- مدیر بازاریابی ایکس باکس: امیدواریم با گیم پس دوره Xbox 360 را بازسازی کنیم
- بررسی نسل نهم بازی های ویدیویی تا به امروز
- ویدیو: موسیقی GTA San Andreas به سبک ایرانی
- گزارش مالی مایکروسافت: رشد درآمد Xbox به لطف اکتیویژن بلیزارد و کاهش درآمد بخش سختافزار
- چرا Red Dead Redemption 2 برای دیگر بازیها تاثیرگذار و تحولبخش نیست؟
- گزارش: عرضه بازی Avowed تا سال ۲۰۲۵ تاخیر خورده است
- توسعهدهنده سابق راکستار: GTA 4 کمی بیش از حد جدی و تاریک بود
نظرات
Infested?
Blighttown رو نمیگه؟
روی پرو با این کیفیت اجرا میشه، روی Xbox One X چه شود …
بازی مال اول نسل هفته فورکی رو پرو اجرا نمیشه
دقیقا
اینقدر ضعیفه که حتی بازی پونزده سال پیش هم نمیتونه به صورت فور کی واقعی اجرا کنه :laugh:
یه زمانی یادش بخیر اسمش ps4k بود قبل عرضه