محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil

سعید آقابابایی
۰۹:۰۰ ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

تردیدی نیست که محبوبیت بسیار بالای سری عناوین جاودانه، شاهکار و خاطره ساز Resident Evil علاوه بر گیم پلی و گرافیک عالی و کات سین های بی نظیر، در اصل در گروی شخصیت های قدرتمند و جذابی است که این سری از همان ابتدا و از اولین نسخه با ربکا چمبرز و جیل ولنتاین تا به امروز با خانواده مجنون بیکرها داشته است. امروز صحبت از همین شخصیت هاست. به هر حال در بین این همه شخصیت بی نظیر در طول نسخه های مختلف Resident Evil برخی از بقیه برتر و عمیق تر و جذاب تر بوده اند و امروز ما با ۱۰ تای برتر آن ها کار داریم. بله… این مقاله در مورد ۱۰ شخصیت برتر و به یادماندنی سری عناوین Resident Evil می باشد و قرار است تا شما را با پیچیده ترین و جذاب ترین شخصیت های فرنچایزی که پر است از شخصیت های قدرتمند، آشنا نماییم تا هم شاید بیشتر با برخی از شخصیت های محبوبتان آشنا شوید و خاطرات خوبتان زنده شود و یا اگر این سری را نمی شناسید، بیشتر با کلیت سری Resident Evil و شخصیت های آن اشنایی پیدا نمایید. در واقع در این مطلب قصد داریم تا به ۱۰ نفر از پیچیده ترین و محبوب ترین شخصیت های سری شاهکار Resident Evil اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. شخصیت هایی که هر کدام برای ما خاطرات زیادی را رقم زده اند و بسیار هم محبوب هستند. به مانند همیشه و در مقالات ۱۰ برتر و ۲۰ برتر و … قبل از شروع این مطلب باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید.  در ابتدا باید بگویم که ملاک انتخاب شخصیت های این لیست بر اساس جذابیت شخصیت ها بوده است و سعی کرده ایم تا شخصیت هایی که به یادماندنی تر و محبوب تر از بقیه هستند را در این لیست قرار بدهیم. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه ها و شخصیت های دیگر در این فرنچایز بزرگ وجود داشته اند که می توانستند در این مطلب حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و نویسنده، انتخاب هایی را که از نظر خود برتر بوده اند در لیست جای داده است. پس دقت کنید که این مقاله، “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Resident Evil” به انتخاب بنده است، زیرا که اساس چنین مقالاتی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

فرنچایزی که پر است از خاطره و شخصیت های بی نظیر و عشق و عشق و عشق… البته عشق غوطه ور در وحشت و دست و پا زدن برای بقا…

همچنین لازم به ذکر است که رتبه بندی و ترتیبی که در این لیست برای شخصیت های مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی نویسنده است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن آن وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی، نه این که مثلا کسی یک زامبی معمولی را بیاورد و در جایگاه اول لیست ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Resident Evil قرار دهد و بگوید این سلیقه من است زیرا که این توهین به شعور مخاطب است!! اما به هر حال سلیقه شخصی نیز در چنین مقالاتی بسیار اهمیت دارد. قطعا در رده بندی این شخصیت ها سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی ممکن است از هر شخصیتی که بیشتر با سلیقه او جور باشد در جایگاه های بهتر استفاده نماید. البته ما در این مطلب سعی کرده ایم تا شخصیت هایی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد قدرتمند بودن و به یادماندنی بودن آن ها در سری ویچر برقرار است و بدون شک شخصیت های این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به برترین شخصیت های سری عناوین Resident Evil، با مطلب ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید که شخصیتی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که او حتما و به صورت وحی منزل، ششمین شخصیت برتر کل سری Resident Evil است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد و یا شاید اصلا در لیست شما حضور نداشته باشد. نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات نویسنده گرد آوری شده اند و در این مطلب قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا شخصیت دیگری می توند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم هایی مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این مطلب را به عنوان یک مقاله سرگرم کننده که به همراه آن برخی خاطراتتان یا برخی از شخصیت های محبوب را مرور خواهید کرد، نگاه کنید. با بیان این نکات اگر تا کنون به خواندن مقاله ادامه داده اید از شما دعوت می کنم تا در ادامه مطلب “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Resident Evil با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.  

۱۰ – Jack Krauser

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Jack Krauser

نخستین حضور:  Resident Evil 4 در سال  ۲۰۰۵

جدیدترین حضور:  Resident Evil: The Darkside Chronicles در سال ۲۰۰۹

تعداد حضور:   ۶

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: امتیاز ۹۶/۱۰۰ در بازی Resident Evil 4

باید اعتراف کنم که شخصی ترین انتخاب در بین ۱۰ شخصیت این لیست همین Jack Krauser است که با وجود این که شخصیت هایی مثل ویلیام برکین و.. می توانستند در این رتبه قرار بگیرند ولی به دلیل علاقه شخصی بسیار زیاد به این شخصیت گردن کلفت و قلدر، وی را برای رتبه دهم لیست انتخاب کردم که این اتفاق اصلا زیاد در لیست های برترین هایی که برای شما می نویسم رخ نمی دهد که بخواهم یک رتبه را کاملا و فقط به خاطر علاقه شخصی ام به یک بازی یا شخصیت اختصاص دهم ولی این بار در مورد رتبه دهم لیست برترین شخصیت های رزیدنت اویل این موضوع رخ داد و شخصا Jack Krauser را در این جایگاه قرار دادم و دوست دارم که ببینم نظر شما در مورد وی چیست و آیا اصلا شما نیز به این شخصیت علاقه دارید یا فقط من هستم که این قدر حس خاص و جالبی به این آنتاگونیست قدرتمند و “بد بدن” دارم!!

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Jack Krauser در مبارزه با چاقو و تیراندازی با کمان بی نهایت خبره است. او قبلا با لیان همکار بوده است و به نوعی خود را رقیب و دشمن مستقیم لیان قلمداد می کند و در نسخه چهارم روبروی او قرار گرفته و نبرد بسیار سخت و مرگباری را هم برای ما رقم می زند که یکی از برترین باس فایت های تاریخ بازی های رایانه ای است.

شخصیت Jack Krauser در سال ۲۰۰۵ و با عنوان Resident Evil 4 که توسط شرکت کپکام در نسل ششم منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و خود را به عنوان یک آنتاگونیست قدرتمند و بسیار مخوف به بازیبازان شناساند. وی در مبارزه با چاقو و تیراندازی با کمان بی نهایت خبره است و قبلا با شخصیت محبوب این سری یعنی لیان همکار بوده است و به نوعی خود را رقیب و دشمن مستقیم لیان قلمداد می کند و در نسخه چهارم روبروی او قرار گرفته و نبرد بسیار سخت و مرگباری را هم برای ما رقم می زند که یکی از برترین باس فایت های تاریخ بازی های رایانه ای است. تا به امروز شاهد حضور شخصیت Jack Krauser در ۶ بازی و مدیای مختلف بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil: The Darkside Chronicles در سال ۲۰۰۹ و بر روی پلتفرم های Wii و Playstation 3 بوده است. برترین عنوانی که شخصیت Jack Krauser تا به امروز در آن حضور داشته است شاهکار جاودانه Resident Evil 4 می باشد که در سال ۲۰۰۵ توسط کپکام در نسل ششم منتشر گردید و موفق شد تا امتیاز متای فوق العاده ۹۶/۱۰۰ را نیز به خود اختصاص دهد و به عنوان یکی از برترین بازی های تاریخ شناخته می شود.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

عجب حریف “چغر و بد بدن”ی داره رسول خادم، ببخشید لیان!!

در سال ۲۰۰۲ و قبل از نابودی شاخه روسیه شرکت آمبرلا، Jack Krauser که یک مبارز بسیار ماهر و قدرتمند و عضو US SOCOM یا U.S. Special Operations Command بوده است، به عنوان همکار لیان اس کندی انتخاب می شود. او به یک کشور نامشخص آمریکای جنوبی (که اسپانیایی زبان هستند) فرستاده می شود تا با لیان در آنجا همراه شود ولی اتفاقاتی رخ می دهد که آنها نمی توانند در محل مشخص شده ملاقات کنند. سرانجام و بعد از یک سری وقایع وی با لیان ملاقات می کند و راهی ماموریتی می شوند که بعدا مشخص می شود از طرف رئیس جمهور بوده و هدفش جلوگیری از گسترش  t-Virus و جلوگیری از فروش سلاح های Bio-Organic بوده است. بعدها و طی یک سری وقایع، Jack Krauser بیشتر و بیشتر در تاریکی فرو می رود و به سمت وسکر کشیده می شود تا سرانجام تبدیل به یک آنتاگونیست شود.  به شخصه اعتقاد دارم که شخصیت Jack Krauser یکی از برترین و بهتر است بگویم جذاب ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل  به شمار می رود و این شخصیت در لیست ما موفق شده است تا جایگاه دهم را به خود اختصاص دهد. همان طور که در ابتدای مطلب خدمت شما عرض کردم دوست دارم بدانم نظر شما در مورد وی چیست و آیا اصلا شما نیز به Jack Krauser علاقه دارید یا فقط من هستم که این قدر حس خاص و جالبی به این آنتاگونیست قدرتمند دارم.

۹ – Barry Burton

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Barry Burton

نخستین حضور:  Resident Evil در سال  ۱۹۹۶

جدیدترین حضور:  Resident Evil: Revelations 2 در سال ۲۰۱۵

تعداد حضور: ۱۲

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: امتیاز ۹۱/۱۰۰ در بازی Resident Evil

برخی از شخصیت ها در دنیای رزیدنت اویل جدا از محبوب بودن و شخصیتی عمیق داشتن، به عنوان شخصیت هایی تاثیرگذار و مهم نیز قلمداد می شوند و قطعا شخصیت Barry Burton یکی از همین شخصیت هاست. شخصیت Barry Burton در سال ۱۹۹۶ و با عنوان Resident Evil که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و به عنوان یکی از شخصیت های مهم و تاثیرگذار این سری در طول سال ها تا به امروز شناخته می شود که حتی در نقش وی نیز به عنوان یکی از شخصیت های اصلی قرار گرفته ایم و همواره به عنوان یکی از شخصیت های مثبت اصلی سری حاضر بوده است. وی یک Advisor و متخصص مبارزات در Bioterrorism Security Assessment Alliance یا BSAA محسوب می شود و قبل تر نیز عضو  Special Tactics and Rescue Service یا S.T.A.R.S و یک پشتیبان برای تیم آلفا بوده است. وی همچنین مسئول نگه داری و تهیه سلاح ها برای اعضای S.T.A.R.S نیز قلمداد می شود.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

این گیف وضعیت واقعی زامبی ها در رزیدنت اویل است… یعنی هی می خورند و هی می آیند باز جلو!!

قبل از سال ۱۹۹۸ وی در نیروی هوایی یا  U.S. Air Force فعالیت می کرد و در همان واحدی که کریس ردفیلد در آنجا خدمت می کرد حضور داشت و همین سبب می شود تا این دو تبدیل به دوست های صمیمی هم شوند. بعد از جدا شدن از نیروی هوایی و عضویت در تیم تازه شکل گرفته S.T.A.R.S، او دانش و اطلاعات خود را در مورد سلاح ها و ادوات جنگی بسط می دهد. حتی وی بوده است که بعد از جدایی کریس ردفیلد از نیروی هوایی با او صحبت می کند و او را قانع می کند که به S.T.A.R.S ملحق شود. Barry دو دختر به نام های  Moira و Polly نیز دارد که در نسخه Resident Evil: Revelations 2 در نقش Moira نیز قرار گرفته ایم.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

رخی از شخصیت ها در دنیای رزیدنت اویل جدا از محبوب بودن و شخصیتی عمیق داشتن، به عنوان شخصیت هایی تاثیرگذار و مهم نیز قلمداد می شوند و قطعا شخصیت Barry Burton یکی از همین شخصیت هاست.

تا به امروز شاهد حضور شخصیت Barry Burton در ۱۲ بازی بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil: Revelations 2 در سال ۲۰۱۵ و بر روی پلتفرم های Playstation 4 و Xbox One و PC بوده است. برترین عنوانی که شخصیت Barry Burton تا به امروز در آن حضور داشته است بازی Resident Evil می باشد که در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید و موفق شد تا امتیاز متای فوق العاده ۹۱/۱۰۰ را نیز به خود اختصاص دهد. باید گفت قریب به اتفاق طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل این موضوع را قبول دارندکه شخصیت Barry Burton یکی از برترین و مهم ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل در بین شخصیت های پرتعداد و قدرتمند این فرنچایز به شمار می رود و Barry Burton در لیست ما موفق شده است تا جایگاه نهم را به خود اختصاص دهد.

۸ – Rebecca Chambers

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Rebecca Chambers

نخستین حضور:  Resident Evil  در سال  ۱۹۹۶

جدیدترین حضور:  Resident Evil 5 Gold Edition در سال ۲۰۱۵

تعداد حضور:   ۱۰

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: امتیاز ۹۱/۱۰۰ در بازی Resident Evil

صاف می رویم سر اصل مطلب! شخصیت Rebecca Chambers در سال ۲۰۰۲ و با عنوان Resident Evil Zero که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد. البته او در نسخه نخست این سری در سال ۱۹۹۶ نیز به عنوان یک شخصیت فرعی یا supporting character به علاقمندان این سری معرفی شده بود ولی در نسخه زیرو که یک پیش در آمد بر سری بود وی به عنوان پروتاگونیست حاضر بود و از همان ابتدا هم مشخص بود که وی شخصیتی دوست داشتنی است که قابلیت و پتانسیل محبوب شدن را داراست. در بازی نخست سری ما ربکا را به عنوان یک افسر جوان پلیس در واحد Special Tactics And Rescue Service یا همان S.T.A.R.S می بینیم که در یک عمارت پر از زامبی گیر افتاده است. در نسخه زیرو ما اتفاقات قبل از این ماجرا را مروز می کنیم که چطور برای او کار به اتفاقات نسخه اول کشیده است و چطور از تیمش جدا می شود و مجبور می شود با یک مجرم به نام Billy Coen همکاری کرده تا برای بقا تلاش کنند.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

گریه نکن که اشکات بدجور هلاکم میکنه…

هر دوی این داستان های نسخه اول و زیرو مجددا در عنوان  Resident Evil: The Umbrella Chronicles که بین این دو داستان رخ می دهد، به صورت گسترده تر مرور می شوند. شخصیت ربکا در چندین بازی دیگر نیز بعد از آن حضور داشت و در رمان رزیدنت اویل نیز به عنوان یکی از قهرمانان اصلی حاضر است. تا به امروز شاهد حضور شخصیت Rebecca Chambers در ۱۰ بازی و مدیای مختلف بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil 5 Gold Edition به عنوان یک شخصیت قابل بازی در مینی گیم های این بازی بوده است. همچنین وی یکی از ۳ پروتاگونیست حاضر در انیمیشن  Resident Evil: Vendetta در کنار لیان و کریس ردفیلد نیز هست. برترین عنوانی که شخصیت Rebecca Chambers تا به امروز در آن حضور داشته است بازی Resident Evil می باشد که در سال ۱۹۹۶ منتشر گردید و آغازگر راه این سری شد و موفق شد تا امتیاز متای فوق العاده ۹۱/۱۰۰ را نیز به خود اختصاص دهد.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

بزن ربکا.. بزن…

در بازی اول سری ربکا هنوز یک دختر ۱۸ ساله و تازه کار در تیم براوو است و به عنوان یک field medic ایفای نقش می کند. قبل از پیوستن به نیروی پلیس نیز او یک کودک بسیار باهوش و جلوتر از سن خود بوده است که جالب است بدانید تنها در ۱۸ سالگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است. با قطعیت می توان گفت که اکثریت افراد حاضر در صنعت و هنر بازی های رایانه ای و طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل در این موضوع اتفاق نظر دارند که شخصیت Rebecca Chambers یکی از برترین و محبوب ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل در بین شخصیت های بی نظیر و پرتعداد این فرنچایز به شمار می رود و Rebecca Chambers در لیست ما موفق شده است تا جایگاه هشتم را به خود اختصاص دهد. از زمان اولین نسخه رزیدنت اویل تا به امروز هنوز هم نام  Rebecca Chambers بین طرفداران این سری فوق محبوب شنیده می شود و از او به عنوان یکی از شخصیت های محبوب این فرنچایز یاد می شود.

۷ – Claire Redfield

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Claire Redfield

نخستین حضور:  Resident Evil 2 در سال  ۱۹۹۸

جدیدترین حضور: Resident Evil: Revelations 2 در سال ۲۰۱۵

تعداد حضور: ۱۸

بالاترین امتیاز GameRankings در بازی های حضور یافته: امتیاز ۹۴/۱۰۰ در بازی Resident Evil – Code: Veronica

Claire Redfield در طول سال‌ ها و از نسخه دوم رزیدنت اویل، محبوب قلب طرفداران این سری محبوب و پرطرفدار بوده و حتی جای خود را در لیست برترین شخصیت‌ های مونث دنیای بازی‌ های رایانه‌ای نیز باز کرده است. Claire عضو سازمان TerraSave و هم چنین خواهر کوچکتر مامور BSAA و عضو سابق S.T.A.R.S. یعنی Chris Redfield است. شخصیت Claire Redfield در سال ۱۹۹۸ و با عنوان Resident Evil 2 که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و مشخص بود که قابلیت و پتانسیل محبوب شدن را بسیار داراست و از آن زمان تا به امروز Claire Redfield در سری بازی های Resident Evil به عنوان یکی از پروتاگونیست های اصلی سری حاضر بوده است. کلیر نیز یکی از بازماندگان وقایع Raccoon City در سال ۱۹۹۸ است که در جستجوی برادر خود به آن‌جا رفته بود. وقتی که با کمک Leon S. Kennedy از آن واقعه جان سالم به در می‌برد (یادش بخیر نسخه دوم رزیدنت اویل) به اروپا می‌ رود تا جستجوی خود برای یافتن کریس را ادامه دهد. سپس در حمله مزدوران آمبرلا به لابراتوار پاریس وی دستگیر شده و به Rockfort Island منتقل می شود که متعلق به آمبرلا است و در آن‌جا زندانی می‌شود. .

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

اصلا یعنی یه بساطی ها!!! نزن عزیز من.. نزن کلیرجان!!

وقتی که این جزیره توسط یک گروه ویژه مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد، Claire به همراه یک زندانی دیگر به نام  Steve Burnside سعی در فرار از آنجا می‌ کنند که به ماجراهای آن‌ها در Antarctic outbreak ختم می‌ شود. برادر او Chris Redfield که خیلی زود از موقعیت وی آگاه شده، در صدد نجات وی بر می‌ آید و این کار را نیز انجام می‌ دهد. در سال ۲۰۰۵ زمانی که وی به فرودگاه Harvardville می‌ رسد تا چند دوست را ملاقات کند مجبور می‌ شود تا با ویروس T مقابله کند و زمانی که از فرودگاه جان سالم به در می‌برد دوباره با Leon که حال یک مامور دولتی آمریکا است و برای مقابله با outbreak فرستاده شده بود، متحد می شوند و …. تا به امروز شاهد حضور شخصیت Claire Redfield در ۱۸ بازی و مدیای مختلف بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil: Revelations 2 در سال ۲۰۱۵ بوده است.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Claire Redfield نیز به مانند دیگر شخصیت‌ های اصلی سری Resident Evil تا ابد از یاد و خاطر بازیبازان، مخصوصا قدیمی‌ ترها که طعم خوش تجربه عناوین نخستین این سری بی‌ نظیر را چشیده‌ اند، پاک نخواهد شد و همیشه بخشی از بهترین خاطرات ما از آن دوران خوب را با خود به همراه دارد…

برترین عنوانی که شخصیت Claire Redfield تا به امروز در آن حضور داشته است بازی Resident Evil – Code: Veronica می باشد که در سال ۲۰۰۰ توسط کپکام منتشر گردید و موفق شد تا امتیاز گیم رنکینگز فوق العاده ۹۴/۱۰۰ را نیز به خود اختصاص دهد. اغلب افراد حاضر در دنیای بازی های رایانه ای و طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل در این موضوع اتفاق نظر دارند که شخصیت Claire Redfield یکی از برترین و محبوب ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل در بین شخصیت های بی نظیر و پرتعداد این فرنچایز به شمار می رود و Claire Redfield در لیست ما موفق شده است تا جایگاه هفتم را به خود اختصاص دهد. بدون شک Claire Redfield نیز به مانند دیگر شخصیت‌ های اصلی سری Resident Evil تا ابد از یاد و خاطر بازیبازان، مخصوصا قدیمی‌ ترها که طعم خوش تجربه عناوین نخستین این سری بی‌ نظیر را چشیده‌ اند، پاک نخواهد شد و همیشه بخشی از بهترین خاطرات ما از آن دوران خوب را با خود به همراه دارد…

۶ –  Ada Wong

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Ada Wong

نخستین حضور:  Resident Evil 2 در سال  ۱۹۹۸

جدیدترین حضور: Resident Evil 6 در سال ۲۰۱۲

تعداد حضور : ۱۲

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: Resident Evil 4 امتیاز ۹۶/۱۰۰ در بازی

حتی خیلی از طرفداران پر و پا قرص سری رزیدنت اویل نیز هنوز درست و دقیقا،  Ada Wong را نمی شناسند و حتی نمی دانیم که آیا بالاخره وی یک شخصیت مثبت و همراه پروتاگونیست های محبوب ماست یا یک شخصیت منفی که برای آنتاگونیست ها کار می کند و یا اصلا یک شخصیت که اهمیتی به هیچ طرف نمی دهد و فقط به فکر خودش است و نیتش را هنوز هم نمی دانیم!! یک دختر زیبا که مرموزترین شخصیت سری Resident Evil و البته یکی از محبوب‌ترین آن هاست و نمونه ای بارز از یک شخصیت خاکستری است (برخلاف اکثر شخصیت های این سری که تقریبا همگی سفید یا سیاه مطلق هستند) و بدجوری هم دل لیان محبوب ما را در چنگ دارد. در واقع رابطه عجیب و خاصی که بین Ada و Leon وجود دارد از جالب‌ترین ماجراهای سری Resident Evil است و گاها حالتی بین عشق و نفرت در این رابطه مشاهده می‌ شود. کاملا واضح است که هر دو نفر به هم علاقه دارند ولی از شانس بد آن ها، اغلب به خاطر ماموریت‌ ها و نقش خود در داستان بازی روبروی هم قرار می‌ گیرند و حتی شاهد مبارزه بین این دو نیز بوده‌ ایم اما گویا که هیچ‌ گاه به طور خیلی جدی قصد کشتن یکدیگر را نمی‌ کنند و همواره نیز Ada به نوعی از دست Leon گریخته است.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

خیلی خفنه که در اوج مرموز بودن در اوج محبوبیت هم باشی…

 جالب اینجاست که جدا از سری رزیدنت اویل، همواره در اکثر لیست هایی که به بررسی برترین شخصیت‌ های مونث کل بازی‌ های رایانه ای می‌ پردازند نیز نام Ada Wong به چشم می خورد. شخصیت Ada Wong در سال ۱۹۹۸ و با عنوان Resident Evil 2 که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و از همان ابتدا هم مشخص بود که شاهد ظهور یک شخصیت خیلی مرموز و عجیب هستیم که قابلیت و پتانسیل مثبت بودن و منفی بودن را با هم داراست و از آن زمان تا به امروز Ada Wong در سری بازی های Resident Evil به عنوان شخصیتی که هم پروتاگونیست است و هم آنتاگونیست، حضور داشته است و هنوز که هنوز است نیز وی را درست نمی شناسیم و در هر دو مورد کارهایی را از او دیده ایم که باعث می شوند ما نتوانیم به درستی در این باره تصمیم گیری کنیم. تا به امروز شاهد حضور شخصیت Ada Wong در ۱۲ بازی و مدیای مختلف بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil 6 در سال ۲۰۱۲ بوده است و امیدواریم که باز هم در عناوین این سری با Ada برخورد داشته باشیم و بیشتر با ماجراها و زوایای مختلف شخصیت مرموز وی آشنا شویم.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Ada نمونه ای بارز از یک شخصیت خاکستری است (برخلاف اکثر شخصیت های این سری که تقریبا همگی سفید یا سیاه مطلق هستند) و بدجوری هم دل لیان را در چنگ دارد. در واقع رابطه عجیب و خاصی که بین Ada و Leon وجود دارد از جالب‌ترین ماجراهای سری Resident Evil است و گاها حالتی بین عشق و نفرت در این رابطه مشاهده می‌ شود.

برترین عنوانی که شخصیت Ada Wong تا به امروز در آن حضور داشته است بازی شاهکار Resident Evil 4 می باشد که موفق شد تا امتیاز متای رویایی ۹۶/۱۰۰ را نیز به خود اختصاص دهد و به عنوان یکی از برترین بازی های تاریخ شناخته می شود و پدر شوترهای سوم شخص مدرن و عناوین وحشت بقای مدرن است. Ada شخصیت پردازی بسیار جذابی دارد و هر چند که به نسبت دیگر شخصیت‌ های اصلی این سری کمتر در صحنه ها و در بطن بازی حضور داشته است و در روند اصلی نسخه‌ های مختلف Resident Evil شخصیت اول قابل بازی نبوده است، اما هرگز نمی‌ توان گقت که محبوبیت خیلی کمتری نسبت به Claire Redfield یا Jill Valentine دارد و این تنها و تنها به دلیل شخصیت پردازی عمیق، مرموز و جذاب اوست و البته همبن مسئله مرموز بودن نیز یکی از جذاب ترین نکات شخصیت وی است و جایگاه خاصی را به Ada بخشیده است. با قطعیت می توان گفت که اکثریت افراد حاضر در صنعت و هنر بازی های رایانه ای و طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل در این موضوع اتفاق نظر دارند که شخصیت Ada Wong یکی از برترین و مرموزترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل در بین شخصیت های بی نظیر و پرتعداد این فرنچایز به شمار می رود و Ada Wong در لیست ما موفق شده است تا جایگاه ششم را به خود اختصاص دهد.

۵ – Chris Redfield

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Chris Redfield

نخستین حضور:  Resident Evil در سال  ۱۹۹۶

جدیدترین حضور: Resident Evil 7: Biohazard در سال ۲۰۱۷

تعداد حضور:  ۳۱

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: Resident Evilامتیاز ۹۱/۱۰۰ در بازی

 در این شماره از لیست صحبت از یک سرباز و یک فرمانده نظامی بسیار با استایل و خوش تیپ و با ابهت است به نام Chris Redfield دوست داشتنی و محبوب که از همان شماره نخست سری رزیدنت اویل تا به امروز ۲۲ سال است که همراه ماست و البته هر چقدر هم که زمان به جلوتر آمده است وی نیز خوش تیپ تر و جذاب تر شده است. Chris Redfield در سال ۱۹۹۶ و با عنوان Resident Evil که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و از همان ابتدا هم مشخص بود که شاهد ظهور یکی از شخصیت های جذاب سری هستیم و از آن زمان تا به امروز  Chris Redfield در سری بازی های Resident Evil به عنوان یکی از پروتاگونیست های اصلی سری حاضر بوده است.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

When we where young….

 Chris Redfield در سری رزیدنت اویل حضور خانوادگی دارد زیرا که او برادر کلیر ردفیلد در این فرنچایز است. همچنین وی شخصیت مکمل جیل ولنتاین (از نظر ظاهری هم خیلی به هم می آیند) در این سری به حساب می آید و به طور مشخص، علاقه و عشق آن‌ها به یکدیگر مشهود است. کریس و جیل همواره با هم یک تیم و گروه عالی را تشکیل داده‌ اند و طرفداران این سری خوب می دانند که این دو تاکنون چه ماجراها و داستان هایی را با هم از سر گذرانیده اند و هر دو نیز تا پای جانشان از هم محافطت می‌ کنند و به هم وابسته هستند. تا به امروز شاهد حضور شخصیت  Chris Redfield در ۳۱ بازی و مدیای مختلف بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil 7: Biohazard در سال ۲۰۱۷ و بر روی پلتفرم های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و رایانه های شخصی بوده است.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

کریس از شماره نخست سری رزیدنت اویل تا به امروز ۲۲ سال است که همراه ماست و البته هر چقدر هم که زمان به جلوتر آمده است وی نیز خوش تیپ تر و جذاب تر شده است.

قبل از سال ۱۹۹۸ کریس در نیروی هوایی یا  U.S. Air Force و در واحدی که بری برتون نیز در آن حاضر بود، فعالیت می کرد و همین سبب می شود تا این دو تبدیل به دوست های صمیمی هم شوند. کریس بعد از جدا شدن از نیروی هوایی و طی صحبتی که بری برتون با وی انجام می دهد قانع شده و قبول می کند که به S.T.A.R.S ملحق شود. برترین عنوانی که شخصیت  Chris Redfield تا به امروز در آن حضور داشته است نسخه اول بازی Resident Evil در سال ۲۰۰۲ می باشد که موفق شد تا امتیاز متای فوق العاده ۹۱/۱۰۰ را به خود اختصاص دهد. با قطعیت می توان گفت که شخصیت  Chris Redfield یکی از برترین و محبوب ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل در بین شخصیت های بی نظیر این فرنچایز به شمار می رود و  Chris Redfield در لیست ما موفق شده است تا جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد.

۴ – Nemesis

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Nemesis

نخستین حضور:  Resident Evil 3: Nemesis در سال  ۱۹۹۹

جدیدترین حضور:   Ultimate Marvel vs. Capcom 3 در سال ۲۰۱۱

تعداد حضور:   ۱۵

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: نسخه اصلی بازی بر روی PS امتیاز متا ندارد ولی امتیاز ۹٫۴ از IGN و گیم رنکینگ ۸۸ را دارد

اصلا نمی دانم چطور است که هر وقت قرار است از Nemesis صحبت کنم قلبم به تپش می افتد و یک احساس عجیبی آمیخته از ترس و عشق و استرس و ذوق به من دست می دهد و ناخودآگاه انگار تمام شاهکار رزیدنت اویل ۳ از جلوی چشمانم می گذرد و زمانی که وی ناگهان از دیوار یا پنجره .ارد راهرو می شد و با آن صدای مخوفش مدام تکرار می کرد استارررررز (S.T.A.R.S.) از ذهنم می گذرد!! یا زمانی را که او هلیکوپتر را منفجر می کند و ما که ان زمان ها سنمان خیلی کمتر بود و گرافیک این کات سین را می دیدیم، از ترس قالب تهی می کردیم و با خودمان می گفتیم وای عجب دمویی!! چقدر گرافیکش واقعیه!! چقدر ترسناکه این لعنتی!! واقعا هم ترسناک بود و هنوز هم هست. نمسیس در واقع هیولایی است که ما عاشق ترسیدن از او هستیم، موجودی شیطانی که با تعقیب کردنمان حس زندگی را به تک تک لایه های وجود ما تزریق می‌کرد. نمسیس نمونه کاملی از یک آنتاگونیست پرداخت شده است که برای دوست داشته شدن، نه نیازی به ظاهر زیبا دارد و نه دیالوگ های ماندگار. کافی است این هیولای شکست ناپذیر فقط و فقط خودش باشد و ما عاشق اش شویم و در عین حال، از بودنش به مرز سکته کردن برسیم. زمان بازی کردن رزیدنت اویل ۳ چون می دانستیم که نمسیس دارد همین دور و برها می چرخد و هر لحظه ممکن است از هر جایی سر و کله اش پیدا شود، همواره با ترس و لرز بازی را پیش می بردیم. خیلی سخت است که هیولایی به این مخوفی بسازی و کاری کنی که همه، هم عاشقش شوند و هم از ۱۰ کیلومتری اش فرار کنند! Nemesis بدون شک محبوب ترین هیولای تاریخ بازی های رایانه ای است.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

کاش کپکام بعد نسخه دوم سراغ بازسازی نسخه سوم برود تا نمسیس را نیز با کیفیت نسل هشتم ببینیم.. وای خدا چه شود…

هیولایی که حتی در لیست برترین و محبوب ترین شخصیت های کل تاریخ بازی های رایانه ای هم می‌تواند در جایگاه های اولیه قرار بگیرد و یک شاهکار بی همتاست و با این که یک نوعی از زامبی است ولی او را یک موجود بی عقل حساب نمی کنیم زیرا کاملا شخصیت دارد و می داند که دارد چکار می کند و باید چکار کند. شخصیت Nemesis در سال ۱۹۹۹ و با عنوان Resident Evil 3: Nemesis که توسط شرکت کپکام برای پلتفرم پلی استیشن منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و نام بازی نیز به نام خود وی بود و هنوز صدای شخصی که بعد از زدن گزینه شروع بازی نام رزیدنت ایول ۳، نمسیس… را بیان می کرد در خاطر همه ما مانده و در دفتر تاریخ و در قلب ما حک شده است. از همان بار اولی که جیل ولنتاین با نمسیس روبرو شد و او همکارش را به بدترین شکل کشت، مشخص بود که شاهد ظهور یکی از مخوف ترین هیولاها هستیم و از آن زمان تا به امروز Nemesis در سری بازی های Resident Evil به عنوان یکی از برترین آنتاگونیست ها شناخته می شود. تا به امروز شاهد حضور شخصیت Nemesis در ۱۵ بازی و مدیای مختلف بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Ultimate Marvel vs. Capcom 3 در سال ۲۰۱۱ و در نسل هفتم بوده است. برترین عنوانی که شخصیت Nemesis تا به امروز در آن حضور داشته است بازی Resident Evil 3: Nemesis می باشد که البته نسخه اصلی بازی بر روی PS امتیاز متا ندارد ولی امتیاز ۹٫۴ از IGN و گیم رنکینگ ۸۸ را در اختیار دارد و برای خیلی ها مثل بنده، برترین بازی کل این سری محسوب می شود. در اطلاعات مربوط به این هیولای بی نظیر، مخوف و محبوب آمده است که “وی علاوه بر Nemesis با نام های Pursuer یا Chaser که هر و به معنی تعقب کننده هستند نیز شناخته می شود که کاملا با رفتار وی در بازی نیز همخوانی دارد و همیشه در تعقیب ما بیچاره ها بود تا از ترس زهره ترک شویم اما باز هم مثل یک مریضی، دوست داشتیم تعقیبمان کند! اگر چه وی از برخی دیگر مدل های tyrant کوچکتر است اما نقطه قوت وی آن است که کاملا مانند انسان هاست و نسبت به همتایان undead خود دارای هوشی بسیار بسیار بالاتر و همچنین بسیار نیز چابک تر است. وی قدرت تصمیم گیری از خود نشان می دهد و قابلیت کامل در استفاده از سلاح های گرم و … را داراست. وی برای دستیابی به هدف خود کاملا باهوش است و مثلا در صحنه ای که با شلیک به هلیکوپتر نجات باعث سقوط آن می شود، کاملا هوش و توانایی وی را مشاهده می کنیم.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

داد بزن.. فریاد بزن اصلا.. الهی قربون فریادات برم من “معنای مصور هیولا”!!!

صدای نمسیس بسیار خوفناک است و با این که صحبت زیادی نمی کند ولی کلمه استارز را با صدای خوفناک خود تکرار می کند. Nemesis در فیلم سال ۲۰۰۴ با نام  Resident Evil: Apocalypse نیز حضور یافته است. صداگذاری او در بازی را Tony Rosato به زیبایی انجام داد و ایفای نقش وی در فیلم بر عهده Matthew G. Taylor بود.” تنها نگاهی به طراحی Nemesis کافیست تا وی را ترسناک ترین هیولای خلق شده در بازی ها بدانیم. وقتی با او روبرو می شدیم مهم نبود که اسلحه داریم یا نداریم و یا آر پی جی دستمان باشد. می دانستیم این هیولا بیدی نیست که با این بادها بلرزد. وقتی ناگهان به سمت ما می دوید و ما با ترس درب یک اتاق را باز می کردیم تا داخلش شویم و از دست او دقایقی راحت شویم. وقتی انیمیشن باز شدن درب در حال پخش شدن بود قلبمان می خواست از جا در بیاید از تصور این که الان Nemesis پشت سرمان است. با قطعیت می توان گفت که اکثریت افراد حاضر در صنعت و هنر بازی های رایانه ای و طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل در این موضوع اتفاق نظر دارند که شخصیت Nemesis یکی از برترین و البته مخوف ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل و کل تاریخ به شمار می رود و Nemesis در لیست ما موفق شده است تا جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد.  استاد شینجی میکامی و دیگر سازندگان و خالقان شخصیت های بازی، با خلق Nemesis و عناوین اولیه Resident Evil کاری کرد که تا ابد در قلب ما گیمرها و در صفحه پرافتخار ترین و محبوب ترین سازنده های بازی در دفتر تاریخ بازی های رایانه ای جاودانه شد.

۳ – Jill Valentine

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Jill Valentine

نخستین حضور:  Resident Evil در سال  ۱۹۹۶

جدیدترین حضور:  Resident Evil Revelations در سال ۲۰۱۲

تعداد حضور :  ۲۹

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: امتیاز ۹۱/۱۰۰ در بازی Resident Evil

سری Resident Evil پر است از شخصیت‌ های جذاب، محبوب و قدرتمندی که هر کدام طرفداران خیلی زیادی در دنیا دارند و خاطرات بی نظیری را برای ما رقم زده اند. یکی از این شخصیت ها Jill Valentine است که شروع سری شاهکار رزیدنت اویل را با وی به خاطر داریم و او تا همیشه در یاد بازیبازان جاودانه خواهد ماند. شخصیت Jill Valentine در سال ۱۹۹۶ و با عنوان Resident Evil که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و شاهد ظهور یکی از شخصیت های جذاب دنیای بازی ها بودیم و از آن زمان تا به امروز Jill Valentine در سری بازی های Resident Evil به عنوان یکی از پروتاگونیست های اصلی سری حاضر بوده است. دختری فوق‌ العاده زیبا و دوست‌ داشتنی و البته کاربلد، مجرب و حرفه‌ ای که همواره توانسته است تا با قدرت بالا و هوش مثال‌ زدنی خود از مهلکه های مختلف که گاهی تصور فرار از آن‌ ها نیز غیر ممکن می‌ نموده است، جان سالم به در ببرد.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

طلای المپیک یعنی رو شاخشه!!

 شخصیت مکمل Jill Valentine در سری Resident Evil که به طور مشخص، علاقه و عشق آن‌ ها به یکدیگر مشهود است، Chris Redfield، برادر Claire است که همواره با هم یک تیم و گروه عالی را تشکیل داده‌ اند و هر دو تا پای جانشان از هم محافطت می‌ کنند و به هم وابسته هستند. تا به امروز شاهد حضور شخصیت Jill Valentine در ۲۹ بازی و مدیای مختلف بوده ایم که جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil Revelations در سال ۲۰۱۲ بوده است که Jill Valentine در آن، در جستجوی یار و همکار خود یعنی Chris در یک کشتی مخوف است. البته بعد از آن نیز در سال ۲۰۱۷ خاطره ما از نسخه اول این سری با کیفیت HD و بازسازی شده تکرار شد و بار دیگر کنترل همان Jill Valentine نسخه اول بازی را به دست گرفتیم و تجدید خاطره کردیم. بدون شک باید گفت بین ۳ شخصیت مونث اصلی و محبوب Resident Evil یعنی Ada Wong ،Claire Redfield و Jill Valentine، محبوب‌ ترین آن‌ها Jill است که همان طور که قبل تر عرض کردم، همه ما شروع این سری بی‌ نظیر و خاطره‌ انگیز را با وی می‌ شناسیم و به یاد می‌ آوریم زیرا که وی شخصیت اصلی نسخه اول Resident Evil بوده است.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Can you be my Valentine؟… تو رو امام!!

برترین عنوانی هم که شخصیت Jill Valentine تا به امروز در آن حضور داشته است، هنوز بازی نخست سری می باشد که در سال ۱۹۹۶ توسط کپکام منتشر گردید و این شاهکار، امتیاز متای ۹۱ را در اختیار دارد. با قطعیت می توان گفت که اکثریت افراد حاضر در صنعت و هنر بازی های رایانه ای و طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل در این موضوع اتفاق نظر دارند که شخصیت Jill Valentine یکی از برترین و محبوب ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل و یکی از محبوب ترین شخصیت های مونث تاریخ بازی ها به شمار می رود و Jill Valentine در لیست ما موفق شده است تا جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد. باشد روزی که باز هم شاهد ماجراهای شخصیت‌ های محبوبمان در این سری از جمله Jill Valentine باشیم و کپکام مانند بازی هفتم دوباره عنوانی شگفت انگیز از این سری را برای ما بسازد (البته این بار با شخصیت هاص اصلی سری) و در قالب شخصیت هایی مثل Jil که بخشی از وجودمان به آن ها گره خورده است در نسل هشتم باز هم نقش آفرینی کنیم.

۲ – Leon S Kennedy

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Leon S Kennedy

نخستین حضور:  Resident Evil 2 در سال  ۱۹۹۸

جدیدترین حضور:  Resident Evil 6 در سال ۲۰۱۲

تعداد حضور :  ۱۹

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: امتیاز ۹۶/۱۰۰ در بازی Resident Evil 4

Leon S Kennedy کاملا توانایی قرار داشتن در جایگاه اول لیست را داراست و رتبه دوم وی تنها یک عدد است و در واقع او هیچ کم و کسری برای قرار داشتن در رتبه نخست و در کنار وسکر ندارد اما به هر حال از آنجا که باید رتبه بندی می کردیم، Leon S Kennedy را در جایگاه دوم قرار دادیم. شخصیت Leon S Kennedy در سال ۱۹۹۸ و با عنوان Resident Evil 2 که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و از همان ابتدا هم مشخص بود که شاهد ظهور یکی از شخصیت های جذاب سری هستیم که قابلیت و پتانسیل محبوب شدن را بسیار داراست و از آن زمان تا به امروز Leon S Kennedy در سری بازی های Resident Evil به عنوان یکی از پروتاگونیست های اصلی سری حاضر بوده است. در وقایع بازی رزیدنت اویل ۲ که لیان یکی از شخصیت های قابل بازی آن بود، لیان هنوز یک پلیس تازه کار و جوان بود که در همان اولین روزهای خدمت، پایش به شهر مرده و ویران شده راکون سیتی باز می شود. در طول بازی او با یک شهروند نجات یافته از زامبی ها، به نام کلیر ردفیلد تشکیل یک تیم می دهند و شری برکین جوان را نجات می دهند و البته توسط یک زن مرموز و زیبا به نام ایدا وانگ نیز به آن ها کمک هایی می شود.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

زامبی کش خسته…

تا به امروز شاهد حضور شخصیت Leon S Kennedy در چیزی حدود ۱۹ بازی و نسخه مختلف از بازی ها بوده ایم و جدیدترین حضور این شخصیت در بازی  Resident Evil 6 در سال ۲۰۱۲ بوده است. البته لیان تا کنون در خیلی بازی های دیگر هم به عنوان شخصیت قابل بازی حضور داشته و در سری انیمیشن های  Resident Evil: Degeneration در سال ۲۰۰۸ و Resident Evil: Damnation در سال ۲۰۱۲ و Resident Evil: Vendetta در سال ۲۰۱۷ نقش اصلی را بر عهده داشته است. در طول سری رزیدنت اویل همواره بین کلیر و لیان و ایدا شاهد یک مثلث عشقی بوده ایم و به نوعی می توان گفت کلیر از همان ابتدا عاشق لیان می شود و لیان نیز از همان اوایل عاشق ایدای مرموز است و البته کاملا واضح است که ایدا نیز به لیان علاقه دارد ولی با روش خاص خودش. شش سال بعد از وقایع نسخه دوم، در بازی Resident Evil 4 لیان به عنوان یک مامور سرویس مخفی ایالات متحده مامور نجات دادن دختر رئیس جمهور آمریکا از چنگال یک فرقه خطرناک می شود و بعد از آن نیز در رزیدنت اویل ۶ می بینیم که لیان همچنان به کار برای دولت آمریکا ادامه می دهد و با ایدا و شری برکین که حالا بزرگ شده است همراه می شود.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

هر روز بهتر از دیروز که میگن دقیقا قضیه همین لیان عزیز دل ماست!!

Leon S Kennedy شخصیتی بسیار بسیار خوش تیپ و جذاب است و درست است که مثل کریس ردفیلد خیلی عضلانی و بدنساز نیست ولی از لحاظ فیتنس و خوش تیپ بودن قطعا برترین شخصیت مرد سری رزیدنت اویل است. برترین عنوانی که شخصیت Leon S Kennedy تا به امروز در آن حضور داشته است بازی Resident Evil 4 می باشد که در سال ۲۰۰۰ توسط کپکام منتشر گردید و موفق شد تا امتیاز متای فوق العاده ۹۶/۱۰۰ را نیز به خود اختصاص دهد. تزدیدی وجود ندارد که تمام افراد حاضر در صنعت و هنر بازی های رایانه ای و طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل با ما هم عقیده اند که شخصیت Leon S Kennedy یکی از برترین و محبوب ترین شخصیت های سری عناوین رزیدنت اویل و یکی از برترین شخصیت های اصلی تاریخ بازی ها به شمار می رود و Leon S Kennedy در لیست ما موفق شده است تا جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد.

۱ – Albert Wesker

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

Albert Wesker

نخستین حضور:  در سال  ۱۹۹۶ در بازی |Resident Evil

جدیدترین حضور:  در سال ۲۱۰۲ در بازی Resident Evil 6

تعداد حضور:   ۲۵

بالاترین امتیاز متا در بازی های حضور یافته: امتیاز ۹۶/۱۰۰ در بازی Resident Evil 4 در بخش Mercenaries

 سری محبوب رزیدنت اویل با داشتن شخصیت های مثبت بی نظیری مثل کریس، لئون، کلیر، جیل و … نیاز به یک آنتاگونیست قدرتمند که در سطح این پروتاگونیست ها باشد نیز داشته و خوشبختانه اقای شنجی میکامی و همکارانش شخصیتی به نام  Albert Wesker را خلق کردند که یک تنه برای تمامی پروتاگونیست های بازی کفایت می کند و از تمامی آن ها هم محبوب تر است و تازه یکی از محبوب ترین شخصیت های کل تاریخ بازی ها نیز محسوب می شود و این تنها به لطف هنر شخصیت پردازی اقای میکامی است که شخصیت هایی تا این حد فراموش نشدنی را چه مثبت و چه منفی در سری بی نظیر Resident Evil خلق کرده است که تا همیشه در دفتر تاریخ جاودانه شده اند. شخصیت Albert Wesker در سال ۱۹۹۶ و با عنوان Resident Evil که توسط شرکت کپکام منتشر گردید، به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و ابتدا به عنوان یک شخصیت مثبت و رئیس گروه پلیس S.T.A.R.S قلمداد می شد، ولی در پایان مشخص گردید که او یک خیانتکار است و به عنوان یک جاسوس شرکت آمبرلا کار می کند. باید گفت از همان ابتدا کاملا مشخص بود که شاهد ظهور یکی از شخصیت های جذاب سری هستیم که قابلیت و پتانسیل محبوب شدن را بسیار داراست و از آن زمان تا به امروز Albert Wesker در سری بازی های Resident Evil به عنوان آنتاگونیست اصلی سری حاضر بوده است و او در طول عناوین مختلف این سری کم کم با اتفاقات مختلفی که برایش رخ داد و خود آن ها را رقم زد، تبدیل به یک فراانسان شد. Albert Wesker شخصیتی بسیار پیچیده دارد و در عین که همواره از او و کارهایش متنفر هستیم ولی حالتی را نیز حس می کنیم که شاید برای او راه برگشتی وجود داشته باشد هر چند خودمان هم می دانیم که او دیگر بیشتر از این حرف ها در سیاهی فرو رفته که بخواهد به راه بازگشت فکر کند.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

می دونید خفن ترین آنتاگونیست کل تاریخ بازی ها کیه؟ می دونید محبوب ترین شخصیت منفی تاریخ کیه؟ می دونید آنتاگونیستی که از صدتا پروتاگونیست فوق محبوب، محبوب تره کیه؟ همین دوست عزیزمون.. آلبرت وسکر خودمونه!!

وی همواره شخصیتی با ابهت در این سری محسوب شده و دشمنی بسیار قدرتمند برای قهرمانان ما در این سری بوده است که هیچ گاه در مبارزه با وی کار راحتی نداشته ایم. تا به امروز شاهد حضور شخصیت Albert Wesker در ۲۵ بازی بوده ایم که جدیدترین حضور این شخصیت نیز در بازی Resident Evil 6 در سال ۲۰۱۲ بوده است. برترین عنوانی که شخصیت Albert Wesker تا به امروز در آن حضور داشته است بازی Resident Evil 4 می باشد که در نسل ششم توسط کپکام منتشر گردید و موفق شد تا امتیاز متای فوق العاده ۹۶/۱۰۰ را نیز به خود اختصاص دهد و به عنوان یکی از برترین بازی های تاریخ شناخته می شود. البته وسکر حضور مستقیمی در بخش داستانی این بازی نداشت و در قسمت Mercenaries شاهد حضور وی بودیم، اما به نوعی می شود گفت که کل بازی های سری رزیدنت اویل چه وسکر در آن ها بوده و چه نبوده، به وی و اعمال وی کاملا مربوط هستند. قبلا در مورد این شخصیت اطلاعاتی را از برخی مطالب گوناگون برای شما عزیزان ذکر کرده ایم و بد نیست تا جهت یادآوری نگاهی دوباره به آن ها بیاندازیم تا اگر قبلا این موارد را مطالعه نکرده اید، اکنون بیشتر با این شخصیت آشنا شوید. در مطلبی در مورد Albert Wesker می خوانیم “آلبرت وسکر در سال ۱۹۶۰ متولد شد. او یکی از چندین نوزادی بود که به شکل مخفیانه توسط شرکت آمبرلا ربوده شد تا در “پروژه کودکان وسکر (Wesker Children یا Project W)” مورد آزمایش قرار بگیرد. دستور اجرای این پروژه توسط اوزول ای. اسپنسر، مدیر عامل شرکت آمبرلا به شخصی به نام “آقای وسکر” داده شد. هدف از اجرای این پروژه، آزمایش ویروس مادر روی نوزادانی بود که از والدینی نخبه و تیزهوش به دنیا آمده بودند. البته ویروس مادر بسیار مرگبار بود و از همین رو پروژه‌های مختلفی برای قابل استفاده نمودن آن انجام شد. ویروس نمونه اولیه (Prototype Virus)” یکی از ویروس‌هایی بود که از ریشه ویروس مادر، مخصوصا برای پروژه کودکان وسکر ساخته شده بود. تزریق این ویروس به نوزادان اما نتایجی فاجعه بار به دنبال داشت؛ به شکلی که از میان تمامی کودکان، تنها آلبرت وسکر و آلکس وسکر زنده ماندند.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

اینم هر چی اومدیم جلو خوش تیپ تر شد!!

هر دوی این شخصیت‌ها در ادامه نیز تحت آموزش و پرورش پیشرفته شرکت آمبرلا قرار گرفتند و در آینده به عنوان دانشمند و محقق به استخدام همین شرکت در آمدند. Albert Wesker گاه به مانند یک پژوهشگر و گاهی به عنوان جاسوس برای آمبرلا کار می‌کرد و پیوستن وسکر به ادارهٔ پلیس شهر راکون آر. پی. دی (R.P.D) و بنیان‌گذاری استارز نیز بخشی از مأموریتی بود که آمبرلا برای او برنامه‌ریزی نمود ولی از آغاز تا انتهای مسیر، پیشرفت او بر مبنای خیانت به هم‌پیمانانش بود. این شخصیت برای منافع شخصی خود حتی به آمبرلا نیز خیانت کرد و در نابودی این شرکت، از طریق به قتل رساندن اوزول ای. اسپنسر و سرگی ولادیمیر نقش داشت. پس از رویدادهای نسخه اول Resident Evil، او به همگان وانمود کرد که مرده‌ است اما حقیقت این نبود و او زنده بود و در این شرایط ویژه تلاش می کرد تا خود را به هدف‌هایش نزدیک کند. آلبرت وسکر بیشترین تعداد حضور در سری بازی رزیدنت ایول را دارد و اصلی‌ترین آنتاگونیست این سری محسوب می گردد.” در نسخه پنجم سری Resident Evil و در نبرد نهایی بازی، شاهد مبارزه Albert Wesker که ویروس Uroboros virus را در اختیار داشت، با کریس ردفیلد و شوا آلومار در منطقه ای پر از موارد مذاب بودیم و آن ها در مرز نابود شدن توسط Wesker بودند که جیل ولنتاین با هلیکوپتر سر می رسد و آن ها سوار بر هلیکوپتر با شلیک آر پی جی موفق می شوند تا Albert Wesker را از صحنه روزگار محو نمایند. با قطعیت می توان گفت که اکثریت افراد حاضر در صنعت و هنر بازی های رایانه ای و طرفداران سری عناوین بزرگ و فوق محبوب رزیدنت اویل در این موضوع اتفاق نظر دارند که شخصیت Albert Wesker برترین و محبوب ترین شخصیت سری عناوین رزیدنت اویل در بین شخصیت های بی نظیر و پرتعداد این فرنچایز به شمار می رود و Albert Wesker در لیست ما موفق شده است تا با قدرت بر تخت پادشاهی تکیه بزند.

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

عاقبت اراذل اوباش بازی!!

یوهان

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام سعید جان.عجب متن و لیستی.کاملا با لیستت موافقم.از نظر من هم وسکر بزرگترین شخصیت سری و البته بهترین شخصیت منفی تمام دوران است. :-*

    هر چند نظر شما هم نمسیس هست و مبارک باشه :inlove:
    در مورد نمرات هم بله.رزیدنت اویل ۳ نسخه اصلی که نسخه ps هست تو متا نمره نداره و میانگین نمراتش در سایبت گیم رنکینگز ۸۸ هست

    جالبه که رزیدنت ۲ هم تو گیم رنکینگز ۹۳ هست اما تو متا ۸۹!این متا کلا…………الله اگبر :laugh:

    تشکر بابت مقاله :-* :-*

  • s.a.m گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید به آقا سعید بزرگوار و دوست داشتنی
    به نظرم برای فیلم های سری Resident evil خفن ترین شخصیت همین ((آلبرت وسکر)) خودمونه!!! یعنی امکان نداره تو فیلم شماره ۴ از این سری بتونم فراموشش کنم (البته دقیقا یادم نیست همون ۴ بود یا نه چون خیلی وقت پیش دیدمشون)
    ولی تو بازی به نظرم ((لیان )) نفر اول میبود بهتر بود
    البته آقا سعید تو متن اشاره داشتن که ((لیان)) هیچ کم و کسری برای جایگاه اول نداره

  • عالی بود،آقای آقابابایی …
    شاید دوستان مخالف باشن،اما بنده به شخصه به اندازه ای که نمسیس رو دوست داشتم،وسکر رو دوست نداشتم؛ آخه مگه میشه؟ مگه داریم ؟ آنتاگونیست اینقدر خفن؟؟؟؟

  • سلام سعید جان خسته نباشی
    مثل همیشه عالی بود
    یه پیشنهاد دارم میگم یه ۱۰ برتر هم برای تریلر هایی بزار که خیلی هایپ کردن مهم نیست خود بازی چطور بوده در واقع فقط تریلر خوب و جذابی باشه
    سپاس فراوان از شما

  • عالی بود…
    چه مقاله درجه یکی مرسی آقا سعید ……..
    چه بازی شده ریمیک اویل ۲ خدایا زودتر بیاد…..

  • asasin گفت:

    :heart:خیـــــــــلی قشنگه ممنون اقای سعید اقابابایی دستت گُل.
    در نصخه ی RE4 سخترین باس همون کشتن جک کراوزر Jack Krauser بود.
    اقای اقابابایی لیستون کاملان قابل احترامه
    (نظر شخصیم)
    ۱-Leon S Kennedy: با #لیون یا همون لیان فهمیدم اصلان RE بازی معمولی نیست و لیون به خوبی ایشلی رو نجات داد. عاشق کُل RE شدم.
    ۲-Barry Burton: #بری RE.R2 با این بزرگی که داره بازم خودشو به خطر می انداخت که انتالیا اسیبی نبینه! حس RE4 رو بهم داد.
    ۳-Chris Redfield: تنها اویلی بود که با کریس حس گیم پلی RE4رو بهم داد
    شخصیتهای مئنث
    ۱-Ada Wong: عاشق روانی بازیاشم که همیشه برای لیون روانی بازی اجرا میکنه
    ۲-Rebecca Chambers: خیلی معطومه معصومترین و نازترین شخصیت RE
    همه شخصیتهای REرو دوست دارم ممنون اقای اقابابایی :heart: کارتون خیلی قشنگه! :dance::yes: موفق باشی.

  • دست شما درد نکنه آقا سعید ، تمام خاطراتم رو زنده کردی ، من با تک تک این شحصیت ها خاطره دارم و دنیای رو باهاشون گذروندم ، Leon Kenedy از اون دسته کارکتر هاست که همیشه تو ذهنم می مونه ، من از همون نسخه ی دوم مجذوب شخصیت پردازیش شدم . آلبرت وسکر هم که واقعا یکی از برترین و بی نظیر ترین آنتاگونیست ها هستش .

    راستی یه نکته ای خواستم بگم : نمسیس توی Marvel vs Capcom 4 هم حضور داره و آخرین حضورش در همین بازی هست نه نسخه ی سوم 😉

  • Su35.Flanker گفت:

    ممنون سعید جان عجب لذت بخش بود کلا دست میذاری رو نقطه ضعف ما به نظر من hunk و Jake Muller هم شخصیت‌های محبوبی هستند هانک یک حرفه ای بی احساس که کارش رو به هر بهایی به اتمام میرسونه مولر هم یک مزدور گردن کلف حرفه ای با یک جدال احساسی درونی از یک طرف عشق از طرف دیگه خشم و حس سرد و شاید انتقام و نفرتی که ازپدر به ارث برده با تیپ شبه نظامی اندام ورزیده و چهره سرد اروپایی

  • White noiz گفت:

    هر وقت قرار است از Nemesis صحبت کنم قلبم به تپش می افتد و یک احساس عجیبی آمیخته از ترس و عشق و استرس و ذوق به من دست می دهد

    والا هر وقت این ظاهر میشد هیچ حسی جز وحشت نداشتم :pain:

  • برای من لیان جایگاه اول داره :inlove: مگه داریم از لیان خوشتیپ تر جذاب تر خدایی 😎 😀 والبته وسکر هم جای خود داره بنظرم لیاقت اول بودن هم میتونه داشته باشه.

  • Y PS گفت:

    خسته نباشی سعید جان :yes:
    به نظرم لیان بهترین شخصیت سری رزیدنت اویله

  • تشکر از جناب آقابابایی عزیز :yes: :yes:
    رتبه‌بندی نهایی خیلی جالب بود، فکر می‌کردم Leon اول باشه ولی یادم رفته بود که حتی برای خودم هم آلبرت وسکر جایگاه بالاتری داره
    استاد شینجی میکامی هم که از بهترین‌های تاریخ هستن و من یه نفر بیش از هر بازی‌ساز دیگه‌ای به ایشون ارادت دارم. کسی که سرش تو کار خودشه و در سکوت و بی ادعا به شاهکارسازی می‌پردازه :heart: :rose:
    بازم تشکر از سعید خان آقابابایی :yes:

  • Last Of Us گفت:

    مرسی اقای بابایی
    اول اویل ۳ بعد اویل کد ورونیکا
    سخت ترین‌اویل هم‌همین کد ورونیکا بود لامصب مخصوصا یگ باگی چیزی داشت من اخرای باری اسلحه خوبام رو تو یک صندوق گذاشتم بعد صندوق باس اخرش که یک چیز پرنده شکل بود به صندوق قبلی ها وصل نبود نمیشد برگردی و برداری و اسلحه خوبامم همخ به فنا رفت و با یک اسلحه و یک کلت در حین فوش دادن باس اخر رو کشتم :rotfl:

  • Just Cause 4 گفت:

    من چون فقط RE5 رو بازی کردم با کریس و جیل و وسکر آشنایی دارم.

  • MPI گفت:

    تشکر فراوان بخاطر مقاله خوبتون
    بهترین شخصیت کل دنیای گیم من لئون اسکات کندی هست

  • سلام به داداش و دوست عزیز گل خودم آقا سعید …
    ====
    هرچی از فوق العاده بودن این مقاله بگم …
    کم گفتم !
    حقیقتا سری RE همیشه از در یاد ها باقی خواهد ماند و شخصیت های اون همیشه و همیشه باعث یاداوری کلی خاطرات ریز و درشت از این سری میشن ! …
    در رابطه با شخصیت ها که کاملا با رتبه بندی موافقم و به نظرم شخصیت هایی مثل nemesis و آلبرت وسکر کبیر از شخصیت پردازی فوق العاده ایی برخوردار بودن … مثلا اومقع ها که ما توی RE2 و RE شخصیت زامبی مانند یا باس فایت باهوشی نداشتیم این داداش Nemesis ظهور کرد و از همون اول نشون داد که RE3 شوخی اینا نداره !
    یادمه وقتی بازی رو Start میکردیم (من و پسر عمم و داداشم باهم نسخه RE3 و من و پسر عمه هام نسخه RE4 رو باهم میرفتیم و برای همین کلی خاطره دارم از این بازی ها )وقتی اولین بار صدای این Nemesis جون رو شنیدم متوجه اوضاع کاملا شدم 😐 من حتی فکر هم نمیکردم باس فایت اخر بازی رو بیان توی اول بازی رونمایی کنند … اخه یعنی چی که این بابا از همون اول میفتاد دنبال ما نیموده سنگ کوب میکردیم ! تازه جالبه که اگر سریعا از یه در عبور میکردی ۵۰% احتمال داشت بتونه وارد بشه …
    در مورد آلبرت … حرف خاصی نیست دوست نداشتم توی re5 بهش خاتمه بدن منتها کش دادن داستان زندگی یه نفر توی بازی ها هم خسته کننده میشه و باز هم به نظر من خوب شد که باس فایت نهایی همین اقا وسکر بود …
    اما از اینا که بگذریم میرسیم به کلر خانم (Claire) که این عزیز دل هم توی اون وخامت اوضاع قشنگ بهمون روحیه میداد …یعنی قشنگ روحیه میدادا!
    منتها من پایان Revelations 2 رو نفهمیدم که ایشون اخر سر چه بلایی سرش اومد ؟
    از شخصیت کریس ردفیلد که کلا بگذریم و بریم برسیم به leon اولین چیزی که به نظر میاد جذابیت بی چون و چرای این شخصیت هست !اصلا من re6 رو برای leon تموم کردم (یکمم به خاطر ada حالا 😀 )…
    هنوز تمام مراحل re4 رو با این داداشمون یادمه که به خاطر یه دختر خانوم (خنگول :|) چقدر پدرمون در اومد !
    به نظرم یه مقاله هم برای رو اعصاب ترین پارتنر ها بنویسید و قطعا اشلی رو اولین نفر لیست بزارید 😐
    رابطه عشقی leon با ada هم که کاملا مشهوده فقط مثل اینکه لیون هرکاری میکنه این ada ناز میکنه میگه میخام ادامه تحصیل بدم خلاصه تا الان که بهش پا نداده این شخصیت 😀
    در مورد ada فقط همینو بگم این خانم به نظرم یکی از مرموز ترین های این سریه که من خودم یه موقعی هایی خسته میشدم از دست مسخره بازیاش و دعا دعا میکردم یه تیر تو مخش فرو کنه leon !
    البته همیشه طرز فکر leon با من فرق داشت !
    در رابطه به بقیه شخصیت ها که حرف زیاد هست و وقت اندک و به همین طومار بسنده میکنم :laugh:
    اقا سعید دستت دردنکنه که کلی خاطرات قشنگمون زنده شد …
    مخلص رفقا گیمفایی و داداش سعید عزیز ..
    در پناه حق :rose:

    • سلام و درود خدمت دوست خوبم امیر عزیز. باز هم مثل همیشه از خوندن نظرتون خیلی خیلی لذت بردم و واقعا متشکرم از این که هم لطف میکنید وقت میذارید مقاله رو مطالعه می فرمایید و هم نظرات زیبا می نویسید. یک دنیاا ممنونم از شما امیرجان. خیلی زیبا بود نظرتون و پیشنهادتون برای مقاله ای که فرمودید.
      https://t.me/Gametal

  • با تشکر از آقا سعید…
    سری رزیدنت اویل کلکسیونی از بهترین کارکتر ها رو داره و من که هیچ سری دیگه ای رو نمیشناسم که بتونه نزدیک به اون بشه…
    این لیست هم واقعا کامل بود و بهترین های سری همه تو این لیست بودن…
    اسپم:کسی دلش ساندویچ جیل نمیخواد 😀

  • عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت استاد بزرگوار سعید آقابابایی.
    کاملاً با لیست شما موافقم.محبوب‌ترینشان نزد من،آلبرت وسکر بود.واقعاً ممنون از شما که این مقالۀTop10 را قرار دادید؛دیگه این شخصیت‌ها داشتند خاطرات خود را،در ذهن ما از دست می‌دادند،ولی شما با این مقالۀ شاهکار و بی‌نظیر که،شخصیت مورد علاقۀ بنده را نیز به عنوان برترین شخصیت،معرفی کردید،این خاطرات را در ذهن ما تازه کردید. 😎
    با تشکر از شما. :yes:

    • سلام و عرض ادب خدمت شما. سلامت باشید انشالله. یک دنیاا ممنونم از این که این قدر لطف و محبت دارید ب بنده و بزرگوار هستید. واقعا شرمنده می فرمایید من رو. انشالله لایق لطفتون باشم. باعث افتخارم هست که نظرمون مثل هم هست در مورد لیست. خیلی متشکر که مطالعه فرمودید.
      https://t.me/Gametal

  • متاسفانه فقط با لیون آشنایی کامل دارم.
    اسپم:آقا سعید…من یه چند روز پیش دارک سولز دو رو خریدم ولی به نسبت به نسخه یک اصلا به دلم ننشست. 🙁 یعنی ده دوازده ساعت اول خوب بود و از منطقه forest of fallen giants رو دوست داشتم ولی احساس میکنم بعد از اون بازی کمی…غیر منصفانه میشه. بعد از اون وارد یه منطقه میشیم که فکر کنم اسمش blash bastil باشه.همین طوری جلو میریم و یک دشمنایی رو میبینیم که بسیار قوی هستن و میزان سلامتی شون خیلی زیاد هست.اونا مشکل نیستن ولی وقتی جلو میریم به یک بن بست میرسیم.به عقب برمیگردیم و از طرف دیگه میریم و یک در رو باز میکنیم و…هشت تا میریزن رو سرمون و هر کدوم با هزار بدبختی میمیرن.دارک سولز بیشتر برای ۱v1 طراحی شده نه مبارزه همزمان با چند نفر.اونم هشت نفر. خب در آخر مجبوریم که از همشون فرار کنیم و به جلو بریم و…به یک باس فایت میرسیم.البته منظورم سه تاست. 😐 تا میایی به یکی شون ضربه بزنی اون یکی دیگه با شیرجه میزنه توسرت. و من به یک نتیجه رسیدم.
    دارک سولز دو فقط میخواد سخت باشه و اون جادوی نسخه یک رو نداره.نسخه یک عادلانه بود ولی دو عادلانه نیست.چرا بعد از هربار مردن کمی از طول خط سلامتی کم میشه؟ چرا human efigy با اینکه خیلی مهمه ایییینقدر کمیابه؟ چرا باید هشت تا دشمن روی سرم باید بریزن؟ چرا بازی در اوایل فقط یه دونه estus flask میده؟ چرا همه npc ها در آخر حرفشون به ریشمون میخندن و بیش از حد پوچ گرا هستن؟
    اگر تو بازی برای اولین بار بمیری یه اچیومنت باز میشه به اسم this is dark souls که واقعا نشون میده که سازنده ها فکر کردن دارک سولز فقط you died هستش. یکی از کاراکتر ها میگه که “تو سول های زیادی رو از دست خواهی داد.دوباره و دوباره و دوباره…”. بنظر من دیالوگ هایی مثل این فقط و فقط به شعور بازیکن توهین میکنن.
    فکر میکردم که دارک سولز دو از دارک سولز یک ضعیف تر باشه ولی نه تا این حد! البته از یکی از npc ها خوشم اومد.اون گربه هه.صدای بازیگرش خیلی خوب بود و یک طنزی هم داشت.و همچنین من به گربه ها خیلی علاقه دارم.
    متاسفانه فکر نکنم که بازی بعد از اون منطقه بهتر بشه چونکه از نقد های که دیدم بازی حتی در منطقه های بعدی بد تر هم میشه.

    • 😐 😐 😐
      دوستان لطفا اسمم رو نادیده بگیرید این متن برای ترول کردن نیست.( من دو تا اکانت ندارم فقط یک لقب دیگه به اکانتم اضافه کردم. )

    • سلام
      من خودم دارک یک بازی نکردم (به زودی بازیش میکنم)ولی واقعا دارک سولز دو اصلا سخت نبود.شاید ده ساعت اول بازی سخت تر باشه اما اکثر باس ها رو اصلا نمردم .باس آخر ناشدارا مثل باس آخر دارک سه (فکر کنم Lord of cinerبود)اصلا نمردم و به نظرم سخت ترین باس هم ancint dragonبود .فوم نایت هم dlcرو نداشتم که تجربه کنم .
      در مورد اون منطقه هم که میگی میتونید از طبقه پایین فرار کنی به باس برسی و خود باس هم اگه سپر خوبی داشته باشی راحت میشه زدش.
      راهنمایی آقا سعید نوشته در مورد همین دارک دو که من از چندنکتش استفاده کردم بسیار عالی و کاربردی بود
      . حتما برو بخونش.

    • سلام و درود خدمت شما. والا عرض کنم خدمتتون که نظرتون کاملا عزیز و محترمه زیرا که در نهایت فقط سلیقه شما که بازی میکنید مهمه و خیلی ها در دنیا هستن که نسخه یک رو دوست دارن و میگن بهترینه و خیلی ها میگن نسخه دو بهترینه مثل من و برخی هم میگن نسخه سوم و برخی هم که میگن فقط بلادبورن یا اصلا دیمونز سولز. قطعا وقتی نسخه یک بیشتر به دل شما نشسته یعنی برای شما نسخه اول بهتره. ولی خب من که کلی این بازی ها رو ساعت ها و ساعت ها بازی کردم از نظر شخصیم نسخه دوم بهترینه و البته از نظر امتیازات هم بهترینه البته این نظر من به همراه ۳ دی ال سیش هست یعنی نسخه کامل سولز ۲٫
      https://t.me/Gametal

  • lordhossein گفت:

    با تشکر ولی هیچکی تو این سری واسه من کلر و لیون نمیشه نمسیس هم که جای خود داره البته امیدوارم سر حرفتون یمونین و این دفه دیگه بهترین شخصیت های اساسین کرید هم بنویسین .

  • Senatorbigy گفت:

    فقط شماره های ۲,۴,۱۰ عشقن :inlove: tnx

  • JOHN-117 گفت:

    مرسی بابت مقالتون
    در مورد جک کرارز من هم موافقم که باشه
    من برای اولین بار که داشتم re4 رو بازی می‌کردم یه جایی هست که به یه خرابه می‌رسیم و چندبار باید با کرارز بجنگیم تا شکستش بدیم و بعدش بال در میاره بباید آر پی جی بزنیم(خیلی زیاد یادم نیست).. من اونجارو یکسال طول کشید شایدم بیشتر تا رفتم (بخدا)… اصلا میترسیدم که اونجارو برم…
    یه سوال داشتم :تو گیمفا در مورد داستان کامل بازیهای اویل مقاله ای وجود داره؟

  • sina2018 گفت:

    محبوب ترین شخصیت مجموعه به نظرم لیان واقعا چه قدر این کاراکتر دوست دارم و برام خاطره ساخته :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:

  • سعید جان خسته نباشی.مرسی زحمت کشیدی
    بهترین شخصیت مورد علاقه ام جیل والنتاینه خیلی عاشقشم عشقمه دوسش دارم

  • کریس خیلی پایینه!!! در ضمن متای کد ورونیکا ۸۴ هستش.

  • alispider گفت:

    خسته نباشید.مقاله عالی بود.من خودم به شخصه عاشق nemesis و leon هستم.فقط یک اشتباه کوچولو تو مقاله کردید و اونم اینه که باید بگم جدیدترین حضور nemesis توی بازی marvel vs capcom infinite بوده.

  • خسته نباشی سعید جان عالی بوووود…من که جایگاه اولو به لیان میدم…یادش بخیر اولین شمارشو از بازار ک خریدم نمیدونستم قراره با چی روبرو بشم اون موقع ها هم که سنی نداشتیم…تو راهرو داشتم میرفتم جلو ک ی هو شیشه ها شکستو سگا پریدن داخل راهرو…یعنی انقد ترسیدم دسته رو انداختم کنسولو خاموش کردم جرات نکردم برم نزدیکش ولی بعدا ب خودم جرات دادم و ادامش دادم…در نمسیس هم که حقه مطلب ادا شد و خود پرستیژ نمسیس گویای همه چیز هست و با گذشت زمان هنوز هم ترسناکه لامصب…شماره چهارم هم یکی از بهترین گیم های زندگیم هست و بالغ بر پنج شش بار تمومش کردم کاش بازیای امروزی هم از لحاظ غنی بودن و متنوع بودن مث رزیدنت ۴ بودن و اونو الگوشون قرار میدادن…موفق باشی داش سعید

  • jack-krauser گفت:

    .درود بر شما.عالی بود.خداروشکر شخصیت مورد علاقه منم حاضره:-* :-*

  • NFS.gamer گفت:

    با سلام خدمت آقا سعید و همه ی گیمفایی ها . ممنون از مقالتون عالی بود . ولی خب از نظر من جای کارکتر های نسخه هفتم خالی بود!! چون که از نظر من توی نسخه ۷ شاهد شخصیت پردازی قوی بودیم ! به هر حال ممنون و تشکر از زحمات بی وقفه شما

  • MetallicA گفت:

    چقدر خاطره بازی، چه شخصیت های جذابی، چه مقاله ای
    درود آقای آقابابایی…
    البته درباره رتبه کلیر موافق نیستم… کلیر واقعا بعد لئون و کریس محبوب ترین شخصیت سری هست بنظرم و اینکه نمسیس واقعا دوست داشتن که هیچی، ازس متنفرم (یا بودم چون اون موقع کوچیک بودم میترسیدم ازش)… ولی در کل مقاله موضوع جذابی داشت و خاطره انگیز بود.
    ممنون بابت وقتی که میذاری

  • mojy_star گفت:

    وسکر بزرگ مردی بود که کریس نتونست درکش کنه وبا کله خر بازیاش همه چیو خراب کرد.
    وسکر :heart:

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    قطعا لیان اوله و اصلا اگر لیان نبود من یه نفر که جذب رزیدنت اویل نمیشدم من از اولین سری رزیدنت اویل با این بازی هستم و شدیدا منتظر نسخه باز سازی شماره ۲ هستم

  • FarhadSurd گفت:

    س
    عکس هایی که به کار بردید بعضیاشون بیش از حد بچه گانه و مسخره هستند
    البرت وسکرم تو رزیدنت۶ تو استوری حظورنداشت!جز قسمت مرسنریز

  • HYDRA گفت:

    من انتظار داشتم نمسیس اول باشه :rotfl:

  • joel گفت:

    سلام سعید جان ممنون بابت مقاله ۱۰ برتر امروز. :yes: راستش نظری رو که میخوام بگم کاملا به پست الان شما بی مربوطه و در واقع مربوط به مقاله قبلیتون میشه یعنی مقاله ۱۰ شوتر سوم شخص برتر البته تقصیر خودتون از بس این ویدیو ها رو جذاب و پر انرژی ضبط میکنین شخصا اونها رو تا مدت ها نگاه میکنم لذت میبرم :yes: و اما نظر شخصیم مربوط میشه به انتخاب انچارتد ۲ و نه ۳ ?:-) شما در ابتدای ویدیو گفتین دلیل انتخاب بازی ها مربوط کیفیت کلی بازی نمیشه و در واقع مربوط به المان های شوتر بودنشون میشه که خوب به نظرم اگر تنها و تنها انچارتد ۳ در یک زمینه از پدرش یعنی انچارتد ۲ بهتر باشه دقیقا مربوط میشه به المان شوتر سوم شخص بازی. و در نهایت ممنون بابت زحماتتون و باز هم ببخشید.

    • سلام عرض میکنم خدمت شما. خیلی متشکرم از این که مقالات و ویدئوها و .. رو دنبال می فرمایید. واقعا باعث افتخارم هست. ممنونم از لطف و حمایتتون واقعا.
      عرض کنم حضورتون که والا سیستم شلیک و تیراندازی و .. در نسخه دوم و سوم زیاد به نظر من فرق خاصی ندارن و به همین خاطر چون کلیت نسخه دوم بهتره این بازی رو انتخاب کردم. اما به هر شکل نظر شما هم محترمه برام و اگر ۳ رو هم بذاریم کسی نمیتونه ایرادی بگیرهاز این موضوع.
      https://t.me/Gametal

  • nfs3forever گفت:

    با عرض پوزش چون چیزی که میخوام بگم ربطی به مطلب نداره ، دوستان من انواع و اقسام گیم های مختلف تو سبک های مختلف تو چندین و چند سال گذشته تجربه کردم و چون تنها دلخوشیمه مجبورم به این روش زندگی ادامه بدم . مشکل اینه که همه بازیها واسم تکراری شدن با مصیبت سونی ۴ خریدم و عاشفانه سالها ازش همه جا تعریف میکردم اما یک سوم انتهایی بازی هی میگفتم این کی تموم میشه بالاخره البته عناوینی مثل بلاد بورن و دارک سولز به حاطر سختی بیش از حد حوصله و اعصابم نمیکشه دیگه نوجونیام نیست اویل ۲ و ۳ رو هارد میرفتم . نمیدونم چیکار کنم تا جاییکه شنیدم تنها بازی نسبتا متفاوت دیترویت یا ریمستر هوی رین هستند اما لازم مطمئن نیستم بهم بچسبه بخاطر گیم پلی خاصش . کسی بازی ای میشناسه که تاحدی متفاوت باشه و یه حالی بهم بده ممنون از همه

    • nfs3forever گفت:

      منظورم از آنچارتد ۴ همه تعریف می کردم ولی یک سوم انتهاییش همهش میگفتم خدایا کی تموم میشه ممنون از همه دوستان اهل گیم که بازی جذاب و لااقل کمی متفاوت بهم معرفی کنند ؟

    • Arynw گفت:

      دلم میسوزه بهت ترک کن 😐 زندگی ارزش داره

      • Arynw گفت:

        والا من روزی ۱ ساعت میرم خیلی خوبه هم حال میده هم خیالت راحته که گیم ها رو مغزت اثر بد نمیذاره شما عزیزان هم سعی کنید همینطور باشید 😉

        زندگی ارزش داره

      • nfs3forever گفت:

        متوجه نشدم چی رو باید ترک کنم !؟ تفریحی که بدرد من میخوره اینجا وجود نداره نه باری هست نه دیسکو نه … ضمنا دلسوزی شما دوست گرامی رو نخواستم گفتم اگه بازی متفاوت که تجربه متفاوت دلچسبی داره بهم معرفی کن اگه هم نمیشناسی موفق باشی به سلامت .

    • 13eauty گفت:

      بازی سلیقه ای هست مثلا من عاشق NieRAutomata هستم بهترین بازی زندگیمه ولی بعضیا هستن اصلا دوس ندارن بازیش کنن

      • nfs3forever گفت:

        ممنون دوست عریز تجربه اش کردم نه اینکه بازی خیلی خوبی نباشه اما نتونستم به طور کامل با بازی ارتباط برقرار کنم از نظر شخصی من دوربینش دچار مشکلاتی بود در مراحلی لگ و افت فریم داشت اما درکل منکر عالی بودنش نمیشم با سلیقه من کاملا منطبق نبود مثل سری دارک سولز که قطعا شاهکارند ولی سایقه من نیستند بعد از مشکلات شغلی ، مالی ، کمبودی و … نمیخوام برم تنها تفریحم اونجا هم از سختی بیش از حد غذاب بکشم . اینکه من لذت نمیبرم دلیل بر شاهکار نبودن سری دارک سولز نیست . برخلاف بازی ای با سطح سختی متعادل ویچر ۳ هفته ها باعث لذت من شد .

    • MetallicA گفت:

      شما بشدت زیاد بازی میکنی قطعا، و اینکه به چشم هنر به گیم نگاه نمیکنی. من از جنبه گرافیک فنی به بازی ها نگاه نمیکنم، برای همین برام جذابن. ولی اگه گرافیک فنی برام مهم بود نه هنری، صد در صد از گیم خسته میشدم

    • MetallicA گفت:

      بعد اگه که دیگه جوون شدی، الان وقتشه بری کار کنی، با پول خودت بازی اورجینال بگیری. اون موقع اون پولی که بالای بازی دادی مجابت میکنه که تا میتوتی لذت ببری ازش
      یه دلیل دیگه هم هست. شما شاید تعداد زیادی بازی داری بخاطر همون دوس داری تموم شه بره
      در مورد بازی هم، بازی های اوپن وردِ وسیع برات مناسبه. چون‌ جنبه ماموریت به ماموریتِ خطی نداره و تو آزادی توشون. مثل ویچر و الدر اسکرولز. بازی های آنلاین هم بهترین توصیه هستن واقعا چون اصلا امکان نداره زده بشی ازشون
      از خوبی های بازی ها برای خودت تعریف کن. به به و چه چه کن. واقعاً دیگه نگاهت عوض میشه. بهترین کار توی روانشناسی همینه. اگه اینم جواب نداد ینی شما کلا گیم رو ول کن مجبورت نکردن که. ولی همون طور که دوستمون گفت زیاد بازی نکن، جنبه هنری رو بنگر، لذت ببر کلا…

      • nfs3forever گفت:

        شغل دارم دوست گرامی بازیها و سونی ۴ هم با درامد خودم گرفتم تازه جوون نشدم ! ۳۴ سالمه متولد ۶۳ هستم . ضمنا هر بازی خریدم هر چقدر حوصله سر بر تا تهش رفتم نمونه اش مدمکس که واقعا حوصله سربر بود برام ولی چون پول داده بودم مجبوری تا آخرش رفتم ویچر ۳ هفته ها بازی کردم و خیلی بهش علاقه داشتم از بازی معرفی کرده دیگه ات یعنی اسکایریم خوشم نیومد برام لذتبخش نبود کلا علاقه زیادی به سبک rpg ندارم . ضمنا به دلایلی مشکل آنلاین بازی کردن دارم فقط آفلاین بازی میکنم علاقه من هم به سمت بازیهای دارای داستان و کمپین داستانی هست . بله مجبور نکردن گیم بازی کنم به دلایلی که ! قابل گفتن نیست اینجا تفریح و دلخوشی دیگه واسم وجود نداره . نمیدونم شما برادر عزیز از چی لذت میبری ولی من اهل کافه سنتی ، دود ودم ، تو خیابون ولگردی ، رفیق بازی ، دنبال دختر راه افتادن و … نیستم همون طور که گفتم بار یا دیسکو یا … هم نیست برم اونجا دلم خوش بشه واسه فردا رفتن سر کار . ازدواجم نکردم خلاصه همینه دیگه فعلا از ناچاری تنها دلخوشیم گیم بازی کردنه . به هرحال ممنون از راهنماییت .

        • MetallicA گفت:

          خواهش میکنم
          کتاب بخون. بهترین و وقت گیر ترین
          سرگرمی من. تاریخ، رمان، روانشناسی و…
          مطمئن باش این چیزایی که میگن مثل اینکه کتاب چیزی نداری، نمیدونم کتاب سرگرمی نیست و… همش کشکه. چون دیدم ذکرش نکردی گفتم وگرنه نمیدونم میخونی یا نه
          من خودم اگه بدونم سریالی با موضوع مورد علاقم مثل گیم آو ترونز که از روی یکی از بهترین مجموعه کتاب های تاریخ ساخته شده هست میبینم. پیشنهاد میکنم اگه وقت داری سریال با موضوع علاقت ببینی

          • nfs3forever گفت:

            کتاب که زیاد خوندم به موقعش داداش از رمانهای فلسفی فرانتس کافکا ، دینو بوتزاتی ، مارکز تا کتابهای ستاره شناسی ، بعد چهارم ،تاریخ اروپا ، دورانهای زمین شناسی و … از آثار مطرح سارتر ، دکارت ، نیچه ، فروید ، عرفان غربی تا نظیریات نسبیت عام و خاص انیشتن . سریال ایرانی که با اجازت مطلقا حتی سریالهای خارجی هم جذابیت و کشش لازم ندارند فقط فرار از زندان از اولین لحظه تا آخریت ثانیه اش جذبم کرد حتی سینماییهای آمریکا هم یا شدن ابرقهرمانیهای صد در صد کلیشه ای که یه روز به اسم مرد مورچه ای میاد فرداش به اسم مرد فیلی یا به اصطلاح کمدی درامهای بسیار سخیف . اوج فیلمسازی آمریکا به نظر من دهه ۹۰ بود که شاهکارهایی از دیوید فینچر ، جیم جارموش و … از جمله فایت کلاب ، مرد مرده و … ساخته میشدن . در هر صورت از پیشنهاداتت ممنون و موفق باشی .

            • nfs3forever گفت:

              البته حالت سوم فیلمها هم ملغمه ای از ترکیب انواع خشونت افسار گسیخته و داستان های تهی حالا به اسم فیلم خوناشامی یا ترسناک و … هستند . ضمنا یادم رفت از آقای آقابابایی به خاطر مطلب خوبشون تشکر کنم .راستش اگه دست من بود کلر ردفیلد رو جزو ۳ تا برتر قرار میدادم به خاطر اویل ۲ و کد ورونیکا و حتی رولیشنز ۲

  • خسته نباشی سعید جان
    واقعا ده برتر عالی و دقیقی نوشتید.اول با همون جک به شدت موافقم و انتظار داشتم داخل لیست باشه.ده تا شخصیت واقعا عالین ولی خیلی سخته بین لیان و کریس یکی رو انتخاب کنم.
    وسکر هم که هر جاMercenaries وجود داشت فقط با وسکر همه رکوردها رو میزدم.
    خسته نباشی

  • asmodeuss99 گفت:

    تشکر بابت مقاله ولی یه مشکلی داشت فقط
    خیلی از این جمله استفاده شد { به دنیای بازی های رایانه ای و بازیبازان معرفی شد و از همان ابتدا هم مشخص بود که شاهد ظهور یکی از شخصیت های جذاب سری هستیم که قابلیت و پتانسیل محبوب شدن را بسیار داراست}

  • Arynw گفت:

    هیچ وقت این بازی از یاد گیمر ها نمیره…… واقعا عالی بود من تو نگه داشتن مهمات مشکل داشتم 😀

  • mūnchild گفت:

    تصویر ایدا رو خوب فیلتر کردینا شیطونا :heh:

  • batfreak1998 گفت:

    سعید آقابایایی کیست؟؟؟
    مردی ک به غیر شاهکار نوشتن چیز دیگری نمیتواند بنویسد

    • واقعا باید بگم که خیلی خیلی شرمنده کردید من رو ا همین جمله. من اصلا لایق این محبت و لطف شما نیستم. هر مطلبی هم میذارم فقط به عشق شماست و مدیون شما هستم که می خونید مطالبم رو. یک دنیا ممنونم از بزرگواری و محبتتون. سلامت باشید انشالله
      https://t.me/Gametal

  • nfs3forever گفت:

    آقای آقابابایی هم نقدها و بررسیهای خوبی دارند هم بامعرفت و با شخصیت هستند چون هم نقدپذیرند و هم با ادب نسبت به خوانندگان مطالبشون برخورد میکنند . برادر عزیز بازی متفاوت که به درد من بخوره و تجربه متفاوتی برام داشته باشه میشناسین 🙂 ؟
    همچنین دوستهای عزیز دیگه اگه لطف کنند برای من پیشنهاد خاصی داشته باشند پیشاپیش ممنون

  • بیخود نیست که اینقدر این سری بازی محبوبه (من خودم خیلی حال میکنم با این سری مخصوصا نسخه ۴🗿😍) یکی از دلایل این محبوبیت هم شخصیت پردازی فوق‌العاده و بی مانند است که باعث خلق کاراکتر های به یاد ماندنی کاریزماتیک و محبوب شد. ممنون از مقاله خوبتون ⚡💯

محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا
محبوبیت ویروسی!! | ۱۰ شخصیت محبوب برتر در سری Resident Evil - گیمفا