اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال ۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا آیتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنید. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آن ها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با دهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

بعد از ذخیره بازی از درب شرقی اتاق وارد اتاق دیگر شوید و از کابینت چپ CHEM FLUID را بردارید و سپس مستقیم به سمت آسانسور بروید. اسانسور را باز کرده و دریچه را بررسی کنید تا بفهمیم که نیاز به ابزاری داریم. بالا رفته و جعبه سمت چپ را چک کنید و می بینید که چیزی کم است و متن را نیز بخوانید تا فایل TATTERED SECRET DOCUMENT اضافه شود.

  • ماموریت زیرشاخه:  از بالا وارد آسانسور شوید.

به اتاق بعدی وارد شوید و جعبه ای که سمت چپ است را چک کنید و می بینید که قفل است. پس یک لاک پیک دیگر هم می خواهیم و تا الان دو جعبه قفل در این بخش داشتیم. از همین جا MACHINE GUN AMMO x40 را بردارید. برگردید و کمد را چک کنید و CHEM FLUID را بردارید و از میز بعدی GUNPOWDER و از محل کامپیوتر هم HERB را بردارید. جلو بروید و می فهمید که درب شکسته است و نیاز به corrosive داریم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

وقتی از مانیتوری که در آن دنبال اتان گشتیم فاصله بگیرید یک صحنه می بینید. سپس به سمت راست این اتاق و به طرف پشت مانیتور حرکت کنید و یک درب اینجاست که اتاق کاپیتان یا Captain’s Cabin است. وارد شوید و کابینتی که اینجاست را چک کنید تا ماموریت جدیدی اضافه شود و باید ماشین گان را از این قفسه برداریم که ابتدا کلید این قفسه را می خواهیم

  • ماموریت زیرشاخه: درب را با corrosive باز کنید

برگردید به آسانسور و از نردبانی که داخلش است بالا بروید. وقتی بالا رسیدید جلو بروید و دوباره بپرید پایین. در این اتاق بزرگ باید یک کامپیوتر نزدیکتان باشد که می توانید با آن تعامل کنید و دوربین هایی که هنوز فعال هستند را ببینید. دوربین ها را عوض کنید تا وقتی اتان را ببینید و یک ماموریت اصلی جدید فعال شود.

  • به طبقه همکف رفته و اتان را نجات دهید.

وقتی از مانیتور فاصله بگیرید یک صحنه می بینید. به سمت چپ این بخش بروید و از کشوی اینجا GUNPOWDER را بردارید. سپس به سمت راست کشتی و به طرف پشت مانیتور حرکت کنید و یک درب اینجاست که اتاق کاپیتان یا Captain’s Cabin است. وارد شوید و کابینتی که اینجاست را چک کنید تا ماموریت جدیدی اضافه شود.

  • ماموریت اصلی: ماشین گان را به دست بیاورید.
  • کلید کمد اتاق کاپیتان را پیدا کنید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

وقتی خود را از آسانسور بالا کشیدید دقیقا جلویتان SURVIVAL KNIFE را بردارید. حالا که چاقو داریم باید برگردیم و از نردبان بلند داخل آسانسور بالا برویم و به سمت راست برویم و کنار پله ها در سمت چپ آن، MR. EVERYWHERE 16/20 را بشکنیم.

در این اتاق می توانید SHIP MAP و LUG WRENCH را نیز بردارید که کمی بعد لازمتان خواهد شد. به سمت غرب بروید و از کمد کنار دریچه اسانسور HERB را بردارید. می توانید همن مسیر را به سمت غرب ادامه دهید که به چند پله می رسد که پایین می روند و حتما توجهتان به Mr. Everywhere هم جلب خواهد شد که فعلا نمی توانیم آن را بشکنیم. پایین پله ها هم REMOTE BOMB را بردارید و “اصلا آن را روی بشکه هایی که اینجاست به امید این که بترکند و راه باز شود استفاده نکنید چون فایده ندارد و مثل من بمب هایتان حرام می شود!”

حالا برگردید دم آسانسور و درب را باز کنید و بپرید پایین. سپس از LUGWRENCH استفاده کنید تا دریچه را باز کنید و بپرید پایین داخل آسانسور. اینجا می توانید پنل داخل آسانسور را چک کنید تا ماموریت های جدیدی اضافه شود. نوشته بالای پنل را چک کنید تا فایل MECHANIC’S MEMO اضافه شود. ماموریت های جدید اینها هستند:

  • ماموریت زیر شاخه: کابل برق پیدا کنید
  • ماموریت زیر شاخه: فیوز پیدا کنید
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

وقتی CAPTAIN’s CABIN KEY  را برداشتید، با این کلید، سریعا برگردید به اتاق کاپیتان ولی مراقب باشید که وقتی در مسیر می پرید پایین، یک دشمن چهارپا به شما حمله می کند و بهتر است با یک ریموت بمب کارش را بسازید

الان حس شاخه و زیرشاخه بهتان دست داده است. نه؟! کلا هم که این میای بیچاره در کار فیوز و لنگ فیوز است!! در اینجا هم می توانیم بالا برویم و هم پایین(از ورودی نصفه گیر کرده آسانسور که هم می توانیم خود را بالا بکشیم و هم می توانیم به زیرش برویم). ما ز بالاییم و بالا می رویم!! پس ابتدا برویم بالا. وقتی خود را بالا کشیدید دقیقا جلویتان SURVIVAL KNIFE را بردارید. حالا که چاقو داریم بهتر است برگردیم و از نردبان بلند داخل آسانسور بالا برویم و سمت راست کنار پله ها MR. EVERYWHERE 16/20 را بشکنیم. برگردید به جایی که چاقو را برداشتیم. در این بخش طبقه دوم یک دشمن نسبتا ضعیف وجود دارد که دست هم ندارد و می توانید راحت آن را بکشید. فقط مراقب حملات دهانش باشید و او را با چاقو بکشید. بعد از کشتن آن به اتاقی بروید که Alan در آن بود و می بینید که برگه های “Orders” هنوز آنجا هستند ولی می توانید از اینجا و سمت راست برگه ها HANDGUN AMMO x10 و CORROSIVE را خم شوید و بردارید. اینجا اتاق سیو هم هست و می توانید ایتم های اضافه را بگذارید و خود را سبک کنید و بازی را هم حتما ذخیره نمایید. حالا به سمت راهروی جنوبی و اتاق Bunk Room بروید. درب جنوبی اینجا قفل است. به اتاق شمالی بروید و اینجا یک Molded پایین می افتد. تازه سیو کرده ایم پس نگرانی وجود ندارد و با چاقو آن را بکشید و حتی مقداری از سلامتیتان هم که از دست برود ایرادی ندارد. بعد از کشتن دشمن، از این اتاق می توانید CHEM FLUID را از درون مایکرویو و GUNPOWDER را از درون کشو بردارید. جالب است اینجا مجله ای هم وجود دارد که از راکون سیتی صحبت می کند. 

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

وارد اتاق کاپیتان شوید و درب را ببندید و از درون کابینتی که قفل بود REMOTE BOMB و ماشین گان عزیزمان P19 MACHINE GUN را بردارید. تا سلاح را بردارید یک دشمن به شما حمله می کند پس مراقب باشید.

حالا بروید و از کوروسیو روی درب جنوبی که قفل بود استفاده کنید و وارد شوید. اینجا باید CAPTAIN’s CABIN KEY و همینطور STRONG CHEM FLUID را بردارید. با این کلید، به شما توصیه می کنم که سریعا برگردید به اتاق کاپیتان ولی مراقب باشید که وقتی می پرید پایین یک دشمن چهارپا به شما حمله می کند و بهتر است با یک ریموت بمب کارش را بسازید. وارد اتاق کاپیتان شوید و درب را ببندید و از درون کابینتی که قفل بود REMOTE BOMB و ماشین گان عزیزمان P19 MACHINE GUN را بردارید. تا سلاح را بردارید یک دشمن به شما حمله می کند پس مراقب باشید. خب حالا با سلاح گرم بهتر است! برگردید به طبقه دوم و بازی را سیو کنید و به سمت درب شمال غربی این طبقه بروید. درون راهروی شمالی به سمت شرق مسیر را دنبال کنید و وارد شمالی ترین درب شوید. از نردبان بالا بروید و REMOTE BOMB x2 را بردارید و یک جعبه هم هست که با لاک پیک باز می شود. همچنین بالای اینجا MR. EVERYWHERE 17/20 نیز مخفی شده است که با شلیک هفدهمین مرتیکه هر جایی را بشکنید!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

MPM HANDGUN

حالا بپرید پایین و وارد اتاق شمالی که “Dining Room” است شوید. مراقب باشید زیرا یک Strong Arm Molded از منطقه آشپزخانه می اید و بهتر است یک یمب برایش آماده داشته باشید و او را از بین ببرید. از منطقه کوچک خم شوید و وارد آشپزخانه شوید و MACHINE GUN AMMO x40 را بردارید و درب سطل زباله را هم برای آیتم رندوم باز کنید.  حالا به “Break Room” بروید و کابینت اینجا را باز کنید و GUNPOWDER و سپس به سمت جنوب بروید و گیاه را بردارید. در این اتاق یک پازل با تابلوهای روی دیوار وجود دارد که البته نمیتوان به آن گفت پازل چون خیلی آسان است. فقط باید تابلوهای دویار چپ که می توانید بچرخانیدشان را با تابلوهای دیوار راست ست کنید. به این شکل یک صندوق در این اتاق باز می شود و CORROSIVE x3 را بردارید. ایول!!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

اتاق بخش شمال شرقی راهروی اصلی را با کوروسیو باز کنید و داخل این اتاق یک جایزه بی نظیر می گیرید یعنی BACKPACK UPGRADE 3.

اتاق سیو خیلی نزدیک است. بهتر است برگردید و سیو کنید. حالا به خروجی شمال غربی بروید و از اینجا از پله ها پایین بروید تا به طبقه اول برسید. یک دشمن چهارپا نزدیک درب اینجا وجود دارد که آن را بکشید. از اینجا به سمت جنوب بروید و وارد درب جنوب غربی شوید و یک محل سیو پیدا می کنید و از آن مهم تر از درون کشو MPM HANDGUN را بردارید. خب قوی تر شدیم! وقتی از درب می خواهید برگردید بیرون مراقب باشید چون من اینجا با یک دشمن چهارپای دیگر مورد حمله قرار گرفتم که این یکی معمولا در این منطقه پرسه می زند و سریعا از دستش راحت شوید. از راهرو به سمت شرق بزوید و وارد اتاقی که دقیقا زیر اتاق Bunk Room است شوید. اینجا یک جعبه جلوی شماست که از آن PSYCHOSTIMULANTS را بردارید. همچنین روی این جعبه GIOVANNI’s WILL و زیر این جعبه هم یک جعبه شکستنی که می توانید بشکنید برای ایتم رندوم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

GENERAL PURPOSE FUSE نصف مسیر تعمیر آسانسور است

به سمت شمال بروید و از زیر یک تختخواب HANDGUN AMMO x6 را بردارید و از گوشه شمالی این اتاق هم JIM’S LETTER را بردارید. برگردید به راهروی اصلی. اتاق بخش شمال شرقی اینجا را با کوروسیو باز کنید و داخل این اتاق یک جایزه بی نظیر می گیرید یعنی BACKPACK UPGRADE 3. همچنین CORROSIVE را از کنارش بردارید و کمی جلوتر روی نیمکت MACHINE GUN AMMO x50 را نیز بردارید. از نردیک گیاهان اینجا می توانید یک HERB را هم کسب کنید. از کمد پشتی این اتاق هم REMOTE BOMB x2 را بردارید تا اتاق خالی شده باشد. عجب اتاقی بود!! برگردید به راهرو و بروید به درب پله های طبقاتی و از نزدیک این درب GENERAL PURPOSE FUSE را از کنار پنل بردارید. سپس به جنوب بروید و به داخل آسانسور رفته و از آن بالا بروید. فیوز را درون پنل آسانسور استفاده کنید تا نصف مسیر تعمیر آن را رفته باشیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

اگر می خواهید آماده باشید، قبل از هر کاری یک ریموت بمب را روی ورودی دستشویی به اتاق کار بگذارید. سپس به سمت چک کردن این مانیتور بروید و می فهمید که یک Fat Molded از دستشویی دارد می آید. بمب اول که او را می ترکاند و سپس با دو بمب دیگر بعد از آن و شاید شلیک چند تیر ماشین گان کارش را خواهید ساخت. وقتی کشته شد آیتم مهم POWER CABLE را بردارید که نیمه دوم تعمیر اسانسور است.

حالا خود را از درون اسانسور بالا بکشید تا به طبقه دوم برسید. سعی کنید یک لاک پیک همراه داشته باشید و می توانید بازی را هم سیو کنید. به درب راه پله های طبقاتی که از آن آمده بودیم بروید و حالا بالا بروید تا به طبقه سوم برسید.از درون اتاق ها ادامه دهید تا به یک کشوی نیاز مند به لاک پیک برسید و آن را باز کنید تا ANTIQUE COIN 17/18 را به دست آورید. در مسیرتان به سمت corrosive door یک strong-arm molded که البته مقداری ضعیف شده است را از بین ببرید. از کوروسیو روی درب استفاده کنید و وارد راهرو شوید و ادامه دهید. اینجا یک view ی خیلی عالی به بیرون داریم. در انتهای مسیر وارد دستشویی شوید. اینجا خیلی ترسناک است… شجاع باشید و ادامه دهید و در اتاق بعدی CHEM FLUID و STRONG CHEM FLUID را از روی قفسه بردارید. اگر می خواهید آماده باشید یک ریموت بمب را روی ورودی دستشویی به اتاق کار بگذارید. سپس به سمت چک کردن مانیتور اینجا بروید. اینجا می فهمید که یک Fat Molded از دستشویی دارد می آید. بمب اول که او را می ترکاند و سپس با دو بمب دیگر بعد از آن و شاید شلیک چند تیر ماشین گان کارش را خواهید ساخت.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

یعد از کشتن دشمن چاق در بالای پله ها، در راهروی بعدی از پله ها پایین رفته و روی جعبه از corroseive استفاده کنید تا ANTIQUE COIN 18/18 را بردارید. به به تمام سکه ها را گرفتیم!! اینجا شما اگر طبق راهنما آمده باشید تروفی نقره “Pelicans in Your Pocket” را برای جمع کردن تمام سکه های بازی که در حالت آسان و نرمال ۱۸ تا هستند، دریافت خواهید کرد.

وقتی کشته شد آیتم مهم POWER CABLE را بردارید و از گوشه دورتر این اتاق هم CORROSIVE را کسب کنید. در بخش کوچک راهرو مانند چسبیده به این اتاق و در انتهایش REMOTE BOMB را هم بردارید. حالا باید کل مسیرتان را تا آسانسور برگردید و دیگر می توانیم با کابلی که داریم آن را کامل تعمیر کنیم و وقتی درست شد با آن به “S2” بروید. اینجا یک پیام از Eve می گیرید. مسیر را به جلو ادامه دهید. وقتی در بالای سرتان یه بخش راهرو مانند روی لوله ها دیدی مراقب باشید و می بینید یک molded دارد بالای سر شما روی این بخش ها می خزد. برگردید عقب و جایی که این بخش قطع می شود و می فهمید که از آنجا پایین می افتد را پیدا کنید و یک بمب رویش کار بگذاریدا تا وقتی افتاد پایین روی بمب بیافتد و بترکد. کمی جلوتر ار بخش داخل رفتگی، جعبه را بشکنید و آیتم رندوم را بردارید و سپس یک دشمن دیگر را در گوشه این بخش بکشید. کمی جلوتر هم از بخش اتاق مانند و از درون کابینت REMOTE BOMB و HANDGUN AMMO x15 را بردارید. راهروی بعدی این بخش یک دشمن چهارپا دارد. او را با دقت بکشید. اتاق سمت راستتان را چک کنید تا REMOTE BOMB x2 و MACHINE GUN AMMO x80 را بردارید و همچنین یک جعبه را برای آیتم رندوم بشکنید و همینطور HANDGUN AMMO x8 را از درون کابینت بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

صحنه ای که جک را در آن می بینید و او با شما حرف می زند و شخصیت واقعی او را  قبل از اسیر شیطان شدن می بینید، واقعا تکان دهنده است و خیلی دلتان برای آنها می سوزد که چطور قربانی شده اند و تبدیل به این هیولاهای دیوانه…

حالا از راهرو به اتاق “No. 1 Engine Room” بروید. سمت چپ را چک کنید و REMOTE BOMB را بردارید. سپس دور لوله ها را بچرخید تا MACHINE GUN AMMO x70 از روی یکی از لوله ها بردارید. حالا جلو بروید و وقتی به پله ها برسید یک Strong Arm Molded بر می خیزد که کارش را بسازید. از پله ها بالا بروید و اوضاع بدتر می شود و یک Fat Molded می اید. او را نیز طعمه بمب هایتان کنید و کارش را بسازید. بالای پله ها دو جعبه را بشکنید و به سمت تنها مسیر ممکن بروید و وارد درب شوید و در راهروی بعدی از پله ها پایین رفته و روی جعبه از corroseive استفاده کنید تا ANTIQUE COIN 18/18 را بردارید. به به تمام سکه ها را گرفتیم!! جلو بروید و درب سمت راست را رد کنید و در انتهای راهرو سمت چپ وارد درب شوید و از کورورسیو روی جعبه استفاده کنید و REMOTE BOMB x2 را بردارید و برگردید و حالا به دربی که رد کردیم و سمت راهرو است یعنی “No. 2 Engine Room” وارد شوید.

  • نکته: در اینجا شما اگر طبق راهنما آمده باشید تروفی نقره “Pelicans in Your Pocket” را برای جمع کردن تمام سکه های بازی که در حالت آسان و نرمال ۱۸ تا هستند، دریافت خواهید کرد. 
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

یکی از تفاوت های انتخاب زوئی یا میا در قسمت قبلی بازی در اینجا خود را نشان می دهد. اگر شما زوئی را نجات داده باشید باید با میا در این بخش بجنگید که کاملا توسط Eve کنترل می شود و با چاقو به شما حمله می کند. بروید به پشت اتاق و یک CROWBAR پیدا می کنید که حالا می توانید با ان به میا ضربه بزنیم. کشتن او زیاد سخت نیس و دفاع کنید و ضد حمله بزنید و بعد از کشتن او صحنه را ببینید.

در اتاق جلو بروید تا چند صحنه را ببینید. صحنه ای که جک را در آن می بینید و او با شما حرف می زند و شخصیت واقعی او را  قبل از اسیر شیطان شدن می بینید، واقعا تکان دهنده است و خیلی دلتان برای آنها می سوزد که چطور قربانی شده اند و تبدیل به این هیولاهای دیوانه…

  • نکته: یکی از تفاوت های انتخاب زوئی یا میا در قسمت قبلی بازی در اینجا خود را نشان می دهد. اگر شما زوئی را نجات داده باشید باید با میا در این بخش بجنگید که کاملا توسط Eve کنترل می شود و با چاقو به شما حمله می کند. بروید به پشت اتاق و یک CROWBAR پیدا می کنید که حالا می توانید با ان به میا ضربه بزنیم. کشتن او زیاد سخت نیس و دفاع کنید و ضد حمله بزنید و بعد از کشتن او صحنه را ببینید. 

وقتی که کنترل اتان را به دست گرفتید و از زیر بخشی که در اتاق می بینید خم شده و رد شوید و مسیر را بروید جلو وجایی که می توانید از کشتی بپرید پایین تا این بخش تمام شود و از کشتی فرار کرده باشیم.

  • نکته: اینجا تروفی برنز “Into the Depths” را برای فرار از کشتی می گیرید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

عکس هلیکوپتر را چک کنید و رادیو را روشن نمایید و صحبت هایی بین آلفا و براوو را می شنوید که انگار آن ها هم دنبال Eveline هستند و همچنین در جستجوی شما… خدا کند این طور باشد.

THE MINES

حالا خود را در یک بخش مرداب مانند می بینید و یک ماموریت جدید داریم که البته می دانم نیاز ندارید دوباره یاداوری کنیم ولی به هر حال راهنما است و باید گفت:

  • ماموریت اصلی: Eveline را از پای در آورید.

در اینجا مسیر را ادامه دهید و از درون آب و ماهی ها و زیر چوب ها و .. همینطور مسیرتان را ادامه بدهید. در کنار لبه یک چوب می توانید FLAME ROUND x1 را بردارید و سپس به لبه دیگر بروید و از زیر چوب رد شوید. از نردبانی که به آن می رسید بالا بروید و در اتاق کوچکی در آن هستید می توانید ENHANCED HANDGUN AMMO x12 را بردارید و همچنین یک ژورنال را بخوانید و می فهمید که داریم به معدن نمک می رسیم. جلو بروید و سمت راست را نگاه کنید و مقداری PSYCHOSTIMULANTS را بردارید. عکس هلیکوپتر را چک کنید و رادیو را روشن نمایید و صحبت هایی بین آلفا و براوو را می شنوید که انگار آن ها هم دنبال Eveline هستند و همچنین در جستجوی شما… خدا کند این طور باشد. وارد اتاق بعدی شوید و می بینید که یک اتاق سیو است. قبلا از هر کاری بازی را سیو کنید تا قسمت بعدی به شما بگویم چه کار کنید و غیر از سیو اکنون کار دیگری نکنید.

در قسمت بعدی ادامه مسیر را شرح خواهیم داد و در یک یا دو قسمت آینده راهنما به اتمام خواهد رسید. 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش شانزدهم - گیمفا