SuperData اعلام کرد Fortnite در ماه مارس ۲۲۳ میلیون دلار درآمد داشته است
عنوان Fortnite با پیشرفت سریع خود در حال تبدیل شدن به یکی از پردآمدترین بازیهای بازار است طوری که اگر به همین روند ادامه دهد بهزودی میتوان آن را در این زمینه پیشتاز دانست.
عنوان Fortnite یکی از بزرگترین بازیهای حال حاضر بازار است که واقعا شگفتانگیز و باورنکردنی عمل کرده است طوری که دیگر بعید است بتوان جلوی آن را گرفت. به دنبال استقبال بینظیری که از این بازی روی کنسولهای نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان و همینطور پلتفرم رایانههای شخصی به عمل آمد، سازندگان آن تصمیم به عرضه این بازی روی گوشیهای هوشمند گرفتند که هماکنون نسخه iOS آن در دسترس قرار دارد تا به درآمد زایی بی حد و نصاب این بازی کمک بیشتری شود.
اگر واقعا میخواهید بدانید که عملکرد این بازی چقدر باورنکردنی است، باید اعلام کنم که طبق گزارش جدیدی که گروه آماری SuperData منتشر کرده، Fortnite فقط در ماه مارس موفق به کسب ۲۲۳ میلیون دلار درآمد شده است. همین است که درآمدزایی این بازی را باورنکردنی کرده است چرا که این میزان از درآمدی که Fortnite فقط در یک ماه به دست آورده، برابر با درآمد یک ساله بسیاری از شرکتهای دیگر فعال در حوضه بازیسازی و نشر آنها است.
درآمد حاصله از فروش این بازی، آن را پردرآمدترین بازی حال حاضر در دنیا کرده که پنجمین بازی پردرآمد پلتفرم رایانههای شخصی نیز به حساب میآید. درآمد به دست آمده از فروش این بازی در ماه مارس افزایش ۷۳ درصدی آن نسبت به ماه فوریه را نشان میدهد که واقعا شوکه کننده و بینظیر است.
نباید فراموش کنیم که این میزان از درآمدزایی برای Fortnite به لطف بخش بتل رویال آن به دست آمده است که شاید یکی از اصلیترین دلایلی که امروزه بسیاری از سازندگان به فکر ساخت چنین بخشی برای بازیهای خود شدهاند نیز همین بحث درآمد زایی باشد طوری که بسیاری از سازندگان حاضرند حتی به خاطر داشتن بخش بتل رویال در بازیهای خود، قید بخش تک نفره و کمپین را بزنند.
عنوان Fortnite در حال حاضر برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است که بخش بتل رویال آن برای کاربران دستگاههای iOS نیز قابل تهیه است. همچنین زمزمههایی از انتشار این بازی برای کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ نیز به گوش میرسد که میتوانید از این آدرس اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
:dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: :dazed: 😯 😯 😯 😯 😯
بعد ما میگیم همه دنبال آنلاینن کاربران گیمفا بهشون برمیخوره. بفرما اینم مدرکش. الکی نیست که کاد می خواد کمپینو ول کنه بره بتل رویال بسازه
نصف کل گیمرهای دنیا دارن شوتر انلاین بازی میکنن.با خوب یا بد بودنش کاری ندارم .فقط خواستم بگم پرطرفدارترین سبکه.
الادار من همون کاربر توی سایت gm هستم که با هم امروز صحبت کردیم گفتی من فلان کاربر نیستم و اشتباه گرفتی….. یادته منو؟
https://gamefa.com/460954/%d9%85%d8%a7-%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%b4%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7/
دمتون گرم ولی پول برای سازنده اولویته همین استودیو چند درصد احتمال داره بازی داستانی بعد این بده بیرون
این استدیو از همون زمان تاسیس تا همین الان هم هیچوقت دنبال بازی داستانی نبوده.حالا کاری به این نداریم که بیشتر تمرکزش هم روی موتور بازیسازیش بوده.نهایت هنرش از نظر داستان گیرز او وار بوده که اونهم چندان دنبال داستان نبود.
حالا کاری به گیم پلی و یا گرافیک نداریم که این استدیو همیشه از این نظر بهترین رو داده نمونه اش هم آنریل و آنریل تورنمنت و گیرز او وار و infinity blade که همگی جزو بهترین های سبک خودشون بودن.
از طرفی هم استدیو مستقل هست و تا الان چندین بار تا مرز ورشکستگی رفتن و خود تیم سویینی هم همین چند وقت پیش گفته بود که اگر می خواستن گیرز او وار ۴ رو خودشون بسازن یک چیزی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار براشون می تونسته خرج داشته باشه که اگر فروش جالبی هم نمی داشت رسما باید در استدیوشون رو تخته می کردن !…
همونوطور که کرایتک هم الان تقریبا میشه گفت همچین وضعیتی داره و اگر یک بازی داستانی بزرگ دیگه مثل کرایسیس بخواد بده بیرون دیگه وضعیتش معلوم نیست که چطور بشه.
مفت نمی ارزه
:no:
parsa2002
:yes:
پارسا جان خودش مفته بخاطر این پرطرفداره :rotfl:
واقعاً عالی کارکردن خیلی خوب داره پیشرفت میکنه
بازی خیلی خوبیه هرچی درآمد داشته باشه حقشه