اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با شانزدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

به بونفایر ابیس واچرز بروید و راهی که از محراب اینجا باز شده بود و به پایین می رود را دنبال کنید تا وارد Catacombs of Carthus شوید. در اینجا به طور کلی اگر سلاحی بر پایه آسیب فیزیکی خیلی بالا مثل club یا mace داشته باشید کمکتان می کند زیرا خیلی از اسکلت ها با ضربه محکم این ها خرد می شوند و می توانید زود به سلاح اصلیتان تغییر دهید و تا جمع نشده اند و کامل نشده اند ضربات خیلی کاری به آن ها وارد کنید که این در مقابله با شوالیه های اسکلتی خیلی کارآمد است. وقتی وارد این منطقه می شوید، مراقب شخصیت NPC phantom به نام Knight Slayer Tsorig باشید که در اینجاها پرسه می زند. چه شما او را بکشید و چه او شما را، ایموت My Thanks را دریافت می کنید. جلو بروید و به سمت چپ بپیچید و به سمت آیتم بروید. یک اسکلت بر می خیزد. او را بزنید و وقتی افتاد و دوباره جمع شد باز هم او را بزنید تا بمیرد و Carthus Rouge را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

مکانی پر از مرگ و استخوان… به Catacombs of Carthus خوش آمدید. جمعیت: ۱ میلیون نفر!!

روی پلی که می بینید یک skeletal knight چشم قرمز وجود دارد. اینها وقتی به سمت شما غلت می زنند غیب می شوند و حمله خیلی مرگباری هم در این حالت غلت زدن دارند و ضربات مداومی وارد می کنند در حالی که تقریبا ناپدید هستند. بهتر است او را بکشید عقب نزدیک بونفایر که نگران افتادن از لبه پل نباشید و او را بکشید. اینها بعد حمله معمولا زمان زیادی را در اختیارتان می گذارند که بزنیدشان و می توانید پشتشان رفته و بک استب کنید. این دشمنان معمولا Titanite Shard می اندازند. وقتی از پل رد شدید و به آن طرف نزدیک منطقه طاق هلالی شکل رسیدید، یک skeletal archer از لبه سمت چپ شروع به تیراندازی می کند و یک اسکلت دیگر و یک مدل یک دستی از این اسکلت ها (از نوعی که هیلکوپتری می زنند! یادتان است؟) از زیر طاق بیرون می آیند. تیرانداز روی مخ است و اگر بتوانید او را از دور بزنید خیلی کمکتان می کند. در داخل منطقه زیر طاق، از پله هایی که در سمت مخالف ورودی هستند

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

به بونفایر ابیس واچرز بروید و راهی که از محراب اینجا باز شده بود و به پایین می رود را دنبال کنید تا وارد Catacombs of Carthus شوید.

بالا بروید و یک اسکلت بی سر حمله می کند که اینها کمی قوی تر از مععمولی ها هستند. وقتی از پله ها بالا رفتید و رد شدید پشت سرتان دوباره یک skeleton و یک one-armed skeleton بر می خیزند و مراقبشان باشید و آن ها را بکشید. به سمت لبه ای که تیرانداز روی آن بود بروید و اگر او را نکشته اید بکشید! از راهروی نزدیک، پایین بروید ولی مراقب یک صفحه فشاری روی زمین باشید زیرا اگر رویش بروید از دیوار روبرو تیر شلیک می کند. جلوتر به نردبان می رسید و پایین آن Soul of a Nameless Traveller را بردارید. راهرو را ادامه دهید تا وارد یک اتاق بزرگ شوید. در سمت دیگر این بخش یک skeletal knight وجود دارد که سلاحش shotel است و سخت ترین نوع دشمن معمولی در این منطقه است. اگر خیلی آرام باشید می توانید او را اصلا رد کنید و بی خیالش شوید. وقتی وارد اتاق بزرگ بعدی شدید به محض ورود به دیوار سمت راستتان ضربه بزنید که بخشی مخفی را باز می کند که یک one-armed skeleton از Carthus Pyromancy Tome محافظت می کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

در اینجا به طور کلی اگر سلاحی بر پایه اسیب فیزیکی خیلی بالا مثل club یا mace داشته باشید کمکتان می کند زیرا خیلی از اسکلت ها با ضربه محکم اینها خرد می شوند و می توانید زود به سلاح اصلیتان تغییر دهید و تا جمع نشده اند و کامل نشده اند ضربات خیلی کاری به آن ها وارد کنید که این در مقابله با شوالیه های اسکلتی خیلی کارآمد است. وقتی وارد این منطقه می شوید مراقب شخصیت NPC phantom به نام Knight Slayer Tsorig باشید که در اینجاها پرسه می زند.  چه شما او را بکشید و چه او شما را، ایموت My Thanks را دریافت می کنید. جلو بروید و به سمت چپ بپیچید

این اسکلت دوباره زنده می شود پس مراقب باشید. اگر این آیتم را به Cornyx  در فایرلینک شراین بدهید جادوهای پایرومنسی جدیدی باز می کند. روی لبه بیرونی اینجا می توانید Titanite Shard را بردارید. در اتاقی که شوالیه اسکلتی قرار دارد یک sharp gem وجود دارد که می توانید بردارید. وقتی این را برداشتید، جلو و به اتاق بعدی نروید، بلکه برگردید عقب سمت نردبان. مسیر بهتری وجود دارد. از نردبان بالا برگردید و پلتفرم دور این بخش را دنبال کنید و از پله هایی که از آن ها آمدیم تا به این لبه برسیم هم رد شوید و به سمت آیتمی که در دورتر برق می زند بروید. دو اسکلت بی سر حمله می کنند که بکشیدشان و آیتم Soul of a Nameless Soldier را در انتها بردارید. همچنین می توانید دو شوالیه اسکلتی را که پایین هستند بزنید با تیر. مسیری که آمدید را برگردید و از دومین ردیف پله هایی که پایین می روند به جایی بروید که گفتیم دو شوالیه بودند و اگر با تیر آن ها را نزدید حالا بکشیدشان و از راهروی اینجا Titanite Shard را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

skeletal knight ها وقتی به سمت شما غلت می زنند غیب می شوند و حمله خیلی مرگباری هم در این حالت غلت زدن دارند و ضربات مداومی وارد می کنند در حالی که تقریبا ناپدید هستند. بهتر است او را بکشید عقب نزدیک بونفایر که نگران افتادن از لبه پل نباشید و او را بکشید. اینها بعد حمله معمولا زمان زیادی را در اختیارتان می گذارند که بزنیدشان و می توانید پشتشان رفته و بک استب کنید. این دشمنان معمولا Titanite Shard می اندازند.

از این اتاق ۳ خروجی وجود دارد. خروجی که در سمت مخالف پله هاست و پایین می رود نهایتا به شخصیت Anri of Astora می رسد ولی ۴ اسکلت هم هستند که باید بکشید. آرام جلو بروید تا دوتایی آن ها را بکشید و سپس به نزد Anri of Astora بروید و با او تا آخر دیالوگ هایش صحبت کنید. او را رد کنید و جلوتر یک Crystal Lizard می بینید. مراقب باشید که اگر اینجا دقت نکنید مثل آب خوردن پرت می شوید پایین و همچنین یک تیرانداز هم مدام به سمت شما شلیک می کند. در اینجا Blood Red Moss Clump را بردارید. به سمت لبه مخالف آیتمی که برق می زد نگاه کنید و در منطقه بعد از آن یک تیرانداز و یک اسکلت دیگر که وقتی لیزارد را تعقیب می کنید، می آید را می بینید. از اینجا به چند لبه ای که در سمت دیگر وجود دارند دقت کنید که بعدا می توانند حکم یک مبان بر را از ورودی این منطقه داشته باشند. حالا برگردید بروید به اتاقی با ۳ خروجی. خروجی که دقیقا مخالف راهی بود که رفتید، برمی گردد پیش همان شوالیه اسکلتی با shotel که وقتی pyromancy tome را بر می داشتیم آن را دیده بودیم. پشت او هم خبری نیست و به همان نردبان قبلی می رسد پس لزومی ندارد بروید. حالا از سومین خروجی اتاق بروید و از یک شیب بالا بروید. یک اسکلت و یک اسکلت یک دستی اینجا هستند اما مشکل مهم این ها نیستند بلکه skeleton boulder است که وقتی شما به نیمه این مسیر می رسید شروع به غلتیدن می کند و مثل یک توپ بزرگ به سمتتان می اید و همین طور تیراندازهایی که وقتی دارید می دوید تا از توپ در امان بمانید به شما شلیک می کنند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

نزد Anri of Astora بروید و با او تا آخر دیالوگ هایش صحبت کنید.

در طول این بخش شیب دار می توانید با ایستادن روی لبه های دایره ای شکل کوچک که شمع دارند و یا با پیچیدن به سمت چپ مسیر حرکت توپ در کف این بخش، به منطقه امن برسید. می دانید اینجا کجاست. وقتی از ورودی این منطقه که اول به سمت چپ رفتیم به سمت راست بیایید و از چند لبه ای که قبل تر گفتیم میانبر هستند بپرید پایین، به اینجا می رسید. یعنی الان با ورودی این منطقه کلا چند ثانیه فاصله دارید. اینجا توپ غلتان مدام می آید و می رود و باید مراقبش باشید. اگر به عقب نگاه کنید یک آیتم درخشان در بخش پایین پله ها می بینید که می توانید بروید و بردارید. در اینجا در ورودی که طاق هلالی شکل دارد باید وارد شوید و وقتی توپ غلتان می آید در بخش های تورفتگی سمت چپ و راستش مخفی شوید. یک mage اسکلت دقیقا در سمت راست ورودی این بخش قرار دارد که او را بکشید و وقتی این کار را بکنید توپ غلتان متوقف می شود. نگذارید که او فرار کند و سریع او را بکشید. وقتی جادوگر را کشتید و توپ ایستاد، Undead Bone Shard می گیرید. به گوشه این مسیر بپیچید و خیلی آرام جلو بروید و دو اسکلت و یک اسکلت یک دستی اینجا هستند که خودشان به اندازه کافی بد هستند، ولی اگر زیاد جلو بروید یک رفیق لعنتیشان هم که یک bomb skeleton است می آید که چیزی مثل بمب پرتاب می کند که جادوی تاریکی دارد و دو projectile آزاد می کند که به شما بخورند و آسیب خیلی زیادی هم می زنند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

در طول این بخش شیبدار می توانید با ایستادن روی لبه های دایره ای شکل کوچک که شمع دارند و یا با پیچیدن به سمت چپ مسیر حرکت توپ در کف این بخش، به منطقه امن برسید. اینجا توپ غلتان مدام می اید و می رود و باید مراقبش باشید.  اینجا در ورودی که طاق هلالی شکل دارد باید وارد شوید و وقتی توپ غلتان می آید در بخش های تورفتگی سمت چپ و راستش مخفی شوید. یک mage اسکلت دقیقا در سمت راست ورودی این بخش قرار دارد که او را بکشید و وقتی این کار را بکنید توپ غلتان متوقف می شود. نگذارید که او فرار کند و سریع او را بکشید

همچنین این بمبی ها یک بار هم زنده می شوند. تازه در گوشه بعدی هم یکی دیگر از این ها منتظرتان است که باید خیلی با دقت و احتیاط همه این ها را بکشید. اگر به بالکن سمت مخالف این جایی که هستید نگاه کنید چند شوالیه اسکلتی می بینید که بی خیال زدنشان از دور شوید زیرا به بونفایر خواهیم رسید. جلوتر سمت راستتان یک اتاق پر از تعداد خیلی زیادی کوزه می بینید. می دانم که می خواهید الان فرت و فرت غلت بزنید ولی این کار را نکنید! کلی از این ها تله هستند و بمب هایی مثل آن هایی که اسکلت ها رها می کردند دارند. در آخر این اتاق و دقیقا جلوی آیتمی که می درخشد یک صفحه فشاری روی زمین است که هم تیر مرگبار می زند و هم کوزه های زیادی می شکند و تله ها آزاد می شوند. پس روی آن نروید و با احتیاط آیتم Carthus Milkring را بردارید. دقیقا در ادامه راهروی بعد از این اتاق کوزه ها، یک صفحه فشاری دیگر وجود دارد که از دیوار مخالف تیر شلیک می کند. قبل از این که از این صفحه رد شوید سمت مخالفتان را نگاه کنید و یک skeletal mage می بینید که او را از دور بکشید تا توپ غلتانی که بعدا قرار است بیاید را متوقف کنید. همچنین قبل از رد شدن از صفحه فشاری، کمی جلوتر از آن سمت راست را نگاه کنید و یک شوالبه می بینید که می توانید اگر زرنگ و سریع باشید او را بکشید اینجا و با صفحه فشاری و تیرهای آن کارش را بسازید. البته او یک بار هم زنده می شود. دوباره قبل از جلوتر رفتن آن سمت مخالف را نگاه کنید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

به تونل باریک شیبداری که توپ درون آن پایین می رود وارد شوید و خیلی خیلی سریع بدوید پایین و زود به چپ یا راست بپیچید تا توپ غلتان دوم این منطقه به شما نخورد. البته اینجا خیلی سریع ۳ موش به شما حمله می کنند که آن ها را بکشید.

یک شوالیه تیرانداز اسکلتی می بینید که بهتر است اگر می توانید وی را از دور بکشید چون بعدا در حال گشت و گذار به شما تیر می زند. دو اسکلت در بخش سمت راست مسیرتان هستند که راحت آنها را بکشید. اما مهم تر از اینها دو شوالیه اسکلتی هستند که در تونل ابن بخش یعنی مقداری جلوتر قرار دارند که باید خیلی با دقت و تمرکز آن ها را بکشید. خیلی مراقب باشید از بخش شکسته شده آخر این بخش پایین نیافتید. بی خیال اسنایپ کردن موش هایی که زیر این بخش می بینید شوید. به سمت ادامه راهرو مسیر را پیش یروید جایی که دو شوالیه بودند و یک آیتم درخشنده می بینید که دقیقا روی یک صفحه فشاری است. پس وقتی این روح را بر می دارید مراقب باشید در مسیر شلیک قرار نگیرید. آیتم دیگر درخشنده ای که اینجا می بینید یک Ember است و یک حفره خیلی بزرگ هم روی زمین وجود دارد که مراقب باشید پایین نیافتید و مسیر تان در همین بخش را دنبال کنید. خیلی آرام جلو بروید چون یک توپ غلتان skeletal boulder جلوتر ظاهر خواهد شد. البته اگر جادوگر قبلی را کشته باشید دیگر راحت هستید و راحت می توانید از اینجا Large Titanite Shard را بردارید. راهرو را ادامه دهید و به چپ بپیچید و خوشحال باشید که می توانید اینجا Catacombs of Carthus bonfire را روشن نمایید. البته بدانید که روشن کردن آن توپ را بر می گرداند و دیگر به جادوگرش هم دسترسی ندارید. اما بالاخره نمی شود که بونفایر را روشن نکرد! این بونفایر نزدیک ترین مسیر به باس High Lord Wolnir است ولی فعلا کلی گنج داریم که جمع کنیم و کلی راه برای اکتشاف داریم. وارد راهروی اصلی که توپ غلتان می آید شوید و با استفاده از تورفنگی های این جا، از توپ جاخالی دهید و سپس به تونل باریک شیبداری که توپ درون آن پایین می رود وارد شوید و خیلی خیلی سریع بدوید پایین و زود به چپ یا راست بپیچید تا توپ غلتان به شما نخورد. اینجا خیلی سریع ۳ موش به شما حمله می کنند که آن ها را بکشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

مشکل اصلی در اینجا اسکلت های چرخی هستند که سولز بازها این لعنتی ها را از بازی های قبلی خیلی خوب می شناسند و مدام به صورت یک چرخ به شما حمله می کنند و چند تایی هم هستند و اگر صاف در مسیرشان باشید آنقدر ضربه به شما می زنند که درجا می میرید و ۳-۴ چرخششان کافیست تا کشته شوید. سر راهشان نباشید و زود بپرید کنار زیرا وقتی نمی چرخند کار سختی برای کشتنشان ندارید. در انتها به چپ بپیچید و چندین دشمن دیگر که روی سقف در این بخش هستند را بکشید و مراقبشان باشید تا در انتهای بن بست اینجا Carthus Blood Ring را بردارید که در تصویر می بینید.

سمت راستتان از جایی که وارد این جا شدید یک موش غول پیکر و یک عدد موش دیگر وجود دارند که ترتیب آن ها را نیز بدهید. در تونلی که روبروی این موش بزرگ می بینید، تعداد خیلی زیادی slime به سقف چسبیده اند که وقتی جلو بروید مدام روی سر شما می افتند و باید خیلی مراقب باشید. اما مشکل اصلی در اینجا اسکلت های چرخی هستند که سولز بازها این لعنتی ها را از بازی های قبلی خیلی خوب می شناسند و مدام به صورت یک چرخ به شما حمله می کنند و چند تایی هم هستند و اگر صاف در مسیرشان باشید آن قدر در حال چرخش ضربه به شما می زنند که درجا می میرید و ۳-۴ چرخششان کافیست تا کشته شوید. سر راهشان نباشید و زود بپرید کنار، زیرا وقتی نمی چرخند کار سختی برای کشتنشان ندارید. در انتهای این بخش یک آیتم درخشنده که Titanite Shard است می بینید ولی بالای آن چند دشمن روی سقف هستند که مراقبشان باشید روی شما نیافتند و آن ها را بکشید. در انتها به چپ بپیچید و چندین دشمن دیگر که روی سقف در این بخش هستند را بکشید و مراقبشان باشید تا در انتهای بن بست اینجا Carthus Blood Ring را بردارید. حالا برگردید به جایی که اول وارد شدید و به سمت راست آمدید و موش ها را کشتید. این بار به مسیر چپ می رویم. در مسیر، اولین جایی که می توانید به راست بپیچید و از چند پله پایین بروید. یک Ember را بردارید و نمایی هم از منطقه بعدی که می رسیم را می بینید. اگر زیاد اینجا بایستید معمولا توسط یک فانتوم به شما حمله می شود. اکنون می توانید برگردید به بونفایر تا در قسمت بعدی ادامه مسیر را برای شما شرح دهیم. قرار است کار کمی سخت تر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش بیستم - گیمفا