عنوان DayZ رزولوشن ۴k را هدف قرار می دهد
![dayz gamefa dayz gamefa](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2018/04/DayZ.jpg)
امروزه گرافیک خیره کننده یکی از مواردی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و توسعه دهندگان بسیاری نیز در تلاش برای رسیدن به بالاترین سطح کیفی و ظاهری در عناوین خود میباشند. بازی DayZ یکی از عناوین محبوب در سبک بقا است که مدت زیادی نیز از عرضه آن میگذرد، انتظار برای پشتیبانی این بازی از رزولوشن ۴K چیز جدیدی نیست و بازیکنان بسیاری منتظر چنین روزی بودهاند.
همانطور که گفته شد، عنوان DayZ از عناوینی است که باید دیر یا زود به دسته بازیهای با رزولوشن ۴K میپیوست، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، این عنوان با رزولوشن ۴K برای پلتفرمهای ایکسباکس وان و پلیاستیشن پرو عرضه خواهد شد.
یوجین هارتون (Eugen Harton)، تهیه کننده عنوان DayZ ابراز داشت:
این عنوان از رزولوشن ۴K در هردو پلتفرم ایکسباکس وان و پلیاستیشن پرو پشتیبانی خواهد کرد و همچنین ما به دنبال پشتیبانی از رزولوشن ۱۰۸۰p در حالت ۶۰fps نیز هستیم اما در حال حاضر به پشتیبانی از رزولوشن ۴K در این عنوان فکر میکنیم و همچنین پشتیبانی از رزولوشن ۱۰۸۰p در حالت ۶۰fps نیز قطعا به بازی افزوده خواهد شد و ما هرگونه پیشرفتی که لازم باشد را تایید خواهیم کرد.
کنسول ایکسباکس وان به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند عناوین سطح بالا را با رزولوشن ۴K اجرا نماید. گرچه عنوان DayZ از نظر گرافیکی یکی از عناوین سطح بالا نیست اما در ایکسباکس وان ایکس به راحتی با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد و ما به دنبال ایجاد یک تجربه بهتر هستیم که قطعا ارزشی برابر با عناوین سطح بالا را دارد.
با این تفاسیر، پشتیبانی این عنوان از رزولوشن ۴K خبری خوشحال کننده برای طرفداران این بازی است چرا که تجربه مثبتی را برای آنان رقم خواهد زد. با این حال هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این عنوان بر روی پلتفرمهای ایکسباکس و پلیاستیشن ذکر نشده است و باید تا انتشار اخبار جدیدتر منتظر ماند. نظر شما کاربران گیمفا در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- مدیر سابق پلیاستیشن رویکرد چند پلتفرمی Xbox را تحسین میکند
- فروش ۸ میلیون دلاری Marvel’s Spider-Man 2 روی استیم تنها در دو روز ابتدایی عرضه
- بیاحترامی دوباره Assassin’s Creed Shadows به فرهنگ و سنتهای ژاپن
- عملکرد ضعیف Spider-Man 2 روی PC همچنان ادامه دارد
- نویسندگان سابق بایوور روی Ghost of Yotei کار میکنند
- نیل دراکمن و کریگ مازن از انتخاب کیتلین دیور برای نقش ابی در سریال The Last of Us دفاع کردند
نظرات
فقط امیدوارم که گیمپلی رو فدای گرافیک نکنن چون گیمپلی هنوز خیلی جای کار داره و تمرکز کردن تک همه جانبه روی گرافیک میتونه صدمات جبران ناپذیری به بازی وارد کنه .
از رزولوشن مهم تر همیشه تعداد فریم هاست.رزولوشن بالاتر ارزشش به اندازه تلویزیون یا مانیتور بستگی داره.
۴K تو ۳۰ اینچ با ۴K تو ۶۰ اینچ خیلی فرق میکنه .
“اما در ایکسباکس وان ایکس به راحتی با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد”
با اینجملات و تحلیل های دیجیتال فاندری خیلی ها میرن زیر پتو و گریه میکنند…
نظرتو باید طلا گرفت
بازی های این استدیو مخصوصا این اواخر مشکل بهینه سازی کم نداشتن.اگر بتونن بازی رو ۶۰ فریم روی کنسول اجرا کنن که خیلی هنر کردن !…حالا خبر ندارم که موتور بازیسازیشون به کجا رسیده ولی امیدوارم برای نسخه ی بعدی ARMA دیگه خبری از اون مشکلات بهینه سازی ARMA 3 و افت فریم های عجیبش نباشه !..