نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا

نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۲۱:۱۵ ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا

زمانی که شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) اعلام کرد که برای سال مالی جدید خود، عرضه چهار بازی سطح بالا (AAA) را در برنامه دارد، عده بسیاری بر این باور بودند که دو تا از این بازی‌های نامشخص، عناوین Watch Dogs 3 و The Division 2 خواهند بود. با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته اخیر، از بازی دومی به صورت رسمی رونمایی شد و اینک شاهد انتشار نشانه‌های متعددی از حقیقی بودن در دست ساخت بودن بازی Watch Dogs 3 هستیم.

اوایل سال جاری میلادی، شرکت یوبی‌سافت از سم (Sam) رونمایی به عمل آورد که یک دستیار مجازی شخصی برای اپلیکیشن موبایل یوبی‌سافت کلاب (Ubisoft Club) است. اینک اما از طریق این برنامه کاربردی موبایلی، در دست ساخت بودن بازی Watch Dogs 3 تائید شده است. زمانی که از این دستیار مجازی در خصوص سومین نسخه این سری بازی‌های اکشن و ماجراجویی پرسیده شد، سم به در دست ساخت بودن و تیم توسعه آن اشاره کرد. برای تائید صحت اطلاعات این دستیار مجازی، از آن در خصوص جدیدترین بازی‌های سری محبوب Assassin’s Creed سوال شد که سم به نسخه‌های Origins و Rogue Remastered اشاره کرد.

از آنجایی که این دستیار مجازی بخشی از اپلیکیشن رسمی شرکت یوبی‌سافت محسوب می‌شود، سخت است که اطلاعات موجود در آن را اشتباه دانست. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، یحتمل از بازی Watch Dogs 3 در رویداد E3 امسال رونمایی خواهد شد و تا ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی هم باید انتظار عرضه آن در بازار را داشته باشیم. انتظار می‌رود که شخصیت اصلی جدیدی برای قسمت سوم مجموعه بازی‌های Watch Dogs در نظر گرفته شده باشد. پاسخ سم در خصوص بازی Watch Dogs 3 را از زیر می‌توانید مشاهده و بررسی کنید.

نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا

در همین راستا، مدتی پیش توییتی در حساب کاربری رسمی بازی‌های Watch Dogs در شبکه اجتماعی توییتر با مضمون «این همه چیز است» هم منتشر شد که البته بلافاصله حذف شد. گمان می‌رود که چنین اخباری طرفداران این مجموعه را برای معرفی نسخه سوم آن آماده می‌کند و در اصل ترفندهای بازاریابی شرکت یوبی‌سافت است.

بی‌شک با معرفی بازی Watch Dogs 3 بسیاری از بازی‌بازان خوشحال خواهند شد چراکه این مجموعه توانسته در چند سال اخیر، موفقیت و محبوبیت بالایی را به دست آورد. نسخه دوم این بازی پس از عرضه با واکنش مثبت منتقدان روبرو شد و بسیاری داستان و گیم‌پلی آن را تحسین کردند. گرچه شاهد انتقادهایی به فیزیک و تکراری شدن مراحل گیم‌پلی آن را هم شاهد بودیم.

همانطور که پیشتر اشاره شد، بازی Watch Dogs 3 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است اما احتمال می‌رود که این امر در جریان رویداد E3 2018 محقق گردد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا
نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • aramnazdari گفت:

    امیدوارم با رزولوشنی بالاتر از ۷۲۰p روی xbox one من اجرا بشه

  • مثل اینکه از اساسینز هم خبری نیست
    در هر صورت بازی Watch Dogs اگر با عنوانی
    مثل سری بازی های GTA مقایسه نشه در نوع خودش خوبه درسته هنوز هم مشکلاتی داره اما در نسخه دوم به حدااقل ممکن تبدیل شده بود
    از نظر بنده قابلیت های هک در نسخه دوم نسبت به اول خیلی کامل تر بود اما در نسخه سوم باید روی فیزیک ماشین ها کار کنند واقعا روی اعصاب هست کلا یوبی سافت در بحث فیزیک وسایل نقلیه خیلی بد کار می کنه
    و در نسخه سوم امیدوارم هواپیما و … اضافه بشه

  • jack a human in skin of an evil گفت:

    آمد بهار جان ها ای شاخه تر برقصا/ از پا سر بریده بی پاو سر برقصا ای خوش کمر برقصا :inlove:
    مقایسه gta v و watch dogs 2:
    از لحاظ گرافیکی اگه نسخه پیسی با تنظیمات بالا که من هردو بازی رو با تنظیمات بالا اجرا کردم واقعا watch dogs 2 بهتره
    از لحاظ npc واچ داگز ۲ خیلی بهتره تقریبا هر کاراکتر تو دنیای بازی مشغول انجام کاری منحصر به فرده یکی شیشه های ساختمون رو تمیز میکنه /یکی کنار ساحل آهنگ میذاره ورزش میکنه / یکی از مناظر عکس میگیره /یکی مشغول تمرین ورزش رزمی هست/یکی داره مست تو خیابون راه میره و …(واقعا رفتارشون از هم متمایز هست )
    از لحاظ رانندگی نسخه دوم از نسخه اول خیلی بهتر شده و واقعا رانندگیش حتی از gta v هم بهتره
    تو gta v ماشین ها حکم پر کاه رو دارند ولی تو واچ داگز ۲ هر ماشینی واقعا فیزیک خاص خودشو داره
    نورپردازیش از ‌gta v هم بهتره روی شیشه ی هر ساختمون نور تاثیر گزاره و وقتی غروب میشه یا ظهره نور حتی رو فریم عینک مارکوس هم بازتاب داره
    برگ درختان تو واچ داگز ۲ از درخت میریزه رو ماشین و وقتی تو حرکت میکنی برگ درختان از رو ماشینت کنار میره
    مه زیبا و غلیظی که پل سانفرانسیسکو رو گرفته
    مکان های معروفی که داره و میتونی بری عکس سلفی بگیری و xp دریافت کنی
    در یک کلام من هر دو رو واقعا تهشون رو درآوردم چون من کلا بیش تر عشق بازی جهان بازم واقعا بدون تعصب میگم واچ داگز ۲ خیلی سرتره
    نکته مهم دوست عزیز شما رو کنسول بازی میکنی که گرافیک بالاش رو نمی بینی اگه رو پیسی قوی یا متوسط به بالا اجرا کنی گرافیکش خیلی از کنسول ها سرتره و حتی رو بالاترین تنظیمات گرافیکی رو ۱۰۸۰p نزدیک به ۶gb حافظه کارت گرافیک رو پر میکنه که نشون میده چه قدر از لحاظ تنظیمات گرافیکی بالاسنگینه
    و کلام آخر چون نسخه دوم نسبت به نسخه اول فان تر ورنگی تر هست شما فکر میکنی گرافیک مالی نداره ولی این طور نیست

    • all pacino گفت:

      جوک میگی داداش اولا نسخه اصلی gta v سال ۲۰۱۳ منتشر شد واچ داگز۲ سال ۲۰۱۷ اومده بعدش تو gta v npc ها واقعا فوقالعاده عمل میکنن تمام حرکاتشون طبیعیه در ضمن خداوکیلی از لحاظ گرافیکی واچ داگز رو با gta مقایسه نکن خنده داره به خدا اصلا برو فیزیکشون رو ببین تا حساب کار بیاد دستت gta یه شاهکاره ولی واچ داگز یه بازی معمولی رو به بالاست نه از لحاظ داستانی نه گرافیک نه شخصیت پردازی نه گیم پلی با gta قابل قیاس نیست

    • armin2100 گفت:

      داستان مذخرف
      شخصیت پردازی داغون،اصلا با هیچ کدوم از کارکترها نمیشه ارتباط برقرار کرد،برعکس تیپ و قیافه ی خفن کارکترها،شخصیتشون خیلی سوسوله و اصصلا بهشون نمیخوره!
      مشکل اصلی فیزیک بازیه که توی وسایل نقلیه خیلی به چشم میاد،کلا یوبیسافت تو این زمینه هیچ مهارتی نداره اصلا! تخریب پذیری وسایل نقلیه هم داغونه
      وقتی پیاده با ماشین تصادف کنی کارکتر اصلی هیچ واکنشی نشون نمیده!
      ماموریت ها به جای اینکه روی داستان تمرکز داشته باشه،صرفا یه بهونست برای حل یه پازل مسخره
      ولی از لحاظ گرافیگ باهاتون موافقم واقعا چشم نوازه :yes:

    • Darkmax204 گفت:

      وات دا فاز یارو XD
      چی می زنی میگی واچ از جی تی ای بهتره؟ XD

    • دوست عزیز دلیل مقایسه GTA V که سال ۲۰۱۳ منتشر شده با WD2 اصلا مسخرس واقعا !
      GTA V شاید شما اطلاع نداری اما npc های این بازی یکی از پرکار شده ترین npc های تاریخ بازی های رایانه ایی هستند!
      شما کافیه مثلا بری از یه زن تو خیابون عکس بگیری تا متوجه تفاوت دیالوگ هایی که میگن و نوع رفتار اونها بشی !
      بنده خودم WD2 رو توی کنسول تموم کردم و اصلا برام گرافیک اولویت نداره وقتی بازی داستان خوبی نداره! اصلا نمیگم داستان GTA V عالی بوده چون من GTA SA رو خیلی بیشتر دوست دارم اما در کلیت ماجرا GTA V واقعا در همه ی زمینه ها عالی عمل کرده و هنوز هم در حالت ONLINE داره پلی میشه و پرفروش ترین محصول سرگرمی هم بوده که از فیلم ها هم بیشتر فروخته !
      رانندگی درGTA V فیزیک داره من فکر کنم شما بازی نکردید اصلا بازی رو !
      کجای WD رانندگیش بهتر از GTA V هست ؟ یکی از بزرگ ترین نقاط قوت GTA همین رانندگیشه !
      البته من میگم فقط چون این دو بازی رو با هم مقایسه کردی منم جواب دادم وگرنه نظر هرکس محترمه و شما بیشتر با WD حال کردید لابد!
      اما وقتی شخصیت اصلی داستان آنقدر بد شخصیت پردازی شده و در حال شوخی های مسخره آدم میکشه که با عقل جور در نمیاد (توروخدا نگید جوکر هم میخنده آدم میکشه 😐 ابهت جوکر کجا مارکوس کجا )نمیشه گفت WD میتونه آدم رو بیشتر از ۱ ماه سرگرم کنه ! من به شخصه به شدت ازش خسته شدم ولی از GTA V هنوز که هنوزه دارم حرکات جدید از NPC ها میبینم و کلی باهاشون حال میکنم …
      ماموریت های خسته کننده WD2 هم یکی از نقاطی ضعف بزرگ بازیه که در نسخه ۱ هم کاملا مشهود بود …
      من خودم WD 1 رو حداقل به علت متعادل بودن شخصیت پردازی و داستان هرچند کلیشه ایی اما جذاب تر از WD2 بیشتر دوست دارم ! با اینکه من از هر دو نسخه خسته شدم اما چون WD2 رو توی کنسول بازی میکردم مجبوری تا اخرش رفتم !
      در پناه حق یا علی

  • Darkmax204 گفت:

    حیف خیلی دوست داشتم آیدن رو برگردونن :((
    از واچ داگز تا حالا مشکل بزرگی ندیدم من
    همیشه برام جذاب بوده با اینکه دوش خیلی جالب نبود اما بد هم نبود
    امیدوارم شاهکار بسازی یوبی

    امیدوارم ری من جدید بسازی یوبی D:

  • واچ داگز بازی خوبیه ولی همون طور که در‌ جلسات قبل عرض کردم در‌ برابر مافیا ۳ حرفی برای گفتن نداره

  • Silas_34 گفت:

    عالیه انشالله که به زودی شاهد انتشارش باشیم.

  • از اون چهار بازی قطعا یکی هم splinter cell هست.یکی هم احتمالا شاهزاده ایرانی.امسال دیگه قطعا خبری از اساسین و گوست ریکون جدید نیست.فارکرای هم که عرضه شد.
    من به بازی های یوبیسافت خیلی علاقه دارم.واچ داگز ۱ که عالی بود.نسخه دوم هم با وجود روند تکراری حمله به پایگاه ها واسه ارتقای مهارت ها و تجهیزات واسه من که خوب بود و لذت بردم.قطعا نسخه سوم دیگه خیلی عالی میشه .چون تو نسخه اول فقط تعداد محدودی ازوسایل رو میشد با موبایل کنترل کرد تو نسخه دوم بیشتر شد تو نسخه سوم دیگه قطعا خیلی چیزها رو میشه کنترل ککرد.کنترل ماشین ها که واقعا عالی بود خیلی از دشمنان رو با ویراژ ماشین و زیر گرفتن شون از بین میبردم.از امروز دیگه باید پس انداز کنم یک لپ تاپ سه چهار تومنی بگیرم واسه رزولوشن ۷۲۰ روی لپ تاپ قطعات قدرتمندی لازم نیست.فقط کافیه صبر کنم پردازنده های نسل ۹ و کارت های ۲۰۰۰ بیان.امروز قلک خریدم ده تومن واسه شروع انداختم داخلش تا اخر سال ۲۰۱۸ حداقل باید داخلش ۴ تومن بشه دیگه. :laugh: به امید خدا ببینم چی میشه.اگه بیشتر بشه که بهتر لپ تاپ قویتر میگیرم.فعلا میخوام موبایل بگیرم دوستان بین huawei y7 prime 2018 و huawei honor 7c 2018 کدوم بهتره ؟ هر دو تا دوقلو هستن. :laugh:

  • don barzini گفت:

    GTA IV کلاس درسی باید باشه واسه سازنده های این سبک بازی . فیزیک خوردو ها و اشیاء . تغییرات اب و هوایی . وجود تم واقع گرایانه . طراحی شهر فوق العاده (سوار هلیکوپتر میشدم و از بالا به شهر نگاه میکردم ماشین های روی پل امپایر استیتس به صورت نور های بلوری ، انگار داشتم خواب میدیدم .) . موسیقی های عمق دار و تاریک که به جو بازی میخورد . فیزیک فیزیک و فیزیک . اینها واسه ی من GTA IV رو بهترین نسخه جی تی ای کرده . لعنتی خیلی خوب بود .
    این رو فراموش کردم . هندلینگ خوردو ها ، و تاثیر شرایط جوی روی رانندگی . GTA IV انقلاب بود .
    چه داستان پردازی ، چه شخصییت سازی . باز بغض کردم . نمیدونم چرا این اواخر حساس شدم . شاید بخاطر گریه هایی هست که واسه gow کردم

  • fallen.ghost گفت:

    خداوکیلی ده سال وقت بزارید یه بازی جهان باز خفن تولید کنید و هر نسل ریمستر کنید
    حتی از gta v هم بیشتر میفروشید

  • taxi driver گفت:

    خب پس شد دیویژن۲،،واچ داگز۳،،و اون یکیم اسپلینتر سل باید باشه میمونه چهارمی که احتمالن اساسین کرید بعدیه….ای خدا میزد یه ریمیک مشتی از سه گانه پرنس درست میکرد چی میشد اخه

  • Dr.tech گفت:

    اگه صحت داشته باشه عالی میشه و با یک بازی جهان باز دیگه طرف هستیم و کلی نوآوری که آدمو هیجان زده میکنه

  • majidam گفت:

    این یوبی چرا اینقدر فعاله ماشاالله کولاک کرده بی شک فعالترین شرکت سازنده ی بازی های ویدیویی هست تازگیا واقعا بازیهاش خوب شده دو بازی اخرش فوق العاده بودن اساسین و فارکرای واچ داگزها هر دو خوب بودن اما تو زمینه ی داستان ضعیف بودن امیدوارم تو این نسخه هم سیستم رانندگیش کاملا عوض بشه چون سیستم رانندگیش خیلی مشکل داشت خشک بود و یه داستان خوب و طولانی داشته باشه دیگه اینها اوکی باشن میتونیم بهترین واچ داگز رو با واچ داگز سه تجربه کنیم همانند فارکرای۵ که بهترین فارکرای شد از نظر من یعنی دم یوبی گرم که مارو اونقدر سرگرم میکنه

  • Ubisoft گفت:

    واچ داگز ۱ یه بازی فوق العاده بود که من دو بار پلاتش کردم.
    ولی جی تی ای وی رو یک بار.
    جی تی ای سن آندریاس رو چهار بار رفتم تا آخرش.
    واچ داگز ۲ رو یک بار تموم کردم.
    کلا همیشه یوبی سافت فوق العاده میسازه به غیر از یکی دو مورد دو سال پیش که یکم خرابشون کرد ولی همیشه منتقدا حقش رو میخورن.
    شک ندارم اگه این فارکرای ۵ به اسم راک استار یا کوجیما میومد الان متای ۹۵ بود.
    بازی کردم یه عنوان بسیار خوش ساخت با گیم پلی بسیار گسترده و داستان غنی بود.
    گرافیکم که ماشالله در اوج بهینگی خوش می درخشید.
    واقعا لذت میبرم از بازی های یوبی سافت.
    شاهکار میسازه شاهکار.

  • sarfaraz گفت:

    مدت زمان گیم پلیش واقعا زیاده چیزی حدود ۶۰ تا ۷۵ ساعت نسخه دومش بود تنها چیزی ک این سری کم داره حرکات قوی تری از پارکوور هست

  • samiya گفت:

    امیدوارم این برگرده…
    و همچنان امیدوارم مثل اساسین نکننش که هر سال یه نسخه ضتیف از از قبل بدن 🙂

نشانه‌ای دیگر از بازی Watch Dogs 3 منتشر شد - گیمفا