Battlefield 5 و Anthem اشتباه Star Wars Battlefront 2 را تکرار نخواهند کرد
عنوان Star Wars Battlefront 2 این روزها پس از بهبود سیستم پیشرفت بازی و حذف پرداختهای درون برنامه ای آن به ثبات بیشتری دست یافته است. حال به تازگی آقای پاتریک سودرلاند، مدیر ارشد طراحی الکترونیک آرتس، طی مصاحبهای به این موضوع اشاره میکند که این شرکت از اشتباهات عنوان Star Wars Battlefront 2 درس گرفته و در عناوینی چون Battlefield 5 و Anthem دیگر آنها را تکرار نخواهد کرد.
پس از جنجالهای به وجود آمده بر سر پرداختهای درون برنامهای عنوان Star Wars Battlefront 2، شرکت الکترونیک آرتس پرداختهای درون برنامهای را از این عنوان حذف کرده و پس از آن با انتشار بروزرسانیهای متعددی سعی کرد تا سیستم پیشرفت بازیبازان در بازی را بهبود بخشد. حال پس از گذشت تقریبا شش ماه از این ماجرا، عنوان Star Wars Battlefront 2 به ثبات بیشتری دست یافته است. اگرچه پرداختهای درون برنامهای به زودی به این عنوان بازخواهند گشت اما صرفا برای خرید آیتمهای ظاهری کاربرد داشته و بازیبازان میتوانند با پیشرفت در گیم پلی، قهرمانان بیشتری را آزاد کرده و نیازی به پرداخت پول برای آنها نخواهند داشت.
حال به تازگی آقای پاتریک سودرلاند، طراح ارشد الکترونیک آرتس، طی مصاحبهای با وبسایت The Verge، به این نکته اشاره میکند که جنجالهای به وجود آمده برروی الکترونیک آرتس به عنوان یک شرکت و همچنین آنها به عنوان یک مدیر بسیار تاثیر گذار بوده است.
ما به عنوان یه شرکت در زمینه موضوعاتی به مانند پرداختهای درون برنامهای، لوت باکسها و موارد مشابه، قبل از اینکه وارد بازار شوند، قدمهای قابل توجهی برداشتهایم. اما کابران ما این موضوع را روشن ساختهاند که در رابطه با بازیهایی به مانند Battlefield 5 و Anthem که در آینده عرضه میشوند، اشتباهاتی به مانند آنچه در عنوان Star Wars Battlefront 2 شاهد بودهایم را نخواهند پذیرفت.
آقای سودرلاند صحبتهای خود را اینگونه ادامه میدهد که تصمیم الکترونیک آرتس در رابطه با قرار دادن لوت باکسها در Star Wars Battlefront 2 به این دلیل بوده است که بازیکنان بیشتری پس از انتشار بازی آن را تجربه کنند و اینکه ” به مانند هر بازی دیگری که در بازار موجود است آنها قادر بوده تا در هنگام ضرورت، بازی را به شرایط عادی بازگردانند”:
اما در آن برهه زمانی دچار اشتباه شدیم؛ بنابراین باید طی یک اقدام سریع و قابل توجه همه چیز را غیر فعال میکردیم. پس از آن روی سیستم پیشرفت بازی کار کرده و آن را بهبود بخشیدیم. به نظر میرسد مردم آنچه که ما انجام دادهایم را تحسین میکنند، بازیبازان در حال بازگشت به بازی بوده و در این زمینه آمار قابل توجهی را شاهد هستیم. به نظر میرسد اغلب کاربران اینطور فکر میکنند که ما کار درست را انجام دادهایم بنابراین باید در این زمینه و در رابطه با محصولاتی که در آینده عرضه میشوند، بسیار محتاط عمل کنیم.
اگرچه از صحبتهای آقای سودرلاند نمیتوان اینطور برداشت کرد که بازیهای آینده به مانند Battlefield 5 و Anthem فاقد پرداختهای درون برنامهای خواهند بود بلکه به نظر میرسد که سیستم پیشرفت در چنین بازیهایی به لوت باکسها وابسته نخواهد بود. با توجه به اینکه امروزه حتی عناوینی به مانند Middle-Earth: Shadow of War نیز به دلایلی چون ایجاد رقابت بیشتر در گیم پلی، قصد حذف پرداختهای درون برنامهای را دارند، باید دید مسیری که شرکت الکترونیک آرتس در پیش گرفته است به کجا ختم خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: در GTA 6 محدودیت حمل سلاح وجود خواهد داشت
نظرات
ای کاش این بار به جای رزولوشن ۷۲۰p رو وان معمولی با رزولوشن ۹۰۰p اجرا بشه 🙁
آخه گناه من چیه که اول نسل XBOX ONE خریدم
نه انحصاری دارم نه گرافیک نه هیچی :-((
Feel True Power
مرسی که هستی
شما معلومه ps فن هستین کلا بی کاری که تو همه مطالب این کامنت رو میزاری 😐
دیگه شصت دلار بستونه دیگه پرداخت درون برنامه ای فقط واسه بازی های free باید باشه اونم نه هر چیزش فقط یه سری مورد که به تجربه بازی ضرر وارد نکنه شما بازیتو free کن بعد هرچقدر دوست داشتی پرداخت درون برنامه ای بزار تو بازی far cry 5 هم پرداخت درون برنامه ای گذاشتن با این که مراحلش داستانیه
میدان نبرد تو سری گروهان بد ( bad company 1.2 ) و بعدش ۳ و ۴ بسیار موفق بود اما با شروع قاچاقچی بازی تو هاردلاین سرازیری شروع شد.بتل ۱ شاید در ظاهر موفق بوده باشه ولی فقط یک بخش انلاین خوب تحویل داده و بخش کمپین از سر بازکنی بوده.در حالیکه نسخه ۴ چه تو بخس داستانی و کمپین و چه تو بخش انلاین یک شاهکار بود.حتی بسته های الحاقیش هم عالی بود.نمیدونم چرا متاش ۸۱ شد واقعا نسخه ۴ چیزی کم نداشت.من زیرنویس بازی رو on کرده بودم قشنگ پیگیر جملات بودم.حرف های Irish تو بازی خیلی باحال بود بخصوص درگیری لفظاش با Hannah . یک جا حنا میگه تو با زن ها مشکل داری ؟ Irish میگه من با دروغگوها مشکل دارم.خیلی با بتل ۴ حال کردم.یکی از بهترین شوترهایی بود که تجربه کردم.یک تجربه ناب بود.متاسفانه EA تو چند یال اخیر گند زد به خاطراتمون.اون از Mercenaries 3 no limit که لغو شد استودیو Pandemic از هم پاشید و نصف اعضاش به Treyarch پیوستن تا کالاف بسازن.اون از Medal of Honnor warfighter که اصلا در حد اسمش نبود مثل جنگ های چریکی با طالبان تو افغانستان بود.( تو بازی سومالی و پاکستان و بوسنی و فیلیپین ) .اون از NFS که تو چند نسخه اخیرواقعا ضعیف ظاهر شده.اون هم از mass effect که بعد یک سه گانه تاریخی شاهد یک Andromeda ضعیف بودیم.
EA تو خراب کردن فرانچایزها تبحر خاصی داره.امیدوارم این بازی ها دوباره به اوج برگردن بخصوص NFS و Battlefield .
متاش بعلت باگ های بسیار زیاد و همچنین سرور های بسیار بد EA پایین اومد. بتل ۴ در زمینه مولتی بازی ای برای تمام دوران هاست، ۲۵۰ ساعت بازیش کردم و لذت بسیاری بردم. اما حقیقتاً با اینکه بخش کمپینش شاهکار بود موافق نیستم. بخش کمپین بنظرم در بهترین حالت خوب بود.
پناه بر خدا
پناه بر خدا کجاش ارزش منفی دادن داره اههههههه
EA فکر کرده بعد از گند کاری بزرگ Star Wars Battlefront 2 مردم وطرفداراش فراموش میکنن که چه پولایی از جیب مردم خالی کرد. حیف اون ۶۰ دلار
بازیش مردی یه بار؟ اصلا میدونی چقد بازی بزرگی بود؟؟؟ کدوم افتضاح کدوم گند کاری یه بار بازیشو بازی کنین بعد نظراتو فوق پروفسورانتون رو ارائه بدین فوق العاده بود بازی مجبورت نکرده که پرداخت های درون برنامه ای رو بدی خواستی میدی نخواستی باز محتواش به قدری هست که ازش لذت ببری