مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا

مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد

عرفان رحیمی صادق
۱۳:۱۹ ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا

به نظر می‌رسد که باز نشدن اچیومنت‌های عنوان Sea of Thieves به یک مشکل بسیار بزرگ برای بسیاری از بازی‌بازان تبدیل شده است. نکته جالب اینجا است که با وجود همه این مشکلات هنوز اقدامی در جهت اصلاح آن‌ها انجام نشده است؛ البته شاید این مشکلات اصلا قابل حل نباشند چرا که طراحی این اچیومنت‌ها و ترتیب قرار گیری آن‌ها از ریشه مشکل دارد.

مدتی است که از انتشار عنوان جنجالی Sea of Thieves می‌گذرد. این بازی قبل از انتشار خود با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود و جنجال‌های زیادی هم به پا کرد که پس از انتشار آن هم همچنان این جنجال‌ها ادامه دارند و قصد تمام شدن هم ندارند. اما با این حال بسیاری از بازی‌بازان با این بازی لحظات خوبی را رقم زده‌اند و فارغ از هر حرف و حدیثی به لذت بردن از آن پرداختند. از طرفی هم این بازی توسط منتقدین به شدت مورد انتقاد قرار گرفت به طوری که آن‌ها عملکرد این بازی را ناامید کننده خواندند. به دلیل همین مسائل این چنینی بسیاری از بازی‌بازان برای تهیه یا عدم تهیه این بازی دچار سردرگمی و تردید شدند و سر دوراهی بزرگی قرار گرفتند. این طور که از خبرهای جدید پیدا است، کسانی که این بازی را تهیه کرده‌اند از مشکلات عدیده این بازی گله‌مند هستند که یکی از این مشکلات هم وجود ایراد در آزاد سازی اچیومنت‌های این بازی است.

اضافه شدن یک مشکل دیگر به مشکلات قبلی این بازی همه را کلافه کرده، چه بازی‌بازان چه منتقدین از مشکلات این بازی به شدت انتقاد می‌کنند و خواستار رفع هر چه زودتر آن‌ها هستند. اما به نظر می‌رسد که برخی از این مشکلات قابل رفع نیستند و یا به سختی رفع و رجوع خواهند شد. اچیومنت‌های Sea of Thieves دچار مشکلات بزرگ و عمیق شده‌اند که باعث به درد سر افتادن بازی‌بازان شده‌اند. این طور که شواهد نشان می‌دهند، مشکل اصلی سر طراحی و ترتیب قرار گیری این اچیومنت‌ها است.

اخیرا True Achievements گزارشی از این مشکلات منتشر کرده که به بررسی کامل و دقیق این مشکلات پرداخته تا آن‌ها به خوبی ریشه یابی کند و اقدامات اصلاحی در جهت رفع آن‌ها را به انجام برساند. در جهت هدف اصلی این گزارش، تحقیقات زیادی در این مسیر به انجام رسیده که نشان می‌دهد پس از گذشت سه هفته از انتشار این بازی، نوزده مورد از اچیومنت‌های این بازی پنج بار برای ۵۱,۰۰۰ بازی‌باز باز شده‌اند در حالی که پانزده مورد از اچیومنت‌های این بازی حتی یک بار هم باز نشده‌اند. این مشکلات به دلیل عدم گذراندن زمان کافی در بازی به وجود نیامده‌اند چرا که آمار به دست آمده از این تحقیق نشان می‌دهد که میلیون‌ها بازی‌باز ساعات بیشماری را در این بازی سپری کرده‌اند به طوری که در بعضی مواقع ۵۰ و یا حتی ۱۰۰ ساعت به انجام این بازی پرداخته شده است اما همچنان این مشکلات به قوت خود باقی مانده‌اند.

بعد از گذشت بیست و چهار روز از زمان انتشار Sea of Thieves سی و دو درصد از اچیومنت‌های آن هنوز باز نشده‌اند در حالی که در طول تاریخ سیزده ساله Rare و فعالیت آن‌ها در زمینه ساخت اچیومنت‌ها، فقط بازی Onigiri چنین عملکردی داشته که این بازی در زمینه باز نشدن اچیومنت‌ها به رقم بیست و شش درصدی دست پیدا کرده بود که واقعا آمار شوکه‌ کننده و نگران کننده‌ای است.

اما چرا چنین اتفاقاتی به وقوع پیوسته است؟ جواب ساده است؛ به دلیل این که این اچیومنت‌ها از طراحی بسیار ضعیفی بهره‌مند هستند و زیاد با محتوا و طبیعت واقعی این بازی در انسجام قرار ندارند. در این گزارش آمده که در حقیقت به نظر می‌رسد که Rare اصلا خودش این اچیومنت‌ها را طراحی نکرده است و این کار را به عهده شخص یا سازمان دیگری گذاشته و در نهایت هم بدون این که بررسی خوبی از آن‌ها انجام دهد و آن‌ها را مورد آزمایش قرار دهد، آن‌ها را در بازی قرار داده است. به عنوان مثال برای این که این موضوع بیشتر روشن شود، به اچیومنتی اشاره می‌کنیم که از بازی‌بازان می‌خواهد هزار جعبه موز را به بازرگان‌ها تحویل دهند. در حالی که در حالت عادی چنین کاری زیاد وجهه خوبی در یک بازی ویدئویی بزرگ ندارد، اما موضوع مورد بررسی ما چیز دیگری است. مشکل این جا است که با وجود چنین اچیومنتی در بازی، عملا جعبه‌های موز را زیاد در این بازی نمی‌توانیم ببینیم و پیدا کردن آن‌ها در محیط‌های بازی کار بسیار سختی است. نویسنده این گزارش عنوان کرده که در طول ۵۰ ساعتی که به تجربه این بازی پرداخته، حتی یک جعبه موز را هم پیدا نکرده و فقط به لطف این اچیومنت، از حضور آن‌ها در بازی اطلاع پیدا کرده است. در حقیقت یک بازی‌باز دیگر هم عنوان کرده که در طول ۱۰۰ ساعتی که این بازی را تجربه کرده، او هم حتی یک جعبه موز در این بازی ندیده است.

در حالی که مورد بالا در خصوص عدم وجود ارتباط میان اچیومنت‌ها و محتوای اصلی بازی بود، مشکلات دیگری هم در این زمینه وجود دارد که حتی عجیب‌تر از مورد بالا نیز می‌باشد. برخی از این اچیومنت‌ها واقعا کارهای غیر ممکن و غیر عقلانی از بازی‌بازان می‌خواهند که بسیار جای تعجب دارد.

یکی از اچیومنت‌های مورد بحث ما از بازی‌بازان می‌خواهد که هزار مایل دریایی را در مراحل بازرگان‌ها، یعنی مراحلی نظیر Order of Souls و یا Gold Hoarders طی کنند که هیچ‌کدام از آن‌ها به طور همزمان قابل انجام نیستند. باز شدن اچیومنت The Merchant Forager در Sea of Thieves شاید بیشتر از هزار روز در بازی به طول بیانجامد که از هر بازی دیگری زمان بیشتری به طول خواهد انجامید که پس از انجام دادن همه آن، فقط در پنج مورد باز شدن آن گزارش شده است. دیگر باید متوجه شده باشید که چقدر اچیومنت‌های این بازی عیجب و غریب و مشکل ساز هستند.

عدم وجود محتوای کافی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات Sea of Thieves است که باعث می‌شود بازی‌بازان خیلی زود از انجام آن خسته شوند و آن را کنار بگذارند. این طور که پیدا است مشکل اچیومنت‌های آن هم باید به دسته مشکلات پر تعداد این بازی اضافه شود تا Rare هر چه زودتر اقدامی در جهت رفع و اصلاح آن‌ها انجام دهد. طراحی و ترتیب قرار گیری اچیومنت‌ها در این بازی یکی از مشکلاتی است که Rare هر چه زودتر باید برای رفع آن اقدام کند چرا که باز شدن اچیومنت‌های مختلف یکی از لذت بخش‌ترین بخش‌های هر بازی است که لذت زیادی برای بازی‌بازان دارد، با این حال انجام این بازی بدون گرفتن هیچ اچیومنت برای هیچ‌کس جذاب نیست و چنانچه Rare این مشکلات را بر طرف نکند خیلی زود باید با یک شکست بزرگ روبه‌رو شود. عدم وجود محتوای کافی و از طرفی هم مشکلات بزرگ و جدی در باز شدن اچیومنت‌های آن، دلایل کافی برای عدم تهیه این بازی هستند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا
مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • شاهکار نارگیل چین با متا ۶۸ مزخرف ترین بازی ساخته شده در طول زندگی نسل بشر
    اون مایکروسافت جعبه وان کجاست که میگفت این بازی پدیده ۲۰۱۸ میشه :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    متا نک ۲ = ۶۹
    متا پدیده ۲۰۱۸ = ۶۸
    :laugh: :laugh: :laugh:

  • خدا نکشتت Rare
    ولی خب کلا بازیش فارغ از مشکلاتی که داره اخره خنده اس :rotfl: :rotfl:
    یعنی با چند تا رفیق که بازیش کنی به خدا دل درد میشی اهل فان بازاش حتما بگیرن بازی رو ارزش داره برای خندیدن و لذت بردن و دزد دریایی بودن خرج کنی

  • aet گفت:

    با اینهمه مدت زمانی برای ساختش گذاشتن، دیگه نباید همچین اشکالاتی رو دید.
    فقط میشه گفت حیف. ذره امیدی که به برند xbox داشتم از بین رفت.

    حرفی که قبلا زدم رو پس میگیرم. این مشکلات برند xbox دیگه بیش از حد و اندازه زیاد شدند. الان خرید xbox هیچ توجیهی نداره. چون هر بازی، سرویسی که تو xbox هست تو pc هم هست ( به جز backward که اونم emulator ها حل میکنند).اگه میخواین xbox بگیرین یه ذره بذارین روش pc بگیرین.

    • Last Of Us گفت:

      یک عمر من اومدم همین حرفها رو زدم
      اولین نفر خود تو به من گیر میدادی یادته؟ نه خداییش یادته یا نه ؟ حالا یواش بواش به حرفهای من میرسید
      بابا سنمون بیشتر از شماس ۴تا پیرن بیشتر پاره کردیما

    • allfreegamer گفت:

      بله یه ذره بذارین روش مثلا اگه xbox one 500 گیگ یکو دویصد هستش ۵ میلیون بگذار روش یه سیستم ببند بعدشم قید Red dead redemption یک و دو رو بزن آخرشم که نمیتونی یک ترا بازی وان بریزی با ۱۵۰ تمن بصورت انتخابی آفلاین و همینطور منتظر بمون تا بازیها برای سیستمت کرک بشه

      • Hossein E 47 گفت:

        والا به بحثه کلیتون کار ندارم ولی نت نامحدود همراه اول یک تا یازده ۵ تومنه شبی راحت ۱۴۰تا میشه گرفت یا اسیاتک طرح ۶۰۰ گیگ بین الملل یک ماهه بیست تومن داره یه ترا بخوای جمع کنی فوقش ۵۰ میشه

        • Last Of Us گفت:

          داداش این علی لست آف آس نوب ترین شخص سایته
          موس رو از نزدیک ندیده همینجوری پشت هم نظر میده

          • Last Of Us گفت:

            ینترنت نامحدود شبانه (یک روزه) ۱ روز از ۲ تا ۷ بامداد *۱۰۰۰*۲۲۱۱# ۲,۵۰۰ تومان ۲۰ گیگابایت
            ******************************
            ۱ روز از ۱ بامداد تا ۱۱ صبح *۱۰۰۰*۲۲۱۲# ۵,۰۰۰ تومان ۵۰ گیگابایت
            *****************************
            اینترنت نامحدود شبانه (یک هفته) ۷ روز از ۲ تا ۷ بامداد *۱۰۰۰*۲۲۲۱# ۷,۰۰۰ تومان ۶۰ گیگابایت
            *********************
            ۷ روز از ۱ بامداد تا ۱۱ صبح *۱۰۰۰*۲۲۲۲# ۱۴,۰۰۰ تومان ۱۵۰ گیگابایت
            **********************
            اینترنت نامحدود شبانه (یک ماهه) ۳۰ روز از ۲ تا ۷ بامداد *۱۰۰۰*۲۲۳۱# ۱۴,۵۰۰ تومان ۱۸۰ گیگابایت
            ***********************
            ۳۰ روز از ۱ بامداد تا ۱۱ صبح *۱۰۰۰*۲۲۳۲# ۲۹,۰۰۰ تومان ۴۵۰ گیگابایت

  • X vs p گفت:

    حیف که ps4 دارم و فقط بازی های غول کشی با متای بالای ۹۰ داره، اون گوتی هایی هم که برنده میشن شانسی هست، اون همه جایزه و موفقیت هم توی قوطی کمپوت در اومده.
    به جاش در مقابل با داشتن یک عدد جعبه میتونی بازی هایی شاهکار با متای فوق عالی ۶۰ بگیری تازه غول کشی هم نیست gears هم بازی شنا هست و صد البته میتونی در صورت تمام شدن این دو سه بازی تا چند سال اینده که نسخه بعدیشون بیاد بشینی بازی های دو سه نسل قبل رو بازی کنی یا بری فیلم رو کنسول اجرا کنی البته یه ویژگی دیگه هم هست که میتونی برای رفع خستگی روی کنسول رو تمیز کنی که خاک نگیره.

  • hadi gamer 77 گفت:

    بازی که خوب روش کار نکرده باشن و به جزیات هیچ توجه ای نداشته باشن میشه یه همچین بازی زباله و اشغالی!

  • PERSIAN NAZI گفت:

    مایکروسافت داره کجا میره ؟
    چرا همه بازیهای انحصاریش در حال وخیم هستن ؟
    چرا نباید یه بازی با متا ۹۵ کسانی که وان خریدن نتونن تجربه کنن ؟
    اسپنسر وقتی داری میری درم پشت سرت ببند

  • چه اچیومنت های مزخرفی! خلاقیت صفر، همش گرایندینگ.

  • wwwow گفت:

    یه لحظه تیترو خوندم (مشکلات بزرگ و عمیق) گفتم یعنی چه مشکلی میتونه باشه؟! ?:-)
    یکم از متن خبرو خوندم دیدم در مورد اچیومنت های بازی نوشته که چرا بعضی هاشون سخت گیر میان! باقی متن هم از اونجایی که خیلی طولانی و خسته کننده بود سرسری از روش رد شدم. یعنی آدم واقعا تعجب میکنه. حیف این همه وقت که دوستان زحمت کشیدن صرف نوشتن و ترجمه این گزارش کردن. قشنگ حس نفرت رو تو تک تک کلمات نوشته شده میتونیم ببینیم. (منظور مقاله اصلی هستش).
    البته جای تعجبی هم نداره به هر حال معمولا آخر هفته هاشون خبر خاصی نیست و یه سری سایتای در پیت از این گزارش ها میزارن.
    پیشنهادی هم که واسه دوستانی که زحمت میکشن و اخبار رو ترجمه میکنن اینه که هر خبر چیپی رو الکی روش وقت نزارن چون مثل این مورد واقعا اصلا ارزشش رو نداشت.

  • Big Boss11 گفت:

    این بازی رقیب سر سخت god of war برای دریافت گوتی ، ایول عمو فیل دوباره جعبه مجهول به دوران اوج برمیگردونه

  • ........ گفت:

    من فکر می‌کنم که بازی اینطور طراحی شده بود که rare فکر می‌کرد بازیشون قراره مثل diablo 3 ساعت ها و ساعت ها و ساعت ها بخوان بازیش کنن اما تیرشون به سنگ خورد! انتظارات زیادی داشتند که بازی باز بتونه طی مدت های طولانی و بیشتر از صد یا دویست ساعت بخواد بازی کنه اما هم تنوع کم و هم عمق کم که هردوشون ناشی از وسعت بسیار زیادی هستش که در بازی هاشون وجود داره. از نو منز اسکای به بدترین نحو ممکن درس گرفتن!

  • Justi گفت:

    معمولا تو کل کل بازی ها شرکت نمیکنم چون شدیدا معتقدم سبک ها سلیقه ای هستن. اما ایرادات فنی و کمبود محتوی و یکنواختی رو هیچ سلیقه ای نمی پسنده. شاید بشه گفت مایکروسافت در این موج از انحصاری هاش شکست خورده. با آرزوی انحصاری های بهتر و بهینه تر در آینده.

  • اخ اخ یعنی چقدر بیکار و الاف داریم تو این جامعه الکی نیس میگن بیکاریه
    ی عده کارشون اینه صبح تا شب بیان تو سایتا کامنت بزارن یا اکانت جعل کنن تخریب کنن
    واقعا متاسفم
    چقدر وضع جامعه خرابه

  • mbox گفت:

    این بازی واقعاً خیلی قشنگه در هر صورت افراد خیلی زیادی دارن از این بازی لذت میبرن و کافیه یک سر به یوتیوب و توویچ و میکسر بزنید تا بهتون اثبات شه و یکم هم به نظرات دیگران احترام بذارید.
    من دو روزه دیگه میرم گاد اف وارم هم بازی میکنم اما الان یک ماهه دارم sea of thieves بازی میکنم و خیلی لذت بردم اما یک عده هم نان استاپ در طول این یکماه داشتن با ترول کردن وقت خودشون رو هدر میدادن و مطمئنا خیلیاشون دستشون تا چند ماه اینده به همون گاد اف وار هم نمیرسه.

  • Witcher گفت:

    من نمیدونم مایکروسافت چرا انقدر رو ساخت بازی های بی محتوا اصرار داره

مشکلات بزرگ و عمیق اچیومنت‌های Sea of Thieves همچنان ادامه دارد - گیمفا