اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال ۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا آیتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنید. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آن ها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با دهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

  • ماموریت زیرشاخه: نزد زوئی و میا در boat house بروید

خب حالا بعد از سیو بازی ایتم D-SERIES HEAD و نقشه TESTING AREA MAP را بردارید. همچنین اینجا به جعبه آیتم ها نیز مثل همیشه دسترسی دارید و می توانید خود را مجهز کنید و ایتم های اضافه را بگذارید و … بهتر است که الان یک بار دیگر بازی را سیو کنید چون اینجا می توانید یک تروفی بگیرید و شاید بعدش بخواهید دوباره از سو بیایید.

  • شما می توانید تقریبا به آسانی تروفی برنز “۱st Place at the Science Fair” را در اینجا دریاقت نمایید. این تروفی برای خلق تمام آیتم های ممکن که در آنها Chem Fluid یا Strong Chem Fluid وجود دارد داده می شود. یعنی همه ایتم هایی که با این ها خلق می شوند را ساخته باشید. با برداشتن دومین آیتم “Supplements” که قبل تر به دست اوردیم اکنون می توانیم این کار را انجام دهیم. البته من در اینجا فرض میکنم که شما طبق راهنما آمده اید و یا خودتان همه آیتم های ممکن را طبق ترکیباتی که من تا حالا در بازی نوشته ام ترکیب کرده و ساخته اید. بای را که سیو کرده اید پس شروع کنید و مدام آیتم هایی که با دو ماده گفته می شود ترکیب کرد و ساخت را بسازید و باز از سیو بیایید و انجام دهید تا همه احتمالات دارای Chem Fluid یا Strong Chem Fluid ساخته شود و تروفی را بگیرید. حالا برگردید به سیو قبلی تان قبل از انجام این کارها، در حالی که یک تروفی را گرفته اید.
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

بعد از سیو بازی ایتم D-SERIES HEAD و نقشه TESTING AREA MAP را بردارید. همچنین اینجا به جعبه آیتم ها نیز مثل همیشه دسترسی دارید و می توانید خود را مجهز کنید و ایتم های اضافه را بگذارید و … بهتر است که الان یک بار دیگر بازی را سیو کنید چون اینجا می توانید یک تروفی بگیرید

حواستان باشد که ایتم CRANK را با خود حتما ببرید. از درب که خارج شدید حدودا تا وسط های راهرو بروید و سپس بایستید. ۱۸۰ درجه برگردید و می توانید MR. EVERYWHERE 14/20 را ببینید و بشکنید. ای کلک ها!! مسیر را ادامه دهید تا به فضای آزاد برسید. سمت راستتان را چک کنید و SHOTGUN SHELL x6 را بردارید. چه دست و دلبازی ها!! خبری است؟ باسی در راه است؟ به قسمت بعدی بروید و دوباره سمت راست را چک کنید و HANDGUN AMMO x10 را بردارید. به جان خودم سلام گرگ بی طمع نیست!! البته حق هم داره از وقتی گرگ آ اس روم رو پوشوندن!!  اینجا از crank استفاده کنید تا یک پلتفرم بالا بباید و بتوانید رد شوید. مستقیم بروید و سپس به سمت راست بپیچید (سمت چپ بن بست است). داخل خانه ای که سمت راست می بینید شوید و جعبه های اینجا را بشکنید و آیتم را بردارید و همین طور CHEM FLUID را از روی قفسه بردارید. در سمت چپ این اتاق هم اون زیر میر ها و روی زمین پشت تور، یکی قایم شده است که کسی نیست جز “پانزدهمین مرتیکه هرجایی”، ببخشید MR. EVERYWHERE 15/20 که بزنید و بشکنید!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

در سمت چپ این اتاق هم اون زیر میر ها و روی زمین پشت تور، یکی قایم شده است که کسی نیست جز “پانزدهمین مرتیکه هرجایی”، ببخشید MR. EVERYWHERE 15/20 که بزنید و بشکنید!

حالا دوباره برگردید و خارج شوید و مسیر را از خانه ادامه دهید و روی زمین سمت در چپ جعبه ها، ۴۴ MAG AMMO x1 را بردارید. اینجا درست وقتی که دوباره از crank استفاده کردید تا پل آن سمت را بالا بیاورید، به حالت مبارزه وارد شوید. الان باید برگردیم به جایی که اول این بخش گفتیم به چپ نروید چون بن بست است. زیرا حالا پلش را بالا آورده ایم و راهش باز شده است. در مسیر برگشت همان ابتدا یک Four-Legged Molded به شما حمله می کند. خیلی خیلی سریع با شات گان کار این را بسازید و حرکت کنید به سمت برگشت. ۴ عدد MOLDED هم دارند از جایی که وارد این بخش شدیم به سمت ما حرکت می کنند که اگر سریع بدوید و به سمت پل حرکت کنید، قبل از این که در تقاطع به آنها بخوریم یا بدتر از آن، آنها وارد مسیر ما شوند، فرار کرده و به مسیر پل برویم و تیر حرام نکنیم. در مسیر یک Four-Legged Molded دیگر هم می آید که کارشس را با شاتگان بسازید و ریلود کنید چون بلافاصله بعد از رد شدن از پل، یک Molded دیگر هم پایین می پرد که یک شاتگان حرام سرش کنید و زود بدوید و وارد درب شوید تا از مبارزه با ۴ تای پشت سرمان راحت شویم. در واقع فقط ۲ نوع چهارپا و یک معمولی را کشتیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

ای داد بیداد! جک که هنوز نمرده است! مسخره است دیگر بابا! او کاملا جهش یافته و تبدیل یه یک هیولای غول پیکر و مخوف شده است که ما را می اندازد در یک اتاق که با او مبارزه کنیم.

به به! اینجا که آمدیم اتاق سیو است. سمت راستتان جعبه ها را بشکنید و همین طور GUNPOWDER را بردارید. نزدیک دستگاه سیو PSYCHOSTIMULANTS و از سمت چپ آن، FLAME ROUND x3 را نیز بردارید. در گوشه سمت چپ اتاق هم می توانید HERB و SHOTGUN SHELL x10 را بردارید. در بخش بالای دستگاه سیو  CHEM FLUID و STRONG CHEM FLUID و SEPERATING AGENT را بردارید! کف کرده اید نه؟ چقدر آیتم! حتما باسی چیزی در راه است. توصیه می کنم حتما شات گان و کلتتان را همراه بردارید با گلوله زیاد و اگر خواستید می توانید نارنجک انداز را هم برای محکم کاری داشته باشید ولی خب من بدون این سلاح باس را دو بار کشتم تنها با کلت و شات گان.

همه آماده سازی هایتان را بکنید و خود را مجهز نمایید و دو آیتم “D-SERIES ARM” and the “D-SERIES HEAD” را هم با خود بردارید و سپس حتما حتما بازی را ذخیره نمایید. حالا از پله ها بالا بروید. می بینید که میا و زوئی هر دو بسته شده اند. بروید میا را آزاد کنید و سپس زوئی را نیز آزاد نمایید. او آیتم ها را از شما می خواهد و ۲ عدد سرم با آن ها می سازد که می تواند هم خود و هم میا را درمان نماید. اما قبل از این که بتوانند استفاده کنند، ناگهان اتاق می ترکد و یک هیولا وارد می شود و می پریم درون باس فایت. حالا باس کیست؟ ای داد بیداد! جک که هنوز نمرده است! مسخره است دیگر بابا! او کاملا جهش یافته و تبدیل یه یک هیولای غول پیکر و مخوف شده است که ما را می اندازد در یک اتاق که با او مبارزه کنیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

جک روی بدنش ۸ نقطه ضعیف دارد که مثل یک چشم بزرگ هستند و حتما چندتایشان را تا همین الان دیده اید. بگذارید تا بگویم دقیقا کجاها این ۸ چشم قرار دارند. روی صورت، روی دم، روی پشت باس (پشت جهش یافته)، روی بازوی چپ، روی بازوی راست، در سمت راست بدن، روی شکم و نهایتا زیر دم می توانید این نقاظ را پیدا کنید. با شات گان و کلت به آنهایی که می بینید شلیک کنید و گاها از نردبان بالا بروید تا جک نیز بخواهد بالا بیاید برخی نقاطی که دیدنشان سخت تر است پیدا می شوند و می توانید شلیک کنید. همچنین خوب است گاهی بالا بیایید و بگذارید باس هم بالا بیاید و سریعا شما پایین بپرید تا مثلا بتوانید نقطه زیر دم و شکم و .. را پیدا کنید و بزنید. معمولا هر چشم با دو تیر شاتگان از بین می رود.

  • باس فایت MUTATED JACK 

برخلاف باس قبلی این بار به شما پیشنهاد می کنم که قبل از شروع مبارزه همه آیتم های اتاق را جمع آوری کنید. زیرا اگر مبارزه طولانی شود ممکن است دسترسیمان را به این آیتم ها بعد نبرد از دست بدهیم. ابتدا بگذارید تا در مورد این منطقه ای که هستیم صحبت کنیم. در این اتاق یک بخش همکف که در آن هستید و یک طبقه بالاتر وجود دارد. طبقه بالا شامل بخش های باریکی است که به دو گوشه ختم می شود. طبقه پایین هم که یک اتاق کامل است و به همه جای آن و ۴ گوشه اش و آیتم ها دسترسی دارید.

بسیار خب. برویم سراغ جمع کردن آیتم ها. آیتم های طبقه بالا که خیلی راحت و مشخص هستند و پیدا کردنشان راحت است و اول به سراغ آنها می رویم. به طبقه بالا بروید. در گوشه جنوبی اتاق جایی که مبارزه را شروع کردیم، دو جعبه هستند که بهتر است بی خیالشان شوید و بروید به سمت گوشه شمالی اتاق تا از ضربات افقی باس جاخالی دهیم. در این گوشه شمالی، SHOTGUN SHELL x10 و FIRST AID MED را بردارید و جعبه را بشکنید. حالا می توانید زود برگردید و دو جعبه قبلی را هم بشکنید و سپس بپرید پایین. اینجا باید سرع به هر گوشه اتاق سرک بکشیم و آیتم هایش را برداریم. به گوشه جنوبی بروید و HANDGUN AMMO x20 را بردارید. در گوشه شمال شرقی یک جعبه است که می توانید بشکنید. در گوشه جنوب غربی اتاق یک جعبه و SHOTGUN SHELL x10 قرار دارند. سرانجام در گوشه شمالی نیز یک جعبه دیگر قرار دارد. کلی آیتم برداشتیم که می توانند بسیار کمک کنند و همان ۲۰ تیر شات گان خودشان یک دنیا هستند که همین ۲۰ تا کفایت می کند برای کشتن باس.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

بعد از باس فایت دنبال زوئی بروید به منطقه بیرون و لب رودخانه که میا و زوئی آنجا هستند. صحنه ای می بینید و سپس باید مهم ترین انتخاب خود را در بازی انجام دهید. برای زدن سرم و درمان شدن، زوئی را انتخاب می کنید یا میا را؟

حالا وقت مبارزه جدی با جک است. این مبارزه به معنای واقعی یک باس فایت “old school” است که جذابیت خودش را دارد. جک روی بدنش ۸ نقطه ضعیف دارد که مثل یک چشم بزرگ هستند و حتما چندتایشان را تا همین الان دیده اید. بگذارید تا بگویم دقیقا کجاها این ۸ چشم قرار دارند. روی صورت، روی دم، روی پشت باس (پشت جهش یافته)، روی بازوی چپ، روی بازوی راست، در سمت راست بدن، روی شکم و نهایتا زیر دم می توانید این نقاظ را پیدا کنید. با شات گان و کلت به آنهایی که می بینید شلیک کنید و گاها از نردبان بالا بروید تا جک نیز بخواهد بالا بیاید برخی نقاطی که دیدنشان سخت تر است پیدا می شوند و می توانید شلیک کنید. همچنین خوب است گاهی بالا بیایید و بگذارید باس هم بالا بیاید و سریعا شما پایین بپرید تا مثلا بتوانید نقطه زیر دم و شکم و .. را پیدا کنید و بزنید. معمولا هر چشم با دو تیر شاتگان از بین می رود. برای حمله های جک، وقتی که او ضربات افقی می زند که بیشترین ضربه اش هم هست، باید با دستتان دفاع کنید زیرا قابل جاخالی دادن نیستند. البته اگر از قبل زدن وی شروع به دویدن کرده باشید می توانید از آن ها فرار کنید و دور شوید. وقتی هم که او از دهانش چیزی به سمت شما تف می کند باید با چپ و راست رفتن جاخالی دهید. حمله دیگر وی هم کوبیدن مشتش به روی شماست. برای نخوردن این ضربه، “مدام دویدن” بهترین کار است و بهترین شانس را برای جاخالی دادن با دویدن مداوم دارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

هیچ کدام از این ها کاملا تصمیم درست یا غلطی نیستند ولی با توجه به روند بازی و پایان ها به نظر می رسد که خود بازی نجات میا را حالا به هر دلیلی پایان خوب فرض کرده است. شاید چون از اول برای همین کار آمده بودیم، ولی خب زوئی هم خیلی کمک کرد.

وقتی هم شما پایین باشید و او بالا، گاها تا نصفه بدنش به پایین آویزان می شود و سعی می کند که با مشت شما را بزند. اگر سرش در این هنگام پایین بود یعنی می خواهد تف پرتاب کند. مدام از این ضربات فرار کنید و سریعا با شات گان و کلت به چشم ها ضربه بزنید.  وقتی که هر ۸ چشم را از بین بردید، جک به درون آب می افتد و ناپدید می شود. می دانم که می دانید هنوز همه ماجرا تمام نشده است. او ناگهان می آید و شما را می گیرد و تنها کاری که باید اینجا بکنید این است که مدام با شات گان به صورتش شلیک کنید. وقتی می خواهد با مشتش به روی شما بکوبد سریعا بدوید و بروید به منطقه زیر او. مدام به صورتش شلیک کنید تا کار تمام شود.  سپس زوئی می آید نزدیک درب اتاق و وقتی می خواهیم به سمت او برویم، دوباره جک لعنتی ظاهر می شود و ما را در مشتش می گیرد. گندش را در آوردند دیگر. تنها کاری که اینجا از دستتان بر می آید و چاره ای هم غیر از انجام آن ندارید و باید طبق روند بازی آن را انجام دهید این است که یکی از سرم ها را به جک تزریق کنید و در همین حال دارید فکر می کنید که پس حالا یک سرم باقیمانده برای سوئی است یا میا.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

هر کدام از این انتخاب ها در پایان تروفی خود را دارند. یک فرق تقریبا بزرگی که بین این انتخاب ها هست آن است که اگر زوئی را انتخاب کنید بعدا در بازی یک مبارزه اضافی نسبت به وقتی میا را انتخاب کنید خواهید داشت

  • ادامه بازی

بعد از باس فایت می توانید دو جعبه را برداشتن آیتم بشکنید. سپس دنبال زوئی بروید به منطقه بیرون و لب رودخانه که میا و زوئی آنجا هستند. صحنه ای می بینید و سپس باید مهم ترین انتخاب خود را در بازی انجام دهید. برای زدن سرم و درمان شدن، زوئی را انتخاب می کنید یا میا را؟

بگذارید این طور بگویم که هیچ کدام از این ها کاملا تصمیم درست یا غلطی نیستند ولی با توجه به روند بازی و پایان ها به نظر می رسد که خود بازی نجات میا را حالا به هر دلیلی پایان خوب فرض کرده است. شاید چون از اول برای همین کار آمده بودیم، ولی خب زوئی هم خیلی کمک کرد. هر کدام از این انتخاب ها در پایان تروفی خود را دارند. یک فرق تقریبا بزرگی که بین این انتخاب ها هست آن است که اگر زوئی را انتخاب کنید بعدا در بازی یک مبارزه اضافی نسبت به وقتی میا را انتخاب کنید خواهید داشت. به هر شکل انتخاب خود را بکنید و صحنه ای را می بینید و سوار قایق می شوید و به سمت مرداب می روید.

  • در اینجا تروفی برنز “You Better Start Running” را برای فرار از خانه بیکرها می گیرید.

در قسمت بعدی راهنما ادامه مسیر را برای شما شرح خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش چهاردهم - گیمفا