کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا

کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید

شایان مددی
۱۵:۲۵ ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا

کوری بارلوگ (Cory Barlog) که همه‌ی ما آن را با کارگردانی God of War 2 و همچنین نسخه‌ی جدید این سری می‌شناسیم، تمایل دارد که عنوانی کاملاً جدید را خلق کرده و باری دیگر برای طرفداران دنیای بازی‌های ویدئویی خاطره‌سازی کند.

God of War نهایتاً به کوری بارلوگ تعلق ندارد و خالق و سازنده‌ی اصلی آن در واقع دیوید جفی (David Jaffe) بوده است. بارلوگ اخیراً در گفت و گو با کانال یوتیوب Skill Up علاقه‌اش به توسعه‌ی عنوانی کاملاً نو و البته مخصوص به خودش را ابراز کرده و گفته است:

من واقعاً دوست دارم که دفعه‌ی بعد عنوانی از خودم بسازم، عنوانی که صد درصد متعلق به چشم‌انداز و دیدگاه خودم باشد.

طبیعتاً همه‌ی طرفداران از این خبر خوشحال خواهند شد زیرا کوری بارلوگ با کار برروی God of War، استعداد و مهارت خود را ثابت کرده و حال چه بهتر از این است که اثر جدیدی را منحصراً از او ببینیم؟

God of War که تاکنون با ۸۳ نقد نمره‌ی ۹۵ را در متاکریتیک دریافت کرده است، در ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌گردد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا
کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • درسته که برای اولین بار دیوید جفی این رو ساخته
    ولی موفقیت زیادی از این فرانچایز بخاطر بارلوگ هست. ایشون به بهترین شکل این سری رو در گاد ۲ و گاد جدید ادامه داد.
    بعد مگه میشه آی پی بهتر گاد ساخت؟
    شاید بارلوگ بتونه.
    ولی فعلا که من در کف گیمپلی ها و نمرات بازی هستم.
    از درس و زندگی افتادم

  • LordMercy گفت:

    تقریبا این کار رو با GoW 2018 کرده 😀 😀

  • Pazikon گفت:

    حالا اگه من بودم با این موفقیت بیست سال هیچکاری جز عشق و حال نمیکردم

  • Hasan.n گفت:

    بهترین خبره . سونی صد در صد استقبال میکنه . وای خدای سانتامونیکا بااخره یه ای پی جدید میزنه اونم با بهترین کارگردانش.
    :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • Last Of Us گفت:

    ۱۰۰% سونی بهش اجازه ساخت یک بازی جدید رو میده
    و گاد ۵ هم میره برای لانچ پلی ۵٫ یا چند سال بعد از لانچش
    سونی برخلاف بعضی ها اهل ریسک و حمایت از استودیو هاش هستش
    سلطان صنعت گیم :inlove:

  • Vito Scaletta گفت:

    همین نسخه چهارم خدای جنگ هم دست کمی از یک ip جدید نداره و تونسته یه شاهکار کاملا جدید با نام gow خلق کنه

  • don barzini گفت:

    تو بزن تا من برقصم

  • MAX PAYNE گفت:

    ناموسا یه سوال از فن های پلیستیشن:
    خسته نمیشید این قدر غول میکشید؟ آخه چند تا بازی غول کشی ؟ همش شده غول کشتن و بدون مولتی پلیر جذاب
    از نظر من :
    پلیستیشن= انحصاری های غول کشی بدون بخش مولتی پلیر و فاقد ارزش تکرار با گرافیک ضعیف آپ اسکیل

  • امیدوارم بارلوگ تو سونی بمونه چون فرد با استعدادیه و سونی بهترین شرکتیه که میتونه از این استعدادها استفاده کنه و بهشون بها بده و اطمینان کنه بهشون و این موضوعو میشه تو تفاوت اسکور انیکس و سونی تو باز گذاشتن دست کوری بارلوگ فهمید و نتیجشم سونی داره میبینه

  • John Linneman گفت:

    سونی اگر ذره ای عاقل باشه دیگه تحت هیچ شرایطی اجازه از دست دادن کوری بارلوگ رو به خودش نمیده . به نظرم حتی ارزش این رو داره که یه استدیوی کاملا بزرگ و جدید براش تاسیس کنه و هر چی سریعتر ساخت بازی جدیدشو شروع کنه . بعدشم کارگردان گاد ۳ رو بیارن دنباله گاد رو بسازه .

    • 2B گفت:

      “سونی اگه ذره ایی عقل….”
      عزیزم سونی تغییری نکرده بلکه این بازیسازها گاهی بعد از موفقیت حاصل میشه هوا برشون میداره …بارلاک خودش با پای خودش رفت اما بعدها نتیجه تصمیمش رو دید زمانی که استدیو سازنده تام رایدر مقابل ایده ها و خواسته هاش ایستاد بعد هم اعلام اماده گی کرد که برگرده به خونه اینها حرفهای خودشه هیچ ناشری مثل سونی دست سازنده رو باز نمی زاره و اهل ریسک نیست..عاقبت استرلی رو هم خواهیم دید همونطور که هنینگ رو دیدیم …

      بازی ساز خلاق و نابغه + ناشر کاربلد و اهل ریسک= شاهکارهای تکرار نشدنی بعبارتی متای بالای نود

      • cv گفت:

        :pissedoff: :pissedoff:
        نسخه از Uncharted 4 که او در حال کارگردانی آن بود، در اصل سم دریک (Sam Drake) برادر نیتن دریک (Nathan Drake) شخصیت منفی اصلی بازی بود. در داستانی که ایمی هنیگ در سر داشته، سم از نیتن دریک به خاطر رها کردن او به مدت ۱۵ سال در آن زندان در پاناما کینه به دل گرفته بوده است. نیتن تصور می‌کرده که سم مرده است و در تلاش بوده تا زندگی خود به عنوان یک شکارچی گنج را کنار بگذارد. بعدتر، او متوجه می‌شود که سم زنده است و در اصل سم برادر اوست. در واقع در داستانی که هنیگ در سر داشته، نیتن نمی‌دانسته که سم برادرش است. این دو به ستیز و جدال با یکدیگر می‌پردازند. البته طبیعتاً در نقطه‌ای از داستان، آن‌ها با یکدیگر به توافق می‌رسند و برای مقابله با شخصیت منفی واقعی بازی یعنی ریف آدلر (Rafe Adler) با یکدیگر همکاری می‌کنند، کسی که ۱۵ سال پیش هم در آن زندان پاناما در کنار این دو برادر بوده است
        هنیگ در نظر داشته تا سم و نیتن از اینکه با هم برادر هستند خبر نداشته باشند. از طرف دیگر در نسخه ایمی هنیگ، خبری از نیدین (Nadine) هم نبوده است پس احتمالاً خود نیل دراکمن (Neil Druckmann) این شخصیت را خلق کرده است.

        ایمی هنیگ در نظر داشته تا در نصف بازی، نیتن دریک از خودروها برای جا به جایی استفاده کند. بله درست خواندید! او قصد داشته تا وسایل نقلیه را به بازی بیفزاید. از طرف دیگر او قصد داشته تا نیتن دریک در نیمه اول داستان از هیچ اسلحه‌ای استفاده نکند. او عقیده داشته که استفاده از مبارزات تن به تن بدون اسلحه گرم برای یک ماجرای مربوط به یافتن گنج بسیار دوست داشتنی خواهد شد. به هر حال چیزی که ایمی هنیگ در نظر داشته دارای تفاوت‌های اساسی با نسخه نهایی بازی است و چه از نظر داستانی و چه از لحاظ گیم پلی، پتانسیل خیلی زیادی داشته است.

        بانو هنینگ به دنبال ساخت یه بازی متفاوت و فوق العاده بود اما بعد از موفقیت TLOU عملا دراکمن تبدیل شد به همه کاره ای ناتی داگ مجبورش کرد ناتی داگ ترک کنه و حتی مجبورش کردن قراردادی برای عدم ایجاد جنجال و آبروریزی امضاکنه
        https://gamefa.com/418606/details-on-amy-hennings-uncharted-4-version-story-arises/
        صددرصد همین بلا سر استرلی بزرگ هم اومده :pissedoff:
        متاسفانه همیشه نقطه های تاریک پشت موفقیت های بزرگ گم میشن
        کوری بارلاگ هم دوست داشت GOW 3 پایان متفاوتی داشته باشه حتی ۸ ماه هم روی بازی کار کرد اما بعد مجبور به ترک استودیو شد چون ایده هاش رد شد

        • joel گفت:

          Cv جان شدیدا باهات موافقم :yes: انچارتد ۴ هیچوقت اونی نشد که باید :struggle:

        • 2B گفت:

          cv
          بنظرم موضوع فقط نحوه پیشبرد بازی نبوده مطمئن باش اینطور نبوده عجیبه…بله هنیگ ایده های زیادی در سر داشت منتها بعد سه چهار سال توسعه بازی پیشرفتی نداشته خب یجا خوندم که هنینگ نارحت بوده که بودجه کمتری به اونها اختصاص دادن …! (باورش خیلی سخته سونی بودجه مورد نیاز ناتی داگ رو تامین نکنه) بعد از لست اف اس و موفقیت پروژه به رهبری دراکمن ناتی تصمیم میگیره ادامه کار رو بسپره به دست ایشون متاسفانه اطلاعات دقیقی هم درز نکرده ،… استرلی هم زیر سایه دراکمن بوده طبق یکی از حرفهاش توجه بیشتر میخواسته….خب من چی فکر میکنم ؟بنظرم خیلی عجیب و ناراحت کنندس این اتفاقات اما بهر حال میشد با تخصیص بودجه بیشتر دو تیم بمونن یکی بالسترا هنینگ و….یکی دیگه ولز دراکمن و… امیدوارم هنینگ و اون دستیار خلاقش ریچموند والبته بالسترا به هر صورت برگردن مهره های ارزشمندی هستن

          • 2B گفت:

            بارلاک هم نمی دونم دقیقا ولی یه چیز رو بگم به شما مهم تر از خوده ایده نحوه پیاده سازی درسته اون ایده اس همین سانتا مونیکا قبل gow4 یه پروژه ایی رو پیش میبرد که کنسل شد کلی هم بودجه اختصاص داده بودن،.. حداقل من بعد دیدن یسری از جزئیاتش کف کرده بودم ولی خب نتونسته بودن درست عملیش کنن کنسل شد بعد بارلاک طبق حرف خودش وقتی کریستال داینامیک با خواسته اش مخالفت میکنه تصمیم میگیره برگرده سانتا مونیکا …یجا دیگه گفته سونی دیوانه وار خواستار پیاده سازی ایده های نو و تازه هس ..خب این تناقص پیش میاد چطور برای gow3 مخالفت کردن شاید…هنینگ هم بعد سه چهار سال نتونسته بود پروژه رو پیش ببره خب ساخت یه بازی یه زمان و بودجه مشخصی رو لازم داره بیشتر بشه میشه ضرر

            • cv گفت:

              وقتی اکثر اعضای ناتی داگ و مشغول ساخت TLOU بودن و تمام بودجه استودیو صرف tlou شده بود
              هنینگ با کی بازی پیش می برد :-X با کدوم پول 😥
              این حرف ها بهانه بودن برای بیرون کردن یه نابغه :reallypissed:
              دقیقا همین بلا سر استرلی اومد
              همه کاره TLOU استرلی بود و هر کاری که دراکمن می کرد باید اول استرلی تایید می کرد
              بعد از U4 استرلی دنبال ساخت ip جدید بود
              همون بلای هنینگ سرش اومد همه ای بودجه افراد به PART 2 رسید
              بدون پول بدون افراد نا امید ناتی داگی که ۲۰ سال از عمرش صرفش کرده بود ترک کرد :brokenheart: :brokenheart:
              ایده بارلاگ باعث یک سال تاخیر و افزایش بودجه ساخت می شد اون زمان سانتا در اوج قله های موفقیت بود اصلا نیازی به تغیییر نمی دیدن
              بعد از لغو شدن بازی عظیم که باعث اخراج شدن بسیاری از اعضای استودیو و شکست تجاری GOW A تنها راه نجات استودیو بارلاگ بود با ایده های خارق العاده اش
              علت لغو شدن بازی سانتا مونیکا horizon zero dawn
              بازی سانتا شباهت های horizon داشت اما بسیار عظیم تر و جاه طلبانه تر و بودجه بسیار بیشتری می خواست مدت زمان بسیار بیشتری می طبید که سونی رد کرد

            • John Linneman گفت:

              همون پروژه کنسل شده یادم نیست یا ۵۰ میلیون یا ۱۰۰ میلیون دلار هزینش شده بوده . برای همچین هزینه ای من یکی تا ابد هم فایلا و همه چی پروژه رو نگه میدارم تو بایگانی تا یه روز دوباره بسازمش که پولم هدر نره واسه همین من امید دارم بسازنش یه روزی 😀 چون خیلی خفن به نظر میرسید . امی هنینگ هم که ۲.۵ سال رو انچارتد ۴ کار کرد و بعدش رفت . بعد که دراکمن سکان رو به دست گرفت حتی تا ۸ ماه همون مسیر رو ادامه دادن ولی دیدن نمیشه و همه چیز رو ریختن دور و از ۰ دوباره شروع کردن . از نظر داستانی به نظرم داستان هنینگ جذاب تر بود ولی شکی ندارم کسی از اینکه نیمه ی اول انچارتد ۴ یه نسخه از بتمن باشه خوشش نمیومد قطعا . و اون بازی در زمینه گیمپلی شکست سختی میخورد

      • fallen.ghost گفت:

        من به هنینگ یجورایی حق میدم
        واقعا حقش رو سر آنچارتد خوردن ولی درمورد استرلی موافقم.
        اصلا بروس استرلی خودش یکی از کسانی بود که با هنینگ مخالفت کرد.
        یجورایی رفته بود زیر سایه دراکمن ولی بازم نباید ناتی داگ رو ترک میکرد.
        کلا هرکی از استودیو اصلیش رفته اشتباه کرده
        اون از خالق گاد او وار که استودیوش ورشکست شد
        اون از هنینگ که واقعا آدم دلش براش میسوزه
        اونم از خالق گرز او وار که بازی جدیدش شکست خورد
        فقط یک مورد استثنا وجود داره
        اگه گفتی ؟!
        ?:-)
        ?:-)
        ?:-)
        هیدئو کوجیما

        • vergil2max گفت:

          متاسفانه این کونامی نامرد کم به استاد کوجیما بدی نکرده.خیلی دوست داشتم استاد اون بازی ترسناک بسازه و این سبک را چند قدم ببره جلو.

          • Hamed72 گفت:

            کوجیما بازیساز خلاق و خوبیه ولی هیچوقت داستان و فضای متال گیر رو درک نکردم.شکی در بزرگی اعتبار و نامش ندارم ولی همون بهتر ک کونامی رو ترک کرد تا بتونه بدون مزاحمت و با آرامش بازی خودشو بسازه و با توجه ب نمایش های فوق العاده ای ک من از دث استرندینگ دیدم پتانسیل شاهکار و یا حتی ابر شاهکار شدنش رو پیشبینی میکنم.امیدوارم ک نا امیدم نکنه این بشر :yes: :yes: :yes:

    • کاملا موافقم کارگردان نسخه سوم خیلی کارش درست بود

  • نوبتی هم باشه نوبته ساخت یه IP شاهکار به دستان توانا کوری بارلوگ توی یه سبک دیگه هست همونطور که گفتم از این گاد او وار حالا حالا ها تا چند سال دیگه صحبت میشه و باید منتظر یه IP جدید باشیم همون کاری که ساکر پنج بعد اینفیموس کرد و رفت سراغ ghost of tsushima که اونم شاهکار میشه پس هرچی ای پی ها بیشتر بشه به نفع دارندگان ps4 کاری که مایکرو نکرده واسه این نسل

  • Witcher گفت:

    نسخه بعدی رو بدن David Jaffe معما های بازی زیاد میشه یادم نرفته چه دهنی ازمون تو نسخه اول سرویس کرد. اگه بدن Stig Asmussen بازی از هفت دولت آزاده و عالم و آدم توش کشتار میشن.اما بارلوگ یجورایی بلده بازی رو متعادل نگه داره این مورد تو god of war 2 کاملا مشهود بود

  • Darkmax204 گفت:

    یه حسی بهم میگه این بازی جدیدش شباهت خیلی زیاده به همین گاد اف وار جدید داره
    دیسلایک نکنید آقا فقط نظر شخصیه XD

  • Darkmax204 گفت:

    راستی بچه ها اگه آهنگ های گیمینگ رو گوش می کنید برید یوتیوب اینو سرچ کنید
    God of war song – rage inside

کارگردان God of War از علاقه‌اش به ساخت یک آی‌پی جدید می‌گوید - گیمفا