سازندگان Detroit: Become Human از تاثیر انتخابها در روند بازی صحبت میکنند
بتازگی و در جریان مصاحبهای، سازندگان عنوان Detroit: Become Human در مورد انتخابهای پیشروی بازیکنان و تاثیر آنها بر روند بازی صحبت کردهاند.
عناوین اخیر شرکت سونی نظیر Until Dawn و Hidden Agenda تاکید بسیاری بر انتخاب بازیکنان داشتهاند و بنظر میرسد که Detroit: Become Human نیز قرار است در آینده این مکانیزم را وارد فاز جدیدی کند. در قسمت جدیدی از ویدیوهای IGN First، سازندگان Detroit: Become Human در مورد سطوح قابل ملاحظه انتخابهای بازیکنان و اهمیت آنها برروی بازی صحبت کردهاند. در ادامه میتوانید این ویدیو را مشاهده کنید:
دانلود با کیفیت ۴۸۰p | دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p
براساس گفتههای آقای دیوید کیج (David Cage)، کارگردان بازی، در Detroit با چیزی بیش از انتخاب ساده بین “مسیر چپ” و “مسیر راست” سر و کار خواهیم داشت:
بسته به نحوه بازی کردن شما، صحنههای بسیاری وجود دارند که میتوانید آنها را مشاهده کنید و یا اینکه از دست بدهید. در بازی شخصیتهایی وجود دارند که میتوانند تنها برای یک صحنه شما را یاری کنند و یا اینکه تا انتهای راه در کنارتان باشند. در Detroit هر سه کاراکتر قابل بازی میتوانند در بخشهای مختلفی از داستان کشته شوند، بنابراین باید مراقب انتخابهای خود باشید و به شخصیتهای موجود اهمیت دهید زیرا ممکن است آنها را از دست بدهید.
سوالی که در این میان مطرح میشود این است که با توجه به صحبت سازندگان، عنوان Detroit: Become Human دارای چند پایان مختلف خواهد بود؟ آقای آدام ویلیامز (Adam Willaims)، سرپرست نویسندگان بازی، در اینباره توضیح دادند:
داستانی که در طول بازی روایت میشود بطرز باورنکردنیای مختص به هر شخص خواهد بود و دو نفر قرار نیست تجربهای یکسان داشته باشند. نقشهای همراه با تمامی احتمالات در بازی وجود دارد که شبیه به یک کهکشان است. پاسخ سوال مطرح شده “چند پایان در بازی وجود دارد؟” این است که محوری از پایانهای B ،A و C وجود دارد، اما با این حال آنچه که در بازی پایان تلقی میشود خود نیز تعاریف گوناگونی خواهد داشت. در این عنوان داستان ثابتی وجود ندارد، این بازی روایتی خواهد بود تا بازیکنان در آن داستانهای خود را بسازند.
در نهایت باید گفت که Detroit: Become Human قرار است در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) بصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ منتشر شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات
بازیای این بشر حرف نداره مخصوصا beyound که چه بازی خفنی بود غرق می شی تو بازیای این سازنده ببین دیگه این detroid چی قراره شه
اصلا و ابدا هوی رین در حدواندازه بیاند ۲ سول نبود
خداییش بیاند سگی حال کردم
آنیتل دان هم خیییییییلی قشنگ بود حتما بازی کنید. چند جاش واقعا از جا پریدم و قابل پیش بینی هم نیستش بازی
آره منم می گم beyound قشنگ تر بود heavy rain هم خوب و قشنگ بود ولی اونجوری که beyound منو ارضا کرد این نکرد until down هم که بازی خیلی خوبیه و من کلا این سه تا بازیو به کسایی که بازی نکردن پیشنهاد می کنم
بیاند خوب بود ولی هوی رین یه چیزدیگه بود،یکی از بهترین داستان های صنعت گیم رو روایت کرد واقعا کم لطفی است که بگیم داستان بیاند بهتر از هوی رین بود.
i,m crazy about it :yes: