صحبتهای مدیر استودیوی اینسومنیاک گیمز در ارتباط با آینده بازیهای این استودیو
جیمز استیونسون، مدیر استودیوی اینسومنیاک، اخیرا و طی پرسش و پاسخی که در انجمن ResetERA انجام شد، به سوالات بسیاری از کاربران در ارتباط با مجموعه بازیهای این استودیو از Sunset Overdrive گرفته تا سری Resistance توضیحاتی رائه داد.
ابتدا یکی از کاربران در رابطه با این موضوع سوال کرد که آیا در آیندهای نزدیک احتمال عرضه بروزرسان ۴K عنوان Sunset Overdrive برای کنسول اکس باکس وان اکس وجود دارد یا خیر و آقای استیونسون پاسخ داد:
تمام تمرکز کارمندان استودیو برروی توسعه عنوان Spider-man بوده و بنابراین چنین موضوعی در حال حاضر امکانپذیر نخواهد بود. به علاوه موتور بازی Sunset Overdrive چندین سال پیش توسعه یافته که باز کردن دوباره این پروژه و تغییر کدهای بازی بر روی یک سختافزار جدید، نیاز به منابع و آزمایشات فراوانی دارد که در حال حاضر قادر به انجام آن در استودیو اینسومنیاک نیستیم.
البته گفتههای آقای استیونسون به این معنی نیست که آنها کاملا قابلیت ویژه کنسول اکس باکس وان اکس را فراموش کردهاند بلکه احتمالا در نسخه بعدی این عنوان، توجه ویژهای به آن خواهند داشت. آقای استیونسون در رابطه با سوال یکی دیگر از کاربران مبنی بر اینکه استودیوی اینسومنیاک برای آینده عنوان Sunset Overdrive چه ایدههایی دارد، پاسخ داد که این استودیو در رابطه با این سری، ایده و طرحهای زیادی را در نظر دارد.
در نهایت یکی دیگر از کابران در رابطه با مجموعه بازیهای Resistance سوال خود را این گونه مطرح کرد که آیا از استودیوی اینسومنیاک گیمز خواسته شده بود تا این سری را به گونهای بسازد که با سری Halo رقابت کرده و این مجموعه را کنار بزند؛ موضوعی که حتی مجموعه Killzone نیز بر خلاف بسیاری از تصورات موفق به انجام آن نشد. پاسخ آقای استیونسون به این پرسش نیز در نوع خود بسیار جالب بود:
صادقانه بگویم؛ هیچ هدفی برای دور کردن توجهات از سری Halo، رقابت با این عنوان و کنار زدن آن نداشتیم. ما این مجموعه را همیشه تحسین کرده و میکنیم.
آقای استیونسون اضافه کرد:
اولین بازی استودیوی اینسومنیاک گیمز، Disruptor نام داشت که یک عنوان تیراندازی اول شخص بود و با استقبال و محبوبیت خوبی هم روبرو شد. گمان میکنم بعد از ساخت سه عنوان از مجموعه Ratchet & Clank، تیم ما علاقه داشت تا پروژه جدیدی را انجام دهد. در آن بازه زمانی، تجربه بازیها به صورت آفلاین و از طریق شبکه بسیار رواج یافته بود و بسیاری از مردم ساعتها وقت خود را در تعطیلات آخر هفته به تجربه بازیهایی به مانند Battlefield 1942 و رقابت با یکدیگر میپرداختند. بنابراین در آن زمان طبیعی بود که ما هم عنوان تیراندازی خود را بسازیم و خوشبختانه بسیار خوش شانس بودهایم که بازی در موعد مقرر آماده و برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه شد.
استودیوی اینسومنیاک گیمز در حال حاضر بر روی توسعه عنوان Spider-Man کار میکند که این عنوان در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۷(۷ سپتامبر ۲۰۱۸) بهصورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن ۴ عرضه میگردد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ببخشید اینجا میپرسم.
دوستان آنلاین باز با پینگ ۹۰ تا ۱۰۰ میشه آنلاین زد؟
بازیهای این استودیو نظیر سانست اور درایو و اسپایدرمن بازیهای خوبین ولی متاسفانه در برابر بازیهای شرکت ناتی داگ نظیر انچارتد و تلو حرفی برای گفتن ندارن
برای اینترنت ما خیلی هم خوبه
پینگ۹۰ و ۱۰۰ بهترین پینگ برای انلاین زدن هستش. اگر تایم اوت نداشته باشی
نسخه جدید SO چه شود :inlove:
استودیوی کاربلدیه
خوشم اومد تعهد کاری سرش میشه