عنوان Resident Evil 7 به فروش بالای پنج میلیون نسخه رسید
تقریبا یک سال از زمان عرضه شدن بازی Resident Evil 7: Biohazard میگذرد. امروز شرکت کپکام (Capcom) اطلاعاتی از فروش دقیق این عنوان را منتشر کرد.
بازی Resident Evil 7: Biohazard در سال ۱۳۹۵ (۲۰۱۷ میلادی) عرضه شد. این عنوان با واکنش مثبت منتقدان رو به رو شد و منتقدان و طرفداران این فرانچایز قدیمی و بسیار محبوب در زمان عرضه این عنوان به ستایش اتمسفر و روایت داستانی فوقالعاده آن پرداختند.
امروز شرکت کپکام از عملکرد تجاری موفق آن خبر داد. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، شرکت کپکام اعلام کرد که عنوان Resident Evil 7: Biohazard به طور دقیق موفق به فروش پنج میلیون و صد هزار نسخه شده است. این تعداد نسخههای فروخته شده روی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی بوده که طبق گفتههای وبسایت Steamspy، حدود ۵۵۰ هزار نسخه از آن روی سرویس Steam بوده است.
در وبلاگ رسمی شرکت کپکام اشاره شده که نسخه واقعیت مجازی (VR) عنوان Resident Evil 7: Biohazard موفق به دریافت جایزه “بهترین بازی واقعیت مجازی” در مراسم ۲۰۱۸ Game Audio Network Guild awards شده است.
هرچند این تعداد نسخههای فروخته شده موفقیت تجاری خوبی برای شرکت کپکام بوده اما لازم به اشاره این نکته است که طبق اطلاعات منتشر شده از سوی انجمن طرفداران رزیدنت اویل (Resident Evil fan wiki)، عناوین Resident Evil 7: Biohazard و Resident Evil 3 کمترین فروش را در بین نسخههای دیگر این فرانچایز داشتهاند. نسخه پیشین این فرانچایز یعنی عنوان Resident Evil 6 از زمان انتشار تاکنون ده میلیون نسخه فروخته است.
در دیگر اخبار مربوط به Resident Evil 7: Biohazard شرکت کپکام اخیرا بهروزرسانی ارتقاء گرافیکی کنسول ایکسباکس وان ایکس را منتشر کرد. با آن بهروزرسانی بازی برای دارندگان کنسول ایکسباکس وان ایکس با رزولوشن ۴K واقعی اجرا میشود و همچنین از فناوری HDR پشتیبانی میکند.
بازی Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ سهشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ (۲۴ ژانویه ۲۰۱۷) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
دیشب دیجیتال فاندری تحلیل کاملی کرد و بازهم ONE X با ۴K Native پلیستیشن پرو رو که به زور آپ اسکیل تازه به ۱۴۴۰ پی میرسه پودر کرد 😥
چرا من فریب سونی رو خوردم 😥
همون پلیستیشن معمولی رو نگه میداشتم برا انحصاری ها و یه وان اکس برا مولتی پلتفرم ها با کیفیت بی نظیر
به هیچ عنوان پشیمون نباش
اتفاقا من از خرید one X پشیمون هستم . شاید چون توقع بیشتری داشتم
اینم بگم کهمن رو مانیتور ۴k هم بازی میکنم
فاصله ام هم از مانیتور به ۴۰ سانت هم نمیرسه . باور کن با ps4 pro هیچ تفاوتی رو احساس نمیکنی
من انتظار داشتم تو بازی های مولتی گرافیکش یه سر و گردن از pro بهتر باشه
اصلا اینجوری نیست . هر کی غیر از این میگه شک نکن حتما تحت تاثیر اعداد قرار گرفته
باور کن حتی حساس ترین چشم ها نمیتونه تفاوتی پیدا کنه
اینو به عنوان کسی میگم که تفاوت ۹۰۰p ایکس باکس و با ۱۰۸۰ تو ps4 کاملا به چشمم میومد
اگه انتظار داری اون فاصله گرافیکی که بین ps4 و xbox one بود
تو one x و ps4 pro هم قابل مشاهده هست ( سخت در اشتباهی )
برو حال ps4 pro ببر که درست ترین خرید ممکن بوده
شما واقعا دارید مثل کبک سرت رو زیر برف میکنی
تفاوت بین ۱۰۸۰ و ۹۰۰ به ۲۰ درصد هم نمیرسه و اصلا معلوم نیست
تفاوت ۴k NATIVE یا همون ۲۱۶۰P به قدری فاحش هست نسبت به حداکثر ۱۴۴۰P پرو تازه اونم با آپ اسکیل 😥 که یه آدم کور هم تشخیص میده.
خودمون رو فریب ندیم. سونی با پرو مقابل مایکروسافت با وان اکس به خاکستر تبدیل شد
تمام تحلیل های دیجیتال فاندری میگه که اختلاف در حد دو سه برابر RESOLUTION هستش و کیفیت بهتر تکسچرها و فریم هم بماند
من هر شب لینک پایین رو میبینم و میرم زیر پتو گریه میکنم 😥 😥 😥
http://s9.picofile.com/file/8319630284/jgxkaam96z701.jpg
اتفاقا منم به خاطر تحلیل دیجیتال فاندرى رفتم one x گرفتم
نه اینکه دیجاتال فاندرى اشتباه بگه ، مثلا میگه نسخه one x افت فریم کمترى داره
مثلا ps4 pro گاهى اوقات فریمش از ۶٠ میاد رو ۵۶ یا اینکه نسخه xbox رزولیشن ۴k native داره ولى ps4 pro داره upscale میکنه
مسئله اینجاست ایا این تفاوت ها رو تو دنیاى واقعى احساس میکنى یا نه ؟؟؟
ایا این تفاوت ها باعث میشه از نسخه one X لذت بیشترى ببرى ؟؟؟
با قاطعیت بهت میگم خیر ، حاضرم شرط ببندم ااگه کنسول ها رو یه جا قایم کنن برات یه بازى رو جفتشون اجرا کنن ، اصلا باید شانسى حدس بزنى ، چون این کارو کردم که دارم بت میگم
الان پسر عموم ps4 pro داره ، حداقل تو ۵ تا بازى کنار هم تستش کردیم
تفاوت اعداد نیست . تفاوت یعنى اینکه اگه یه بازى رو روى ٢ تا کنسول مختلف اجرا کردى به راحتى تشخیص بدى ، که مثلا اwow این چقدر بهتره !!
مثل تفاوتى که pc هاى high end با کنسول ها دارن ،
که خیلى راحت تفاوت رو همون ثانیه اول احساس میکنى
من قصدم کمک کردن بود ، خواستم تجربه خودمو بت بگم ، که اشتباه منو تکرار نکنى
ا الان بازى که رو ps4 pro به راحتى میتونستم نسخه باز شده ش رو با قیمت مناسب همه جا پیدا کنم ، و خیلى راحت میتونستم ، هر زمان که اراده کردم با هر مغازه اى بازیمو جا به جا کنم
باید واسه نسخه xbox کلى صبر کنم ، بین ۴٠ تا ۶٠ هزار تومان واسه هر بازى پول بیشترى بدم
کلى دردسر دارم که جایى رو پیدا کنم که بازیمو ازم زیر قیمت برداره و ….
وتازه وقتى میبینم ، حتى روى مانیتور ۴k هم نمیتونم تفاوتى ببینم ، خنده ام میگیره
شما یه xbox one معمولى رو با یه ps4 کنار هم بذار تفاوت فاحش دارن ،
نسخه xbox کاملا تار به نظر میرسه ، تو رنگها کاملا تفاوت دارن و …
اگه فکر میکنى همین تفاوت رو بین ps4 pro و one x میبینى
دارى اشتباه میکنى ، بازم میگم من خواستم تجربه شخصیمو بات در میون بذارم ،
امیدوارم که به زودى بخرى ، لذت ببرى ،
هر چند که شخصا اگه زمان بر میگشت حتما pro انتخاب میکردم
چی داره به سر گیمرا تو کل دنیا میاد؟؟؟
رزیدنت اویل۶ چرا باید از ۷ که به نظر من توسبک خودش عالی بود و بعد چندسال یه رزیدنت اویل خوب دیدیم انقد کمتر بفروشه!!!!
واقعاااا عجیبهههههه!!!!! O.o
ترجمه plz ؟
من که عاشق ایولم ۴ رو تازه تموم کردم الان دارم صفرو بازی میکنم