اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با شانزدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

خب حالا بعد از استراحت در بونفایر، بیرون بروید و از نزدیکترین مسیری که نزدیک چاه است و قبلا گفته بودیم از آن نروید، پایین بپرید. و کمی جلوتر باید یک maggot beast را شکست دهید. اینجا یک نردبان است که دقیقا می بینید شما را بر می گرداند به همان مسیری که کمی قبل، از آن به درون بخش پنجره مانند پریدیم و به بونفایر کلیسا رفتیم. هنگام گشت و گذار در اینجا یک maggot beast دیگر را نیز باید از بین ببرید و سپس یک Giant Crystal Lizard را در مسیر عکس جایی که بالا رفتیم و به درون کلیسا پریدیم، خواهید دید. او را بکشید تا یک Titanite Scale به دست اورید. در سمت راست این دشمن، یک راه کوچک و باریک می بینید که به حلقه Poisonbite Ring و مبارزه با یک maggot beast دیگر می رسد. این دشمن در اکثریت مواقع نمی تواند وارد این مسیر بازیک شود و بنابراین می توانید از این موضوع استفاده کنید و وی را راحت تر بکشید. برگردید جایی که Giant Crystal Lizard را کشتیم و مسیر بعد از او را که بخشی مانند لانه اوست ادامه دهید و جلوتر به ۲ عدد Crystal Lizard خواهیم رسید که هر دو Twinkling Titanite دارند و برای شما محلشان را شرح خواهیم داد. مقداری که جلو بروید به اولی می رسید و او را بکشید و بعد از کشتن اولی بایستید و بگردید دنبال چند پله کوچک در نزدیکی گوشه ساختمان که به یک Titanite Shard می رسد. حالا مسیر اصلی که کریستال لیزارد را کشتیم را ادامه دهید و مقداری پایین تر باید Crystal Lizard دوم را بکشید و همچنین یک Titanite Shard دیگر نیز بردارید. مسیر اینجا دقیقا دور می زند و مثل یک لوپ بر می گردید به جایی که اول این بخش، دو عدد maggot beas پرسه می زدند و آنها را کشتیم. در وسط بخشی که این دو گشت زنی می کردند می توانید Saint-tree Bellvine را که یک talisman خوب است بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

در گوشه این بخش، تعدادی جعبه هستند که بشکنید و ۲ عدد Rusted Coin را بردارید.

خب دوستان. حالا دیگر این پایین خبری نیست. حالا می دانید باید کجا برویم. به قسمت قبلی راهنما مراجعه کنید و می بینید که بعد از قبرستان و رد شدن از پل و کشتن دشمنان، به یک دو راهی رسیده بودیم که سمت راستش ساختمانی بود که ما واردش شدیم و از پله هایش پایین آمده و از نردبان هم پایین آمده بودیم تا به این بخش که الان هستیم برسیم و از پنجره اینجا به درون کلیسا و بونفایر برگشته بودیم. حالا باید دقیقا همین مسیر را برویم یعنی به ساختمانی که از نردبانش پایین آمدیم رفته و بالا بروید و از پله ها بالا رفته و از ساختمان خارج شوید و جلو بروید تا به آن دو راهی برسیم و این بار باید سمت چپش را برویم. این مسیر به سمت ساختمان اصلی و بزرگ cathedral و جلوی درب بزرگ آن می رود که البته قفل است. سمت چپ درب، در گوشه این بخش، تعدادی جعبه هستند که بشکنید و ۲ عدد Rusted Coin را بردارید. سمت راست درب هم به تعدادی Red Bug Pellet می رسد و البته یک کمین گاه که دشمنان منتظر شما هستند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

مسیر ما به سمت سقف های شکسته سمت چپ از روی یک سری تخته چوبی است که دشمن از آن ها بالا آمد.

اینجا یک grunt سپردار، یک grunt تیرانداز هستند و یک دشمن از هم کنار این بخش یالا می آید و یک دشمن هم گویا خواب و غیر فعال است ولی اگر نزدیکش باشید ناگهان می تواند شما را بگیرد. همه این دشمنان را با دقت از پای در آورید. مسیر ما به سمت سقف های شکسته سمت چپ از روی یک سری تخته چوبی است که دشمن از آن ها بالا آمد. اگر به انتهای این بخش دقت کنید یک grunt می بینید که در حال گشت زنی است که خوب است او را به سمت خود بکشید و از پای در آورید چون یک grunt دیگر هم آنجا برایتان کمین کرده است. این دشمن به محض این که از بخش کوچک مسقف بیرون بروید و روی سقف های شکسته قدم بگذارید از سمت چپتان بالا می آید و حواستان به او باشد و مراقب هم باشید که وقت مبارزه پایین نیافتید. از اینجا اگر تیرکمان خوبی داشته باشید و شخصیتتان هم توانایی خوبی در تیراندازی داشته باشد می تواند چندین دشمن مختلف را در پایین و روبرو و .. از پای در آورید که خیلی کارتان را در ادامه راحت می سازد. از همان جایی که دشمن بالا آمد از لبه آن به زیر نگاه کنید و یک Evangelist به همراه سه grunt می بینید. وقتی به آنها تیر بزنید معمولا به لبه بخشی که هستند می روند و پایین می افتند. حالا از همین جا به سمت راستان و مقداری بالاتر نگاه کنید و یک grunt می بینید که آویزان است و در کمین شما خواهد بود. کارش را بسازید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

Large Soul of an Unknown Traveller

یک کمینگاه دیگر نیز در راه است. وقتی از این بخش سقف های شکسته رد شدید و به آن طرف، یعنی منطقه امن رسیدید دو عدد assassin پایین می پرند که به شما حمله می کنند و آنها را نیز از پای در آورید. هنوز هم کمین گاه ها تمام نشده اند. وقتی به سمت منطقه دایره ای شکل که آیتمی در آنجاست می روید یک grunt دیگر بالا می آید که غافلگیرتان کند. تازه در اصل دو تا بودند که یکی را قبل تر که آویزان بود کشتیم. قبل از این که اصلا بالا بیاید او را بزنید تا پرت شود پایین و Large Soul of an Unknown Traveller را بردارید و کمی جلوتر بچرخید و یک assassin دیگر که ار پشتتان پایین می پرد را بکشید. جلوتر و در منطقه U شکل ۳ تیرانداز منتظرتان هستند که می توانید با تیر آنها را از بین ببرید و یا سریعا به سمتشان دویده و کارشان را بسازید. وقتی آن ها را کشتید آرام پایین بروید و اگر Evangelist و سه دشمن را قبل تر نکشتید حواستان به سمت راست باشد که ممکن است آنها حمله کنند. در کف این منطقه یک دشمن سپردار دیگر نیز هست که باید او را نیز بکشید. حالا در اینجا راه باریک و طولانی را ندید بگیرید و به جایش بروید بالا به سمت پلتفرمی که Evangelist و سه دشمن آنجا بودند و از اینجا Undead Hunter Charm را بردارید. سپس بچرخید و دقیقا به مسیر مخالف این بخش بروید و وقتی که جلوتر می روید دو عدد assassin دیگر نیز می پرند پایین که بکشیدشان و آیتم را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

حیلی آرام و یواش از پشت، کار Evangelist را بسازید تا Deep Gem را بردارید.

حالا نوبت مسیر باریک و طولانی است که کمی قبل گفتیم به آن نروید. اکنون به آن مسیر بروید و معمولا در اینجا یک دشمن قد بلند به سمت شما می آید که اصلا او را دست کم نگیرید زیرا نسبت به قبلا که این نوع دشمنان در High Wall of Lothric بودند قوی تر شده اند. بخش طاق مانند هلالی شکل در سمت چپتان یک کمین گاه دیگر است که حتی وقتی می دانید هم باز آسان نیست. بهترین کار این است که خیلی آرام جلو بروید و خیلی سریع عقب برگردید تا هر پنج عدد assassin با هم سراغتان نیایند. وقتی اینها را کشتید Soul of a Nameless Soldier را بردارید که خداوکیلی ارزشش را نداشت! اینجا اگر از پله های سمت چپ بعد از پشت سر گذاشتن این اتاق بالا بروید، می توانید به روی سقف رفته و یک assassin دیگر را بالا و پشت سرتان بکشید که بعدا به نفعتان خواهد بود. وقتی دارید به سمت پله ها می روید مراقب grunt انفجاری باشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

می توانید از این بالا به سر غول شلیک کنید ولی اینجا خط سلامتی اش نشان داده نمی شود و فقط هم باید به سرش آسیب بزنید و او نیز با دستهایش ضربات مرگباری وارد می کند که خیلی سخت است از آنها در بروید. کلا کشتن وی در پایین راحت تر و بهتر است

دو دشمن غیرفعال هم هستند که اگر کاری بهشان نداشته باشید آزاری ندارند ولی در بخش تاریک جلوتر، دو عدد twinblade guard لعنتی گشت می زنند که یکی یکی به سمت خودتان بکشید و با دقت از پای در آورید. همچنین دو عدد grunt نیز اینجا هستند که کار را سخت تر نیز می کنند. وقتی اینجا پاکسازی شد و با امنیت وارد این منطقه شدید، جلوتر بروید. آید در سمت گوشه این بخش تعدادی دشمن غیر فعال را می بینید؟ آنجا تله است که کمی بعد، بعد از باز کردن میانبر به بونفایر که خیلی نزدیک اینجاست به سراغ آنها خواهیم آمد. البته اگر به خودتان مطمئنید می توانید هم اول آنها را بکشید ولی هر وقت خواستید این کار را بکنید دقت کنید که یکی از این غیر فعال ها ناگهان حمله خواهد کرد و همچنین در گوشه این منطقه که یک آیتم فرار دارد یک دشمن قد بلند مثل قبلی بیرونه خواهد آمد که باید اینها را بکشید و آیتم Ember را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

اینجا بهتر است بدون توجه به غول زود مسیر را طی کنید و به درب آن طرف وارد شوید.

حالا دربی که در اینجا می بینید را باز کنید و وارد شوید. مسیر چپ را بروید و یک slime را در مسیرتان از بین ببرید. این دشمنان آرام حرکت می کنند و از آتش خیلی بدشان می آید ولی می توانند غافلگیرتان کنند و از سقف به روی سرتان بیافتند و حسابی به شما آسیب بزنند. آیتمی که انتهای این بخش می بینید Duel Charm است ولی وقتی که به آن برسید مجسمه ای که اینجاست شروع به تولید گاز سمی می کنند که باید سریع بعد از برداشتن آیتم از آن دور شوید. در اتاق بعدی ۳ عدد کشیش قرار دارند که یکی دقیقا در سمت مخالف اتاق، یکی سمت راست ورودی اتاق و یکی هم نزدیک خروجی اتاق. اینها ضعیف هستند و حمله آتشی که دارند با این که قوی است ولی کند است. آن ها را بکشید و وارد اتاق بعدی شوید. غیر از ورودی این اتاق که از آن وارد شدید، دو عدد درب دیگر و یک آسانسور اینجا وجود دارد. سوار آسانسور شوید و مسیر را دنبال کنید و دروازه را باز کنید و سپس بعد از آن درب را باز کنید و می بینید که به بونفایر رسیدید و کلی خوشحالی خواهید کرد!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

وقتی دارید از پل رد می شوید ۳ عدد assassin به شما حمله خواهند کرد اما شما پیش دستی کنید و قبل از پل آنها را تیر بزنید و پایین بیاندازید. آن سمت پل دقیقا بالای آیتم درخشنده یک slime منتظر است تا روی شما بپرد پس حواستان باشد و او را بکشید. آیتم اینجا یک معجزه یا میراکل Seek Guidance است.

بعد از استراحت و… برگردید و با آسانسور به همان اتاق دارای دو درب خروجی برگردید. دربی که دقیقا در جهت مخالف آسانسور است مسیر اصلی بازی است ولی قبل از رفتن به آنجا، به پله هایی که در سمت راست پایین می روند دقت کنید. حیلی آرام پایین بروید و یواش از پشت، کار Evangelist را بسازید تا Deep Gem را بردارید. وقتی دارید بر می گردید به همان اتاق اصلی، یک slime ممکن است روی سر شما بیافتد پس خیلی مراقب باشید. حالا در اتاق اصلی، دربی که گفتیم مسیر اصلی بازی است را باز کرده و وارد شوید. غول خفته ای که اینجا می بینید دشمن است و کمی بعدتر مبارزه با آن را کاملا برای شما شرح خواهیم داد. در حال حاضر هدف شما رسیدن به ورودی آن سمت این منطقه است یعنی نقطه مخالف جایی که وارد اینجا شدید و باید به آنجا برسید در حالی که غول مدام حمله می کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

مراقب باشید! صندوقی که اینجاست یک Mimic لعنتی است. تا از شکست دادنش مطمئن نیستید سراغ آن نروید. اگر او را شکست دهید یک آیتم مهم به نام Deep Braille Divine Tome می گیرید که می توانید بدهید به Irina ولی قبل از این کار توضیحات آیرینا را بخوانید و ببینید که می خواهید چه مسیری را با او بروید.

بهترین کار برای رفتن به بخش گفته شده این است سبک ترین لباستان را بپوشید و فقط و فقط و فقط شروع به دویدن به سمت مقصد کنید. نمی خواهد آیتم ها را بردارید. نمی خواهد پشت کاور مخفی شوید. نمی خواهد با دشمن سپردار مبارزه کنید. فقط بدوید و بس. یک دشمن تیرانداز هم اینجا هست که وقتی شلیک می کند سپرتان را بالا بیاورید و همین طور بدوید و وارد بخش گفته شده که ورودی طاق مانند هلالی شکل دارد بشوید و اینجا کاملا امن هستید.

نکته: توجه داشته باشید که اگر بخواهید آیتم هایی که در نزدیکی غول هستند را بردارید چند باری کشته خواهید شد ولی خواهید توانست تا Soul of a Nameless Soldier, some Exploding Bolts و Lloyd’s Sword Ring را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

بعد از میمیک، مسیر را ادامه دهید و وارد منطقه بعدی شوید که یک Cathedral Knight به سمت شما در حال حرکت است.

وقتی که به منطقه امن رسیدید از پله ها پایین بروید تا به یک تقاطع T شکل برسید. به سمت چپ بروید و مسیر را تا رسیدن به نردبان دنبال کنید. بالای این نردبان یک Evangelist و یک تیرکمان دار هستند که آن ها را بکشید و Ember را بردارید. برگردید پایین و مسیر را ادامه دهید. وقتی دارید از پل رد می شوید ۳ عدد assassin به شما حمله خواهند کرد اما شما پیش دستی کنید و قبل از پل آنها را تیر بزنید و پایین بیاندازید. آن سمت پل دقیقا بالای آیتم درخشنده یک slime منتظر است تا روی شما بپرد پس حواستان باشد و او را بکشید. آیتم اینجا یک معجزه یا میراکل Seek Guidance است. حالا کلا برگردید به تقاطع T شکل به سمت چپ آن آمده بودیم. این بار به سمت راست بروید. مراقب باشید! صندوقی که اینجاست یک Mimic لعنتی است. تا از شکست دادنش مطمئن نیستید سراغ آن نروید. اگر او را شکست دهید یک آیتم مهم به نام Deep Braille Divine Tome می گیرید که می توانید بدهید به Irina ولی قبل از این کار توضیحات آیرینا را بخوانید و ببینید که می خواهید چه مسیری را بروید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

این شوالیه ها قوی هستند و ضربه آنها هم بعد از اجرای یک اسپل، آسیب اضافی جادویی وارد می کند ولی در عوض خیلی کند است و شما دشمنهای خیلی سخت تری از این را کشته اید.

بعد از میمیک، مسیر را ادامه دهید و وارد منطقه بعدی شوید که یک Cathedral Knight به سمت شما در حال حرکت است. این شوالیه ها قوی هستند و ضربه آنها هم بعد از اجرای یک اسپل، آسیب اضافی جادویی وارد می کند ولی در عوض خیلی کند است و شما دشمنهای خیلی سخت تری از این را کشته اید. دربی که شوالیه از آن آمد مسیر بعدی ماست ولی می دانید که اینجا کلا رسم است که برایتان کمین کنند و سرتان بریزند! در اینجا دشمنانی که پایین می پرند را بکشید و خیلی ارام و یک قدم یک قدم وارد اتاقی که در سمت چپ می بینید شوید تا صدایی مثل کلیک کردن بشنوید و بلافاصله غلت بزنید و به عقب برگردید. یک موجود غول پیکر عنکبوتی گربه ای از سقف می افتد پایین! دشمن مخوفی است ولی خب نمی تواند که از درب رد شود!! پس می دانید که چه کنید دیگر!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

دربی که شوالیه از آن آمد مسیر بعدی ماست ولی ابتداخیلی ارام و یک قدم یک قدم، وارد اتاقی که در سمت چپ می بینید شوید تا صدایی مثل کلیک کردن بشنوید و بلافاصله غلت بزنید و به عقب برگردید. یک موجود غول پیکر عنکبوتی گربه ای از سقف می افتد پایین!

بعد از کشتن او Aldrich’s Sapphire را دریافت می کنید که خیلی بهتر از دیگر آیتم درون این اتاق یعنی یک عدد Ember است. حالا برگردید و درب دیگر منطقه ای که در آن بودیم را وارد شوید. بله!! اینجا جایی است که غول بزرگ نشسته است (البته دو تا از اینها وجود دارد) اما اینها تا خیلی زیادی نزدیک نشوید کاری با شما ندارند. اینجا کلی آیتم مختلف در اطراف اینها پخش شده است ولی حرکت در مایعی که اینجا وجود دارد سرعت شما را خیلی خیلی کم می کند و همچنین تعداد خیلی زیادی slime هم در اینجا وجود دارند. بهتر است بعدتر برگردید و به سراغ این آیتم ها بیایید. فعلا بی خیال غول ها شوید. اینجا مجسمه هایی که وجود دارند وقتی از کنارشان رد می شوید گاز سمی پخش می کنند و همچنین منطقه پر است از assassin. هدف شما در اینجا رسیدن به منطقه طاق مانند هلالی شکلی است که دقیقا در سمت مخالف جایی که شما ایستاده اید، قرار دارد. یک .assassin در سمت چپ شما گشت زنی می کند و دوتا هم منتظر هستند تا بپرند پایین. در سمت دیگر این بخش که اساسین ها هستند، یک Cathedral Knight وجود دارد و جلوتر دو اساسین دیگر نیز خواهید دید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

دشمن مخوفی است ولی خب بالاخره نمی تواند که از درب رد شود!! پس می دانید که چه کنید دیگر!

همچنین در پایان این مسیر نزدیک درب یک اساسین دیگر هم برایتان کمین کرده است. اگر نمی خواهید بجنگید می توانید اساسینی که بالای درب است را با تیر بزنید و سپس صبر کنید تا آنهایی که گشت زنی می کنند از درب دور شوند و شما زود بروید و وارد شوید. آیتمی که در سمت دیگر جایی که دشمنان گشت زنی می کنند قرار دارد تنها یک soul است و چیز مهمی نیست. اگر خواستید این دشمنان را بکشید بعد از آن، دنبال یک دستگیره که روی دیوار اینجا قرار دارد بگردید و آن را بکشید تا ستون و پل هایی بالا بیایند. حالا در منطقه طاق مانند هلالی شکلی که وارد آن شدیم مسیر را ادامه دهید و پایین بروید و دروازه را باز کنید. جالب است که می بینید در نزدیک منطقه maggot beast در کنار Giant Crystal Lizard هستید. تنها مسیری که هست را ادامه دهید و دستگیره ای که سمت راستتان خواهید دید را بی خیال شوید و در انتهای مسیر درب را باز کنید. خدا رو شکر!! دوباره کنار بونفایر هستید! استراحت کنید و صفا کنید تا در قسمت بعدی ادامه مسیر را شرح دهیم!

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sony2040 گفت:

    سلام اقای سعید بابایی خسته نباشید بخاطر این راهنمایی خوبتون من یه مشکلی داشتم گفتم شما یا دوستان راه حلی ندارن بگن . اونم اینه که من تو پی اس ۴ برا اینکه دوستمو بیارم پسورد میزارم همه کار ها هم درست انجام میدم اما نمیاد جفتمون نت تایپمون ۲ ولی باز رفتیم نت ایرانسل گرفتیم نت تایپ شد ۳ اما بازم نمیشه . راه حلی هست لطفا دوستان راهنمایی کنند

    • Narrator گفت:

      پسوورد همه محدودیت های sum کردن و برمیداره احتمالا مشکل از بازی نیست شاید از ریجنی چیزی باشه برای امتحان covenant هاتونو بردارین شاید درس شه
      http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Summon+Range+Calculator

    • ........ گفت:

      Covenant هاتونو بردارید
      و تجربه خودم توی بلاد بورن این بود که هرچقدر دو تفر از نظر محیطی بهم نزدیک تر باشن اون موقع راحت تر میشه همدیگرو invade کنید. اگر هم co op میزنید دقت کنید که باس فایت منطقه زنده باشه. همچنین تنظیمات رو worldwide بذاره

  • MetallicA گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت آقا سعید گل
    میدونم خودت خوندی و اینو قبلا گفتم ولی گفتنش زیر راهنمای بی نظیر شما خالی از لطف نیست
    باتوجه به اینکه روند سولز یکم کنده من و دوستم آقا معین تصمیم گرفتیم بازی رو به صورت ویدیوای قرار بدیم تا دوستانی که می خوان سریع تر تمومش کنن و با دوستان دیگه آنلاین بازی کنن، استفاده ببرن. لینک کانالم این هستش(telegram ) :
    Darksouls3guide@
    اسم کانال هم «راهنمای darksouls 3» هستش
    ما یه سری مطالب مهم رو هم قرار میدیم و من هم شما رو معرفی کردم و هم لینک راهنمای اصلی و راهنما های شخصیتاتون رو گذاشتم
    خیلی خوش حال میشیم دوستان و مخصوصا شما سر بزنید
    با ارادت تمام نسبت به شما و سولز بازان گیمفا

  • سلام و خسته نباشید به دوست گلم آقا سعید دمت گرم از این قسمت هم کلی صفا کردیم….دست گلت درد نکنه
    —————–
    اسپم : ببخشید اسپم میکنم فقط برام سوال شده !
    اینطور که من میدونم اگر اکانت فیسبوق رو روی ps4 لاگ کنید آواتار و عکس اکانت همون عکس فیسبوقتون میشه!
    مشکل من اینجاست میگن برای اینکه بشه لاگ شد هیلتر شکن نمیخواد و میشه راحت تو ps4 لاگین بشی باهاش اما برای من همش میزنه رمز اشتباهه ! در صورتی هست که من رمز رو هم عوض کردم ولی باز هم همونو میگه !
    به نظر شما مشکل از کجاست ؟ اگر قصد معرفی کردن نرم افزار کریو رو دارید بگم که لطفا لینک دانلودش هم بدید با تشکر از هرکسی که جواب میده
    حقیقتا خودم با psn متصلم اما فیسبوق خوبیش اینه آواتارتم ساپورت میکنه … :laugh:

  • Donaldtrumpishere گفت:

    دارک سولزو که بچه ده ساله هم میتونه تمام کنه ولی ممنون برای راهنمایی گزاشتن.
    اگه میتونید راهنمای بازی مافیاسه کبیر رو هم بزارید واقعا چالش برانگیزه

  • db07 گفت:

    با سپاس از زحمات شما جناب اقا بابایی
    امکانش براتون نیست که راهنمایی ها رو یکم زودتر قرار بدید؟

  • mehrdadPS گفت:

    سعید جان ممنون واقعا شما با این مطالب عالیتون کاری کردی معتاد گیمفا شدم و باید حتما روزی یه بار به سایت سر بزنم
    با اینکه ps4 م درگیر دانلود بازی god of war بود ولی گفتم باید امروزم یه نگاهی به سایت بندازم ممنون بابتت وقتی که می زاریم با مطالب خوبتون

  • MetallicA گفت:

    خیلی ببخشید دوباره کامنت میذارم واقعا عذر میخوام ولی باید بگم اینو سعیدجان
    میدونی که هم زمان با نسخه ریمستر دارک سولز جلد اول کمیک چهار جلدیش هم میاد
    میشه اگه به دستتون رسید قرار بدید ترجیحا با ترجمه چون میدونی که یکم سنگینه
    به تلگرام هم یه سر بزن سعیدجان

  • وای داغ دلم تازه شد اینجا کابوس بود واقعاً

  • شاهکاره این بازی. کسایی که کمک میخوان ادد کنن ps4

    Dash_fery

  • R.vin گفت:

    سلام سعید خان خسته نباشی . من با راهنمایی کامل و خوب شما بازی بلادبورن رو تمام کردم هر سه پایان رو رفتم بعد رفتم سراغ سیاه چاله ها و ملکه یارنام و بازی رو پلات کردم بعد رفتم سراغ دارک سولز ۳ و شروعش کردم به پایانش رسوندم ولی هنوز دارم بازیش میکنم و راهنمای شما رو دنبال میکنم که یه بار هم باراهنمای شما پیش برم و تمومش کنم . نقد ها و حرفهای که در مورد این دو بازی زده بودید بنظر من کاملا درست بود عاشق این دو بازی شدم . و از شما خیلی تشکر میکنم این دو بازی رو به من معرفی کردید. با اینکه خودم یه بازی باز قدیمی هستم

  • دوستان کسی میتونه کمک کنه من بار اول بازی تا اخر بردم ولی Unbreakable Patches رو پیدا نکردم .الان هم دارم با کلاس جادوگر بازی رو انجام میدم باز هم Unbreakable Patchesنیست.باید کار خاصی انجام بدم که ببینمش؟اگه میشه لطفا کمک کنید یا محل دقیقش کجاست؟با تشکر

  • Mostafa_fth گفت:

    سلام خدمت دوستان گیمفایى عزیز و همچنین آقا سعید که کلى زحمت میکشن بابت نوشتن این مطالب .. خیلى معذرت میخوام بخاطر اینکه دارم این مطلب رو میگم آقا سعید استاد ما هستش ولى به نظر من کشتن غول اول با تیر کمان خیلى آسون هستش فقط یکم زمان گیر هستش فقط کافیه زمانى که غول داره بلند میشه به عقب بیاى و تیرو به سرش بزنى خیلى راحت بدون درگیرى میشه کشتش

  • من دارک سولز ۳رو بازی کردم و لذت بردم به نظرتون الان برم DS2بازی کنم یا۱؟

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هجدهم - گیمفا