به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher

سعید آقابابایی
۰۹:۳۷ ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

چگونه می‌شود عنوانی در حدی از کیفیت ساخت که هیچ منعی حتی برای دادن لقب برترین بازی تاریخ بازی های رایانه ای در آن سبک به آن وجود نداشته باشد؟ چگونه می‌شود عنوانی را ساخت که بازیباز تمام علایق و تعصبات قبلی‌اش را کنار بزند و آن را به عنوان بهترین بازی زندگی خود انتخاب کند. چگونه می‌توان عنوانی را ساخت که شخصی که تا به حال یک بازی هم در سبک آن عنوان انجام نداده است نه تنها یک بار بلکه چندین بار آن را به پایان برساند و با همان بازی، شیفته و شیدای آن ژانر شود؟ اگر پاسخ این سوالات را نمی‌دانید بهتر است پاسخ آن را از استودیو CD Project Red طلب کنیم، چرا که این استودیو با نسخه های مختلف سری شاهکار The Witcher توانست تا بارها و بارها در سطح جهان و با بازیبازان مختلف این کارها را انجام دهد و نشان داد که چگونه می‌توان عناوینی را ساخت که استانداردهای یک ژانر را ارتقا دهد. عنوانی مثل The Witcher 3: Wild Hunt همان طور که بارها گفته ام و می دانید، با شخصی مثل من که تعصب شدید و فراوان روی سری Souls و Bloodborne دارد، کاری کرد که تبدیل به بهترین بازی تمام زندگیم شد و حتی در رای‌گیری بهترین بازی سال با وجود Bloodborne باز هم نتوانستم وجدانم را راضی کنم تا به عنوانی غیر از Witcher 3 به عنوان برترین بازی رای دهم. البته در دنیا و کشور خودمان نیز خوشبختانه قریب به اتفاق منتقدان و بازیبازان با من هم عقیده بودند (یا شاید من با آن‌ها هم عقیده بودم!) و Witcher 3 با قدرت و صلابت برترین بازی سال ۲۰۱۵ شد که وقتی به لیست دیگر کاندیداها نگاه کنید متوجه می‌شوید که چه کار بزرگی کرده است. سری عناوین The Witcher بازی هایی نقش آفرینی همه فن حریف و از هر نظر در زمان خود کامل بوده اند و البته با هر نسخه جدیدتر کلی پیشرفت کرده اند و بهتر شده اند و در واقع ضعیف ترین نسخه سری، بازی اول است و برترین نسخه هم دی ال سی آخر بازی سوم یعنی بلاد اند واین. بازی Witcher 3 عنوانی بود که سازندگانش به قدری احترام برای مخاطبانشان قائلند که پک معمولی بازیشان مانند پک ویژه دیگر بازی‌ها بود. Witcher 3 عنوانی بود که سازندگانش ۱۶ بسته الحاقی که سایر سازندگان و ناشران بابت آنها کلی پول می‌گیرند را رایگان به کاربرانشان هدیه دادند. Witcher 3 بازی است که وقتی سازندگانش تصمیم گرفتند دی‌ ال‌ سی خریدنی منتشر کنند، Hearts of Stone را با حدود ۱۳- ۱۴ ساعت بازی جدید شامل نقشه جدید و ماموریت و لباس و … به بازی اضافه کردند و با قیمتی ۱۰ دلاری عرضه کردند که دیگر سازندگان پول یکی دو تا لباس جدید یا یکی دو تم برای کنسول را این مقدار تعیین می‌کنند و حتی جدیدا سیزن پس های ۹۹ دلاری هم می‌بینیم که آن هم اغلب لباس‌های جدید است! اینجاهاست که قدر Witcher 3 و نوابغ CD Project Red را بیش از پیش می‌دانیم و باید واقعا آن ها را تحسین کنیم.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher

جدا از تمام موارد مثبت و عالی در سری عناوین ویچر، یکی از مهمترین ها و ستون های اصلی موفقیت این سری، همواره شخصیت های فوق العاده و داستان های عمیق و چند لایه بوده است که فاکتور تصمیم و انتخاب را به بهترین شکل وارد شخصیت پردازی کرده است و شخصیت هایی چند لایه را شکل داده است. به طور قطع همه ی ما در زندگی خود بارها و بارها این سوالات را از خود می‎پرسیم و کاش همیشه انتخاب به سادگی گزینش از بین خوب یا بد مطلق بود، اما به واقع این‎طور نیست. جهانی خاکستری با انسان هایی خاکستری ما را احاطه کرده‎اند و هر بار انتخاب را برای ما سخت‎تر می‎کنند. خوبی و بدی مطلق کم‎‎کم به یک مفهوم کلی تبدیل شده‎اند و تنها در ایدئولوژی‎ها آن‎ها را خواهیم یافت. بعضی وقت‎‎ها در زندگی واقعا نمی‎دانیم
کدام خوب و کدام بد است اما ناچار به انتخاب هستیم و نه فقط یک‎بار بلکه باید تا زمانی که زنده هستیم همواره انتخاب کنیم و در ازای به دست‎آوردن یک سری چیزها، چیزهای دیگری را از دست بدهیم. در حقیقت تصمیم، انتخاب، عاقبت، پاداش و مجازات کلماتی هستند که انسان از لحظه‎‎ای که خوب را از بد تشخیص می‎دهد، ارزش را از ضد ارزش و هنجار را از غیر هنجار می‎شناسد؛ با آن‎ها درگیر خواهد بود و تا زمانی که چشم از جهان فروبندیم و جان به جان آفرین تسلیم کنیم نیز با ما همراه هستند. در واقع تمام سرنوشت ما و شخصیت ما و تصویری که ما از خود بر جای می‎گذاریم، همه و همه از صافی انتخاب‎ها و تصمیمات ما رد شده‎اند و آن چه که هستیم در واقع نتیجه‎ی همین تصمیمات است. پاداش میگیریم یا مجازات خواهیم شد؟ آیا تصمیمی که گرفتم درست بود؟ همه اینها هستند که شخصیت را شکل می دهند و در سری ویچر نیز همین تصمیمات ما بوده و هستند که ابعاد و لایه های مختلف شخصیت های گوناگون و بی نظیر این سری را به روی ما گشوده اند و سبب شده اند تا هر بار بیشتر با شخصیت پردازی عمیق و چندلایه آنها روبرو شویم. امروز صحبت از همین برترین شخصیت هاست. بالاخره در بین این همه شخصیت بی نظیر در طول نسخه های مختلف این سری برخی از بقیه برتر و عمیق تر و جذاب تر بوده اند و امروز ما با ۱۰ تای برتر آن ها کار داریم. بله… این مقاله در مورد ۱۰ شخصیت برتر و به یادماندنی سری عناوین Witcher می باشد و قرار است تا شما را با پیچیده ترین و جذاب ترین شخصیت های فرنچایزی که پر است از شخصیت های قدرتمند، آشنا نماییم تا هم شاید بیشتر با برخی از شخصیت های محبوبتان آشنا شوید و خاطرات خوبتان زنده شود و یا اگر این سری را نمی شناسید، بیشتر با کلیت سری ویچر و شخصیت های آن اشنایی پیدا نمایید. در واقع در این مطلب قصد داریم تا به ۱۰ نفر از پیچیده ترین و محبوب ترین شخصیت های سری شاهکار Witcher اشاره کنیم و آن ها را همراه شما برشماریم. شخصیت هایی که هر کدام برای ما خاطرات زیادی را رقم زده اند و بسیار هم محبوب هستند. به مانند همیشه و در مقالات ۱۰ برتر و ۲۰ برتر و … قبل از شروع این مطلب باید نکاتی را ذکر کنم که از شما عزیزان خواهشمندم آن ها را مطالعه نمایید تا شک و شبهه ای برای شما دوستان پیش نیاید.  در ابتدا باید بگویم که ملاک انتخاب شخصیت های این لیست بر اساس شخصیت پردازی عمیق و پیچیده بوده است و سعی کرده ایم تا شخصیت هایی که به یادماندنی تر و محبوب تر از بقیه هستند را در این لیست قرار بدهیم. قطعا جدا از این لیست که بنده تهیه کرده ام تعداد بسیار زیادی گزینه ها و شخصیت های دیگر در این فرنچایز بزرگ وجود داشته اند که می توانستند در این مطلب حاضر باشند اما به هر حال تعداد محدودیت دارد و نویسنده، انتخاب هایی را که از نظر خود برتر بوده اند در لیست جای داده است. پس دقت کنید که این مقاله، “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” به انتخاب بنده است، زیرا که اساس چنین مقالاتی این گونه است و سلیقه شخصی نیز بسیار اهمیت دارد.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

دنیایی پر از شخصیت بی نظیر..

همچنین لازم به ذکر است که رتبه بندی و ترتیبی که در این لیست برای شخصیت های مختلف لحاظ شده است کاملا نظر شخصی نویسنده است و هیچ معیار و میزانی برای درست یا غلط بودن آن وجود ندارد زیرا پای سلیقه مطرح است البته سلیقه منطقی، نه این که مثلا کسی سرباز کاخ که کلا حرف نزده است را بیاورد و در جایگاه اول لیست ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher قرار دهد و بگوید این سلیقه من است زیرا که این توهین به شعور مخاطب است!! اما به هر حال سلیقه شخصی نیز در چنین مقالاتی بسیار اهمیت دارد. قطعا در رده بندی این شخصیت ها سلائق و علائق با هم متفاوت است و بر اساس تجربه و خاطراتی که هر شخص دارد جایگاه ها را تعیین می کند و قاعدتا هر شخصی ممکن است از هر شخصیتی که بیشتر با سلیقه او جور باشد در جایگاه های بهتر استفاده نماید. البته ما در این مطلب سعی کرده ایم تا شخصیت هایی را قرار دهیم که یک وفاق جمعی بین بسیاری از بازیبازان دنیا در مورد قدرتمند بودن و به یادماندنی بودن آن ها در سری ویچر برقرار است و بدون شک شخصیت های این لیست در خیلی از ویدئوها و مطالب مربوط به برترین شخصیت های سری عناوین Witcher، با مطلب ما مشترک هستند. در نظر داشته باشید که شخصیتی که مثلا من در رتبه ششم قرار داده ام دلیلی بر این نیست که او حتما و به صورت وحی منزل، ششمین شخصیت برتر کل سری ویچر است، بلکه برای من این گونه است و شاید برای شما اول یا دهم باشد و یا شاید اصلا در لیست شما حضور نداشته باشد. نکته بعدی این که تمامی گزینه های این لیست بر اساس داشته ها و اطلاعات نویسنده گرد آوری شده اند و در این مطلب قرار گرفته اند. شاید شما عقیده داشته باشید که مثلا شخصیت دیگری می توند به جای فلان شماره از این لیست قرار بگیرد و یا جایگاه آن فرق کند. در اینجا نیز معیار و میزان ثابتی نداریم و عقل و منطق در کنار احساس و خاطرات است که در ذهن هر شخص با هم ترکیب می شوند و اسم هایی مختلف را به عنوان خروجی بیرون می دهند. پس بهتر است تا این مطلب را به عنوان یک مقاله سرگرم کننده که به همراه آن برخی خاطراتتان یا برخی از شخصیت های محبوب را مرور خواهید کرد، نگاه کنید. با بیان این نکات اگر تا کنون به خواندن مقاله ادامه داده اید از شما دعوت می کنم تا در ادامه مطلب “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.  

۱۰ – Sigismund Dijkstra

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Sigismund Dijkstra

نژاد: انسان

نخستین حضور: The Witcher 3: Wild Hunt

بازی های حضور یافته: The Witcher 3: Wild Hunt

دنیای ویچر که توسط Andrzej Sapkowski خلق شده است پر است از شخصیت های قدرتمند و تاثیرگذار که برخی کمتر و برخی بیشتر در این دنیا نقش آفرینی کرده اند و پایشان به بازی های این سری نیز باز شده است در اینجا نیز صحت ما تنها در مورد بازی های سری است و حضوری که شخصیت ها در آن داشته اند. یکی از این شخصیت های جذاب که برای اولین بار در بازی سوم سری او را دیدیم Sigismund Dijkstra است که قعا هر کسی که این بازی را انجام داده باشد خوب او را به یاد دارد. شخصیت Sigismund Dijkstra که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد انسان است، نخستین بار در عنوان The Witcher 3: Wild Hunt و در سال ۲۰۱۵ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی در همین یک بازی بوده ایم که به دلیل شخصیت پردازی بسیار پیچیده و فوق العاده عمیق  رفتار غیرقابل پیش بینی وی، بازیبازان و طرفداران به خوبی و شاید هم به بدی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های به یادماندنی سری Witcher می شناسند.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

تپل کله خراب!!

وی در سال ۱۲۱۹ متولد شده و رئیس و سرکرده  Redanian Intelligence بوده است. او از نظر ظاهری هم بسیار تابلو است و قدر بلند و وزن زیاد و کله طاسش همیشه بین کلی آدم مختلف مشخص است و البته به پرخوری نیز عادت دارد. از لحظ ظاهری هم جالب است که او هیچ وقت حتی ذره ای هم لباس های شبیه به یک جاسوس را نمی پوشد ولی در زمینه اطلاعات و مسائل دیپلماتیک و سیاسی برخلاف ظاهر بسیار هوشمند و زرنگ بوده و در Oxenfurt Academy نیز تحصیل کرده است و گفته می شد که او در Redania بسیار با نفوذ و تاثیرگذار است. در حالی که در جامعه و مجامع عمومی از او با لقب “کنت” نام می برند ولی در واقع این پوششی است که King Vizimir II دستور داده تا او از آن استفاده کند تا کسی اصلیت و نقش وی را متوجه نشود.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

واسه گرالت شاخ نشی ها!! آفرین پسر خوب. این می خوره همتونو!

در بازی ویچر ۳ ماموریت های زیادی در مورد این شخصیت وجود دارد و او نقش زیادی در برخی تصمیمات و آینده دنیای این بازی داراست. ماموریت هایی که در بازی ویچر ۳ به شخصیت Sigismund Dijkstra مربوط می شوند شامل Get Junior ،Brothers in Arms: Novigrad ،Gwent: Big City Players ،Count Reuven’s Treasure ،A Deadly Plot و Reason of State می باشند. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Sigismund Dijkstra به عنوان یکی از برترین و به یادماندنی ترین شخصیت ها به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.

۹ – Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Emiel Regis Rohellec

نژاد:  Higher vampire

نخستین حضور:  بسته الحاقی Blood and Wine از بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بازی های حضور یافته: بسته الحاقی Blood and Wine از بازی The Witcher 3: Wild Hunt

این که یک شخصیت را در کل بازی های سری ویچر دیده باشیم یا فقط حتی در یک بسته الحاقی حضور یافته باشد اصلا دلیلی بر این که وی جزو برترین شخصیت های سری هست یا نیست ندارد و می بینید که لااقل از نظر من این طور نیست و دو نفر از دو دی ال سی بازی ویچر ۳ در این لیست قرار شده اند که البته جالب است وقتی لیست های برترین شخصیت های سری را در دنیا نگاه می کردم مشاهده شد که گویا این دو نفر از نظر بقیه هم بسیار جذاب و قدرتمند هستند. اینجا صحبت از یک خون آشام اعظم بسیار بسیار قدرتمند با بیش از ۴۰۰ سال سن است (تازه وقتی گرالت او را برای اولین بار می بیند اینقدر سن دارد!) با نام Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy که البته این در شناسنامه اش است و او را همان Regis در خونه شون صدا می زنند!!  شخصیت Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد Higher vampire است، نخستین بار در بسته الحاقی Blood and Wine از بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۶ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

خیلی خفن است بگویند فلانی خون آشام اعظم است!! خون اشام اکرم ولی نمیدونم داشتیم یا نه!

تا به امروز شاهد حضور وی تنها در همین بسته الحاقی بوده ایم که البته به دلیل شخصیت پردازی بسیار قوی و شخصیت با جذبه لو، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های به یادماندنی و قدرتمند سری Witcher می شناسند. جالب است که بدانید با این که این شخصیت اولین بار حضورش در بسته الحاقی Blood and Wine بوده است ولی هم در بازی اول ویچر و هم در بازی سوم به او اشاره هایی شده است. در بازی نخست سری و در چپتر دوم و بخش Shani’s party، شخصیت Dandelion اشاره می کند که “گرالت یه زمانی یه دوست خون آشام به نام Regis داشت” که گرالت حرفش را قطع می کند و می گوید “لابد یه دوست اژدها هم داشتم، نه؟!” که البته خود این حرف گرالت نیز خنده دار و جذاب است زیرا که در داستان کوتاه “The Bounds of Reason”، گرالت واقعا با یک اژدها هم دوست می شود!

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

ماچو بده بیاد ها!! یعنی ماچو برسون!!

همچنین شخصیت Zoltan نیز در مورد وی صحبت می کند و حتی در چپتر سوم، Queen of the Night از وی به عنوان معشوقه قدیمی اش نام می برد. در نسخه سوم بازی ویچر نیز یک کتاب با نام My Evening with a Vampire وجود دارد که در آن در مورد Regis صحبت شده است. Regis که در شهر Dillingen هم به عنوان جراح و هم آرایشگر شناخته می شود، در بسته الحاقی Blood and Wine نقش بسیار مهم و کلیدی را بازی می کند و خودش را هم به نوعی به آنتاگونیست این بسته الحاقی یعنی Dettlaff که قبلا نجاتش داده است مدیون می داند. لازم است اشاره کنیم که Regis بین خود خون آشام های اعظم که خیلی قدرتمند هستند، باز به عنوان یکی از قدرتمندترین شناخته می شود. در نهایت باید گفت بین شخصیت های قدرتمند در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Emiel Regis Rohellec به عنوان یکی از قدرتمندترین و پیچیده ترین شخصیت ها به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه نهم را به خود اختصاص داده است.

۸ – Letho of Gulet

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Letho of Gulet

نژاد: انسان (Witcher)

نخستین حضور: The Witcher 2: Assassins of Kings

بازی های حضور یافته: The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt

خیلی وقت ها در عناوین بزرگ و در داستان های قدرتمند شاهد آنتاگونیست هایی هستیم که یا در حد پروتاگونیست قصه و یا حتی برتر از آن شخصیت پردازی شده اند و شخصیتی بسیار قدرتمند از نظر پیچیدگی و عمق شخصیتی به حساب می ایند. در دنیای ویچر نیز یکی از همین شخصیت های منفی فردی به نام Letho of Gulet بود که آنتاگونیست اصلی بازی دوم سری است و جزو افراد قدرتمند چه از نظر شخصیتی و چه از لحاظ فیزیکی و قدرت مبارزه و… به حساب می آید، زیرا که او نیز مثل گرالت در اصل یک ویچر است که متعلق به مدرسه افعی یا School of the Viper می باشد. شخصیت Letho of Gulet نخستین بار در عنوان The Witcher 2: Assassins of Kings و در سال ۲۰۱۱ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

نیمرخ دماغ عالیه!!

تا به امروز شاهد حضور وی در ۳ بازی شامل The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt بوده ایم که به دلیل شخصیت پردازی بسیار پیچیده و فوق العاده عمیق وی و همینطور حضور طولانی اش در این سری، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های قدرتمند سری Witcher می شناسند. Letho of Gulet در بازی دوم کسی است که پادشاه را به قتل می رساند و به نوعی آن را به گردن گرالت می اندازد و لقب وی نیز در این سری The Kingslayer است. نزدیک ترین همراهان او در این سری Auckes و Serrit و همینطور Kingslayer ها و برخی ویچرهای دیگر مدرسه افعی هستند. به دلایل و انگیزه هایی نامعلوم او از کمک Iorveth و the Scoia’tael نیز استفاده می کند تا وی را در قتل پادشاهان Northern Kingdoms یاری کنند. وی حتی برای اثبات ادعایش، سر بریده ای را به Iorveth نشان می دهد که می گوید مربوط به Demavend III، پادشاه مرحوم Aedirn است.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

گاتل!

جالب است بدانید که در جنگل های Angren و در سال ۱۲۷۰، زمانی که شخصیت Letho of Gulet داشت توسط حمله دم یک  slyzard کشته می شد، توسط گرالت زمانی که او داشت برای نجات ینفر به تعقیب Wild Hunt می پرداخت، پیدا شده و نجات داده شده است. در وقتیع نسخه دوم سری، در حالی که حمله و سوء قصد اول Letho of Gulet به جان Foltest توسط گرالت با شکست مواجه می شود، او دوباره نقشه می کشد و این بار در قالب یک monk که مراقب بچه های شاه است وارد قصر می شود. گرالت که اکنون در نقش محافظ شاه است در کنار Foltest وارد می شوند و شاه از گرالت می خواهد که کمی او را به فرزندانش تنها بگذارد و چند لحظه کافیست تا دیر شود و گرالت می بیند که Letho پادشاه را کشته و از پنجره فرار می کند و به اشتباه گرالت را به قتل شاه متهم می کنند. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Letho of Gulet به عنوان یکی از بدذات ترین و قدرتمندترین شخصیت ها به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است.

۷ – Zoltan Chivay

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Zoltan Chivay

نژاد: Dwarf

نخستین حضور: The Witcher

بازی های حضور یافته: The Witcher و The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt

یکی از آن شخصیت های قدیمی و دوست داشتنی که از قدیمی ترین دوست های گرالت محسوب می شود و در کل بازی های سری حضور داشته و به نوعی جزو یاران غار گرالت به حساب می آید، Zoltan Chivay عصبی و قاطی و درستکار است! شخصیت  Zoltan Chivay که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد Dwarf است، نخستین بار در عنوان  The Witcher و در سال ۲۰۰۷ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی در ۴ بازی شامل The Witcher و The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt بوده ایم که یکی از قدیمی ترین و همیشگی ترین شخصیت های سری و دوستان گرالت را برای ما رقم زده است و به دلیل تیپ شخصیتی جالب و عصبی ولی خوش قلبش، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های به یادماندنی و قدرتمند سری Witcher می شناسند که سال هاست با گرالت است.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

اصلا این اعصاب مصاب تعطیله کلا!

Zoltan Chivay نخستین بار زمانی با گرالت آشنا می شود که گرالت و گروهش از Yaruga river به سمت Brokilon می روند ولی Zoltan به آنها توصیه می کند که با وی و گزوهش همراه شوند و به سمت eastwards بروند و جالب است که بدانید اصلا به خاطر Zoltan است که گرالت، شمشیر دوست داشتنی و قدرتمندش Sihil را به دست می آورد. زولتان بعدا در Novigrad یک مغازه جواهر فرشی به راه می اندازد. در بازی نخست این سری، گرالت ابتدا زولتان را در بیابان های ویزیما در حالی که توسط چندین راهزن محاصره شده است می بیند و پس از کمک به او زولتان که از دیدن گرالت بسیار سورپرایز و ذوق زده است می گوید که من با چشم های خودم دیدم که ۵ سال پیش تو کشته شدی! زولتان در بازی دوم نیز مجدا نیز ظاهر می شود و البته در بازی دوم ظاهرش تغییرات زیادی کرده بود ولی صدا و رفتار و شخصیتش دقیقا مثل قبل بود و نخستین بار او را در چپتر اول بازی ملاقات می کنیم.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

اگر ظاهر او را از بازی اول تا امرز ببینید فکر می کنید سه شخصیت کاملا جدا هستند. مثل دندلیون

در نسخه سوم سری نیز اولین بار او را در نویگارد و جلوی درب محلی که Dandelion به راه انداخته است می بینیم. او همچنین از این که Dandelion کجا ناپدید شده است تعجب کرده و با گرالت برای یافتنش همراه می شود و این موضوع آنها را به آشنایی با یک آوازه خوان خوش صدا یعنی Priscilla که به Dandelion خیلی نزدیک بوده است می رساند. وقتی هم که می فهمند Dandelion کجاست و متوجه می شوند که دارند او را به عنوان یک زندانی به Oxenfurt می برند، زولتان حمله ای را به همراه چند دوراف دیگر ترتیب می دهد و با کمک گرالت Dandelion را نجات می دهند. در واقع می شتوان گفت که شخصیت زولتان همواره از وفادارترین و قابل اعتمادترین شخصیت های سری برای گرالت بوده است. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت  Zoltan Chivay به عنوان یکی از صاف و ساده ترین و دوست داشتنی ترین شخصیت ها به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.

۶ – Olgierd von Everec

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Olgierd von Everec

نژاد: انسان

نخستین حضور: بسته الحاقی Hearts of Stone از بازی The Witcher 3

بازی های حضور یافته: بسته الحاقی Hearts of Stone از بازی The Witcher 3

سری عناوبن Witcher همواره از داستان و شالوده داستانی محکم و غنی برخوردار بوده است و با توجه به این که بر اساس یک رمان بسیار زیبا و پرطرفدار از Andrzej Sapkowski  نوشته شده است همیشه توانسته است تا خود
را به عنوان یکی از برترین‎ها در دنیای بازی‎های رایانه‎ای معرفی کند و با برخورداری از پایه های داستانی محکم و استوار جای خود را در دل بازیبازان باز کرده است و به واقع هیچ‎گاه ضعفی از این جهت و از بابت شحصیت های بی نظیر نداشته است. بسته
الحاقی Hearts of Stone نیز از یک خط داستانی جمع و جور ولی جذاب و گیرا بهره  می‎برد که بازیباز را تا انتها به دنبال خود می‎کشد و با بهره‎مندی از شخصیت‎هایی که بسیار عالی پرداخته شده‎اند و گاها حتی از برخی شخصیت‎های بازی اصلی نیز جذاب‎تر هستند،
توانسته است تا حق مطلب را در مورد داستان ادا کند و به بهترین شکل بازیباز را جذب و او را برای ادامه‎ بازی تشویق و تهییج نماید. در این DLC گرالت با گروهی آشنا می‎شود که رهبر آن‎ها شخصیتی فوق‎العاده جذاب و قدرتمند (هم از لحاظ ظاهری و هم از جنبه شخصیتی) و البته نامیرا به نام Olgierd von Everlec است که ماموریتی را به گرالت محول می‎کند که پس از انجام آن گرالت متوجه می‎شود که گویا تله‎ای بیش نبوده و توسط گروهی دیگر به دام می‎افتد.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

این عشق منه یعنی.. اگر لیست تمام احساسی بود این رو قطعا چهارم می ذاشتم.

در حالی که گرالت اسیر شده و وی را برای محاکمه و اعدام، با کشتی به سرزمین ofieri می‎برند یکی از شخصیت‎هایی که در ابتدای بازی اصلی چند لحظه‎ای وی را در اولین مسافرخانه بازی دیده بودیم و در خصوص ینفر از او سوال
پرسیده بودیم، ظاهر می‎شود و گرالت را نجات می‎دهد. اما حتما می‎دانید که در این دنیای سیاه هیچ لطفی قرار نیست بدون چشم‎داشت باشد و همیشه خواسته‎ای در راه است. وی نشانه‎ای را بر صورت گرالت حک می‎کند تا پس از نجات، وی مجبور باشد برای پاک
کردن این نشانه ماموریتی را برای وی انجام دهد. وی شخصیتی است که تشخیص هویت وی یکی از اصلی‎ترین و البته جذاب‎ترین دغدغه‎های بازیباز برای به انتها رساندن این بسته است و همواره می‎خواهید تا هر چه زودتر دلیل کارهای عجیب و فرا انسانی وی و
همچنین دلیل نامیرا بودن Olgierd von Everlec را متوجه شوید.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

خیلی شبیه گالاهاد در بازی The Order 1886 هست از نظر قیافه. شاید به خاطر سبیل هاشه!

شخصیت Olgierd von Everlec که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد انسان است، نخستین بار در بسته الحاقی Hearts of Stone از بازی ویچر ۳ و در سال ۲۰۱۶ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی تنها در همین بسته الحاقی بوده ایم که به دلیل شخصیت پردازی بسیار پیچیده و فوق العاده عمیق وی، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های به
یادماندنی و قدرتمند سری Witcher می شناسند. صداپیشگی شخصیت ‎ Olgierd von Everlecدر بسته الحاقی Hearts of Stone در نهایت سطح حرفه‎ای‎گری و زیبایی است و یکی از دلایل بی‎نظیر بودن شخصیت Olgierd von Everlec حرف زدن و صداپیشگی زیبای
وی است که باعث شده است این شخصیت یک سر و گردن از بسیاری شخصیت‎های بازی اصلی نیز جذاب‎تر باشد. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Olgierd von Everlec به عنوان یکی
از برترین، قدرتمندترین و به یادماندنی ترین شخصیت ها به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

۵ – (Dandelion (Julian Alfred Pankratz 

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Dandelion

نژاد: انسان

نخستین حضور: The Witcher

بازی های حضور یافته:  The Witcher و The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt

Dandelion هم از آن قدیمی های ویچر است ها! از آنهایی که از بازی نخست حضور داشته است و همیشه یکی از صمیمی ترین و نزدیک ترین و البته هنرمندترین و عجیب ترین دوست های گرالت عزیز ما حساب می شود.  شخصیت Dandelion با نام اصلی Julian Alfred Pankratz که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد انسان است، نخستین بار در عنوان The Witcher و در سال ۲۰۰۷ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی در ۳ بازی اصلی سری شامل The Witcher و The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher 3: Wild Hunt بوده ایم و وی را نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین شخصیت های سری در بازی های ویچر و یکی از قدیمی ترین همراهان گرالت می شناسیم. او به دلیل شخصیت پردازی جالب و عاشق پیشه و هنرمندانه اش، به خوبی با بازیبازان و طرفداران ارتباط برقرار کرده و سبب شده تا وی را به عنوان یکی از شخصیت های به یادماندنی و قدرتمند سری Witcher یاد کنیم.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

واقعا گاها روی مخم بود این دندلیون لعنتی!! خالی بند کلک مخ زن!!

Dandelion کلا مدام در حال ادعا کردن و تعریف کردن از خودش است و مثلا در یکی از سخنان گهربارش می گوید “هیچ می دونستی که من یه تیر شلیک شده رو با همین دستم گرفتم؟ این واقعیته ها. قسم می خورم!!” جالب است بدانید که در زمان تحصیل، Dandelion خیلی زود در بین پروفسورهای Oxenfurt Academy به عنوان یک مست ابله مشهور شد. اما بعدا وی خودش را حسابی ثابت کرد آن هم با نتیجه بسیار عالی که در امتحان گرفت و به این شکل می توان گفت که یک جورهایی شخصیت و رفتار او با هوش و ذکاوتش جور در نمی آیند! همچنین باید اشاره کنیم که Dandelion واقعا و به حق، لقب بزرگترین womanizer یا “مخ زن” دنیا را نیز در اختیار دارد و می توان گفت تقریبا با هر دختر جوانی که حرف می زند کاملا وی را شیفته و رام خود می کند که البته این جدا از زبان باز بودنش، به خاطر ظاهر خوب و خوش تیپی و خوش چهره بودن او نیز هست. او اصلا کاری به شرایط ندارد و حتی می خواست تا قلب Anna Henrietta، دوشس Toussaint را نیز به تسخر خود در آورد!

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

کلا تو کار همه هست از دم!!

در هر ۳ بازی سری ویچر شخصیت Dandelion چندین ماموریت مختص خودش را داراست و همواره به عنوان یکی از مهمترین و برترین شخصیت های سری عناوین ویچر و وفادارترین همراهان گرالت به شما آمده است و لازم به ذکر است که گاها وی را با لقب The Crimson Avenger نیز یاد می کنند. از ماموریت های مربوز به این شخصیت در بازی سوم سری می توان به Ciri’s Story: Visiting Junior و Count Reuven’s Treasure و A Poet Under Pressure اشاره کرد. وی در بسته الحاقی بلاد اند واین نیز هست و هم ماموریت Burlap is the New Stripe را در مورد او داریم و بسته به شرایط و انتخاب هایمان می توانیم ماموریت Be It Ever So Humble را نیز که مرتبط به وی است آزاد کنیم. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Dandelion به عنوان یکی از جذاب ترین و گاها روی مخ ترین شخصیت ها به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است.

۴ – Ciri

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Ciri

نژاد: انسان

نخستین حضور: The Witcher 3: Wild Hunt

بازی های حضور یافته: The Witcher 3: Wild Hunt و Blood and Wine (ممکن است)

The Witcher 3: Wild hunt به قدری شاهکار یا بهتر است بگویم ابرشاهکار بود که حتی شخصیت‌ های فرعی آن مانند Baron را نیز می‌ توان در زمره برترین شخصیت‌ ها لحاظ کرد و از بسیاری شخصیت‌ های اصلی دیگر عناوین هم برتر هستند. بدون شک نقطه عطف این عنوان حضور دختری یا موهای سپید و صورتی فوق العاده زیبا (مانند همه بانوان اصلی این سری!) به نام Ciri بود که به نوعی برای گرالت مانند دخترش محسوب می‌ شد و خود وی را بزرگ کرده و آموزش داده بود و به همین دلیل هم ارتباط بسیار خاص و فوق‌ العاده ای بین آن ها برقرار بود و گرالت وی را حتی بیشتر از جان خود دوست داشت و به وی عشق می‌ ورزید.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

اینجا باید بین سیری یا گشنگی یکی را انتخاب کنید!!

شخصیت Ciri که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد انسان است، نخستین بار در عنوان The Witcher 3: Wild Hunt و در سال ۲۰۱۵ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی در این بازی و بسته الحاقی Blood and Wine (ممکن است) بوده ایم که به دلیل شخصیت پردازی بسیار پیچیده و فوق العاده عمیق وی، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های به یادماندنی و قدرتمند سری Witcher می شناسند. جان Ciri در نسخه سوم سری ویچر در خطر بود و گرالت یک لحظه هم نمی‌توانست با این موضوع کنار بیاید و حاضر بود جهان را جستجو کند تا وی را بیابد و از او محافظت کند، هر چند که خود Ciri نیز با آموزش‌ هایی که زیر نظر گرالت دیده بود، یک مبارز قهار و بی نظیر بود.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

الحق که این دخترو گرالت تربیت کرده و نبرد یادش داده.

حضور وی در نسخه سوم این سری و مخصوصا سکانس هایی که باید کنترل او را به دست می گرفتیم به منزله دمیدن روحی تازه در کالبد این فرنچایز بی نظیر بود و شگفتی آفرید؛ “شگفتی آفریدن” کاریست که نوابغ CD Project Red بارها به ما ثابت کرده اند که جزو کارهای عادی آن ها در خلق یک عنوان است. ماجرای گشت و گذار و جستجو برای یافتن Ciri و نجات وی از چنگال Wild hunt تبدیل به برترین بازی سال ۲۰۱۵ و یکی از برترین عناوین تاریخ شد و بی‌ شک یکی از مهمترین دلایل این افتخارات، حضور پررنگ Ciri در داستان و شخصیت پردازی بسیار عمیق وی است. زمانی که به تک‌ تک دیالوگ‌ های وی در عنوان The Witcher 3: Wild hunt نگاه و دقت می‌ کنید، اوج هنر و ریزبینی سازندگان در شخصیت‌ پردازی بی‌نقص  Ciri را مشاهده می‌ کنید.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

وای چقدر این برف بازی باحال بود… سی دی پراجکت.. ببین.. خیلی مردی!!

وی به مانند تمامی دختران جوان، گاهی بسیار ناپایدار، احساسی و شکننده است، گاهی خوشحال است و گاهی در خود فرو می‌ رود، تصمیمات کودکانه می‌ گیرد و خلاصه این که تمامی خصوصیت‌ هایی که از یک دختر جوان در سن و سال او انتظار می‌ رود را داراست. گرالت نیز به قدری به او علاقمند است که پای تمامی تصمیمات وی می‌ ایستد و برای انتخاب های وی ارزش قائل می‌ شود حتی اگر باعث شود تا به اجبار از  Ciri خداحافظی کند و دیگر وی را نبیند. مگر عشق همین نیست؟ جالب است بدانید که شخصیت سیری با القاب زیاد و مختلفی نیز شناخته می شود که از آنها می توان به Lion Cub of Cintra و Zireael و Lady of Space and Time و Ashen one اشاره کرد. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Ciri به عنوان یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین شخصیت ها به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

۳ – Triss Merigold

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Triss Merigold

نژاد: انسان

نخستین حضور: The Witcher

بازی های حضور یافته: The Witcher و The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt

گرالت افسانه‌ ای ملقب به گرگ سفید بدون شک خوش‌ سلیقه‌ ترین مرد در بازی‌ های ویدئویی از لحاظ انتخاب همراهان و یاران مونث است و در طول این سال‌ ها هر دو شخصیت مونثی که با آنها رابطه عاظفی داشته است از زیباترین و شاید زیباترین بانوانی بوده‌اند که تاکنون بازی‌های ویدئویی به خود دیده است. در این بین شخصیت فوق‌ العاده دوست‌داشتنی Triss Merigold همواره بین طرفداران محبوب‌ تر بوده است زیرا زمان بیشتری را در این سری با ما و گرالت گذرانده است و خیلی ‌وقت‌ ها گرالت را به خود ترجیح داده است و رابطه نزدیک‌ تر و استوارتری را با وی داشته است. یک ساحره بسیار قدرتمند، فوق‌ العاده زیبا و بسیار دوست‌ داشتنی که می‌ تواند در عین این که بهترین بانوی زندگی گرالت است، بهترین و مورد اعتماد ترین مبارز همراه وی نیز باشد.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

آخ آخ آخ… گرالت بی ادب… فلفل بزنم به لب؟! چرا قیمه ها رو ریختی تو ماستا!!

شخصیت Triss Merigold که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد انسان است، نخستین بار در عنوان ویچر و در سال ۲۰۰۷ بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی در ۴ بازی شامل The Witcher و The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt بوده ایم که به دلیل شخصیت پردازی بسیار پیچیده و فوق العاده عمیق وی، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های به یادماندنی و قدرتمند سری Witcher می شناسند. Triss هرگاه که گرالت به وی نیاز داشته است بدون هیچ فکر و منفعت‌ بینی و چشم‌ داشتی به کمک وی شتافته است و از صمیم قلب عاشق و شیفته گرگ سفید محبوب سری ویچر است. وی مانند تکیه‌ گاهی بوده است که گرالت همواره در مواقع دشوار توانسته است تا به وی تکیه کند و البته گرالت نیز همین حس را به وی داشته است و همواره با شنیدن نام Triss حاضر است تا هر خطری را به جان بخرد تا فقط او سالم باشد.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

خب آخه گرالت چکار باید بکنه با این چهزه ای که این دوتا دارن!

در نسخه سوم بازی ویچر می‌ توانستید در انتها سرنوشت گرالت را با وی رقم بزنید و آن‌ها را به سمت خوشبختی ابدی با یکدیگر رهسپار کنید؛ سرنوشتی که مطمئنا هر دو از آن رضایت کامل دارند. Triss Merigold از آن دست شخصیت‌ های مونثی است که همه چیز را با هم برای محبوب شدن داراست و با زیبایی و قدرت بسیار زیاد خود می‌ تواند که تا ابد در یاد بازیبازها به عنوان یکی از شخصیت‌ های محبوب باقی بماند. با این که گرالت امکان برقراری رابطه با خانم های زیادی را در بازی داراست اما رابطه وی و تریس مریگولد چیز دیگری است و کاملا خاص است. این که گرالت چه انتخابی را برای اجازه دادن به تریس برای ورود به زندگی اش انجام دهد، نقش مهمی را در پیشبرد و روند اصلی داستانی بازی ایفا می کند. تریس نیز در دنیای ویچر با القاب مختلفی شناخته می شود که از آنها می توان به Fourteenth of the Hill و Merigold the Fearless اشاره کرد.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

جا داره بگیم طراحان سی دی پراجکت.. شما هم خیلی مردین و خیلی هم خوش سلیقه این..

صرف نظر از هر انتخابی که بازی بازان در مورد رابطه بین گرالت و تریس انجام دهند، هرگز نمی توانند رابطه خاص و محکم بین این دو نفر را انکار کنند و گرالت هر کاری که انجام دهد باز هم در اعماق وجودش دل در گرو تریس دارد. شخصیتی مثل Triss Merigold از آن دست بانوانی است که حتی در بدترین شرایط نیز کاملا می‎تواند به تنهایی از خود مراقبت کند و از پس خیلی ها بر آید. وی علاوه بر چهره‎ای زیبا، بسیار سریع، باهوش و به جای خود قدرتمند است که به راحتی می‎تواند از پس چند نفر برآید. وی یک شفابخش ماهر است و همیشه تعداد زیادی از معجون‎ های جادویی را همراه خود دارد که البته هیچ ‌گاه از آن‎ها بر روی خود استفاده نمی‎کند. وی یک mage قدرتمند است که به راحتی می‎توان در مواقع حساس و حیاتی روی او حساب کرد. در نهایت باید گفت در بین شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Triss Merigold به عنوان یکی از ۳ شخصیت برتر به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

۲ – Yennefer of Vengerberg

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

Yennefer of Vengerberg

نژاد: Quadroon

نخستین حضور: The Witcher 2: Assassins of Kings

بازی های حضور یافته: The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt

یکی دیگر از زیباروترین شخصیت‌ های مونث دنیای بازی‌ های رایانه ای و شاید حتی زیباترین و خوش‌ چهره ترین آن‌ ها بدون شک yennefer of vengerberg است، یکی از بانوان مورد علاقه خوش‌سلیقه‌ ترین شخصیت مرد دنیای بازی‌ ها یعنی گرالت افسانه‌ای که به لطف طراحان حرفه‌ای، خوش سلیقه و زیبایی‌‌شناس CD Project Red همواره زیباترین بانوان را در کنار خود داشته است! yennefer در کنار تریس یکی از دو معشوقه ابدی گرالت محسوب می‌ شود و با این که با تریس نیز دوست است اما شخصیتی کاملا متفاوت از وی دارد و از همه لحاظ با تریس فرق می‌ کند. yennefer همواره زبان تلخ‌ تری نسبت به تریس دارد و همیشه خود را در درجه اول اهمیت قرار می‌ دهد حتی با حضور گرالت. وی زنی بسیار قدرتمند و مجرب در زمینه استفاده از جادو‌ها است و کمتر کسی را یارای در افتادن با وی و جان سالم به در بردن است.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

چی اصلا میشه گفت آخه؟!

سری ویچر از نظر داستان و شخصیت پردازی به قدری قدرتمند و فوق العاده است که واقعا وقتی انسان فکر میکند می بیند که از هیچ کدامشان نمی توان صرفنظر کرد و هر شخصیت آن بی نظیر و فوق العاده است ولی به هر حال بین کل شخصیت های این سری، تکلیف ۳ نفر برتر کاملا مشخص است و Yennefer of Vengerberg هم یکی از این ۳ نفر است. شخصیت Yennefer of Vengerberg که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد انسان است، نخستین بار در عنوان The Witcher 2: Assassins of Kings بود که به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی در ۳ بازی شامل The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt بوده ایم که به دلیل شخصیت پردازی بسیار پیچیده و فوق العاده عمیق وی، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان یکی از شخصیت های به یادماندنی و قدرتمند سری Witcher می شناسند.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

گهی پشت به زین و گهی روی اسب!!

yennefer ظاهری خونسردتر نسبت به تریس دارد و گاهی حس می‌ کنید که وی بسیار سرد و بی‌ احساس است و همیشه در صحبت با گرالت کنایه‌ های زیادی را استفاده می‌ کند، اما در واقع و در درون خود، از صمیم قلب عاشق گرالت است و حاضر است تا همیشه به وی کمک کند. در نسخه سوم The wicher، شما می‌ توانستید با yennefer (یا تریس یا هیچ‌کدام) رابطه عاشقانه گرالت را محکم‌ تر کنید و سرنوشت ابدی گرالت را با yennefer رقم بزنید و آن ها را برای همیشه در کنار هم قرار دهید.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

بابا خب رحم کن آخه!! گرالت رو که هیچی.. ما رو هم داغون کردی!

می‌ توان گفت yennefer به سبب رفتار خاص خود، نسبت به تریس طرفداران کمتری در این فرنچایز دارد و تریس به سبب مهربان‌ تر بودن و بیشتر نقش داشتن در نسخه‌ های قبلی سری The wicher، محبوب‌ ترین شخصیت مونث این سری محسوب می‌ شود، ولی بدون شک اختلاف فاحشی هم از این نظر با yennefer of vengerberg ندارد و ینفر در واقع به نوعی عشق خاص و پیچیده تر گرالت به حساب می آید! مخصوصا بر روی اسب که خیلی پیچیده است!

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

چه مصائب شیرینی داره گرالت نامرد!

در واقع yennefer نیز به سبب شخصیت‌ پردازی پیچیده و فوق‌ العاده، رفتار بسیار خاص، دیالوگ‌ های هوشمندانه و زیبایی فراطبیعی خود از محبوب‌ ترین و برترین شخصیت‌ های مونث دنیای بازی های رایانه‌ ای به شمار می‌ رود و به لحاظ شخصیت پردازی پیچیده تر و عمیق تر که در این لیست حرف اول را می زند، بالاتر از شخصیت تریس قرار گرفته است. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت yennefer به عنوان یکی از برترین و  پیچیده ترین و جزو ۳ شخصیت برتر سری به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” با شایستگی در جایگاه دوم قرار گرفته است.

۱ – Geralt of Rivia

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

نژاد: انسان (ویچر)

نخستین حضور: The Witcher (مصادف با تولد سری!!)

بازی های حضور یافته: هر چیزی که نام ویچر داره کلا واسه این دادشمونه!! The Witcher و The Witcher 2: Assassins of Kings و The Witcher Battle Arena و The Witcher 3: Wild Hunt و بسته الحاقی Hearts of Stone و بسته الحاقی Blood & Wine

 بالاخره نمی شود که کل یک سری شاهکار که همه عاشق آن هستند به نام یک شخص باشد و آن شخصیت برترین شخصیت حاضر در بازی نباشد. ویچر در واقع گرالت است و کل داستان و دنیا و وقایع بازی حول محوری به نام گرالت ریویا می چرخند و اصلا بدون گرالت سری به نام ویچر وجود ندارد. شخصیتی که این همه همراهان خوب و معشوقه های بی نهایت زیبا و کلی کشته مرده بین گیمرها دارد دیگر معلوم است که چگونه باید باشد. باید گرالت ریویا باشد و بس. یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین و خوش تیپ ترین شخصیت هایی که دنیای بازی های رایانه ای تا کنون به خود دیده است، بدون شک گرگ سفید محبوب ما و ویچر قدرتمند سری، یعنی گرالت است که ستون اصلی داستان شاهکار و چندین شاخه سری ویچر قلمداد می شود. شخصیت Geralt of Rivia که در دنیای The Witcher شخصیتی از نژاد انسان (ویچر) است، نخستین بار در عنوان نخست ویچر و در سال ۲۰۰۷ بود که به عنوان پروتاگونیست سری به بازیبازان و دنیای بازی های رایانه ای در سری The Witcher معرفی گردید و تا به امروز شاهد حضور وی در ۳ بازی شامل ویچر و ویچر ۲ و ویچر ۳ بوده ایم که به دلیل شخصیت پردازی بسیار پیچیده و فوق العاده عمیق وی و خصوصیات جذابی که هم از نظر ظاهری و هم شخصیتی دارد، بازیبازان و طرفداران به خوبی با وی ارتباط برقرار کرده اند و وی را به عنوان برترین و قدرتمندترین شخصیت سری Witcher می شناسند.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

عشق کی بودی تو آخه؟ عشق من که هستی بی برو برگرد..

گرالت نیز مانند هر ویچر دیگری در اصل یک هیولاکش جایزه بگیر است که برای درآوردن خرجش قرار دادهای هیولاکشی می گیرد و بارها و بارها به همراه او و روش های مخصوص و کارآگاهاهی وی برخی از قدرتمندترین و مخوف ترین هیولاها را شکست داده ایم. گرالت از قابلیت های فراانسانی در مبارزات بهره مند است ولی حتما می دانید که وی بدون هیچ قدرتی و به عنوان یک انسان نیز یکی از برترین شمشیرزن های دنیای ویچر است. گرالت نسبت به خیلی از ویچرهای دیگر تحت ازمایشات خیلی بیشتر و تغییرات ژنی شدیدتری قرار گرفته است که همین موضوع موهای وی را یک دست سفید کرده است و البته به او سرعت، قدرت و استقامت بیشتری هم نسبت به سایر ویچر ها بخشیده است.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

بله دیگه.. این جوریا هم هست گرگ سفیدمون.. Moon Walker نره صلوات!!

گرالت برخلاف لقبش، زیاد به ریویا ربطی ندارد و بعد از این که مادرش او را نزد ویچرها رها می کند گرالت در Kaer Morhen در سرزمین Kaedwen بزرگ می شود و تحت آموزش های استاد بزرگش یعنی Vesemir قرار می گیرد. هیچ گونه شک و تردیدی وجود ندارد که شخصیت گرالت، یکی از عمیق ترین، چندلایه ترین و جذاب ترین شخصیت های تاریخ بازی و از نظر من در بین ۵ شخصیت برتر تاریخ بازی هاست که علاوه بر شخصیت پردازی قدرتمند، از ظاهر بسیار جذاب و خوش تیپی هم برخوردار است و همین تصاویری که برایتان قرار دادم در وصف این موضوع کافیست. عناوینی هم که وی در آن ها حضور داشته است جزو برترین بازی های نقش آفرینی تاریخ و نسخه سوم ویچر هم که از نظر خیلی از بازیبازان یکی از برترین بازی های کل تاریخ و از نظر بنده برترین بازی تاریخ است.

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

داداش پوشیده اسیرتن همه! نمیخواد سیکس پک بکوبی تو صورتمون و صورتشون!!

گرالت افسانه ای در دنیای ویچر القاب خیلی زیادی هم دارد که از این القاب جذاب می توان به White Wolf ،Gwynbleidd ،White One ،Butcher of Blaviken ،Ravix of Fourhorn و Geralt Roger Eric du Haute-Bellegarde اشاره نمود. جالب است که در سری عناوینی که حتی کم اهمیت‎ترین شخصیت ها نیز کار صداپیشگی خود را به درستی و به نحو احسن انجام داده اند، همواره در صدر آن ها صداپیشگی بی نظیر و فوق‎العاده زیبای گرالت قرار دارد که با حالتی خش‎دار و بسیار خشک و جدی، ما را هرچه بیشتر با او و دنیای بازی همراه می‎کند. در نهایت باید گفت در سیل شخصیت های قدرتمند پرتعداد در سری عناوین The Witcher، بدون شک شخصیت Geralt of Rivia به عنوان ستون اصلی سری و برترین، قدرتمندترین، پیچیده ترین و به یادماندنی ترین شخصیت کل سری به حساب می آید و در لیست ما نیز از “۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher” بر تخت پادشاهی تکیه می زند، تختی که شایسته هیچ کس جز گرگ سفید عزیزمان نیست.

WalleR MaNassassinPeterParker

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا
به احترام گرگ سپید… | ۱۰ شخصیت برتر سری عناوین Witcher - گیمفا