اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

Resident Evil 7: Biohazard یک بازی شگفت انگیز بود. عنوانی که در حال بازی کردن آن، دقیقا به حال و هوای زمان بازی کردن نسخه دوم و سوم این سری رفتم و بدون وقفه پشت سر هم ۳ بار آن را به پایان رساندم تا تمام رازها و تک تک آیتم ها و تمام نوارهای ویدئو و همه ارتقاها و سلاح ها و .. را کاملا به صورت ۱۰۰ درصد جمع کنم و باید بگویم این یکی از بی نظیرترین و جذاب ترین تجربه های من در سال ۲۰۱۷ بود و کاملا اعتقاد دارم که بازی Resident Evil 7: Biohazard می توانست کاندید بازی سال هم باشد. در واقع کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا آیتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم. وقتی به اتاق سیو می رسیم همان نفس راحتی را می کشیم که زمان بازی کردن عناوین نخست سری می کشیدیم و با شنیدن موسیقی آرامش بخش اتاق سیو روحمان شاد می شود! Resident Evil 7: Biohazard بازی تقریبا پیچیده ای هم هست. نه به مانند دارک سولز و .. ولی بازی در سبک خود یک عنوان پیچیده و پر از رمز و راز و آیتم مخفی و .. است که ممکن است خیلی از آن ها را در زمان بازی کردن رد کنید و متوجهشان نشوید. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی را به صورت ۱۰۰ درصد و کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت.

به همین دلیل هم احساس کردم که با توجه به تسلط بالایی که به این بازی بی نظیر پیدا کرده ام، راهنمای آن را برای شما عزیزان بنویسم تا شما نیز در صورت تمایل، بازی را مو به مو کامل کنید و حس لذتبخش قدرت و پز دادن با کلی گلوله جلوی باس ها را حس کنید و ذره ای از بازی برایتان گنگ نماند. علاوه بر کسانی که می خواهند بار اول این بازی را تجربه کنند، افرادی هم که این بازی را شاید یکی دو بار به صورت سریع تجربه کرده اند، گاها نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و احساس یک گیمر هاردکور حرفه ای بودن در یک عنوان وحشت بقای خوفناک را حس کنید. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای تر و چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال Resident Evil 7: Biohazard بروند و یا برخی کسانی که می ترسند بازی را شروع کنند و می خواهند قدم به قدم از خطرات جلوتر آگاه شوند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آن ها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و دارک سولز ۳ تصمیم گرفتم تا با توجه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Resident Evil 7: Biohazard پیدا کرده ام و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

یک بازی دردناک که واقعا شگفت زده تان می کند. مخصوصا در این بخشی که تصویرش را می بینید و واقعا خوفناک و غم انگیز است و قلبتان را به درد می آورد.

 لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Resident Evil 7: Biohazard برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است. قصد داریم تا این راهنما را با فاصله زمانی کم برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا به اندازه سولز و بلادبورن نخواهد بود. در این راهنما هیچ آیتمی، هیچ رازی، هیچ نوار ویدئویی، هیچ صندوق قفلی، هیچ سکه خرید ارتقایی و هیچ سلاحی پنهان نمی ماند و حتی خیلی از تروفی ها را نیز خواهید گرفت. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای Resident Evil 7: Biohazard اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne و دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با دهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

کپکام دوباره این سری را احیا کرد و همان حسی را به ما برگرداند که از کمبود مهمات می ترسیم، از بازی و راه رفتن در محیط و راهروهای آن می ترسیم، بار ها و بارها باید بازگردیم تا فلان کلید فلان اتاق را که درب آن قفل بود پیدا کنیم و از آنجا ایتمی را برداریم که بعدا در جایی از بازی به دردمان خواهد خورد. باید معما و پازل حل کنیم و محیط مخوف بازی را بگردیم.

این راهنما بر اساس درجه سختی نرمال بازی نگارش شده است که بالاترین درجه سختی موجود برای اولین بار بازی کردن است.

خب نوار ویدئو تمام شد. نوار را در صندوق بگذارید و بازی را ذخیره کنید. “کی کارت” قرمز را بردارید و از تریلر بیرون بروید و کارت قرمز را هم در درب الکترونیکی که قبلا کلید آبی را در آن گذاشته بودیم قرار دهیم تا درب باز شود. جلو بروید و از پله ها بالا رفته تا به یک اتاق برسید. اینجا هیچ کاری غیر تماشای تلویزیون ندارید. یک صحنه جذاب از مکالمه لوکاس. نگاه کنید تا زمانی که تلویزیون بشکند. حالا می توانید مسیر مستقیم را به جلو بروید. ابتدا در پشت درب اینجا HERB را بردارید و سپس وارد اتاق شوید. اینجا مراقب TRIPWIRE یا سیم انفجاری سمت راستتان باشید. لوکاس کلی تله برای شما در مسیر گذاشته است. جعبه را بشکنید و از زیر سیم انفجاری رد شوید و جلوتر دوباره بنشینید و از زیر یک سیم دیگر نیز رد شوید. قفسه های سمت چپ را چک کنید و HANDGUN AMMO x10 را بردارید. در اتاق بعدی دوباره از زیر یک سیم رد شوید. جعبه ای که اینجاست بشکنید تا آیتم را بردارید. ولی وقتی به گوشه این بخش می رسید یک جعبه دیگر روی بخش پله مانند می بینید که اصلا آن را نشکنید. با یک شعله خیلی خیلی کوچک آتش انداز از یک فاصله معقول آن را بزنید تا منفجر شود (لوکاس بیشرف). بنده که الان راحت این را برای شما نوشتم تا منفجر نشوید خودم به روش سخت این را یاد گرفتم و تجربه کردم!! مسیر را ادامه دهید و از پله ها پایین بروید ولی در این جا وارد درب نشوید. دو سیم منفجر شونده از آن نگهبانی می دهند. به سمت راست راست بروید و نگاه کنید تا یکی از نورهای قرمز یکی از سیم انفجاری را ببینید و با شعله آن را بترکانید. حالا می توانید زیر سیم دیگر بروید و آن را نیز از بین ببرید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

اینجا هیچ کاری غیر تماشای تلویزیون ندارید. یک صحنه جذاب از مکالمه لوکاس. نگاه کنید تا زمانی که تلویزیون بشکند.

با دکمه های جلوی درب تعامل کنید تا یک صحنه با لوکاس ببییند. او به ما مثلا پسوورد می دهد. اول ۰۸۱۴, بعد ۰۶۲۱ و نهایتا هم ۰۵۱۴٫ همه اینها دروغ هستند. او نمی خواهد بگذارد ما راحت وارد شویم. یکی از این پسورد ها را بزنید و تا زدید می شنوید که لوکاس می گوید “تیک تاک” و صدای حرکت چیزی می آید، اینجا خیلی خیلی خیلی سریع از درب عقب بروید و کاملا دور شوید و اصلا در محوطه جلوی درب یا نزدیک آن و اطراف آن نباشید و کاملا عقب بروید زیرا ناگهان یک پاندول بزرگ و مرگبار می آید و منطقه جلوی درب را می گذراند و می رود و بر می گردد و اگر جلویش باشید سلاخی می شوید. با این کار یک درب در سمت راست درب قفل باز می شود که وارد آن شوید و کمی جلوتر دوباره وارد درب سمت راستتان شوید. اینجا دو جعبه هست که اولی آیتم دارد و آن را بشکنید اما دومی تله است و منفجر خواهید شد. کابینت اینجا هیچ آیتمی ندارد ولی در بخش دیگر اتاق می توانید SHOTGUN SHELL x2 را بردارید. ار درب دیگر اتاق خارج شوید (بر می گردد همان راهروی اول) و مسیر را به جلو ادامه دهید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

این روانی به خودش هم رحم نمی کند و ناخن خودش را نیز در می آورد تا حال کند!

خب… این بخش مقداری شیطانی است!! نزدیک انتهای راهرو یک سیم انفجاری می بینید که وقتی نزدیک آن می شوید بدون آن که بفهمید یک Molded چهار پا از پشت سرتان از وسط های راهرو سر می رسد تا از پشت به شما حمله کند. پیشنهاد می کنم با شلیک آن را بکشید چون اگر یک Molded معمولی بود قطعا می گفتم که سریع از زیر سیم رد شوید و بگذارید او بیاید به سیم بخورد و بمیرد ولی این دشمن چهارپا کوچک و نسبتا ضعیف است و ارزش حرام کردن انفجار سیم را ندارد. این دشمن را بکشید و از زیر سیم رد شوید و درب را باز کنید ولی وارد نشوید. اینجا Molded های دیگر نیز از پشت سر و منطقه کناری انبار به سمت شما می آیند که بهتر است زود برگردید و از زیر سیم دوباره رد شوید و در راهرو بگذارید بیایند و بخورند به سیم و مقدار زیادی از سلامتیشان کم شود و بیافتند و شما سریعا با شات گان یا آتش انداز کارشان را بسازید. دقت کنید چه می گویم: اگر اینجا خط سلامتیتان خیلی کم شده و حسابی آسیب دیده اید از آیتم سلامتیتان استفاده نکنید تا کمی جلوتر بگویم چرا.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

با دکمه های جلوی درب تعامل کنید تا یک صحنه با لوکاس ببییند. او به ما مثلا پسوورد می دهد. اول ۰۸۱۴, بعد ۰۶۲۱ و نهایتا هم ۰۵۱۴٫ همه اینها دروغ هستند. او نمی خواهد بگذارد ما راحت وارد شویم. یکی از این پسورد ها را بزنید و تا زدید می شنوید که لوکاس می گوید “تیک تاک” و صدای حرکت چیزی می آید، اینجا خیلی خیلی خیلی سریع از درب عقب بروید و کاملا دور شوید و اصلا در محوطه جلوی درب یا نزدیک آن و اطراف آن نباشید و کاملا عقب بروید زیرا ناگهان یک پاندول بزرگ و مرگبار می آید و منطقه جلوی درب را می گذراند و می رود و بر می گردد و اگر جلویش باشید سلاخی می شوید.

بعد از کشتن دشمنان بروید جلوی دربی که باز کردید ولی وارد نشوید. در این اتاق ۴ سیم انفجاری وجود دارد ولی اتاق خیلی با ارزشی هم هست. به سمت چپ درب بروید و طوری بایستید که دیوار سمت راست اتاق را ببینید که بتوانید یکی از سیم ها را با شلیک به آن روی دیوار از بین ببرید. دومی نیز بالای دیوار سمت راست روی سقف است که از بین ببرید. حالا دو تای دیگر مانده اند ولی دیگر می توانید از زیرشان رد شوید پس بچسبید به دیوار راست و از زیر سیم ها رد شوید و در اتاق جلو بروید. اینجا می توانید کمد را چک کنید ولی اصلا جعبه را نشکنید چون تله است. اما خبر خوب این است که می توانید از اینجا STEROIDS را بردارید. به به! افزایش اندازه خط سلامتی مجانی و پر کردن کامل خط سلامتیتان. برای این بود که قبل تر گفتم اگر وضع خط سلامتیتان خراب است آیتم مصرف نکنید چون اکنون می توانید با مصرف این استرویید علاوه بر کار اصلی آن که افزایش خط سلامتیتان است، مجانی خط سلامتی را نیز پر کنید. اگر خیلی خوب هست وضعیتتان هم می توانید آن را نگه دارید تا در یک جایی که خیلی وضع خراب بود آن را مصرف کنید. از کشویی که اینجاست نیز باید ANTIQUE COIN 13/18 را بردارید. دیدید؟ عجب اتاقی بود. به به!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

اینجا دقیقا سمت راستتان اتاق سیو است و اصلا یادتان نرود که اینجا سیو کنید.

حالا برگردید بیرون و تنها راهی که کنار درب است و به یک منطقه بزرگ تر می رود دنبال کنید. مقداری مبارزه در راه است! وقتی وارد این بخش شدید کمی جلوتر سمت راستان یک Molded در تاریکی است که آن را بکشید. ولی وقتی او را می کشید دو عدد Molded دیگر نیز از سمت دیگر این بخش ظاهر شده و به سمتتان می آیند. یکی از آنها STRONG ARM Molded است ولی خوشبختانه پایش به فنا رفته و فقط می تواند بخزد که خوراک شات گان است برای شلیک به سرش! دیگری هم که یک نوع معمولی است که با آتش انداز ترتیبش را بدهید. وقتی همه را کشتید، حالا از جایی که وارد این بخش شدید به سمت چپتان نگاه کنید و خوب دقت کنید تا MR. EVERYWHERE 13/20 را ببینید و آن را بشکنید. سپس در آن بخش تاریکی که دشمن اول بود نیز HERB را بردارید. مسیر را جلو بروید و از قفسه های سمت راستتان GUNPOWDER را بردارید. اگر درست یادم باشد اینجا در بخش روبروی قفسه ای که آیتم را برداشتید روی زمین و پشت وسایلی که اینجاست نیز یک آیتم به خوبی مخفی شده است که فکر می کنم تیر مگنوم بود و خیلی شانسی آن را پیدا کردم. از پله ها بالا بروید و مستقیم ادامه دهید و درب را باز کرده و وارد اتاق شوید. خدا رو شکر!! اتاق سیو است! از قفسه های سمت چپ SOLID FUEL را بردارید و از سمت دیگر اتاق SHOTGUN SHELL x3 را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

بالای پله ها از روی بشکه باتری را بردارید

همچنین می توانید اینجا از Repair Kit روی “Broken Handgun” استفاده کنید (اگر قبلا این کار را نکرده اید) تا M19 HANDGUN را به دست آورید که قبلا گفته بودم مدل قوی تر کلت خودتان است ولی خشابش کمتر جا می گیرد. بازی را ذخیره کنید و آیتم هایتان را در صندوق مدیریت کنید و پیشنهاد می کنم که مقدار بیشتری مهمات آتش انداز با خود بردارید. اینجا می توانید M19 HANDGUN را نیز با خود بردارید در کنار شات گان و آتش انداز. چون اکنون می دانم اگر طبق راهنما آمده باشید تعداد زیادی تیر معمولی کلت و حتی تیر قوی کلت دارید (اگر ساخته باشید) و حالا هم که مدل قوی تر کلت را داریم می توانیم به آن تکیه کنیم و این گونه مهمات شات گان عزیزانمان را بیشتر حفظ کنیم. یادتان نرود که بازی را ذخیره کنید و بیرون بروید. در گوشه این طبقه از درون جعبه آیتم رندوم را بردارید. سپس مسیر را به جلو ادامه دهید و در گوشه دیگر این بخش یک جعبه دیگر را بشکنید و آیتم را بردارید. حالا باید از این طبقه بپرید پایین و به زمین برسید. سپس از پله ها بالا بروید و BATTERY را بردارید. جعبه ای که گوشه این منطقه است مفید است ولی جعبه دیگری که روی قفسه است تله می باشد. از دور تله را بترکانید و از نردیک آن HERB را بردارید. از پله ها پایین برگردید و دو جعبه ای که اینجا هستند نیز بشکنید و آیتم بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

هر وقت آماده نبرد هستید و حسابی خود را آماده کردید، battery را در این بخش در دستگاه قرار دهید تا به قول لوکاس، نبرد “Barn Fight” آغاز شود که باید با یک FAT MOULDED که قوی تر از انواع عادی و خیلی هم بزرگتر است بجنگید.

هر وقت آماده نبرد هستید و حسابی خود را آماده کردید، battery را در این بخش در دستگاه قرار دهید تا به قول لوکاس، نبرد “Barn Fight” آغاز شود که باید با یک FAT MOULDED که قوی تر از انواع عادی و خیلی هم بزرگتر است بجنگید. می دانید من چطور این مبارزه را راحت تمام کردم. این دشمن مدام از خودش چیزی پرتاب می کند و آسیب های خیلی زیادی به شما می زند و اصلا فرصت نمی دهد که درست ببینید و شلیک کنید و … اینجا باید دقیقا دور وسایلی که در وسط این بخش است مدام بچرخید و نشسته هم باشید که هر چه این گنده بک تف می کند به شما نخورد و وسایل سپر شود ولی شما از این سمت می توانید قشنگ با کلت مدام به سر او شلیک کنید و سعی کنید فقط هم به سرش بزنید تا تیر هدر ندهید. تا می آید سمتتان شما مدام دوباره دور این ها بچرخید تا او بایستد و شروع به تف مالی کند! شما هم که می چسبید به وسایل و می نشینید و شروع به شلیک به سرش می کنید. همین روند را که طی کنید با کمترین آسیب و درد سر نهایتا می توانید این خیکی را بکشید!

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

می دانید من چطور این مبارزه را راحت تمام کردم. این دشمن مدام از خودش چیزی پرتاب می کند و آسیب های خیلی زیادی به شما می زند و اصلا فرصت نمی دهد که درست ببینید و شلیک کنید و … اینجا باید دقیقا دور وسایلی که در وسط این بخش است مدام بچرخید و نشسته هم باشید که هر چه این گنده بک تف می کند به شما نخورد و وسایل سپر شود ولی شما از این سمت می توانید قشنگ با کلت مدام به سر او شلیک کنید و سعی کنید فقط هم به سرش بزنید تا تیر هدر ندهید. تا می آید سمتتان شما مدام دوباره دور این ها بچرخید تا او بایستد و شروع به تف مالی کند! شما هم که می چسبید به وسایل و می نشینید و شروع به شلیک به سرش می کنید. همین روند را که طی کنید با کمترین آسیب و درد سر نهایتا می توانید این خیکی را بکشید!

بعد از نبرد، سوار آسانسور شوید و بالا بروید تا درب باز شود و از آسانسور خارج شوید. جلو بروید و وارد اتاقی که می بینید شوید. اینجا کسی شما را تهدید نمی کند و خطری نیست. اینجا از جلویتان SUPPLEMENTS و از سمت راست اتاق CHEM FLUID را بردارید. حالا بروید نزدیک جسد و یادداشتی که اینجاست را بخوانید و عددی که می بینید را حفظ کنید که همان پسوورد دربی است که قبلا لوکاس چند بار به ما اشتباه گفت (برای من ۱۴۰۸ بود). از اتاق بیرون بروید و حتما از روی قفسه ANTIQUE COIN 14/18 را بردارید. حالا دکمه را بزنید تا پله ها پایین بیاید. این پله ها دقیقا می رسد که به همان درب قفل که پسوورد می خواست (دم سازنده ها گرم با این مسیر سازی به هم پیوسته و زنده کردن یاد اویل های قدیمی). بروید جلو پسوورد را بزنید تا درب باز شود ولی لوکاس نمی گذارد که وارد اتاق شوید مگر این که کل وسایل و لوازمی که دارید را درون صندوقی که اینجاست بگذارید! این کار را انجام دهید و کل آیتم ها را خالی کنید. حالا وارد درب شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

اینجا کسی شما را تهدید نمی کند و خطری نیست. اینجا از جلویتان SUPPLEMENTS و از سمت راست اتاق CHEM FLUID را بردارید. حالا بروید نزدیک جسد و یادداشتی که اینجاست را بخوانید و عددی که می بینید را حفظ کنید که همان پسوورد دربی است که قبلا لوکاس چند بار به ما اشتباه گفت (برای من ۱۴۰۸ بود).

وااااای خدای من!! می دانید کجا هستیم؟ دقیقا در اول بخشی که نوار مرگبار Happy Birthday” را دیدیم و سرنوشت آن بیچاره را… حالا خودمان اینجاییم… لوکاس می خواهد دقیقا همان کار را با ما انجام دهد و می خواهد همان مسیر را طی کنیم تا نهایتا به فنا برویم و زنده زنده بسوزیم. اما کور خوانده است. برخلاف آن بیچاره قبلی، ما فیلم این بخش را دیده ایم و می توانیم کلی از مسیر را جلو بیافتیم. شمع را بردارید و بروید به اتاق کیک. مثل قبلا لوکاس بازی را معرفی می کند. حالا با شمع بروید دم اجاق گاز و چندین بار بزنید تا گاز روشن شود و با شمع بروید طناب درب اتاق پر از بادکنک را بسوزانید و وارد شوید. اما اینجا فرق ما این است که ما همین الان پسوورد درب را می دانیم و روی درب “LOSER” را بزنید تا باز شود و VALVE را بردارید. بروید اتاق کیک و آب را قطع کنید. دبوباره بروید شمع را روشن کنید و بیایید بگذارید روی کیک… باز هم می دانید فرق ما با آن بدبخت که سوخت چیست؟ او مجبور بود برای حل پازل از روی بشکه آیتم را بردارد و سبب می شد تا ماده قابل اشتعال از درون بشکه کف زمین پخش شود و وقتی کیک منفجر شد همه جا به آتش کشیده شد و جزغاله گردید، ولی ما چون پسوورد LOSER را بلد بودیم اصلا کاری به بشکه نداشته ایم و چیزی نیست کف زمین که وقتی کیک می ترکد، بسوزد و آتش بگیرد (یعنی هر کس بگوید سازندگان این بازی نابغه نیستند واقعا زیاد درک هنری ندارد و یا کلا این را بازی نکرده و الکی می گید بد است… مگر از این هوشمندانه تر و قشنگ تر هم می شود؟).

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

وقتی پسوورد درب را زدید و وارد شدید. تعجب خواهید کرد. می دانید کجا هستید؟ دقیقا در اول بخشی که نوار مرگبار Happy Birthday” را دیدیم و سرنوشت آن بیچاره را… حالا خودمان اینجاییم… لوکاس می خواهد دقیقا همان کار را با ما انجام دهد و می خواهد همان مسیر را طی کنیم تا نهایتا به فنا برویم و زنده زنده بسوزیم. اما کور خوانده است. برخلاف آن بیچاره قبلی، ما فیلم این بخش را دیده ایم و می توانیم کلی از مسیر را جلو بیافتیم.  دیگر لازم نیست که مسیر را تا گرفتن این پسوورد طی کنیم و خودمان را داغون کنیم بلکه یک راست می رویم سراغ دربی که پسوورد میخواست و لوزر را وارد می کنیم.

فاتحه لوکاس را بدجوری خواندیم. او دیوانه می شود و عصبانی است و سعی می کند یک بمب بیاندازد داخل اتاق ما. کاری که باید بکنیم این است که سریعا بمب را برداریم و برویم نزدیک دیوار کنار بشکه که روی دیوار شکستگی و ترک می بینیم بگذاریم و به این ترتیب وقتی بمب می ترکد دیوار می شکند و یک راه جدید برای ما باز می شود. مسیر را دنبال کنید و می بینید که به “Control Room” می رسیم و واضح است که لوکاس کلا از اینجا داشته همه روند پازل را کنترل می کرده و صندلی اش هنوز دارد می چرخد اما در رفته است. تلویزیون اینجا را برای دیدن یک صحنه تماشا کنید و زوئی به شما می گوید که باید حالا کجا بروید.

  • ماموریت زیرشاخه: نزد زوئی و میا در boat house بروید

خب حالا دقیقا همین جا بازی را سیو کنید تا قسمت بعدی راهنما همین روند را دنبال کنیم. هیچ کار دیگری نکنید تا بخش بعدی بگویم چه کنید چون اینجا می توانید تروفی بگیرید.

Alien

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Resident Evil 7: Biohazard – بخش سیزدهم - گیمفا