صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا

صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال

رسول امینی
۱۲:۴۸ ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد سبک بتل‌رویال (Battle Royale) و به لطف بازی‌هایی مانند Playerunknown’s Battlegrounds و Fortnite، برای بسیاری از ما این سوال پیش آمده‌ که آیا بازی‌های دیگر این سبک نیز همانند این دو بازی موفق ظاهر می‌شوند؟ آیا عناوین دیگر باعث پیشرفت این سبک خواهند شد؟ با توجه به گفته‌های شرکت اکتیویژن بلیزارد درباره‌ی نبردهای فضاییِ بازی Overwatch، آیا ممکن است آن‌ها حالت بتل‌رویال را به بازی Overwatch اضافه کنند؟

زیاد امیدوار نباشید؛ طبق مصاحبه‌ای که کارگردان بازی Overwatch، آقای جف کاپلان (Jeff Kaplan) با وب‌سایت Kotaku داشته است، اضافه‌‌شدن حالت بتل‌رویال به بازی Overwatch کار راحتی نیست. ایشان در این باره این‌طور گفته‎‌اند:

 

من ایده‌ی اضافه‌شدن حالت بتل‌رویال به Overwatch را تحسین می‌کنم، اما این کار آسانی نیست که بخواهم آن را راحت انجام دهم. من صدها ساعت مشغول بازی‌کردن PUBG بوده‌ام در صورت اینکه شرکت بلیزارد هم بخواهد این کار را انجام دهد، کار آسانی نخواهد بود. من بارها و بارها شنیده‌ام که طرفداران ما می‌گویند اضافه کردن حالت بتل‌رویال کار سختی نیست. منم در همان لحظه با خودم می‌گویم بله مثل آب خوردن است بیایید انجامش دهیم. ولی در حقیقت طراحی و تکنولوژی زیادی لازم است تا بخواهیم این حالت را به بازی Overwatch اضافه کنیم.

 

وی همچنین گفته‌است که:

Overwatch، اولین و مهمترین بازی در مورد قهرمانان است و تعادل و ارتباط بین آن‌ها هم بخشی از دلایلی هستند که چرا ممکن است حالت بتل‌رویال در این بازی جواب ندهد. جستجو، غارت، یکسان بودن بازیکنان و تعادل بین آن‌ها، بخشی از چرخه اصلی سبک بتل‌‌رویال را تشکیل می‌دهند. بازی Overwatch برای نبردهای تن به تن یا به اصطلاح ۱v1 ساخته نشده‌ است. در این بازی هر قهرمان با قهرمان دیگر فرق دارد و تعادلی بین آن‌ها وجود ندارد.

 

پاسخ و گفته‌های جف کاپلان درباره‌ی حالت بتل‌رویال شبیه به نظرات مدیر عامل استودیو تیک تو (Take-Two)، آقای استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) است. ایشان هم گفته‌اند که بسیار علاقه‌مند به حالت بتل‌رویال و نبردهای فضایی بودند ولی او و کارکنانش در راکستار و توکی به دنبال یک روند و سبک کاملا جدید به جای استفاده از سحر و جادو هستند.

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد سبک بتل‌رویال، ما تصور می‌کنیم بازی‌های دیگر هم این حالت را دریافت کنند. البته این هم ممکن است که بازی های جدید در این سبک منتشر و همانند عناوین دیگر این سبک موفق ظاهر شوند. در هر صورت ما تمام خبرهایی که در مورد این سبک وجود داشته باشد را به دست آورده و در اختیار شما کاربران گیمفا قرار می‌دهیم.

در دیگر اخبار مربوط به Overwatch، می‌توان به رویداد Uprising اشاره کرد که در اواخر ماه میلادی جاری تکرار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا
صحبت سازنده Overwatch در مورد اضافه‌ نشدن حالت بتل‌‌رویال - گیمفا