تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد

سعید حلاجیان
۲۰:۳۲ ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

استودیوی کوانتیک دریم به تازگی اطلاعات و جزییات جدیدی را از عنوان محبوب و مورد انتظار Detroit: Become Human منتشر کرده است؛ از جلوه‌های بصری پیشرفته بازی و رزولوشن آن بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو گرفته تا تریلر‌های جدیدی که با هنرپیشگان این عنوان بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

در کنفرانس سازندگان بازی‌های ویدیویی(GDC) که اخیرا در شهر سان فرانسیسکو برگزار شد، استودیوی کوانتیک دریم دارای دو پنل اختصاصی بود؛ در پنل اول برنامه نویس ارشد این استودیو در ارتباط با پردازش خوشه ای و آنتی آلایسینگ در عنوان Detroit: Become Human به گفتگو پرداخته و در پنل دوم نیز آقایان Gullarme Caurant و Thibault Lambert در ارتباط با تکنولوژی نورپردازی استفاده شده در بازی صحبت‌هایی ارائه داده اند.

ابتدا تصاویر هنری جدیدی از محیط بازی به نمایش در آمد که در قسمت پایین قابل مشاهده است:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفاتریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

استودیوی کوانتیک دریم برای Detroit: Become Human تکنولوژی جدیدی را خلق کرده است. موتور سه بعدی بازی از تکنولوژی رندرینگ خوشه ای، آنتی آلایسینگ موقت، رندرینگ فیزیکی، رندرینگ شخصیت‌ها و افکت‌ها پشتیبانی می کند. در تصاویر پایین دو نمونه از رندرینگ خوشه ای را مشاهده می کنیم:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

تصاویر زیر نیز استفاده از تکنولوژی رندرینگ خوشه ای در موی شخصیت‌ها و همچنین آینه‌ها را نمایش می دهند:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

همان طور که اشاره شد، بازی Detroit: Become Human از تکنولوژی آنتی آلایسنیگ موقت استفاده کرده و این طور به نظر می رسد که سازندگان باید زمان بیشتری روی آن کار کرده تا مشکلات آن را برطرف سازند. برای نمونه می توانید تصاویر پایین را قبل و بعد از برطرف سازی مشکلات یاد شده از قبیل ارتعاش (به خصوص با تکنیک موشن بلور) را مشاهده کنید:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

آنتی آلایسنیگ موقت در بسیاری از موارد کافی نیست بنابراین سازندگان از تکنیک فیلترینگ توزیع نرمال استفاده می کنند که با آنتی آلایسنیگ موقت به خوبی سازگار بوده و به وضوح بیشتر بسیاری از جزییات از جمله افکت باران کمک می کند.

تصاویر مربوط به مقایسه چهره Markus و محیط بازی با و یا بدون استفاده از تکنولوژی آنتی آلایسنیگ موقت:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

حال همان تصاویر و مقایسه میان فعال و غیرفعال بودن تکنیک‌های فضای صفحه نمایش موقت و رندرینگ زیر سطحی(Sub Surface Scattering) را مشاهده می کنید:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

مقایسه میان فعال و غیر فعال بودن تکنیک SSAO :

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

در بازی Detroit: Become Human از تکنولوژی بازتاب صفحه نمایش( تکنولوژی که برای نمایش تصاویر بازتابی استفاده می شود) بهره گرفته شده است که در تصاویر پایین می توانید مقایسه میان فعال یا غیر فعال بودن این تکنولوژی به همراه Volumetric Lighting( نورپردازی حجمی) را مشاهده کنید:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

اطلاعات و جزییاتی از نحوه اجرای بازی Detroit: Become Human بر روی کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو نیز منتشر شده است که بر اساس این اطلاعات، بازی بر روی کنسول پلی استیشن ۴ با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ اجرا می شود. سازندگان تمرکز خود را بر روی کیفیت بصری بازی گذاشته بدون  این که نسبت به ۶۰ فریم بودن آن وسواس به خرج دهند. همچنین سازندگان تا جایی که امکان آن وجود داشت از قرار دادن صفحات بارگذاری در بازی اجتناب کرده اند. Volumetric Lighting به صورت ۱۹۲x1080x64 رندر شده و از قابلیت HDR نیز پیشتبانی می کند.

بر روی کنسول پلی استیشن ۴ پرو بازی با رزولوشن(۲۱۶۰p(4K و به روش صفحه شطرنجی رندر می شود و نرخ فریم بازی نیز بار دیگر ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. رابط کاربری بازی به صورت کاملا ۴K و Volumetric Lighting به صورت ۲۳۵x135x64 رندر شده و از قابلیت HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در پنل دوم نیز سازندگان در ارتباط با ابزاری موسوم به Icing Tool توضیحاتی ارائه داده اند که از آن برای کالیبراسیون نور و مواد بهره گرفته شده است:
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
همچنین به گفته سازندگان، در بازی Detroit: Become Human به جای سیستم نورپردازی استاندارد از تکنولوژی جدیدی به نام close-up lights(نورهای نزدیک) استفاده شده است که شما می توانید تفاوت میان این تکنولوژی با روش نورپردازی استاندارد را در تصاویر پایین مقایسه کنید:

  تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

حال مقایسه میان همین تکنولوژی اما در ارتباط با سایه ها:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

در نهایت در تصاویر پایین شاهد مقایسه میان فعال یا غیر فعال بودن volumetric lighting هستیم:

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

به تازگی تریلر‌های جدیدی نیز از عنوان Detroit: Become Human منتشر شده است که در این تریلر‌ها، با بازیگران این عنوان یعنی والری کری(در نقش Kara)، برایان دکهارت( در نقش Connor) و جسی ویلیامز( در نقش Markus) بیشتر آشنا می شویم. شما می توانید تریلر‌های مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

تریلر اول:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

تریلر دوم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

تریلر سوم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

عنوان Detroit: Become Human در تاریخ ۲۵ ماه مه ۲۰۱۸( جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷) به‌صورت انحصاری برای  کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا
تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تریلر و تصاویر جدیدی از عنوان Detroit: Become Human منتشر شد - گیمفا