توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا

توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند

عرفان رحیمی صادق
۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا

هدف اصلی این بازی مخاطبان غربی بودند به همین دلیل هم این بازی میبایست تا جایی که ممکن بود، به عناوین غربی شباهت می‌داشت.

عنوان Ni no Kuni 2 رسالت بازی‌های ژاپنی سبک JRPG را به خوبی ادامه داد اما جالب بود که این بازی با هدف نشانه‌گیری مخاطبان ژاپنی عرضه نشد و در اصل برای عرضه در غرب در نظر گرفته شده بود. البته این موضوع مسئله‌ای بدیهی بود چرا که نسخه اولیه این بازی زیاد عملکرد قابل توجهی در ژاپن نداشت و بیشتر سهم موفقیت خود را مدیون غرب و مخاطبان غربی بوده است. درواقع، حد و اندازه‌های این بازی برای غرب در نظر گرفته شده بود و حتی Level 5 از عرضه این بازی در ژاپن، زیاد هم مطمئن نبود. مدیرعامل استودیوی Level 5 یعنی آکیهیرو هینو (Akihiro Hino) در مصاحبه‌ای با Dengeki PlayStation در مورد این صحبت کرد که عرضه این بازی در ژاپن تا چه حد بلاتکلیف بود. وی در این خصوص گفت:

در ابتدا Ni no Kuni II ساخته شد تا به فراتر از مرزها راه پیدا کند، این زمانی بود که ما در خصوص عرضه نسخه ژاپنی این بازی مردد شدیم. در نهایت تصمیم گرفتیم که با انگیزه‌ای بالا دست به ساخت نسخه ژاپنی آن بزنیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار کرد:

به هر حال، سرگرمی تنها چیزی است که در ساخت چنین مواردی مورد توجه قرار می‌گیرد و باعث ترغیب کسانی می‌شود که حاضرند برای چیزی که دوست دارند، هزینه کنند. نسخه قبل این سری، موفق به کسب جوایز برون‌مرزی زیادی شد و ما تصمیم گرفتیم که هدفمان را [ برای مخاطبان خود در آن سوی مرزها] پیاده‌سازی کنیم و این دلیلی برای رمانتیک کردن عنوان این بازی بود.

خبر خوب برای دوست داران این بازی این است که به دلیل ایجاد تغییرات در این سری، به منظور گسترش مخاطبان آن، این بازی توانست نسبت به نسخه‌های پیشین خود با استقبال بیشتری روبه‌رو شود و ممکن است موفقیت‌های این بازی در ادامه، باعث انتشار نسخه‌های بیشتر از این سری شود.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا
توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

توسعه دهندگان Ni no Kuni 2 نسبت به عرضه بازی به زبان ژاپنی مردد بودند - گیمفا