اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم

سعید آقابابایی
۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

بازی های هیدتا میازاکی هر کدام برای خود یک دنیای بسیار بسیار پیچیده با کلی قوانین نانوشته و شخصیت های عجیب و وقایع غیر منتظره هستند و گاهی حتی کوچکترین حرکات بازیباز و یا حتی گذشتن از کنار یک صدا یا یک چاه بدون توجه به آن بعدا منجر به عواقبی جذاب یا از بین رفتن شانس اتمام خط داستانی یک شخصیت و … خواهد شد. بازی های میازاکی فارغ از این که نامشان Demon’s Souls است یا Dark souls  و یا Bloodborne همگی دنیایی خیلی خیلی پیچیده تر از چیزی که به نظر می رسد دارند و پیچیدگی مراحل بازی حتی نصف آن پیچیدگی کلی و رمز و رازهایی که در پس تمامی بخش های دنیای این بازی ها خوابیده و مخفی شده اند را نیز ندارند و در این بازی ها مهم بخش هایی نیست که می بینید بلکه مهم تر مواردی است که نمی بینید. رازهایی که وقتی آن ها را در می یابید تازه می فهمید که فقط و فقط یک نابغه می تواند چنین پیچ و تاب و عواقب و روابط شخصیت ها و … را در یک بازی بگنجاند آن هم با درصد خطای تقریبا صفر. در واقع باید گفت یکی دو بار اولی که خودتان این بازی های را تجربه می کنید به کنار، ولی مهم تر دفعاتی است که باید به راهنماهای بازی و … مراجعه کنید و تازه در می یابید که “عجب!! پس اینجا این بود قضیه اش!! پس این شخصیته واسه این بود که دیگه پیداش نشد!!” و بسیاری “آهان!!” های دیگر که به شما می گویند هنوز در نیمی از عمق دنیای بازی هم فرو نرفته اید. به واقع بدون راهنما و گشت و گذار در اینترنت تقریبا محال است که بتوانید سری سولز و بلادبورن را صد در صد کنید و کل رمز و رازهای آن را بفهمید. به همین دلیل هم نیاز خیلی زیادی در این بازی ها به یک راهنمای جامع حس می شود. کاربران خارجی که در این مورد راحتند و صدها راهنمای بی نظیر به زبان مادری در اختیارشان است ولی بازیبازان کشورمان مخصوصا کسانی که با این سری بیگانه هستند و یا زبان انگلیسی مناسبی ندارند اگر بخواهند این بازی ها را کاملا به اتمام برسانند به مشکل خواهند خورد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

برخیز و آتش بیافروز مبارز خاکستر…

 افرادی نیز که در این بازی ها حرفه ای هستند هم بالاخره نیاز دارند تا به راهنما مراجعه کنند تا تمام رازهای بازی را بفهمند و حتی خود بنده مثلا در بار چهارم که سراغ دارک سولز ۳ رفتم و راهنماها را چک کردم تازه فهمیدم کلی از موارد بازی بوده که من نمی دانسته ام و پایان مخفی و … برای خودشان داستان و خطی مخصوص دارند. به همین دلیل هم چه برای بازیبازان حرفه ای سری سولز چه برای مبتدی ها که می خواهند اولین بار به استقبال این سری بروند، وجود یک راهنمای فارسی که به راحتی آن ها را در بازی پیش ببرد و تمامی رازهای بازی را برای آنها باز کند می تواند خیلی مفید باشد. بعد از استقبال بسیار خوب از راهنمای جامع بازی Bloodborne و درخواست های شما عزیزان، تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که بر عنوان Dark Souls III دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه کنم. لازم به ذکر است که این مطالب از آن جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آن ها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Dark Souls III برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III

 قصد داریم تا این راهنما را که به دلیل درخواست های مکرر شما نگارش می گردد با فاصله زمانی کم و به صورت هفته ای دو قسمت برای شما قرار دهیم و انشالله به پایان برسانیم که البته راهنمای این بازی قطعا بسیار حجم و مطلب بیشتری نسبت به بلادبورن خواهد داشت زیرا بسیار طولانی تر است و دی ال سی های بازی را هم در بر خواهد گرفت. در این راهنما هیچ هیچ سنگ و آیتم ارتقایی پنهان نمی ماند، هیچ منطقه مخفی پنهان نخواهد ماند و هیچ باس مخفی زنده نمی ماند، تمامی گنج های ارزشمند و سلاح ها و زره ها و شخصیت ها و… کشف می شوند و حتی در انتها به دی ال سی های بازی نیز خواهیم پرداخت. Dark Souls III در ابتدا نسبت به بازی های قبلی کمی آسان تر شروع می شود ولی درجه سختی ناگهان با صورت تصاعدی در بازی بالا می رود و دنیای در ابتدا خطی بازی، چندین و چند شاخه می شود. به کدام مسیر باید بروید؟ چطور باید بروید؟ کجا می توانید یک شمشیر بی نظیر پیدا کنید؟ اون چه موجودیه که مدام داره شما رو میکشه؟ اون باس لعنتی رو چطوری بکشم؟ حلقه های قدرتمند بازی کجا هستن؟ پاسخ های شما همگی اینجاست. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای جامع Bloodborne مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. پیشنهاد می کنم با شانزدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III  با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

یک نقشه خلاصه ولی بسیار گویا و مفید از مسیر پیشروی در بازی و مناطق مهم

در قسمت آینده ادامه مسیر به سمت Cathedral of the Deep و بونفایر Cleansing Chapel را برای شما شرح خواهیم داد. 

  • از بونفایر Crystal Sage به بونفایر Cleansing Chapel

از بونفایر ابیس واچرز به بونفایر Crystal Sage سفر کنید و از مسیری که بعد از باس باز شده بود ولی نرفته بودیم وارد شوید. کمی که جلوتر بروید اگر صدای بازی زیاد باشد می توانید صدای یک Crystal Lizard را بشنوید که زیر لبه ای که می بینید قرار دارد و می توانید خیلی آرام تا جایی که می توانید جلو بروید و از بالا بپرید روی آن و او را بکشید. حالا دوباره از اینجا به لبه زیرین بپرید و بلافاصله به راست بپیچید و یک Crystal Lizard دیگر می بینید که سریع او را نیز بکشید. هر دوی این لیزاردها که کشتید Twinkling Titanite می دهند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

قبل از این که از Cathedral of the Deep bonfire به مسبر مستقیم و جلو بروید یک چالش انتخابی وجود دارد. در سمت چپ بونفایر و بعد از درخت، یک مسیر باریک هست که پایین می رود و باید دقت کنید تا آن را ببینید. پایین این مسیر یک NPC چالش برانگیز وجود دارد که باید خیلی با دقت او را بکشید. البته بونفایر کنارتان است و نترسید. بعد از کشتن او در جایی که ایستاده بود می توانید Paladin’s Ashes را بردارید.

مسیری که در آن لیزارد دوم را کشتید ادامه ندهید بلکه به جهت عکس آن بروید تا به یک لبه برسید که از آنجا می توانید منطقه بزرگی که جلویتان است را ببینید. در آنجا یک woodsman پرسه می زند و یک Evangelist هم نزدیک اوست و همچنین یک woodsman دیگر هم آن طرف است. تصمیمتان را بگیرید که چطور اینها را بکشید، حالا چه از راه دور با تیر و جادو و چه با رفتن به سمتشان و مبارزه از نزدیک و چه ترکیبی از این دو. بعد از این که اینها را کشتید می توانید از اینجا ست Herald set را بردارید. از پلی که می بینید رد شوید و به پیام های تهدیدی که می گویند اینجا نروید توجه نکنید. بعد از پل و مقداری جلوتر بونفایر Cathedral of the Deep bonfire را روشن نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

بعد از این که مقداری از پله های بعد بونفایر بالا رفتید، به یک مسیر در سمت راستتان دقت کنید. به این مسیر بروید و می توانید در بالای آن (به شکلی که زیرتان پله ها را می بینید) سپر Crest Shield را بردارید که در برابر ضربات تاریکی بسیار مقاوم و عالی است.

قبل از این که جلو بروید، اینجا یک چالش انتخابی وجود دارد. در سمت چپ بونفایر و بعد از درخت، یک مسیر باریک هست که پایین می رود و باید دقت کنید تا آن را ببینید. پایین این مسیر یک NPC چالش برانگیز وجود دارد. وی در مبارزه لگد می زند تا شما را گیج کرده و ضربه کریتیکال یا مرگبار به شما وارد کند. همچنین با دو شمشیرش به شما ضربه وارد می کند تا دفاعتان را بشکند و شما را گیج کند تا باز هم ضربه مرگبار بزند و خنجر سمی نیز به شما پرتاب می کند. باید خیلی با دقت او را بکشید. البته بونفایر کنارتان است و نترسید. بعد از کشتن او در جایی که ایستاده بود می توانید Paladin’s Ashes را بردارید. این آیتم را در فایرلینک شراین به Shrine Handmaiden بدهید تا تعدادی آیتم های جدید و لباس و .. باز کند.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

روی پله ها و نزدیک به بخش بالای آن ها یک دشمن تقریبا سرسخت دیگر نیز خواهید داشت.

حالا از پله های بعد از بونفایر بالا بروید و به یک مسیر در سمت راستتان دقت کنید. به این مسیر بروید و می توانید در بالای آن (به شکلی که زیرتان پله ها را می بینید) سپر Crest Shield را بردارید که در برابر ضربات تاریکی بسیار مقاوم و عالی است. برگردید و مسیر پله ها را ادامه دهید و جلوتر یک NPC دیگر هست که باید او را بکشید و Spider Shield را بردارید که خیلی در برابر سم مقاوم است. بالای پله ها از دروازه رد شوید. بلافاصله یک سگ به شما حمله می کند که آن را بکشید. در این بخش ۳ تیر انداز هستند که از دور شما را می زنند. یکی از آنها در مسیر جلو و مستقیمتان است و دو تای دیگر در سمت چپ شما. همچنین ۳ سگ دیگر نیز اینجا هستند که یکی کنار درخت نزدیکتان است، یکی روی لبه بالایی اینجا و یکی هم نزدیک دو تیرانداز سمت چپی. به هر شکل و روشی که می خواهید همه اینها را بکشید تا منطقه امن شود. حالا از همان جایی که وارد این بخش شدید دیوار سمت راست را که به یک مسیر مقداری بالاتر می رود ادامه دهید تا Soul of an Unknown Traveller را بردارید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

در این بخش ۳ تیر انداز هستند که از دور شما را می زنند. یکی از آنها در مسیر جلو و مستقیمتان است و دو تای دیگر در سمت چپ شما. همچنین ۳ سگ نیز اینجا هستند که یکی کنار درخت نزدیکتان است، یکی روی لبه بالایی اینجا و یکی هم نزدیک دو تیرانداز سمت چپی.

خب حالا از اینجا به بعد که جلو می رویم باید خیلی مراقب دشمنان grunt از اینجا به بعد باشید زیرا خیلی از آنها وقتی سلامتیشان کم می شود آتش گرفته و سپس منفجر می شوند که اگر خیلی نزدیکشان باشید آسیب خیلی وحشتناکی می بینید و حتی ممکن است کشته شوید. شما می توانید خیلی سریع و قبل از این که اینها فرصت کنند تا مرحله انفجار و . را فعال کنند بکشید و راحت شوید و یا می توانید آنها را از راه دور بزنید و یا اصلا فرار کنید تا انفجارشان به شما نخورد زیرا مقدار کمی وقت دارید و آنها هم اگر دنبالتان بیایند زیاد دوام نمی آورند و زود منفجر می شوند. همچنین در منطقه بعدی دشمنان غیر فعال کاری به شما ندارند مگر این که به آنها حمله کنید اما فرقش اینجاست که برخلاف دیگر مناطق، این دشمنان غیر فعال در این بخش می توانند ناگهان خود را منفجر کنند. که باید خیلی مراقب باشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

دقت کنید که در اینجا ممکن است مورد حمله Longfinger Kirk قرار بگیرید اگر که امبر مصرف کرده باشید یا از باس قبلی تا اینجا کشته نشده باشید. در این بونفایر کار خیلی زیادی داریم و چند بار بر می گردیم به اینجا و چندین مسیر از اینجا باز می شود و بر می گردد و یکی از بهترین و کارامدترین بونفایر ها در بازی همین  Cleansing Chapel است.

برگردیم به ادامه مسیر. بعد از کشتن تیراندازها و سگ ها و برداشتن آیتم، از ستون هایی که در بالای این بخش قرار دارد رد شوید (تنها مسیری که هست) و جلوتر باید با یک overseer بجنگید که باید بدانید منفجر می شود. بعد از کشتن او هیچ کار دیگری در این منطقه نکنید تا اول بونفایر را روشن کنیم که اگر ناگهان در این منطقه منفجر شدیم اهمیتی نداشته باشد! بعد از کشتن overseer دربی که اینجا می بینید را باز کنید و وارد شوید و اینجا را که کاملا امن است بگردید و از گوشه این بخش Notched Whip را بردارید و سپس بونفایر Cleansing Chapel bonfire را روشن نمایید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

دراینجا سمت راستتان یک راه باریک است که پایین می توانید بپرید که فعلا اصلا به آن نروید و توجهتان به بنای سنگی باشد که کلی از این دشمنان غیر فعال دور آن و البته دور یک Estus Shard هستند. برای برداشتن آن شما باید لااقل یکی از این ها را بکشید ولی خب واکنش بقیه به این اصلا خوب نیست و هر کدام آنها می توانند منفجر شوند پس آماده باشید که فرار کنید به سمت بونفایر تا دوستان بترکند! سپس برگردید و آیتم را بردارید و مجسمه را رد کنید و در بخش بالایی مجسمه به یک قبرستان می رسید.

  • ادامه مسیر از بونفایر Cleansing Chapel

دقت کنید که در اینجا ممکن است مورد حمله Longfinger Kirk قرار بگیرید اگر که امبر مصرف کرده باشید یا از باس قبلی تا اینجا کشته نشده باشید. در این بونفایر کار خیلی زیادی داریم و چند بار بر می گردیم به اینجا و چندین مسیر از اینجا باز می شود و بر می گردد و یکی از بهترین و کارامدترین بونفایر ها در بازی همین  Cleansing Chapel است. خب حالا کار را از این بونفایر ادامه می دهیم. برگردید بیرون جایی که دوباره باید overseer را بکشید. بلافاصله بعد از دربی که برگشتید بیرون به راست بپیچید. دشمن غیر فعال را کاری نداشته باشید و به لب چاه بروید. اگر بر طیق این راهنما آمده باشید و کمک کرده باشید تا Siegward of Catarina آن هیولای آتشین را شکست دهد و با او تا آخر حرف زده باشید، اکنون وی را در چاه می یابید در حالی که زره و لباسش را ندارد و خلاصه وی را لخت کرده اند و در چاه است! بخش مربوط به این شخصیت را بخوانید تا از ادامه روند خط داستانی وی آگاه شوید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

در لحظه ای که وارد قبرستان می شوید بدانید که دو راه دارید. اولی راه مستقیم و دویدن است که به سمت راست متمایل شوید و حتی می توانید از سمت راست روی لبه پایینی بروید (در تصویر می بینید) و مسیر را صاف بروید تا به پل برسید و این بخش قبرستان تمام شود. اما اگر آیتم ها را می خواهید باید دقیقا به سمت چپ قبرستان بروید و مسیر را دنبال کنید

نزدیک چاه، سمت راستتان یک راه باریک است که پایین می توانید بپرید که فعلا اصلا به آن نروید و توجهتان به یک بنای سنگی باشد که کلی از این دشمنان غیر فعال دور آن و البته دور یک Estus Shard هستند. برای برداشتن آن شما باید لااقل یکی از این ها را بکشید ولی خب واکنش بقیه به این اصلا خوب نیست و هر کدام آنها می توانند منفجر شوند پس آماده باشید که فرار کنید به سمت بونفایر تا دوستان بترکند! سپس برگردید و آیتم را بردارید و مجسمه را رد کنید و در بخش بالایی مجسمه به یک قبرستان می رسید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

این mutant undead بسیار بدجور ضربه می زنند و باعث خونریزی می شوند و خیلی هم زود دوباره ظاهر می شوند.

اینجا مقداری روی مخ است. شما باید از این قبرستان و سپس از روی دو بالکن رد شوید که مملو از undead است و اینها با این که ضعیف و کند هستند ولی اولا سریعا دوباره ظاهر می شوند و ثانیا خیلی خیلی زیاد هستند. اینها خیلی روح کمی می دهند پس وقتتان را هدر کشتن اینها ندهید.  از اینها بدتر نوع mutant undead هستند که بسیار بدجور ضربه می زنند و باعث خونریزی می شوند و خیلی هم زود دوباره ظاهر می شوند. در لحظه ای که وارد قبرستان می شوید بدانید که دو راه دارید. اولی راه مستقیم و دویدن است که به سمت راست متمایل شوید و حتی می توانید از سمت راست روی لبه پایینی بروید و مسیر را صاف بروید تا به پل برسید و این بخش قبرستان تمام شود و با بالکن ها برسیم.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

روی این بالکن مقداری Repair Powder, یک عدد Young White Branch، تعدادی soul و از همه مهم تر یک Undead Bone Shard که روی جسدی در روی یک ستون باریک در لبه این بخش که بیرون زده است و در تصویر می بینید قرار دارند که همه را بردارید.

اما راه دیگر در حالتی است که بخواهید همه آیتم های اینجا را جمع کنید که در این حالت دقیقا برعکس است و باید در ورود به چپ بروید و از دیوار سمت چپ دنبال کنید. ابتدا آیتم Astora Greatsword را خواهید یافت. مسیر را ادامه دهید تا به یک منطقه با چند آیتم درخشنده برسید. اینجا می توانید soul و یک Executioner’s Greatsword را بردارید اما تا اینها را بردارید این بخش مورد حمله mutant undead ها قرار می گیرد پس آماده فرار باشید. به سمت چپ ادامه دهید و همه تقاطع ها را به چپ بروید و پایین هم نپرید تا به پل برسید. از پل رد شوید و بی خیال آندد شوید و باید با یک twinblade guard بجنگید. اینها به سختی دشمنان بسیار دشوار بازی نیستند ولی اصلا هم آسان نیستند پس مراقب باشید.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

در اینجا مسیر را مستقیم بروید جلو تا بالای همین چند پله به یک تقاطع که در تصویر می بینید برسید که سمت راستتان یک ساختمان کوچک می یینید (در تصویر بعدی مشخص است) که باید به سمت آن برویم

بعد از کشتن این دشمن می بینید که مسیر مستقیم به سمت بالکن بعدی و ادامه مسیر می رود ولی سمت راست این بالکن و پایین تر یک بالکن دیگر هست که روی ان آیتم هایی قرار دارد. روی این بالکن سمت راستی پر است از mutant undead ها ولی خبر خوب این است که این بخش در تیررس رفیقتان یعنی غول نیزه انداز در منطقه آندد ستلمنت است و او از آنجا روی این بخش نیزه می اندازد و دشمنان را ناکار می کند (پرتاب دستی داره لامصب. قهرمان المپیکه!!). دشمنان مدام ظاهر می شوند پس باید خیلی سریع دور این منطقه را بگردید و آیتم ها را بردارید که شامل مقداری Repair Powder, یک عدد Young White Branch، تعدادی soul و از همه مهم تر یک Undead Bone Shard که روی جسدی در روی یک ستون باریک در لبه این بخش که بیرون زده است قرار دارد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

آیتم درخشنده وسوسه کننده ای که داخل ساختمان می بینید را اول بی خیال شوید و دور ساختمان را به جهت حرکت عقربه های ساعت بزنید و Titanite Shard را بردارید. حالا داخل ساختمان کوچک شوید و Curse Ward Shield را قبل از پایین رفتن از پله ها بردارید و سپس پایین بروید.

حالا زود برگردید به همان بالکن مسیر اصلی و بالایی. مسیر را مستقیم بروید جلو تا به یک تقاطع برسید که سمت راستتان یک ساختمان کوچک می یینید. آیتم درخشنده وسوسه کننده ای که داخل می بینید را اول بی خیال شوید و دور ساختمان را به جهت حرکت عقربه های ساعت بزنید و Titanite Shard را بردارید. حالا داخل ساختمان کوچک شوید و Curse Ward Shield را قبل از پایین رفتن از پله ها بردارید و سپس پایین بروید. به نردبان لگد بزنید تا بیافتد و از آن پایین بروید. اینجا مسیر سمت راستتان توسط دو maggot beast نگهبانی داده می شود. اینها بسیار دیوانه و هجومی هستند و بد جور ضربه می زنند و می توانند باعث خونریزی شما شوند. فعلا می توانید بی خیال مبارزه با آنها شوید. یک شمع که در دست داشته باشید آنها را فعلا دور نگه می دارد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

این جا یک مبانبر است به بونفایر Cleansing Chapel. بپرید پایین و می بینید که در نزدیک بونفایر هستید. اگر می خواهید می توانید در آن استراحت کنید.

در این بخش وقتی از اتاقی که در آن از نردبان پایین آمدید، بیرون رفتید، دقیقا مسیر مستقیم و روبرویتان را ادامه دهید تا یک آیتم درخشان روی پنجره ای در جلو و بالاتر ببینید که آن جا یک مبانبر است به Cleansing Chapel. بپرید پایین و می بینید که حالا دوباره در نزدیک بونفایر هستید اگر می خواهید می توانید در آن استراحت کنید. شاید بگویید “خب حالا که از آن بالا پریدیم پایین و گفتید میانبر است، پس چطور دوباره باید برگردیم همان بالا. نمی شود که از دیوار بالا برویم.” نه دوستان لازم به این کار نیست بلکه باید از مسیری برویم که اول این بخش گفتم کنار چاه است و به پایین می رود و فعلا از آن نروید. مسیری که رها کردیم و بالاترش به قبرستان وارد شدیم. حالا باید به این مسیر به پایین برویم که در قسمت بعدی راهنما آن را برای شما شرح خواهیم داد.

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

این maggot beast بسیار دیوانه و هجومی هستند و بد جور ضربه می زنند و می توانند باعث خونریزی شما شوند.

در قسمت بعدی راهما ادامه مسیر را برای شما شرح خواهیم داد

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Dark Souls III – بخش هفدهم - گیمفا