کارگردان Far Cry 3: Blood Dragon یوبیسافت را ترک کرد
دین ایوانز (Dean Evans) که بیش از یک دهه برروی عناوین مختلف یوبیسافت مانند Assassin’s Creed ،Far Cry و Splinter Cell کار کرده و بیشتر به خاطر کارگردانی Far Cry 3: Blood Dragons شهرت دارد، بهتازگی این شرکت را ترک کرده است.
به گزارش گیم اینفورمر، ایوانز مشغول کار برروی پروژهی جدیدی در یوبیسافت بوده اما این پروژه لغو شده است. پس از این اتفاق، یوبیسافت به ایوانز پیشنهاد داده که به گروه دیگری در پاریس ملحق شود ولی وی در نهایت تصمیم گرفته است که این شرکت را ترک کند و دورهی جدیدی را برای خود آغاز کند.
دین ایوانز در خصوص جداییاش از یوبیسافت توضیحاتی را ارائه داده و با توجه به صحبتهایش به نظر میرسد که این تصمیم بیشتر به خاطر مسائل شخصی بوده است تا مشکلات یوبیسافت:
من از همسرم جدا شدم و پروژهای که در حال کار برروی آن بودم لغو شد. همهی این اتفاقات بزرگ همزمان رخ داد و من با خودم فکر میکردم که آیا رفتن به کشوری دیگر درستترین و بهترین تصمیم است یا نه؟ من امسال چهل ساله میشوم و کلیشه است و همیشه میشنوید اما به چیزهایی که وقتی وارد سی سالگی میشوید فکر میکنید، در چهل سالگی هم فکر میکنید. فکر میکنید که واقعاً چه کاری میخواهید انجام دهید و اینکه آیا تصمیم درست و مناسبی میگیرید یا نه.
ایوانز گفته است که قصد دارد به بریتانیا بازگردد و بخشی از وقت آزادش را صرف سفر و تفریح کند. وی همچنین از ریسکپذیر نبودن عناوین AAA گفته و اشاره نموده است که شاید با تاسیس استودیوی مخصوص خودش، پروژهی ریسکیتری را توسعه دهد. بازیهای اخیر دین ایوانز جزو منحصر به فردترین و بهترین عناوین یوبیسافت طی ده سال اخیر بودهاند و امیدواریم که این موفقیت با استودیو و پروژهی شخصی خودش نیز ادامه پیدا کند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
حیف شد که رفت،انصافا فارکرای باحالی هم ساخت بعد از تجربه نسخه۳فارکرای این بهترین فارکرایی بود که تجربه کردم.
ناراحت شدم واقعا کارگردان کار بلدی بود