اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا

اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد

مهیار امیدی
۱۷:۱۴ ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا

چندی پیش اطلاعاتی جدید در مورد درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد که بازیکنان می‌توانند با انتخاب هر درجه، تجربه‌ای متفاوت را از این بازی داشته باشند. جزئیات بیشتر را در ادامه مطالعه کنید.

آخرین روز از فروردین ماه جاری، روزی است که یکی از مورد انتظارترین و بزرگ‌ترین بازی‌های سال جاری و انحصاری‌های کنسول پلی استیشن ۴، یعنی عنوان God of War منتشر می‌شود و از حالا کاربران زیادی منتظر تجربه این بازی هستند. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار این بازی، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی هستیم.

چندی پیش اطلاعات جدیدی از درجه‌های سختی مختلف بازی God of War منتشر شد که هرکدام از آنان دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. بازیکنان در ابتدا با شروع این بازی، باید از چهار درجه سختی موجود، یکی را انتخاب کنند و ماجراجویی خود را در دنیای وسیع این بازی آغاز کنند. همان طور که اشاره شد این بازی از چهار درجه سختی مختلف برخوردار است که یکی از آنان به عنوان سخت‌ترین و چالش‌برانگیز ترین درجه سختی موجود شناخته می‌شود. این درجه سختی دارای یک فایل ذخیره‌سازی مجزا خواهد بود که کاربران در طول به اتمام رساندن بازی، قادر به ایجاد تغییرات در آن نخواهند بود.

در ادامه کارگردان بازی God of War یعنی کوری بارلوگ در مورد این درجه سختی توضیح داد:

آخرین درجه سختی موجود، سخت‌ترین و چالش‌برانگیز ترین درجه سختی برای کاربران است. در واقع ما در این درجه سختی دشواری‌های الگوریتمی را طراحی نکرده‌ایم، بلکه برخی از الگو های ضربات دشمنان و نوع مبارزات آنان را تغییر داده‌ایم تا کاربران نتوانند حرکات و رفتار آنان را حدس بزنند. پس واقعا با یک چالش بزرگ رو به رو هستید!

سخت‌ترین درجه سختی بازی، Give Me God Of War نام‌گذاری شده و مخصوص افرادی طراحی شده است که قصد دارند این بازی را در تمامی حالات تجربه کنند و در سخت‌ترین شرایط ممکن، این بازی را به پایان برسانند. دیگر درجه‌های سختی موجود در بازی، Give Me A Balanced Experience  ، Give Me A Story و Give Me A Challenge نام دارند.

از سویی دیگر اعلام شد که با به اتمام رساندن مراحل بازی، بدون در نظر گرفتن اینکه کدام درجه سختی را انتخاب کرده‌اید، قادر خواهید بود تا به دنیای اصلی بازی برگشته و آزادانه به فعالیت دلخواه خود بپردازید. مثل جمع آوری آیتم‌های مختلف و گنیجنه‌های درون بازی!

عنوان مورد انتظار God of War در تاریخ ۲۰ آپریل مصادف با ۳۱ فروردین ماه به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. از دیگر اخبار جدید بازی God of War، می‌توان به انتشار یک تریلر جدید از گیم پلی بازی اشاره کرد که در جریان آن مبارزات بازی به خوبی به تصویر کشیده شده‌اند. جزئیات آن را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • دارک سولز جدید مبارک :laugh:
    انحصاری یک بار مصرف مبارک :laugh:

      • this is not a game گفت:

        هر صعودی یک سقوط هم داره…متاسفانه خدای جنگ بدون شمشیر های کی آس سقوطی برای گاد آور وار خواهد بود..گاد او وار ادامش باید در مصر باشه و سبک قبلی برگرده وگرنه این گاد اور هر قدرم خوب باشه بازم نصف گاد های قبلی نیست…خودمونو گول نزنیم کریتوس باز نشسته شده دیگه خخخ
        طرفدارای کی آس این بازی جنگجوی جنگ رو دیدید؟ شبیه خدای جنگه ایرانیا ساختن از این بهتره خخ
        https://play.google.com/store/apps/details?id=com.thisgameiscreatedalonebyme.warrior_of_war

        • mehrdadPS گفت:

          هنوز بازی نیومده باسه خودت چی می گی “هر صعودی یک سقوط هم داره” کلی از سایتای خبری گیم معروف دنیا ۳ ساعت اول بازی رو تجربه کردن دهنشون آب افتاده اونوقت باسه خودتون حرف می زنین.
          درسته هر تغییری خوب نیست ولی تغییر تنوع هم می آره و جالبه ۶ تا god of war مختلف و با دوربین ثابت – ریلی بازی کردیم حالا یکی هم با دوربین پشت سر بازی کنیم .
          من که بازی های مثل bloodborne , dark souls , hellblade ,… رو بازی کردمو خیلی هم لذت بردم . این دوربین و ساختارم که شبیه ایناست . پس منتظر یه god of war باحال باشین .

          • this is not a game گفت:

            زمانی این حرفتو قبول دارم که یک نسخه مابین بازی هاش باشه نه عنوانی مثل خدای جنگ ۴٫٫٫ببین من یه اعتقادی دارم که در نمایشگاه هایی مثل ای تری و غیره سازندگان یک بازی معمولا بهترین جاهای بازی رو نمایش می ذارن تا بازیباز مجذوب بشه…مثلا خدای جنگ ۳ بهترین جای بازیش همون روی گایا و مبارزاتش بود که در تبلیغاتش از دمو ها و گیم پلی گرفته اکثرا اوایل بازی رو نشون میدادن و یا مبارزات بهترین هاشو…اینم همینه اون باسش کع اندازه سایکلاپسه مثلا یه موجود شاخه بازیه…غول بزرگ اصلا نداره خیالتونو راحت کنم شک نکنید غول بزرگ بزرگش همون اژدها هست که اونم زیاد نسبت به گاد های قبلی بزرگ نیست…دشمناش زیاد قشنگ نیست…واضح نیستن چی هستن…اساطیر یونان خیلی موجوداتش قشنگ تر از این موجودات نورث بی ریخت و تکراریه…مثلا مصر بود خیلی بهتر بود…فنونی که سلاح کی آس می زد هوا و زمین و زمین به هوا و هوا به زمین و غیره بازی رو خاص کرده بود اما اکنون که حتی پرش هم نداره بیشتر شبیه ترکیب اویل و دارک سولز و لست او اس شده…یک کلام خدای جنگ به نواوری و کار تازه و پیشرفت معروف بود ..ب نه به تقلید و پسرفت….ازی بود که ساخته می شد هزاران بازی ازش الگو می گرفتن و ازش تقلید می کردن…اما الان تنها چیزی ازش برام جالب بود اینه که ادعا کردن ۳۰ ساعت گیم پلی داره.. اونم اگر ادعا نباشه خوبه…که بعید می دونم ۳۰ ساعت باشه احتمالا با کارای تکراری و گشت و گذار پرش کردن

            • mehrdadPS گفت:

              ببین مشکل دقیقا همینه اکثرا یه بازی رو چون با چند قسمتش خاطرات خوبی دارن عالی می دونن مثلا ۶ تا god of war قبلی اولشون با یه مبارزه حماسی شروع میشد یا دوربینش از نوع ثابت ریلی بود و یه مینی گیم تو بازی بود 😐 و …
              ولی اگه سبک بازی از اول همین سبک جدید بود (دوربین پشت سر) و بعد ۵ یا ۶ تا بازی یهو سبکش همون سبک قبلی میشد باز خیلی ها ناراحت میشدا و می گفتن این god of war خوبی نیست .
              وقتی بازی مثل god of war 3 هم اومد خیلی ها با دیدن تریلر اولش گفتن این چه بازیه اصلا در حد سری god of war نیست و ….
              اینم در نظر داشته باش که کارگردان نسخه ۲ بازیش (بهترین نسخه – دید شخصی) این بازی رو ساخته پس صبور باش دوست من .

        • Darkmax204 گفت:

          منم موافقم ( غیر از بخش بازی ایرانیش XD ) ولی اشتباهی دستم رفت رو دیسلایک معذرت می خوام
          .
          این بازی اگه اسمش گاد آف وار نبود بدون شک همه می خریدن و ازش تعریف می کردن
          ولی وقتی اسمش گاد آف واره و کریتوسو توش اینطوری کردن آدم واقعا حالش گرفته میشه

    • Arminzndx گفت:

      انحصاری یه بار مصرف بهتر از انحصاری بی مصرفه

    • عیدت مبارک باشه داداش 😐 😐 😐 انحصاری یک بار مصرف 😮 😮 امیدوارم سال خوبی واست بشه :dazed: :dazed:

    • Argo گفت:

      خوبه نوشتن “قادر خواهید بود تا به دنیای اصلی بازی برگشته و آزادانه به فعالیت دلخواه خود بپردازید.”اگه نمینوشت چی میگفتین

    • Mr Hill93 گفت:

      اون سازنده های فرست پارتی جعبه مسخره تون تونست ی بازی هک اند اسلش در حد نسخه اول این بازی بسازه فقط در حد نسخه اول ن نسخه های ۲ و ۳ و ۴ بعد بیا جزو آدما حسابت میکنیم باهات کل کل میکنیم
      مطمعنا ن پی سی داری ن ایکس باکس فقط اومدی عقده هات و خالی کنی بری مهم نیس
      همچنان چرت و پرت بگو کسی توجه نمیکنه

    • navid1998 گفت:

      پماد دارم از دوهزار تومن تا ۱۰ هزار تومن بستگی به سوختگی داره :laugh:

    • سونی میتونست با عرضه ی این بازی برای PS3 وفاداری خودش رو به مشتری های قدیم اثبات کنه . ولی دلیل عرضه ی این بازی برای نسل ۸ رو نمیفهمم . چطور تونسته با وجود بازی هایی مثل بلادبورن و دارک سولز ، این بازی رو به عنوان گاد اف وار عرضه کنه ؟ بازم میگم منتقد ها خیلی ارفاق کنن متاش بالای ۸۰ میشه .

    • mahdi.r گفت:

      اون کنسول بی نهایت ترافلاپسیتون تو خود کشور آمریکا ۲ ماه بعد از عرضه بین کنسولا سوم شده و ps حتی قبل از اینکه god of war بیاد داره تو فروش لهتون میکنه فک کنم وقتی گاد بیاد فیل فرداش میاد میگه ما داریم رو یه کنسول ۲۰ ترافلاپسی کار میکنیم
      حالا میبینیم تا آخر نسل تفاوت فروش به چقدر میرسه

    • چرت نگو
      حالا ما فنای قدیمی گاد یه انتقادایی کردیم
      اینقدر از اب گل الود ماهی نگیر
      از رایز که بد تر نمیشه
      http://www.metacritic.com/game/xbox-one/ryse-son-of-rome
      نظرات منتقدین استانداردی مثل IGN هم اکثریت مثبت بودند

    • mahdi.r گفت:

      آره این برای ما یه بار مصرفه چون بعد از اینکه گاد تموم شد باید بریم سراغ spiderman بعدش days gone بعدش tlou وبعدش ……
      ولی شما مجبورید همون دزد دریایی رو برای ۱ سال بازی کنید چون بازی دیگه ای براتون نمیاد در کل اگه استودیو های دیگه اگه نبوده الان xbox نبود ولی درباره ps اینطور نیست

      • Pejman hasani گفت:

        داداش نظرت محشر بود حال کردم باش.این خل وضعو ولش کن ارزش بحث کردنو نداره.این اگه عقل داشت نمیومد گادو با گیرز مقایسه کنه.در ضمن آقای digitalfoundry که گفته بودی سایت digitalfoundry گفته گرافیک godofwar مسخره ست و حتی به پای نسخه سوم نمیرسه،من که رفتم تو این سایت گفته بودن این بازی از لحاظ گرافیکی شاهکاریه که رقیب نداره.در ضمن خودتو حتما به یه دکتر نشون بده فکر کنم کلا همه چیزو بر عکس میبینی.کنسول بیخود و مزخرفتون رو بدون نقص میدونی ولی ps4 رو بدترین کنسول.انحصاری های زیبای ps4 رو که توی گرافیک و داستان عالی چیزی کم نذاشتنو کم گرافیک و یه بار مصرف میدونی اما گیرز و کوانتوم بریک و halo رو عالی میدونی.در ضمن کل انحصاری های xbox رو بذاری کنار هم به گرد خاک یه دونه از انحصاری های ps4 نمیرسه

    • تو الان باید بری دزد دریایی بازی کنی

    • Mikasa گفت:

      شما برو خوکتو جمع کن تو sea of thieves :))

    • grass گفت:

      خداییش کاری ندارم همین که سونی این یه بار مصرفارو میسازه تا طرفدارا شت باکس یه بازی به عمرشون ببینن از سرتونم زیاده :rotfl: :rotfl:

    • Prince_Arash گفت:

      همینشم براتون حسرته جناب توهم السلطنه :evilgrin: :evilgrin:

    • هو الشافی
      پماد سوختگی آلفا پیشنهاد من به شماست
      البته با توجه به وسعت و حجم سوختگی پیشنهاد میشه یه بسته کامل تهیه کنید

    • دیجیتال فاندر ی آنقدر سنت پایینه جانم که هیچکس بهت محل نمیزاره تو پست قبل هم توحین کردی میخواستم جوابتو بدم ولی گفتم شاید ضربه روحی بخوری بری بشینی تو جعبت گریه کنی :rotfl: :rotfl:

  • mehrdadPS گفت:

    عالیه
    واقعا منتظرشم
    مثل سری قبلی (۳ گانه GOD OF WAR) تو نسخه اول این بازی مثل اینکه کریتوس قراره خدای جنگ و از بین ببره

    هر ۴ درجه سختیشو باید بازی کرد

  • عالیه دیگه
    وقتی که بازی را روی درجه سختی های اول تا سوم به پایان رساندیم به درجه سختی چهارم میریم و با توجه به عوض شدن الگویه حملات دشمنان با چالشی جدی روبه رو میشیم و تجربه جدیدی بدست میاریم
    در ضمن به نظر من اینکه بعد از از به اتمام رساندن بازی میشه در محیط آزادنه بگردی ایده ای بسیار عالی و سرگرم کننده هست
    من فکر میکنم این بازی شاهکار بشه

  • mohamad 47 گفت:

    اسمه درجه سختی های گاد قبل یه چیز دیگه بود! :evilgrin:
    ولی نه اسم درجه سختی که زیاد مهم نیست ولی درجه سختی های گاد قبلی ها رو:chaos-titan-spartan-mortal
    چه اسم های شاخی داشت!
    من که از اولش رو همون هارد میرم.وری هارد برای بار اول نه

  • انچارتد ۴ : عاقبت یک دزد گفت:

    واقعا منتظرشم این ۳۰ روز باقیمانده هر ثانیه و دقیقه و ساعت و روزش واقعا سخت و عذاب اور خواهد گذشت

  • کاش نسخه فیزیکیشو زیر ۲۵۰ بدن تا ادم توان خریدشو داشته باشه

  • Silent hill : homecoming گفت:

    طوفان انحصاریهای سونی تو سال ۲۰۱۸ داره کم کم اغاز میشه

  • Assassin`s گفت:

    عاشق بازیهای غول کشی و هیولا کشی مثل این شاهکارم تو روز ۳۱ فروردین اکانت ظرفیت ۱ این بازی رو به قیمت ۶۰ هزار تومان تهیه می کنم

  • سلام دوستان. خلاصه ای از بررسی های سایت های مختلف در رابطه با ۳ ساعت ابتدایی بازی نوشتم. امیدوارم خوشتون بیاد.

    Ign

    ۳ ساعت ابتدایی بازی احساسی تر از چیزی بود که فکر میکردیم! داستان بازی پدری رو نشون میده که به پسرش اهمیت میده ولی نمیتونه علاقشو ابراز کنه. مبارزات بازی حالت دارک سولز گونه ای به خودشون گرفتن ولی در عین حال شبیه چیزی که قبلا دیده باشید نیست و همچنین هنوز هم ریشه های سری و کریتوس در مبارزات حس میشه.
    قابلیت شخصی سازی کریتوس باعث شده بهتر و روان تر از همیشه از کریتوس لذت ببرید. آترئوس نقش بزرگی رو در داستان ایفا میکنه و به راحتی با اون ارتباط برقرار میکنید و قابلیت ترجمه کردن متن ها توسط آترئوس از تبدیل شدن اون به شخصی بی فایده جلوگیری میکنه.
    اما احتمالا تاثیرگذار ترین ویژگی گاد آف وار اینه که تمام سفر کریتوس در میدگارد تنها با یک شات و بدون قطع شدن به نمایش گذاشته میشه. هیچ کات سین، صفحه لودینگ و قطعی دوربینی وجود نداره. من بازی رو به خاطر نمیارم که قبلا از این ویژگی سینمایی استفاده کرده باشه.
    ایندفعه همه چیز راجب گاد آف وار تغییر کرده و تجربه ی ۲ ساعت ابتدایی بازی هم این رو ثابت میکنه که این تغییرات دقیقا چیزی بودن که سری لازم داشت.

    Euro gamer

    ما زمانی رو برای تجربه نسخه جدید گاد آف وار داشتیم و باید بگم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم.
    و تغییرات بازی حکم تغییرات رزیدنت اویل ۴ رو دارن. در کنار تغییرات هنوز حس اصلی سری و ریشه های اون وجود داره. و بسیار سخته که به تغییراتی بهتر و متفاوت تر از تغییرات کنونی فکر کرد.
    دوربین که هم اکنون به روی شانه کریتوس منتقل شده تغییر مثبتی بوده. ما انتظار داریم دوربین بازی که هم اکنون بدون قطع شدن دنبال میشه به یکی از بزرگترین دستاورد های ۲۰۱۸ تبدیل بشه.
    طرفداران گاد آف وار همراه این سری بزرگ شدن و چیزی بهتر از این نیست که بازی موردعلاقشون هم همراهشون رشد کنه. طراحی اساطیری نورس بسیار خوب کار شده و میتونه دلیل خوبی برای آشنایی با افسانه های اسکاندیناوی باشه.

    Gamespot

    مبارزات عمق بیشتری از نسخه های قبلی دارن، بسیار روان هستن و گزینه های زیادی رو به گیمر میدن. به همین علت نمیشه تمام بازیو با چند دکمه و کمبوی تکراری تموم کنید و استراتژی لازمه و قابل ذکره که مبارزات لذت بخش هستند. آترئوس در ترجمه متن های بازی بسیار کمکتون میکنه و باعث میشه بازی جذاب تر بشه. در حال حاضر بازی بسیار خوب به نظر میاد و اطمینان بیشتری نسبت به بازی پیدا کردم. وقتی دمو رو تمام کردم میخواستم یکبار دیگه دمو رو تجربه کنم ولی اونها به من اجازه این کار رو ندادند. واقعا سوپرایز شدم و فوق العاده برای بازی هیجان زده هستم.

    Digital foundry

    گاد آف وار از نظر گرافیکی با قاطعیت در کنار عناوینی مثل آنچارتد ۴ و هورایزون می ایسته.
    بازی از تکنیک چکربورد رندرینگ استفاده میکنه تا کیفیت ۴k واقعی رو ارائه بده. تصاویر در بازی شارپ تر از هورایزون هستن. نتیجه ها واقعا راضی کننده بودن و سازندگان تونستن یه تصویر کاملا شارپ رو ارائه بدن و این بازی قراره یکی از بهترین ها بر روی پلتفرم باشه. اگه بخوایم فراتر از رزولوشن صحبت کنیم گزینه های زیادی برای توجه و تمجید هست. همونطور که نسخه های قبلی گاد آف وار در نسل خودشون و در زمینه گرافیکی پیش قدم بودن این نسخه هم راه اونها رو ادامه میده.
    این اولین نسخه ای هست که با گرافیک نسل هشتمی مشاهده میکنیم و به خوبی میدرخشه. حتی خود کریتوس از ظاهر گرفته تا وسایل همراهش جزئیات بسیار بالایی دارن. تکسچرها از جمله سنگ ها با کیفیت بسیار بالایی ساخته شدن. یکی دیگه از نقاط قوت گرافیکی بازی، گرافیک ذرات هست که ذرات آتش و برف واقعا خوش ساخت هستن که به خوبی هم با گیم پلی بازی همخوانی دارن. فیزیک بازی هم ایندفعه به خوبی کار شده. نورپردازی و افکت مه در بازی بسیار با کیفیت هستن و حتی مه روی زمین هم قابل مشاهده هست. نکته بعدی سایه ها هستن که بسیار خوب و روان رندر و فیلتر شدن.
    پست پراسسینگ بازی نیز کیفیت فوق العاده ای داره و موشن بلور هم به قدرتمندی نسخه های قبلی سری کار خودشو ادامه میده.
    موشن بلور یکی از مهم ترین ویژگی ها برای تشکیل تصاویر واقعی هست و در این بازی موشن بلور عالی کار شده. طبیعت و محیط پیرامون بازی حرف های زیادی برای گفتن داره و بی نظیره. سازندگان دوربین بازی رو به شکلی طراحی کردن که هیچ قطعی و صفحه ی لودینگی نداشته باشه و این ویژگی خارق العاده ظاهر شده و با چیزهایی که قبلا دیده بودیم متفاوته. تغییرات جدید بازی همون چیزی بودن که سری به اونها نیاز داشت. گیم پلی بازی عمق بیشتری پیدا کرده و هر دشمن به تنهایی خطرناکه و این ویژگی باعث میشه مبارزات واقعی تر بشن که نسخه های قبلی از این ویژگی بی بهره بودن.

    Polygon

    – آغاز به یادماندنی بازی یک داستان احساسی رو شروع میکنه.
    – نسخه های قبلی بسیار خطی بودند. اما این نسخه گسترده تر شده و دست گیمر رو آزاد تر میذاره و با این وجود از اوپن ورلد شدن بازی هم جلوگیری شده.
    – در بین تمام ویژگی های بازی، سیستم مبارزات منو بیشتر از همه سوپرایز کرد.
    – زمان خوبی رو با مبارزات دست خالی تجربه کردم.

    Verge

    – ۲ ساعت ابتدایی بازی نوید از یک بازی بالغ تر میده.
    – من فقط زمان اندکی از بازی رو تجربه کردم اما برای تغییراتی که به وجود اومده هیجان زده ام.
    واقعا عالیه که سری تصمیم به همچین ریسکی گرفته تا به همه چیز یک تکان اساسی بده.

    Telegraph

    – بازی جدید و تازه و در عین حال مشابه بازی های قبله. اگه راه بهتری از راه کنونی برای برگرداندن سری و زندگی بخشیدن به اون هست پس من نمیدانم!

    Playstation lifestyle

    خدای جنگ بهتر از همیشه!
    همه چیز از داستان پردازی تا گیم پلی تغییر کرده تا بهتر بشه. با اینکار، سونی به یکی از بزرگترین فرنچایزهاش زندگی تازه ای بخشیده.

    Digitaltrends

    -گاد آف وار جدید به سری یک مغز و قلب اهدا میکنه
    – کریتوس بسیار جذاب تر از قبل شده
    – تغییرات مبارزه بسیار هوشمندانه و خشن هستن
    – تبر کریتوس بسیار سرگرم کنندست
    – آترئوس در مبارزات مفید واقع میشه
    – حتی باس فایت های ابتدایی بازی هم بسیار قدرتمند هستند
    – تجربه ساعات ابتدایی بازی از هر نظر نوید یک انقلاب برای سری میده
    – خدای جنگ جدید بهترین قسمت های سری رو قرض گرفته و اونها رو به شکلی هوشمندانه، جذاب و جدید بازسازی کرده و در کنار اونها کریتوس رو به کارکتری تبدیل کرده که به او علاقه مند بشید.

    Daily star

    – بازگشتی شکوهمندانه برای تبدیل شدن به بهترین بازی نسل سونی.
    – از نظر گرافیکی ، بازی بی نظیره و احتمالا بهترین بازی ps4 pro هست.
    – گیم پلی بازی که بزرگ ترین نگرانی ما بود کار خودشو عالی انجام داده و هیچ جای نگرانی باقی نگذاشته.
    – ما این فکر افتادیم که کوری بارلوگ بهترین بازی ps4 تا به امروز رو ساخته.

  • Fenrir گفت:

    https://www.instagram.com/p/BgRAYCNB9LD/

    https://www.instagram.com/p/BXfkWe5A7ua/

    https://www.instagram.com/p/BQGnlOYFm1M/

    اینا رو ببینین حتما!!!

  • killer B.j گفت:

    بهترین خبری که شنیده بودم همین حالت give me god of war بود
    چی بشه این بازی
    قیمت بازی واقعا ششصت تومنه؟؟

  • Arminzndx گفت:

    این هم مشتی بر دهان اون ایکس باکس فن ها که میگفتن چرا بازی انقدر اسونههه

  • پیشنهاد میکنم برای اولین بار روی اخرین درجه سختی برید چون هم جزاب تره هم چالش بر انگیز تره هم تموم کردنش بیشتر طول میکشه هم یه تروفی گلد به احتمال زیاد وا میکنید…..

  • ناموسا روی تمامی درجه های سختی باید تمومش کرد این شاهکارو :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • awmin گفت:

    کاش یه کمپینی چیزی بود که گیمرا نرن روز اول با قیمت خدااااا تومن از این فروشنده های حروم خور بخرن …. تورو خدا هرکی کامنت منو میبیبنه اگه قیمت بالای ۲۵۰ دید نخره تا زودتر بیاد پایین ! بخدا ظلمه … بازیه ۶۰ دلاره همش !!!!!

    • فقط به خاطر خدا تومنت منفی دادم بهت اما با کل متنت موافقم باهات دیگه برادر رعایت کن خدا تومن چیه دیگه! اصلا بذار یه میلیون خدای تو حسابش با ۱ میلیونه؟!

      • awmin گفت:

        داداش خدایی فازت چیه ؟ یعنی تو تاحالا این اصطلاحو نشنیدی ؟ من وقتی این اصطلاحو به کار بردم به تنها چیزی که فکر نکردم همین جمله ی تو بود :/ آدم خوبه مذهبی باشه ما هم مذهبو دوس داریم ولی لطفا با گیر دادنای وااااقعن الکی وجهه ی مذهبیارو جلوی دیگران خراب نکن … عیدتم مبارک

  • moein9 گفت:

    سلام من میخوام ps4 بخرم الان که گرون شده.به نظرتون بعد از تعطیلات ارزون میشه یا نه؟ببخشید سوالم زیر این پست بی ربط بود ولی نمیدونستم از کی بپرسم.

  • DanTe 1368 گفت:

    به احترام بازی گاد باید احترام بع تمامی نسخه ها گذاشت… هر چند اگه ضعیف باشه …

  • siamak424 گفت:

    ولا راست میگه یه بار مصرفه اگه سانتا مونیکا از این اشتباهاتش سخت پشیمون نشد . حالا من یه چیزی گفتم ولی اون روزم میرسه نمراتش کمتر از سری های قبلش باشه اون وقته که اینایی که حمایتش می کنن رو تک تک تو کامنت هاشون می بینم چی می نویسن بابا کلا یه بازی دیگه شده !!! :pain: :pain: :pain: اخه این همه تغیرات تو کدوم بازی و تاریخ بازی ها بوده

  • siamak424 گفت:

    بابا ما این تغیراتو نمی خوایم کریتوسو دوست داشتنی نمی خوایم تبر نمی خوایم کریتوس ریشو نمی خوایم تغییر دوربین نمی خوایم اخه کیو باید ببینیم

  • Nahoo گفت:

    سلام بچه ها یک سوال امروز بلاخره pspro رو سفارش دادم میخوام دوتا بازی بخرم اولیش که بی شک خدای جنگ ۳تا حالا بازی نکردم نشد. دومی رو بنظرتون چی بخرم ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • ShahinSky گفت:

    این درسته
    با اینکه از بازیای سخت بیزارم اما یکی این بازی یکیم لست اف اس ۲ رو روی اخرین درجه سختیش میخام برم چون این دو بازی حسابشون از باقی بازیا جداست

  • big_cypher گفت:

    Digitalfoundry راستی دزد دریایی خریدی؟ :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • AMIR73.PC گفت:

    CGmagazine به بازی ۵۵ داده و دقیقا حرفی که تو پست قبل زدم رو گفته. “این بازی باید یه بازی ۱۰-۲۰ دلاری میبود و به عنوان early access عرضه میشد اینقدر که محتوی کمی داره. بعد یه نینتندو فن بی منطق که برای همه شناخته شدس داره بازی رو تا حد شاهکار بالا میبره. خد.ایا خودت افراد بی منطق رو به راه راست هدایت کن

  • Arminlonely گفت:

    معما های معروف گاد اف وار تو بازی به چشم نمیخوره

  • DanTe 1368 گفت:

    گاد او وار بد هم باشه من عاشقشم … البته بعد از بازی محبوبم دویل می کرای حالا هر چه شود :-* :-*

اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا
اطلاعاتی از درجه‌های سختی بازی God of War منتشر شد - گیمفا