نسخهی نینتندو سوییچ عنوان Dark Souls بهتر از نسخه های اصلی است
تا به امروز اطلاعات زیادی از نسخهی نینتندو سوییچ بازی Dark Souls Remastered منتشر نشده است. به جز یک ویدئوی کوتاه از گیم پلی بازی هنوز جزئیات بیشتری از آن در دسترس نیست؛ اما یک بررسی دقیق از گیمپلی بازی نشان میدهد که گرافیک آن تا حد بسیار زیادی ارتقاء یافته و بهینه سازی های بسیاری بر بازی اعمال شده است.
Digital Foundry اخیراً به تحلیل گیم پلی نسخهی سوییچ Dark Souls پرداخته است تا تفاوتهای آن را با نسخههای اصلی بازی، یعنی پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰، مشخص کند. آنها نگاه دقیقی به ویدئوی منتشر شده در Nintendo Direct داشتند و گیم پلی Dark Souls Remastered را بررسی کردند. با توجه به تحلیلهای Digital Foundry، این بازی بر روی نینتندو سوییچ با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا میشود. با فرض این که ویدئوی منتشر شده از گیم پلی واقعی بازی بر روی نینتندو سوییچ باشد، Bandai Namco به هدف خود دست پیدا کرده است. با توجه به ویدئوی ذکر شده، Dark Souls Remastered در حالت دستی نینتندو سوییچ با رزولوشن ۷۲۰p و در حالت ایستای آن با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد. این یک تغییر بزرگ نسبت به نسخههای پیشین است که خروجی آنها در بهترین حالت ۱۰۲۴x720 بود.
طبق اطلاعاتی که منبع تحلیلی دیجیتال فاندری ارایه کرده، سطح نورپردازی بازی ارتقا یافته و همچنین افکت ambient occlusion به آن اضافه شده است. این افکت در واقع میزان سایهای که نسبت به نور و محیط اطراف، روی یک جسم میافتد را تشکیل میدهد و باعث به وجود آمدن صحنه های واقع گرایانه تری میشود. Digital Foundry هنوز موفق نشده است تا تغییرات بزرگ دیگری را پیدا کند. این به معنای آن نیست که نسخهی نینتندو سوییچ بازی تغییرات دیگری نداشته یا قرار نیست بهینه سازی های دیگری در بافت ها و نورپردازی را یدک بکشد؛ ولی در حال حاضر نمیتوان از این تریلر تغییرات دیگری را استخراج کرد و باید برای مشاهدهی آنها منتظر تریلرهای بعدی Dark Souls Remastered باشیم. ارتقاء این بازی خبر بسیار خوشحال کنندهای است و اکنون میدانیم که نسخه سوییچ بازی چیزی بیش از یک پورت ساده است. علاوه بر این اجرای روان بازی بر روی نینتندو سوییچ نیز نکتهی مثبت دیگری است که طرفداران را راضی میکند. با توجه به ایرادات و مشکلات اجرای بازی در پلتفرمهای اصلی این موارد قدم بزرگی به حساب میآیند.
Dark Souls Remastered در روز چهارم خرداد برای کنسول های نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات
واقعا غافل گیر کننده بود احتمالا واسه سوییچم این بازی سخت رو تهیه کنم
عاشق سری بازی های سولز هستم ولی حیف که بدلیل نوب بودن قادر به اتمامش نیستم و همون مراحل اول دسته رو میشکونم و یکی دیگه میخرم