اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا

اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War”

علی زارع
۱۰:۲۰ ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا

God of War تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر شروع یک ماجراجویی جدید با کریتوس هستند. حال اطلاعاتی جدید از نسخه‌ بعدی بازی به بیرون درز کرده است.

به نقل از ComicBook یک کانال یوتیوب که اخیرا در کنفرانسی مربوط به سونی شرکت داشته،  گفت و گویی با آرون کافمن ، برنامه ریز ارشد استدیو سانتا مونیکا، داشته است. در طی این گفت وگو معلوم شده که نسخه بعدی این سری محبوب همچنان در اساطیر نورث جریان خواهد داشت. بازی در مراحل برنامه ریزی قرار دارد و این گونه به‌نظر می‌رسد که رویه و استراتژی ‌های مورد استفاده در بازی پیش رو در نسخه‌های بعدی نیز پیاده سازی خواهند شد.

کافمن در این باره گفت:

بازی هم‌چنان در سرزمین‌های شمالی اتفاق خواهد افتاد. تاکید استدیو بر آن است که داستان بازی بر پایه‌ی روایت تکامل رابطه‌ی کریتوس با آترئوس ادامه داشته باشد.

God of War شروع یک مسیر تازه برای این سری محسوب می‌شود. در نسخه قبلی بازی یعنی God of War III که به‌صورت ریمستر برای پلی‌اتیشن۴ عرضه شد، شاهد کریتوسی بودیم که حس انتقام وجودش را تسخیر کرده بود و هیچ مشکلی در نصف کردن دشمنان و حمام کردن در خون آنان نداشت. اما کریتوس جدید با شمایلی جدید ظاهر شده است. از خشم درونی‌اش کم شده و قرار است پیش از انتقام به فکر مراقبت و آموزش پسرش آترئوس باشد. 

برای درز اخبار و شایعات پیرامون نسخه‌های بعدی شاید کمی زود باشد ولی حتی کوچک‌ترین اطلاعات از بازی هم برای طرفداران قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود. این‌گونه به‌نظر می‌رسد استدیو سانتا مونیکا جای عقب گرد رویه‌ای رو به جلو اتخاذ کرده است.  این بازی پتانسیل آن را دارد که به یکی از بزرگترین بازی‌های سبک خود تبدیل شود که با مسیری که این استدیو برای این بازی در نظر گرفته، امری دور از انتظار نخواهد بود.

شما می‌توانید در ادامه این مصاحبه‌ی ویدئویی را تماشا کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p

دیروز برای طرفداران این بازی روزی پر خبر محسوب می‌شد. شما عزیزان گیمفایی می‌توانید بروز ترین اطلاعات منتشر شده از بازی را از اینجا دنبال کنید.

عنوان God of War در تاریخ ۲۰ آپریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا
اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • نه خبری از اهنگ های اساطیری هست و نه فضاهای عجیب و غریب و نه باس هایی که ما رو بین ۲ انگشت میگرفتن و ما باید مقاومت میکردیم و نه شیرجه های معروف کریتوس و بال های کریتوس و صلاح های عجیب و غریب . بازی بویی از ساطیری بودن نبرده .
    انگار سانتامونیکا نسخه اول tlou رو بازی کرده و گفته چقدر خوبه . ما هم باید همچین چیزی بسازیم . محیط ها رو هم از اسکایریم کش میریم و اکشن و زاویه دوربین دارک سولز هم خوبه .
    اقا تو همه فروم های خارجی صدای همه در اومده . اخه این گاد اف واره ؟ کجاست اون بناهای تاریخی و زاویه دوربینی که ما توش یک نقطه میشدیم و کل بنا تو صفحه بود ؟ من که از خیر این بازی گزشتم چون اصلا با هیچیش حال نکردم . دلم هم فوش هست به tlou 2 و بازی جدید کوجیما . همین و بس

    • زدی تو خال واقعا با این کامنت. ای ول که تعصب بیجا کورت نکرده

    • Ali_joker گفت:

      بازی در نیومده از کجا میدونی باساش خفن نیستن و بازی حماسیر و خفن تر از قبل نیست نکنه حس ششم داری؟

    • در عجبم شما که ادعا داری به این سری علاقه داری با چهار تا دونه کلیپ کوتاه چطوری کل گیمپلی بازی رو نقد میکنی؟متوجه نیستی؟کوری بارلوگ و سانتا مونیکا.اگر کمی سواد داشته باشی میفهمی این دو در کنار هم یعنی شاهکار.

    • Mikasa گفت:

      الان باس فایتشو دیدی ؟ کلا ۱۶ دقیقه گیم پلی دیدی در مورد اهنگ و باس فایت نظر میدی ؟ خیلی باحالین
      قرار نیست بازیا ثابت بمونن این ۱۰۰۰ بار
      میخوای با تغییرات کنار بیا میخوای نیا
      فرمول قبلی بعدgow اسنشن شکست خورد رفت پی کارش
      زلدا هزاران بار تغییر کرده ولی اسمش زلداست
      پس اینم گاد میمونه
      محیط از اسکایریم کش رفته؟ میخواستی برای اساطیر نورث صحرای عربستان برات بذارن ؟ یا جنگل آمازون ؟ اساطیر نورث همشون محیط مشابه اسکایریم دارن
      اتفاقا خیلی بیشتر از نسخه های قبلی اساطیریه
      طبق نقد ها، آترئوس شمارو خیلی بیشتر از نسخه های قبلی با اساطیر روبرو میکنه
      اینجا شما فقط اساطیر رو نابود نمیکنین بلکه باهاشون تعامل هم دارین
      کجاست اون بنای تاریخی ؟ داره اگه چشمتو باز کنی تریلرو ببینی
      دوربینی که توش یه نقطه میشدی و بنا رو میدیدی ؟
      اتفاقا من با اون دوربین قفل اصلا حال نمیکردم و منتقد gamespot یا ignهم گفت دوربین بسیار بهتر شده و آزادی عمل بیشتری داره
      در ضمن این بازی بدون کات روایت میشه
      و دهن کل منتقدا باز بود چطور چنین چیزی رو پیاده کردن در تاریخ گیم بی سابقه س
      کل منتقدا تعریف کردن
      بعد یه عده میگن چرا گاد نیست
      اقا گاد قبلی تمام شد تمام ! نمیخوای قبول کنی برو همون نسخه های قبلیو بازی کن

    • Godofwar0385 گفت:

      خوشت نیومده لطفا بازی رو نکوب اونایی که قراره خوششون بیاد اومده سانتا هم تلو رو بازی نکرده که بگه ما باید عین اینو بسازیم دلت و به تلو دو خوش کن اگه از این خوشت نیومده بازیو نکوب لطفا

    • Hasan.n گفت:

      هنو بازی منتشر نشده اونوقت شما کل بازی رو پیش بینی کردین که هیچ باس فایت خفنی نداره.؟ دوست عزیز ببخشید اینو میگم ولی اینقد با بی فکری نظر ندید تا حالا هر سایتی بازی رو بازی کرده نوید شاهکار و داده انوقت شما میگید این بازی خوب نیست.؟ در ضمن واس شما هر بازی سوم شخص بشه میشه تلو.؟ لابد دیگه این دوربین به نام تلو باید ثبت بشه فقط مال اونه. حالا خوبه تلو خودش از صدتا چیز دیگه الهام گرفته . شما اگه رزیدنت اویل ۴ بازی کرده باشین میفهمین چقد تلو شبیه اونه ولی دوتا حس ناب متفاوت رو به ما دادن .قطعا اینم ایطوره

      • Hasan.n گفت:

        در ضمن واس اون دوستانی که گفتن بازی اسونه باید بگم که کارگردان بازی گفت بازی درجه سختی داره که شما وقتی اون رو میزارید . فقط دشمنا سخت نمیشن بلکه هوش اونا بالا میره و حتی حملاتشون فرق داره که شما ممکنه اون حملات رو توی درجه اسون نبینین

    • vergil2max گفت:

      عزیز جان قرار نیست که تا ابد این بازی مثل نسخه های قبلی بمونه.ادما و حیوانها و سایر چیزهای دیگه عالم هم به مرور زمان تغییر میکنند.حالا یک بازی نمیخواد تغییر بکنه.این حرفا هم حتی زمان رزیدنت ۴ هم بوده.خیلیها میگفتن ما زاویه دوربین مثل نسخه های قبل میخوایم.باسی پر ابهتی مثل نمسیس میخوایم و ترسی و وحشتی مثل قبل میخوایم و غیره.اما بالاخره چی شد یک بازی ابر شاهکار شد.یا مثلا همین دو نسخه اخیر تام رایدر و غیره.جدا اگه gta 3 هم مثل دو نسخه قبلی بود بنظرتون چی میشد…
      چرا راه دور بریم همین Gears of War 4.بنظرتون این نسخه به اندازه ی نسخه های قبلی موفق شد با اینکه فرق خاصی با نسخه های قبلی نداشت.تابلو نه.یا همین سری کالاف.هر سال مثل پارسال.بزرگترین تفاوت هر نسخه هم زمان.درست خوب فروش میکنه اما نه مثل نسل قبل.بماند که اصلا به نسخه های نسل ۷ نمیرسن.
      به عنوان یکی از طرفداران قدیمی خدای جنگ شخصا از این تغییرات خوشم اومده و خوشحالم که دیگه لازم نیست اون کارهای لذت بخش همیشگی را انجام بدم.شش نسخه کافی بود و لذت کافی را بردم.
      در کل تا زمانی که بازی را بازی نکردیم نمیتونیم درست قضاوت کنیم ولی مطمئنم سازندها حواسشون به اهنگ های اساطیری و فضاهای عجیب و غریب و باس هایی خفن بوده ولی بخاطر اینکه بازی اسپویل نشه چیزی خاصی توی این تریلرا نشون ندادن.اخه همه که مثل یوبی سافت بلد نیستن تریلرای خفن تر از بازی بسازن.(اهنگها و فضاها که خوب بوده خداییش(مثل همون تریلر اول) ولی باس نمیتونم الان نظر بدم)

    • mehrdadPS گفت:

      خدایش تا حالا اصلا یه باس فایت از بازی رو نشون دادن که باسه خودت می گی “نه خبری از اهنگ های اساطیری هست و نه فضاهای عجیب و غریب و نه باس هایی که ما رو بین ۲ انگشت میگرفتن”
      دوستان اگه یادشون باشه برای بازی GOW 3 هم همین حرفا رو می زدن مثلا می گفتن کریتوس خشونت نداره ، باساش خوب نیستن ، گرافیک بازی اُفت کرده و …. ولی بازیش اومد اونم چه اومدنی . اینیکیم عالی میشه

    • Prince_Arash گفت:

      دقیقا کدوم فروم خارجی !!
      لینک بده تا منم بیخیال بازی بشم !!
      سازنده هاش منتظر نظرات گوهربارت بودن اخوی !!!

  • DanTe 1368 گفت:

    بازی ها جدیدتر ضعیف تر ولی به احترام بازی اکشن بزرگ گاد او امیدواریم دیگه این ضعیف نباشه …

  • روایت تکامل پدر و پسر
    خدا کنه این وسط جنگ خدایان نورس هم داشته باشه من که حوصلم سر میره همش کریتوس بخواد نصیحت پدرانه بکنه

  • Su35.Flanker گفت:

    به شخصه خیلی دوست داشتم عنوان بعدی در مصر باشه. تنها کشوری که از لحاظ تمدن د اثار تاریخی گذشتگان به ابهت یونان هست مصر هست چه بسا حتی بسیار مرموز تر و خوفناک تر از یونان. مصر دارای خدایان متفاوت,, جهان مردگان و بناها و معماری بسیار رازالود هسا و واقعا حیف و از این جهت اصلا قابل قیاس با هیچ تمدنی دیگه ای نیست. نورث متاسفانه اگرچه جذاب اما از لحاظ تمدن بجامانده و تاریخ مکتوب در حد تمدن های کهن یونان و مصر و حتی ایران نیست و بیشتر جنبه تمام افسانه و خیالی داره.

  • Ali_joker گفت:

    سلام یه سوال نسخه بعدیم واسه ps4 در میاد یا میمونه واسه نسل بعد؟

  • Ali_joker گفت:

    در ضمن فکر کنم کریتوسو تو این بازی بکشن و تو نسخه بعدی اترعوس بره واسه انتقام.

  • طی بررسی های دیجیتال فاندری مشخص شده که این بازی با آپ اسکیل اجرا میشه رو پی اس پرو و حتی سیستم بازتاب مثلا آب تو این نسخه حتی در حد گاد اف وار ۳ هم نیست.
    در کل از نظر گرافیکی هم در حد gears of war نیست
    این سری گاد آف وار دقیقا بعد از یک بار دیگه تکراری میشه و به هیچ عنوان ارزش ۶۰ دلار رو نداره.این مشکل خیلی از انحصاری های سونی هستش که تقریبا یک بار مصرف هستن.
    چند نفر الان بلادبرن بازی میکنند؟ انچارتد چی؟ تلو چی؟
    اما همین الان سرورهای بازی ۸ سال پیش مثل گرز اف وار ۳ داره میترکه چون تکراری نمیشه و مردم لذت میبرن ازش.
    Feel True Power

  • mj گفت:

    عالی میشه من اگه بجای سانتا مونیکا بودم در نسخه بعدی هم چکش هم blade of chaos رو میاوردم تو بازی هرکی با هرکدوم راحته تیکه پاره کنه یا مثلا دوربین بازی رو مثل ۳ گانهoption بزاره در کل همه راضی باشن

  • mohamadp88 گفت:

    چی بهتر از این :inlove:
    خدا کنه وسطای بازی این اترئوس رو بگیرن یه بلایی چیزی سرش بیارن،راحت شیم از دستش، کریتوسم یه قاط اساسی بزنه، همرو جر بده بندازه کنار :heh:

    • انچارتد ۴ : عاقبت یک دزد گفت:

      یه بلایی سرش بیارن
      جمله بالایی نشان دهنده فرهنگ شما و محیطی که توش بزرگ شدین هست در فضای عمومی و مجازی که هزاران نفر جمله شما رو می خونن چنین ادبیاتی مناسب نیست
      ثانیا : خود کریتوش از بدو تولد که اینگونه هیکل عضلانی نداشته با تلاش و پشتکار تونسته به چنین عظمتی برسه
      این بچه هم مطمئن باش به درجات بالاتری از کریتوس نائل میشه این خط این نشون

  • StiCheS گفت:

    با سلام
    امیدوارم بدونن دارن چه بلایی سر بازی میارن…
    امیدوارم تو قسمت های بعدی که شاهد بزرگ شدن پسرش هستیم شاهد زخمی و ضعیف شدن و چه بسا مردن کریتوس نباشیم چون واقعا با این کارشون فاتحه بازی خونده میشه…
    وقتی چهره کریتوس توی شماره قسمت سووم به یاد میارم اون چهره خشن و عصبانی مخصوصا اهنگی که مدام تکرار میکرد KratoS KratoS واقعا چه هیجانی داشت…
    حداقل امیدوارم فقط به این تبر بسنده نکرده باشن و صلاح های دیگه ای هم باشه.
    باید منتظر موند و دید که ایندفعه سانتا مونیکا چه آشی برامون پخته.

  • اول بازی رو نشون دادن به ملت بعد میان میگم بازی چرت و پرته باس نداره …
    آقا باشه شما نخرید اگر بازی بده ….
    حالا همینایی که میگن بازی کپی از بازی های دیگس اولین نفر میخرن !
    سال نو مبارک سال خوبی باشه براتون !

  • mehrdadPS گفت:

    به احتمال زیاد کارگردان نسخه بعدی هم جیسون مک‌دونالد که طراح ارشد گیم‌پلی بازیه

  • mohamad 47 گفت:

    الان که چند باره دارم این صحنه های مبارزو تماشا میکنم،میبینم چقدر میشه تاکتیکال مبارزه کرد و حالت های مختلفی خلق کرد.واقعا مبارزه ها باید قشنگ باشن.فقط خدا کنه فقط همین یه تبر نباشه و سلاح های شاخ دیگه هم بده وسطای بازی.
    یاد اون نیزه تو گاد ۲ بخیر که از تو شکم اون پرنده کشیدیم بیرون عجب سلاحی بود.
    کوری باربوگ البته خودش هوامونو داره من امیدوارم بهش دمش گرم

  • واییی دمشون گرمممم پرچم کریتوس همچنان بالا میمونه و ادامه دار میشه مرسی از این خبر آقای زارع :heart: :heart: :yes:

  • adams-khersi گفت:

    یعنییییییییی کل گیم پلی رو با تبر ئه؟؟؟!!! بی خیااااااال پس اون گان های افسانه ای نسخه های قبل چی شد!!! اون ۲ پرشه زدن و این ور اون ور پریدن باس فایتا چی شد!!!! ماماااااااان :dazed:

  • AMIR73.PC گفت:

    پیش نمایش های باز خارق العاده بوده! منتقدا کف و خون قاطی کردن. گفتن باس های بازی شاهکارن مخصوصا باس اصلی اولی بازی. شروع بازی رو هم epic تعریف کردن. بعضی ها که game of generation بهش لقب دادن. اون وقت یه سری اکانت جعلی و خردسال که اسم god of war رو همین دیروز شنیدن ابراز نگرانی میکنند :rotfl:

  • aladar guitarist گفت:

    من تو دوران گیم هیچوقت هک اند اسلش نزدم پس نظر خاصی ندارم.پیش بینی متای ۸۸ .

  • navid1998 گفت:

    عالی
    به نظر من متا ۹۴ یا ۹۵ میشه چون سازندش خودشو ثابت کرده ببینید کی گفتم 😉

  • Sony2040 گفت:

    من تعجب میکنم از بعضیا ک هنوز بازی کامل منتشر نشده میگن مبارزات بازی ضعیف و تکراریه !! باس های خفن نداره !موسیقی متن خوبی نداره خشن نیست . اقا فازتون چیه ؟ این بازی قرار توش کلی سلاح های گوناگون باشه کمبو هایی که باید ازاد کنید و هیچ وقت تکراری نمیشه هر سلاح یه کمبو مخصوص خودشو داره و باید بدونید جلوی هر باس یا هر دشمنی چجور سلاحی بگیرید دستتون اقا این بازی اینقدر محیطش قشنگه ک هر لحظه باید دوربین بچرخونید و لذت ببرید این بازی پره خشمه ادمو حرصی میکنه چطور شما میگید این نسخه ضعیفه فازتون چیه هنوز بازی کلی سوپرایز توش داره کلی امکانات ک نمیگن ک بازی جذاب باشه فکر کردین بازی مال یوبیسافته ک حتی یادمه تک تک جزعیات راجب بازیو بهت میگه ک وقتی می خوای بازی کنی انگار برات تازگی نداره این نظر شخصیمه و جواب اونایی ک میگن این بازی شکست میخوره . لطفا اگر از بازی چیزی نمیفهمید نظر ندید اجباری نیست

  • دوستان نقدها بسیار مثبت بودن و همه از بازی تعریف کردن و شگفت زده شدن.
    اگه فرصت شد خلاصه ای از بررسی چندتا از سایت های معتبر رو مینویسم.

  • Darkmax204 گفت:

    “در نسخه قبلی بازی یعنی God of War III که به‌صورت ریمستر برای پلی‌اتیشن۴ عرضه شد، شاهد کریتوسی بودیم که حس انتقام وجودش را تسخیر کرده بود و هیچ مشکلی در نصف کردن دشمنان و حمام کردن در خون آنان نداشت. اما کریتوس جدید با شمایلی جدید ظاهر شده است. از خشم درونی‌اش کم شده و قرار است پیش از انتقام به فکر مراقبت و آموزش پسرش آترئوس باشد. ”

    واقعا وحشتناکه که دیگه کریتوس اون کریتوس قدیم نباشه!!!
    حالا یکم آروم شده مشکلی نیست صداشو چرا عوض کردــــــــــن؟

    • Sajad667 گفت:

      سلام دوست عزیز نسخه سوم بازی رو تموم کنید بعید بیایین نظر خودتونو بنویسین وقتی کریتوس زئوس رو کشت آتنا پیش کریتوس اومد و به کریتوس گفت تو کاری رو کردی که هزاران نفر نتونستن این کار رو کنن بلاخره تو تونستی انتقاممو بگیری ولی کریتوس گفت در عوض چی پندورا خودشو فدا کرد این همه انسان برای انتقام من کشته شدند خدای جنگ یکمی تغییر کرده بود چرا که دلیل زندگی کردنش انتقام از خدایان بود ولی وقتی همه رو کشت تازه به کارهایی که کرده بود فکر کرد و به خاطر همین خودشو کشت تا قدرت دست آتنا نیوفته و…درضم تو گیم پلی جدید قشنگ نشون داده که خدای جنگ همون خشونت قبلی رو داره ولی دلیل اینکه عین قبل خشن تر نیست چون قبلا کل وجودشو نفرت گرفته بود و به خاطر همین نفرت بیش از حد عصبانی و خشن بود ولی الان چی…
      باید گاد جدیده رو بازی کنیم داستانشو بفهمیم بعد بیاییم نظر بدیم درضم چرا اون دوتا شمشیرها رو نداره یکی از دلیل هاش میخواد گذشتشو فراموش کنه چرا با همین شمشیرها خیلیا رو کشت از حمله دختر و همسرشو البته تو گاد جدیده قطعا توضیح میدن که چرا اون شمشیرهای قدیمی رو نداره البته این تبر فقط یه سلاح برای مبارزه نیست بلکه برای حل معماها هم هست و در آخر اینکه چرا صداشو عوض کردن چون الان خدای جنگ قیافش تغییر کرده همچنین قدش به خاطر همین صدای قبلی به این قیافه و قد نمیخوره

  • یک چیز بگم به این ادم های که میگن این گاد اف وار او گاد اف وار های قبلی نیست این نمی دونم کمره ش اینجوریه نمیدونم شمشیر های عجیب غریب ش نیست.
    اقا بسی تو را خدا،تو را همو شعور که خدا برت داده اخه تو چی میگی بازی نیاز مند یک تغییرات اساسی بود که تغییرش دادند و موفق هم شدند،وخوب کار هم کردند
    از ۳۵ ساعت گیم پلی ۹ دقیقه ره هم درست ندیدی امدی مفت حرف میزنی.
    در چند جمله حرفم را خلاصه کنم
    اقا این کریتوسی فرق نمیکنه شمشیر داشنه باشه یا تبر یا اصلاً هیچی نداشته باشه این همونی که زئوس را کشت مگر فراموش کردید
    کریتوس در هرجای باشه کریتوس است..در هر جاییییییییی که کریتوس باشه اسم بازی باید گاد اوف وار باشه چون اسم کریتوس با اسم بازی یعنی گاد اف وار هک شده

  • big_cypher گفت:

    ۳۱ فروردین منتظر دیدن قیافه فنای مایکروسافت غیر از چند نفر هستیم 😎 😛 😛 😛

  • amir2snake گفت:

    پادشاه لباس نداردددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  • Witcher گفت:

    تعلق خاطر دوستان به زاویه دوربین ۴ قسمت قبلی قابل درکه.اما این رو هم در نظر داشته باشید که تنها راه ادامه سری GoW تغییرات بنیادین بود وگرنه ممکن بود بازی با افت کیفی مواجه بشه.ممکنه بعضیا بگن که Castlevania هم همین کار رو کرد اما واقعیت اینه که کارگردان اون بازی واقعا توش گند زده بود در حالی که ما اینجا با کارگردانی طرفیم که امتحانشو تو نسخه ۲ پس داده

  • Witcher گفت:

    no commentary: https://www.youtube.com/watch?v=Luo0PHGpaRA

  • Ali گفت:

    مهم ترین سوالی که میتونست بپرسه ولی نپرسیده اینه:
    آیا نسخه بعدی واسه ps4 منتشر میشه یا یک بازی واسه نسل ۹خواهد بود؟

اطلاعاتی جدید از نسخه بعدی “God of War” - گیمفا