اطلاعات جدیدی از World War Z منتشر شد | دستههای ۱۰۰۰ نفره از زامبیها
بتازگی مدیرعامل استودیوی Saber Interactive طی مصاحبهای با مجله رسمی پلیاستیشن انگلستان، جزئیات تازهای را از عنوان در دست ساخت خود به اشتراک گذاشتهاند. مبارزه با گروههای عظیمی از زامبیها!
World War Z عنوانی برگرفته از فیلمی با همین نام است، که در دسامبر سال گذشته توسط Paramount Pictures و Saber Interactive معرفی شد. در آن زمان تنها گفته شد که تمرکز اصلی بازی برروی بخش چندنفره است و سبکی تیراندازی خواهد داشت، و قرار است برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر شود. تاکنون جزئیات دیگری از آن ارائه نشده بود.
بتازگی متیو کارچ (Matthew Karch) مدیرعامل استودیوی Saber Interactive مصاحبهای با مجله رسمی پلیاستیشن انگلستان (شماره ۱۴۷ ماه آوریل) داشته است. در شروع این گفتگو ایشان شفافسازی کردند که بازی آنها عنوانی سومشخص خواهد بود که زاویه دوربین برروی شانه شخصیت تنظیم شده، زامبیها در بازی نیز رفتارهای متفاوتی از خود نشان خواهند داد تا بدین وسیله در هر مرحله تجربهای متمایز برای بازیکنان رقم بخورد. ماموریتها در World War Z انواع مختلفی دارند، از محافظت از شخصیتها و داراییهای خاص گرفته تا نجات بازماندگان. نقشههای بازی نیز در زمان عرضه شامل: نیویورک، مسکو، اورشلیم و فرودگاه کرهای موجود در فیلم میباشد، که پس از انتشار تعداد آنها بیشتر خواهد شد.
اما هسته اصلی عنوان World War Z را دستههای پرتعداد زامبیهای چالاک/ تندرو تشکیل میدهد، که براساس اظهارات آقای کارچ این چیزی است که ویژگی منحصر بفرد بازی بشمار میرود:
هدف ما این است که به بازیکن حق انتخاب دهیم که در هر زمان چه بصورت تکنفره و چه چندنفره به تجربه بازی بپردازد. از نظر من جذابیت اصلی بازی انجام آن بصورت همکاری چندنفره آنلاین است – World War Z تنها عنوانی است که تجربهای تازه در بخش چندنفره را همراه با تعداد بیشماری از دشمنان پرسرعت پیشکش بازیکنان میکند. تعداد زامبیهایی که برروی صفحه مشاهده میکنید و نحوه واکنش آنها در عنوان World War Z منحصر بفرد خواهد بود؛ بعنوان مثال: برای رسیدن به مناطق خاصی که در بازیهای دیگر مکانهای امن تلقی میشوند، از روی یکدیگربالا میروند.
مبارزه با دستههایی که میتوانند تنها متشکل از یک دشمن بزرگ و یا ۱۰۰۰ زامبی باشند، واقعا هیجانانگیز و اعتیادآور خواهد بود. بسیار تلاش کردیم تا بازی مثل فیلم باشد. تفاوت اصلی آنها این است که در فیلم هنرپیشگان میتوانستند از دست دشمنان فرار کنند، اما در بازی شما مجبور به مبارزه خواهید شد. میتوانید با انفجار اتومبیلها دستهای از زامبیها را از بین ببرید. همچنین میتوانید دور محوطهای را حصار بکشید، مین بکارید، از سیمخاردار و تجهیزات جنگی استفاده کنید.
در حال حاضر مشخص نیست که آیا عنوان مذکور همراه با اکران قسمت دوم فیلمسینمایی World War Z منتشر خواهد شد یا خیر. اما در صفحه رسمی فیسبوک بازی اشاره شده که در سال جاری عرضه میشود، اما بعید بنظر میرسد که فیلمسینمایی آن امسال اکران شود.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: در GTA 6 محدودیت حمل سلاح وجود خواهد داشت
نظرات
دو ساله فیلم دومش معرفی شده پس چیشد؟ اینهمه بازی زامبی محور داریم باو فیلمشو بسازین عه
هیجان ترین بخشش اینه که تو safe zone باشی و زامبی ها حمله کنن و تو و دوستات دفاع کنید . ای کاش قابلیت سوار شدن به وسایل نقلیه داشته باشه
دسته های ۱۰۰۰ نفره یا قمر بنی هاشم خدایا خودت به دادمون برس
مطمعن باشید یک پروژه ی شکست خورده از آب در می یاد
دقیقا
متاسفانه منم یه همچین حسی دارم که شبیه دد رایزینگ کپکام بشه منتها حس طنزشو حذف کنی اینکه فقط سازنده ها روی تعداد زامبی ها مانور میدن نه جزییات با گیم پلی بازی خودتون باید بدونید با چه بازی طرف هستید
موافقم. دسته هزارتایی از زامبی ها یا هوش مصنوعی در حد جلبک دارن یا اگه حتی هوش مصنوعی هم خوب باشه پدر پردازنده کنسول یا پی سی درمیاد و باید رو ۱۰ فریم بازی کرد…