ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا

ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا

سعید آقابابایی
۱۸:۰۴ ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا

 عرض ادب و احترام دارم خدمت تمامی کاربران عزیز و فهیم وبسایت گیمفا. امیدوار هستم که خوب و خوش و سلامت بوده و مشغول لذت بردن از بازی های محبوب و مورد علاقه خود در این نوروز دوست داشتنی باشید. در ادامه روند انتشار ویدئوهای مختلف برای کاربران عزیز گیمفا که از دو سال گذشته آغاز شد امروز قصد داریم تا با یک ویدئوی ویژه که نخستین ویدئوی سال ۱۳۹۷ گیمفا نیز هست، در خدمت شما باشیم و به امید این که بتوانیم روند خوبی را در انتشار ویدئوها در سال ۱۳۹۷ داشته باشیم، زیرا که همانطور که همیشه عرض کرده ام، لیاقت کاربران گیمفا فقط و فقط بهترین هاست و معرفت را نمی شود با چیزی جبران کرد. پس همه تلاش خود را می کنیم تا لااقل شاید شما عزیزان از ما راضی باشید و از مطالب گیمفا در سال ۱۳۹۷ نیز لذت ببرید. امروز نوبت به یک ویدئو از سری ویدئوهای ۱۰ برتر گیمفا می رسد که یک ویدئوی خاص است و در واقع مخصوص ما ایرانی هاست و بر اساس سال و نوروز ما ساخته شده است، نه سال میلادی. در این ویدئو به سراغ بهترین و با کیفیت ترین عناوینی که در سال ۱۳۹۶ منتشر شده اند رفته ایم و قصد داریم تا “۱۰ بازی برتر سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا” را با شما مرور کنیم. در این ویدئو تنها بازی هایی قرار گرفته اند که در  طول سال ۱۳۹۶ عرضه شده اند و مثلا عناوینی از قبیل هورایزن زیرو داون و افسانه زلدا که انتشار آنها به زمستان ۱۳۹۵ باز می گردد، در لیست ما لحاظ نشده اند. در واقع با این که این بازی ها در دنیا جزو برترین های ۲۰۱۷ شناخته شدند ولی در ویدئوی ما که شامل بازی های سال ۱۳۹۶ می شود، جایی ندارند، زیرا که به سال ما، آنها بازی های ۱۳۹۵ هستند.

ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا

ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶

مانند هر مقاله و ویدئوی ۱۰ برتر دیگری، باید خدمت شما عزیزان ذکر کنم که این ۱۰ بازی برتر انتخابی کاملا بر اساس ۱- سلیقه شخصی، ۲- نظرات و بازخوردهای جهانی و امتیازات متا و ۳- ویدئوها و مقالات مختلفی که مربوط به این موضوع، منتشر شده اند، جمع آوری و رتبه بندی شده است. قطعا با توجه به این که تعداد عناوین موفق در سال ۱۳۹۶ بسیار زیاد هستند ممکن است که نظرات بسیار بسیار متفاوتی در مورد این رتبه بندی و بازی های آن وجود داشته باشد و در واقع هر کسی بسته به علاقه و سلیقه و عنوانی که بازی کرده است لیست خود را داشته باشد در حالی که شاید نفری دیگر لیست کاملا متفاوتی داشته باشد. بنابراین توجه داشته باشید که چیزی در این ویدئو به صورت قطعی اعلام نشده است و مانند تمامی ویدئوهای ۱۰ برتر در دنیا، صدها نظر مختلف ممکن است در مورد آن وجود داشته باشد و در چنین ویدئوهایی نه کسی قطعا درست می گوید و نه کسی قطعا غلط. زیرا که در این جا سلایق شخصی و تجربه هایی که بازیباز داشته است دخیل هستند. بسیار خوشحال خواهیم شد که از نظرات شما نیز در مورد ۱۰ بازی برتر سال ۱۳۹۶ آگاه شویم و سلایق کاربران عزیز گیمفا را نیز بدانیم و با هم مقایسه کنیم. امیدوارم که از این ویدئو لذت ببرید و قطعا در آینده و در هر ویدئو شاهد پیشرفت آن ها خواهید بود. برای مشاهده و دانلود ویدئوی “۱۰ بازی برتر سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا” با من و گیمفا در ادامه همراه باشید.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P | دانلود با کیفیت ۴۸۰P

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ممنون از آقای آقابابایی بابت ویدئو !.

  • عالی
    من که فقط اویل ویتین ۲ رو از این لیست تجربه کردم 😕

  • سعید جان خسته نباشی عالی بود :yes: :yes:

  • MetallicA گفت:

    درود بر آقای آقابابایی
    خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور!
    راستی شما از خطه کجایی سعید جان؟!

  • JETRANG گفت:

    خسته نباشید آقای آقابابایی طبق معمول گل کاشتید .

  • Last Of Us گفت:

    سلام آقای بابایی

    اول سال نو رو به شما تبریک میگم

    دوم مرسی از ویدئو

    سوم سایت دچار یک باگ هستش. وقتی مثلا تو یک پستی میام و میخوام وارد شم کار نمیکنه. فقط صفحه اول که باشی میشه لوگین کرد

    جای بازی هایی مثل نیوح لیتل نایتمر تو لیست خالیه

    راستی یکی از نقاط قوات و قشنگ مقاله های شما همون طنزش هستش که داخلش هستش

    موفق باشید و سال خوبی را داشته باشید :rose:

    • سلام و عرض ادب خدمت شما.
      سال نوی شما هم مبارک و انشالله سالی پر برکت و سلامت و موفقیت داشته باشید همراه خانواده محترمتون.
      خواهش میکنمو نظر لطفتونه که تماشا فرمودید.
      حتما این موضوع رو چک میکنیم ببینیم چطوریه.
      نی اوه نمی خورد تاریخش به ۹۶ وگرنه مگه میشه ندازیمش. توی زمستون ۹۵ بود. لیتل نایتمر هم فوق العاده اس واقعا.
      نظر لطف و محبت شماست که اینطور میفرمایید و واقعا خوشحالم که این طنزهای کوچیک مورد توجهتون قرار گرفته چون برای خسته کننده نشدن مقالات طولانی میذارمشون و باعث خوشحالیه که از نظر شما مفید هستن. یک دنیا ممنون از حمیات و لطفتون.
      سلامت باشید. شما هم موفق و شاد و باشید و سال ۹۷ عالی باشه انشالله براتون

  • shadowwarior گفت:

    سلام_من این ویدیو رو با صدای بلند پیش خانواده پخش کردم تا اولا متوجه بشن دنیای گیمینگ چقدر گستردس دوما هم اینکه جناب بابایی عزیز با گفتارشون واقعا هر شنونده ای رو جذب میکنن و خواستم ثابت بشه که گیمرها با شعور تر و فهیم تر از اون چیزین که بقیه فکر میکنن…

  • Hamed72 گفت:

    دستتون درد نکنه آقا سعید گل ک مثل همیشه عالی کار میکنید.
    انتخابهاتون عالی بود و بهترین ها رو گلچین کردید.شدیدا با انتخاب اولتون هم موافقم.بسیار بازی زیبایی بود.
    امیدوارم ۹۷ هم سال پر رونق و پر از موفقیت براتون باشه. :yes: :yes: :yes:

    • سلام خدمت حامد عزیز و گل. دست شما درد نکنه حامد جان به خاطر حمایت و محبت همیشگی و لطف سرشاری که همیشه به بنده دارید. به لطف وجود و حضور شما و دوستای خوبم اصلا حق نداریم که ضعیف کار کنیم.. نمیگم که کارمون عالیه لی لااقل سعیمون رو براتون انجام میدیم و کم نمیذاریم. قطعا که به اندازه لطف ها و محبت های شما نیست ولی دیگه به بزرگی خودتون ببخشید. انشاله سال جدید هم کنار هم حضور داشته باشیم ودر خدمت شما باشیم و مثل همیشه لطفتون شامل حال ما بشه حامد جان.
      خوشحالم با انتخاب ها موافق هستید و نظرمون مثل هم هست.
      همچنین برای شما و خانواده محترمتون حامد جان

  • امین گفت:

    واقعا عالیه ( مثل همیشه )
    نمیدونم چرا این اواخر دیگه نمیشه ویدیو های سایتتون رو با adm دانلود کرد و فقط مجبورم با خود مرورگر دانلود کنم
    لطفا راهنمایی ام کنید

    • سبلام و درود بر شما. یک دنیا ممنون از لطف و محبتتون (مثل همیشه). خیلی لطف کردید که وقت گذاشتید و تماشا فرمودید ویدئو رو و خوشحالم رضایت داشتید. خیلی خیلی ممنونم.
      منم خودم همین مشکل رو دارم و نمیتونم با ای دی ام دانلود کنم اخیرا از گیمفا. رفعش میکنیم حتما. این مشکل شما نیست بلکه کلیه. حتما درست میشه. به بزرگی خودتون ببخشید

  • mehrdadPS گفت:

    سعید جان واقعا عالی بود (مثل همیشه) و به شدت با شماره ۱ موافقم بازی hellblade خارق العادس و شرکت Ninja Theory وقعا یه شاهکار خلق کرده فقط شاید تنها مشکل بازی رو کوتاه بودنش دونست که اونم با خوبیهای عالی بازی واقعا قابل چشم پوشیه.

    • عرض ادب و احترام خدمت مهرداد عزیز. یک دنیا ممنونم. نظر لطفتونه مهرداد جان مثل همیشه. خوشحالم که نظر و سلیقه مون مثل هم هست.
      واقعا هم که این بازی رو همون طور که گفتید باید با کلمه خارق العاده توصیف کرد و بهترین کلمه براش همینه که فرمودید

  • lordhossein گفت:

    آقا سعید لیست خوبی بود فقط یک ایراد داشت اونم نبود اساسین کرید اوریجینز بود واقعا بازی خوبی بود .

  • واقعا عالی
    اصلا دلیل اصلی حضور ما در گیمفا شمایید آقای آقا بابایی
    بی شک hellblade بینظیره ولی متاسفانه من هنوز نتونستم تجربش کنم

    • سلام خدمت پارسای عزیز و گل. اقا خیلی شرمنده می فرمایید من رو. امیدوارم که لایق محبت شما باشم و بتونم همیشه براتون کارهای باکیفیت منتشر کنیم. بسیار بسیار از این لطف و محبت و حمایت شما ممنونم. بدونید که همین نظراتتونه که من رو مدام به جلو می بره و با شوق دوست دارم که در خدمتتون باشم.
      انشالله که بازی کنید و لذت ببرید پارسای عزیز

  • خسته نباشید ویژه به آقا سعید گل…رفت برا دانلود…بابت کارایی که برای خوشی دل گیمرا میکنین خدا این سال و سال های آینده رو براتون طوری رقم بزنه که رو دستون کسی نیاد و روز به روز ازینی که هست(با همین وجود بهترینین باید بگم بهترینیم چون به قول خودتون ی خانواده ایم…خانواده گیمفا)بهتر بشین…موفق باشید

    • سلام و درود خدمت معین جان عزیز و گل. یک دنیا ممنونم. سلامت باشید انشالله.
      معین عزیز همین که اینجا در خدمت شما باشم و براتون مطلب و ویدئو بذارم و ببینم لطفتون شامل حال من میشه و برای مطالبم ارزش قائل میشید و وقت ارزشمندتون رو صرف خوندن و دیدن و نظر گذاشتن برای مطالب میکنید، با ارزش ترین چیزه و قطعا و قطعا تنها یک دلیل وجود داره اگر بهترینیم و اونم شما هستید. هیچ سایتی نیست که اینقدر همبستگی بین اعضا و تیمش وجود داشته باشه و این به لطف وفاداری و محبت شمایت که همیشه کنارمون بودین و هستید و گیمفا رو سرپا و زنده نگه داشتید. انشالله که همیشه یک خانواده بمونیم و افتخار این رو داشته باشم که دبهتون خدمت کنم از صمیم قلب معین عزیز و گل. خیلی از حمایت و محبت بی دریغ شما ممنونم

  • Nightwolf گفت:

    خسته نباشید اقا سعید واقعا ویدیو فوق العاده ای بود. انتخاب های شما هم خیلی منطقی بود و هم به جا و درست بود. خود من بهترین بازی پارسالم نیوه و پرسونا ۵ بودن. امیدوارم سال اینده هم یه ویدیو به نام بهترین های ۱۳۹۷ ببینم و عناوینی مثل گاد اف وار و دیترویت و یا کد وین که همه بهشون امیدواریم رو تو اون لیست ببینم

    • سلام درود خدمت شما. خیلی خیلی ذممنونم ازتون. نظر لطفتونه واقعا. خیلی متشکرم که تماشا فرمودید ویدئو رو و باعث افتخارمون هست که نظرتون مثبت هست به ویدئو و اعتقاد دارید که منطقی هستن انتخاب ها. از لطف و حمتیت همیشگی شما یک دنیا ممنونم.
      نی اوه که والا در ۹۶ نبود وگرنه حتما قرار داشت در لیست و پرسونا هم که اصلا دیگه مشخصه همه چیز در موردش و نیازی به توضیحی نداره از شاهکار بودن.
      انشااله که ویدئوی سل ۹۷ رو هم در خدمتتون باشیم و همین عناوینی که فرمودید رو در لیست داشته باشیم.
      در نهایت باز هم خیلی ممنونم از لطف شما

  • Farzad07 گفت:

    با تشکر از سعید اقابابایی و سایت خوب گیمفا
    کاملا با رتبه بندی بازی ها موافقم شماره ۱ این لیست عنوانی بسیار زیبا هم از لحاظ گرافیکی و هم خط داستانی بود و قطعا بهترین صدا گذاری بود که به شخصه در تمام بازی ها دیده بودم

    • با سلام خدمت فرزاد عزیز و گل. یک دنیا ممنونم از لطف و محبت شما. به خاطر خوبی خودتونه که گیمفا خوب هست فرزاد جان.
      باعث افتخاره که نظرمون مثل هم هست و با رتبه بندی ها موافق هستید. واقعا و و کاملا در مورد هل بلید درست می فرمایید.
      فرزاد جان اون نظرتون در مورد اسپویل به این دلیل منتشر نشد که چون کسی که بازی نکرده نمی دونه که هنوز چی به چیه در بازی و و نمیشناسه قسمت های مختلف بازی رو، واسه همین بهتره اصلا نگیم که بخش های مختلفش چیه و ….
      نهایتا هم یک دنیا ممنون

  • اون یه نفری که کامنت میذاره ولی بلد نیست محترمانه صحبت کنه و به چندین نفر با هم توهین میکنه انتظار انتشار و احترام هم نباید داشته باشه. دوست عزیز در منتشر شدن یا نشدن نظرت اصلا مهم نیست که لیست رو خوشت اومده یا نیومده یا چه بازیایی رو دوست داری و میخواستی کدوم تو لیست باشه و نباشه. شما احترام گذاشتن رو یاد بگیر بعد نظرت منتشر میشه و بهت جواب درست داده میشه ، حالا هر چی که باشه و انتقاد و پیشنهاد و …. اصلا بگو کلا لیست رو قبول ندارم.
    همینقدر هم که برات ارزش قائل شدم و جواب دادم به این خاطره که فکر نکنی چون گفتی فاینال فانتزی ۱۲!!!! بهتره از این بازیای لیست و یا چون هل بلید از نظرت بازی بدیه!!!، نظرت منتشر نشده بلکه به خاطر توهینیه که به یه تیم متشکل از چندین نفر کردی. وگرنه گفتم که اصلا مهم نیست که ندونی شدو او کلوسوس چیه و …

  • صد در صد اگر نایر بود توی این لیست اول بود ولی خب جزو ۹۶ حساب نمی شد. نایر یه شاهکار خاص و بی نظیر بود.

  • تشکر آقای آقابابایی زیبا بود خیلی لذت بردم.من به خیلی از بازی ها با راهنمایی های شما عزیزان گیمفا تو مقالات و ویدیو های زیباتون علاقه مند شدم و تجربه شون کردم انشالله همیشه موفق باشید.

  • ویدئو بسیار خوب و کاملی بود تشکر از شما

    بنظر من برترین بازی امسال شدو اف وار بود و هیچکدوم اینا نزدیکشم نمی شند وقتی بازی رو خریدم خیلی حوصله سربر بود و اصلا خوشم نیومد ولی بعد که دیگه خواستم پاکش کنم گفتم برای آخرین بار امتحانش کنم وقتی چند تا قلعه گرفتم و درخت مهارت رو ارتقا دادم آنقدر جذاب شد که ۱۶ ساعت پشت سر هم بازی کردم 😀

  • farshadx گفت:

    آقای اقا بابای تو ویدو گفتید hillblade در کنار زلدا و هرایزن جایزه گرفته تو گیم فا
    ولی متاسفانه گیم فا اصلآ هیچ جایزه ای تو هیچ بخشی به زلدا نداد

  • ممنون بابت ویدیو
    با شماره اول کاملا موافقم. خوشحال کنندس در دورانی که بازی های آنلاین انقدر گسترش پیدا کردند که داستان کمرنگ شده، بازیهایی هستند که نشون میدن هنوز خیلی داستانها هست که بیان نشده و چقدر صنعت گیم پلتفرم فوق العاده ای برای داستان گویی هستش. امیدوارم در آینده تمرکز مثل گذشته روی داستان و داستان پردازی بیشتر بشه.

  • vergil2max گفت:

    خسته نباشید اقای اقابابایی.
    امیدوارم از دستم دلخور نشید.ولی دوست دارم مثل همیشه حرف دلمو بزنم.معمولا با شما موافقم ولی.حقیقتش من با این رتبه بندی مخالفم.بماند که جای بعضی از بازیها خیلی خوب به ویژه Shadow of War و Cuphead در این لیست خالیه.البته میدونم نمیشد زلدا و نیر اتوماتا و هورایزن و رزیدنت ۷ داخل این لیست قرار بگیرن.گرچه بنظرم بازم زلدا در گیمفا کمی مظلوم واقع شد.
    از اون گذشته قبول دارم هل بلید بازی عالی هستش ولی بنظرم شاهکار نیست (البته هر کسی نظری داره و قابل احترام به ویژه شما گرچه از بعضی جهات مثل صداگذاری و غیره جز بهترینهای سال و حتی شاهکار ولی کلی بخوایم حساب کنیم شاهکار نیست .لازم بگم که از نظر اکثر سایتها توی بخش بهترین بازی مستقل معمولا Cuphead بر هل بلید برتری داره).با کمال احترام بنظرم زیاده روی که اینبازی در لیستی که بازیهای شاهکاری چون پرسونا ۵ و ماریو اودیسه و مانستر هانتر و شادو اف کلوسوس قرار دارن در صدر قرار بگیره.البته من فقط با رتبه هل بلید مخالف نیستم ولی هل بلید بیشتر از همه توی چشم.کلا من سال یکی دو دفعه نظر مخالف شما دارم مثلا سال پیش سر نمره نیر اتوماتا کمی اختلاف نظر داشتم که میگفتم کمی پایین.جدا از اینه لازم بگم اگه در این مقاله اساسا فقط نظر شخصی ملاک بود من اصلا مخالف نظر شما نبودم.بگذریم
    در پایان بابت این ویدیو زیبا و طولانی ممنونم.این اختلاف نظرها همیشه بوده و هست چیزی که مهم اینه تا انتشار خدای جنگ ۲۱ روز دیگه مانده.دی……….فقط برام سوال که اگه زلدا و نیر اتوماتا و غیره هم در این لیست بودن چی میشد.دی.با تشکر

  • bardia773 گفت:

    خسته نباشی سعید جان
    ولی لیست هر چی جلوتر میرفت عناوین ضعیف تر میشدن!!!
    بازی های ریمستر شده نباید تو لیست قرار میگرفتن
    بنظرم بهترین بازی سال قبل ولفنشتاین٢ بود(نظر شخصی)
    هل بلید هم اصلا شایسته مقام اول نیس. درسته که فضاسازی خیلی خوبی داره و اشکالاتش همچین کمم نیست
    به هر حال ممنون

  • Alireza-spv گفت:

    واقعا ویدئوی زیبایی بود ممنون از سعید اقابابایی دمت گرم
    فقط این آهنگی که اخر کلیپ گذاشتید رو تریلر هلبلید اسمش چیه؟

  • GERALT گفت:

    سلام به همه کارکنان گیمفای عزیز که واقعا برای ما زحمت میکشن دمتون گرم من دستم به هر وسیله ای برسه که به اینترنت وصل باشه سایتو چک میکنم چون واقعا عالیه به نظر من انتخابتون بسیار به جا و منصفانه بود من حدود ۱۷ ساله گیمرم هر بازی رو که شما فکرشو بکنین بازی کردم ولی تا حالا بازی مثل hellblade ندیده بودم من با دقت بازی رو تموم کردم و به نظر من واقعا شاهکاره و در کل همه انتخاب ها بر اساس لیاقت بازی ها بود

  • باز هم پوزش میطلبم از دوست خوبم آقا سعید که دیر این ویدئو رو دیدم و تشکر میکنم بابت این ویدئو !
    حقیقتا سال ۹۶ سال فوق العاده خوبی برای نینتندو بود و از طرفی یه ریمیک و یه ریمستر شاهکار داشت “Shadow of The Colossus و Crash ” که سعی کردند این سال رو برای ما که در ایران زندگی میکنیم یکم شیرین کنند با اینکه نتیجه قطعی نداد اما باز هم خالی از لطف نبود 😀 قطعا موافقم با Hellblade: Senua’s Sacrifice که در رتبه اول باشه چون شما رو تشویق میکنه به هدفتون برسید و اخرش میفهمید که ای دل غافل همه اینا ناشی از بیماری شخصیت هست و واقعا در صداگذاری، داستان و… شاهکار کرده بودند!
    Evil Within 2 هم که دیگه نگم که خودتون میدونید آقا سعید من چقدر رو عناوین وحشت بقا حساس هستم وقطعا تجربه یک بازی از این سبک مثل عناوین نقش آفرینی در سال اجباری هست و EW2 هم همان گان پلی فوق العاده سری قبل رو منتقل کرده بود و همچنین با Open World شدن بازی هم یک تجربه جدید رو به اشتراک میگذاشت !
    خیلی ممنونم که این ویدئو رو قرار دادید ….
    در پناه حق یاعلی :rose:

  • GERALT گفت:

    سلام آقای آقا بابایی امیدوارم که حالتون خوب باشه در آخر این ویدیوی زیبا یک موزیک زیبا هم پخش میشه زمانی که بازی hellblade به نمایش در میاد خواستم اگر زحمتی نیست اسم این موزیک رو به بنده بگید برای کلکسیونم هستش خیلی ممنون میشم 🙂 🙂

ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا
ویدئو گیمفا: ویترین سال ۹۶ | برترین عناوین سال ۱۳۹۶ از دید گیمفا - گیمفا