یوجی شینکاوا در ارتباط با طراحی شخصیتهای بازی Death Stranding صحبت می کند
به تازگی آقای یوجی شینکاوا، طراح ارشد استودیوی کوجیما پروداکشنز، طی مصاحبه ای با سایت Gameblog در ارتباط با طراحی شخصیتهای بازی صحبتهایی ارائه داده و به این نکته اشاره کرده است که برای او کار با بازیگران واقعی ساده تر است.
Death Stranding یکی از عناوینی است که کاربران بسیار در ارتباط با آن کنجکاو هستند، نه فقط به دلیل این که بازی جالبی به نظر می رسد بلکه بخشی از کنجکاوی و اشتیاق کاربران نسبت به Death Stranding را می توان به این دلیل دانست که این عنوان توسط هیدئو کوجیما ساخته می شود. حال به تازگی آقای یوجی شینکاوا، طراح ارشد عنوان Death Stranding طی مصاحبه ای با سایت Gameblog در ارتباط با طراحی و توسعه این عنوان صحبتهایی را ارائه داده است.
آقای شینکاوا در رابطه با این که فرایند توسعه عنوان Death Stranding با فرانچایز Metal Gear Solid چه تفاوتهایی دارد پاسخ داد:
تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. ما در توسعه بازیهای خود به طور طبیعی هر آن چه می خواهیم را انجام می دهیم. به طور مثال در ارتباط با عنوان ۱ Metal Gear Solid، هیچ گاه نگفتیم که این عنوان فروش بالایی خواهد داشت اما این موضوع به طور طبیعی اتفاق افتاد. نکته اصلی این است که ما بازیهایی را می سازیم که به تجربه آنها علاقه داشته و یا دنیایی را خلق می کنیم که به آن علاقه مندیم.
همان طور که می دانید در توسعه عنوان Death Stranding، بازیگران واقعی به ایفای نقش پرداخته اند که هر کدام نقش خاصی را ایفا می کنند و از میان آنها می توان به نورمن ریداس اشاره کرد. آقای شینکاوا در این رابطه به این نکته اشاره می کند که حضور بازیگران واقعی کار وی را ساده تر می کند:
کار کردن با بازیگران واقعی برای من آسان تر است. ابتدا با بازیگران مورد نظر ملاقات کرده و سپس به لطف همین موضوع در ارتباط با این که آنها چه نوع شخصیتی داشته و چه نقشی در بازی ایفا کنند فکر می کنم. در نهایت حال بر اساس پوشش ظاهری یا هر چیزی در این رابطه تصویری از شخصیت مورد نظر را ترسیم خواهم کرد. این موضوع کار را بری من ساده تر می کند.
عنوان Death Stranding به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه می شود ولی هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. با این وجود انتظار نمی رود این عنوان تا قبل از سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار گیرد.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات
نکته این است هروقت تیم کوحیما به چیزی دست بزنه طلا میشه
صد در صد
وبسایت گیم اسپات :
DS رمز آلود ترین بازی صنعت گیم تا به این لحظه است!
ببین چطور مغز منتقدای گیم اسپات رو گذاشتن تو امپاس :hypnotized:
تایید شده ک واس پی سی میاد
لینک یا مدرک؟
بشین تا برای PC بیاد :rotfl:
نامردی اگه لینک یا مدرک ندی
یارانه شخصی؟ تقریبا محاله
شاید یکی دوسال بعد !
یارانه کوجیما قطع شده :rotfl:
اقا نمیاد واسه پیسی
بعضیا خیلی خوش خیالن ها
انگار چه آش دهن سوزی هم هست!
متال گیر آخری که فاجعه بود چه گیم پلی چه داستان. ساخته شده بود که فقط بفروشه نه داستان رو یه قدم جلو برد نه تجربه نابی بود به خاطر متال ۳ براش احترام قائلم ولی متال آخری جدا شایسته اسم متال گیر نبود چه برسه به شاهکار
کوجیما زادوری!!!
شو راه انداخته ها!!!