Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا

Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است

عرفان رحیمی صادق
۲۲:۳۴ ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا

Valve که به عنوان سازنده چندمورد از بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شود، خبر‌های خوبی برای علاقه‌مندان دارد. طبق برنامه‌های جدید Valve، دوست داران آن‌ها می‌توانند به‌زودی شاهد معرفی و عرضه بازی‌های هیجان‌انگیزی از طرف آن‌ها باشند.

بازگشت Valve به دنیای بازی‌های رایانه‌ای و ساخت یک بازی جدید از طرف آن‌ها خبری است که بسیاری از علاقه‌مندان به شدت دنبال آن هستند و دوست دارند یکی از بزرگ‌ترین سازندگان بازی‌های رایانه‌ای باز هم به این بازار وارد شوند و با انتشار یکی از بازی‌های خود همه کاربران را خوشحال کنند. خبر خوب این است که این مهم به‌زودی عملی خواهد شد و انتظار علاقه‌مندان سرانجام به پایان خواهد رسید.

طبق اظهاراتی که اخیرا Valve در خصوص بازی کارتی غیر رایگان Artifact مطرح کرده است، رئیس این شرکت بزرگ، یعنی گیب نیوئل (Gabe Newell)‌ اعلام کرده است که این شرکت به دنبال این است تا چند بازی جدید در ماه‌های آینده عرضه کند. طبق اظهاراتی که نیوئل در مصاحبه‌ای که با PC Gamer در خصوص بازی Artifact داشته،‌ اعلام کرده است که این بازی یکی از همین چند بازی است که آن‌ها برای عرضه در ماه‌ها آینده برنامه ریزی کرده‌اند. وی در این رابطه گفت:

Artifact یکی از چندین بازی است که از طرف ما عرضه خواهد شد. فکر می‌کنم این خبر بسیار خوبی باشد. Valve باز هم بازی‌های جدید عرضه خواهد کرد.

همچنین نیوئل به کنسول ترکیبی نینتندو سوییچ نیز علاقه نشان داد و هم از سخت افزار و هم از عملکرد آن‌ها در زمینه ساخت و ارائه بازی‌های ویدئویی صحبت به میان آورد. پس از آن وی اعتراف کرد که شرکت آن‌ها همیشه مقداری حسادت و رشک به شرکت‌هایی نظیر نینتندو داشته است. نیوئل صحبت‌های زیادی مطرح کرده که در ادامه با هم نگاهی به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم داشت:

زمانی که میاموتو نشسته و به نسخه بعدی سری Zelda و یا Mario فکر می‌کند، و یا به فکر این است که کنترلر بعدی چه طرح و شکلی داشته باشد، به فکر کیفیت اجرایی بازی‌هایش، گرافیک آن‌ها و همینطور سایر قابلیت‌های دیگر نیز می‌باشد. او می‌تواند قابلیت‌های جدیدی نظیر motion input معرفی کند چرا که کنترل هر دو آن‌ها را بر عهده دارد و می‌تواند هر دو را به خوبی پیش ببرد.

همچنین او می‌تواند تا جایی که ممکن است، سخت افزارهای خود را خوب طراحی کند و بسازد چرا که در آن واحد نرم افزارهای خود را نیز طراحی می‌کند، این واقعا جز بزرگ‌ترین مزیت‌هایی است که در کار خود دارد. این همان چیزی است که ما بدان حسادت می‌ورزیم و متعاقبا در مقابل برتری‌های ما قرار می‌گیرد.

با این که مطمئن نیستنیم صحبت‌های نیوئل بدین معنا است که Valve سرانجام کنسول خود را خواهد ساخت یا نه، اما می‌توان به این برداشت رسید که آن‌ها عملکرد نینتندو را به خوبی زیر نظر گرفته‌اند، تا برای ساخت کنسول خود، فرمول خوبی در اختیار داشته باشند. این فرمول می‌تواند موفقیت کنسول آن‌ها را تا حدودی تضمین کند چرا که نینتندو در یک سال اخیر با عرضه کنسول ترکیبی سوییچ، نشان داد که هنوز هم می‌توان در بازار دو قطبی کنسول‌های ویدئویی، به موفقیت رسید. به هر حال Valve نیز شرکت کوچکی نیست و موفقیت‌های زیادی را در سال‌های فعالیت خود توانسته به دست بیاورد که از آن جمله می‌توان به HTC Vive اشاره کرد. ترکیب این تجربه‌ها و استفاده از تجربه شرکت‌هایی نظیر سوییچ می‌تواند تضمین کننده موفقیت آن‌ها در ساخت کنسول خود باشد.

در حال حاضر چیزی که بیشتر از کنسول Valve اهمیت دارد، این است که آن‌ها باز هم به عرضه بازی‌های ویدئویی خواهند پرداخت و در ماه‌ها آینده بازی‌های بیشتری را به انتشار خواهند رساند. این واقعا خبر خوبی است که هر کسی را می‌تواند خوشحال کند. ارائه دنباله‌ای برای Portal و یا Left 4 Dead جدید، موضوعی است که هنوز مشخص نیست و ما فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت بزرگ برای آینده چه چیزی در نظر گرفته است. جدای از این مسائل، معرفی یک آی‌پی جدید هم از Valve بعید نیست و ممکن است این شرکت برای غافلگیری کاربران، دست به چنین کاری بزند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • واقعا خسته نباشی ولو تازه به فکرشی بعد این همه مدت

  • Beethoven گفت:

    FINALLYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
    تازه اگه دوباره پشیمون نشن

  • 2K.Firaxis گفت:

    بازی های جدید مثل DoTA Card Game خسته نباشید
    لامصب یه ۳ معرفی کن

  • John Linneman گفت:

    امیدوارم منظورش از بازی واقعا عناوین aaa باشه . حالا چه جدید چه ادامه بازی های قبلی

  • AIDEN گفت:

    ما فن های pc باید قدرت این شرکتو بدونیم
    اگر این شرکت نبود معلوم نبود چه سرنوشت شومی در انتظار ما pc فنا بود
    من نه توان خریدن کنسول رو دارم نه ارتقای سیستم
    فقط یه لب تاپ ذغالی دارم که اونم بازیها رو خیلی سنگین اجرا می کنه

    • Hossein E 47 گفت:

      شما فقط میتونی درباره خودت نظر بدی هرچند احتمالا جعلی

      • LoneWolf گفت:

        Hossein E 47@
        همه مثل تو که ددی پولدار ندارم فرزندم که پول مفت از سرو کولش بریزه ! اکثر pc گیمرا این پلاتفروم رو ول کردن و کنسول گیمر شده چون صرف به کنسوله تا pc ! هیچکس ۱۰ میلیون نداره بده به سیستم جاش میره ۱ تومن میده کنسول میگیره تا ۶ سال بازیای جدیدو بازی میکنه !

        • Hossein E 47 گفت:

          پسره خوب من خودم ۹۵۰ دارم که چیزه شاخی نیست این یک ما بابامون چهارساله فوت کرده من. اگه پوله مفت از سرو کولم میریخت ساله پیش سره شهریه دانشگاه وقتی ریاضیو نقشه برداریو افتادم پولامم پس انداز کرده بودم واسه ۴ لازم نبود از پس اندازم بگذرم فاتحه برنامه هامو بخونم این داداشمون میگه ما مدیون یوبیسافتیم این نسل منم میگم نخیر شما مدیونیی به خودت ربط داره چرا از کلمه ما استفاده میکنی سرنوشت شوم برای دوستمون به وجود میومد چرا جمع میبنده؟ من حرفی از پول زدم؟ یکم تو قضاوت منصف باشیم و با هر کامنت و هر قضاوتی بی احترامی نکنیم
          امیدوارم انقد خوب کوبیدین همونقدرم خوب جواب بدین :yes:

          • LoneWolf گفت:

            پسر گل خودم ۴۴۰ دارم ! حالا چی میگی ؟! کاری ندارم به مسائل خانوادگیت ولی یک سر به کامنتت بزن بعد به من فیک دیس لایک بده فرزندم ! طرف گفته پول نداره توان مالی نداره تو خیلی مثل همونی و توان مالی نداری چنین حرف مسخره ای رو نمیزدی ! فقط یک نگاه به حرف اون بنده خدا و حرف خودت بزن خودت میفهمی چی حرف مسخره ای زده که سرشار از بی احترامی به اون شخصه !

            • Hossein E 47 گفت:

              یک این عمو جعله اصلی پایینه دو تو توهم توطئه خودت خوش باش. همه علیه تو دارن دیس میدن بهت
              این عزیز علاوه بر اینکه در باره سیستم بدش گفت اینم گفت فقط جاییکه. به نفعته نخون
              گر این شرکت نبود معلوم نبود چه سرنوشت شومی در انتظار ما pc فنا بود
              کسی که بازی های یوبی رو رو پیسی زده باشه میدونه از نظر بهینه سازی جز تعداد محدودی جالب نیستن پس اگه ایشون wildlands رو اجرا کرده بازیهای مولتی پلتفرمر دیگه رو هم اجرا منه صنعت گیمم فقط یوبی نیست پیسی بازیهای مخصوص خودشم داره که سیستم شاخ نمیخواد پس مشخصا این عزیز هدفش بحث درست کردن بود
              برام مهم نیست که در مورد حرفا من چه قضاگتی کنی نه تو تو زندگی من تاثیر داری نه من تو زندگی تو ضمننا من به طور کامل توضیح دادم شما اگه علاقه به بحث کردن بی اساس داری بحثش جداس

              • LoneWolf گفت:

                کو مدرکت که جعله و جعل نیست !؟ بعدم ایا شما وکیل وسیع اون شخصی ؟! سنگشو به سینه میزنی ؟ تو اول لطف کن ادبیات و فرهنگ یاد بگیر بعد حرف حقو با یک مشت حرف مسخره و چرندیات پر کن ! بچه دو ساله میفهمه چی حرفا مسخره ای زدی ! دیگ هر کاربر اینجا بهت دیس داده توی کامنت اولت و خودت رفتی با وی پی ان لایک جمع کردی ! کسی اینجا علیه من نیست فقط کافیه یکم توی پستای همین ردیف سرچ کنی و کامنتامو ببینی ! . بعدم این شخص حرف حقو زده اگه استیم نبود که pc نابود بود ؟ نکنه میخواستی با اورجین گیم بزنی که تحریمه ؟ خخخخخ متوهم بودن فن بوی های pc خیلی جالبه ! یکی از یکی متوهم تر و خنده دار تر ! صنعت گیم رو کنسول بالا اورد و شما کنارش به اینجا رسیدین اینو چشم ادمیزاد میبینه و میفهمش ! فقط کافیه به بازیایی که میاد دقت کنی الویت همشون کنسوله بعد اخرسر pc ! اتفاقا همینطورم واسه من هست پشیزی حرفای مزحک جنابعالی واسم ارزش نداره و تاثیر نداره ! ولی قبل پروندن چیزی و ابرو خودتو بردن مزه مزه کن حرفو ! کسی که پول نداره نداره و خجالتی توش نیست ! اونی که مسخرش میکنه باید خجالت بکشه :disdain:

                • Hossein E 47 گفت:

                  یک من فکر کردم این دوستمون درباره یوبی گفت چون ایدن اورجینال یوبی فنه اشتب کردم شعورمم میرسه بگم معذرت میخوام دو یک نفر باید درباره احترام حرف بزنه که ذره ای فکر خودش در کامنت دادن داشته باشه سه اخه مرد حسابی سیستم خودم چقد میارزه که بخوام توان مالیه کسی رو مسخره کنم الان ۲٫۵ هم نیست خیلی کمتره حرف زدن که کار نداره بازم میگم واسه خودت خوش باش با وی پی ان به خوذم مثبت دادم به تو منفی
                  ضمننا بنده ازین ایدن دو یا جعلی عذر میخوام چون ایدن یوبی فنه شدید بود فکر کردم داره برای یوبی میگه برامم عجیب بود
                  بعدم شما انقد ادعا فرهنگت میشه من حرفی از سونی زدم که به پیسی بی احترامی کردی؟
                  https://gamefa.com/428965/%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-watch-dogs-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d8%af%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-uplay-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/
                  برو این پست ایدن واقعی رو تطبیق بده همینقدر میدونم اصلی نیست
                  یه بار ما سوتی دادیم ول نمیکنن

                • LoneWolf گفت:

                  فکر کردی ؟! این همه تایپ کردی حالا به مغز مبارکت خطور کرده !؟ هه باشه فهمیدیم میخوای ماس مالی کنیش ! من فکرم میرسه چی کامنت میکنم هر چی نباشه به نداری کسی توهین نمیکنم ! شعورم انقدری هست کسی که نداره رو مسخره عامو خاص نکنم و بهش احترام بگذارم . حالا مرد حسابی خودت حساب کن سیستمی که من بستم یک core i3 2100 با ۸ گیگ رم و گرافیک GT440 ! بعد میای به سیستم بقیه میخوای گیر بدی ؟ خودت سیستمت ۲ تومنه بعضیا یا توان ندارن در همین حده یا لبتاپ cpu پریمیوم دارن ! . پایین تر توی کامنت دومتم که توهین کردی به سونی فن ها بعد انتظارداری واست فرش قرمز پهن کنم ؟ با همین کارا نشون میدی با بقیه فن های عقده ای pc تفاوتی نداری چون اونام عقده دارن خودشونو بگیرن که یک سیستم ۲ تومنی بستن ! اینم مطمعنم چون بعد اون دیگ منفیا نرفت سمت کامنتم ! و میدونم یا خودت یا رفیقایی pc بازتن که منفی میدن ! چرا قیمه رو میکنی تو ماستا ! من قدیمو کار ندارم حرف تورو کار دارم ! جوابی نداری پست قدیمو میکشی وسط !؟ :disdain: :disdain:

                • Hossein E 47 گفت:

                  تو میگی جعل نیست منم واست گفتم بیا این اورجینالش پایینم هست
                  تو فک کن ماس مالیه کامنتشو بعد از اینکه کامنت دادم رفتم کامنتارو از اول خوندم دیدم بعد جالبه تو میگی سنگ اینو به سینه میزنم که از کجا میدونم جعله تو بیشتر ازین یارو تیکه پاره کردی خودتو واسه دفاع والا با اون اشتبی که من کردم که فک کردم داره درباره یوبی میگه من بی احترامی و مسخره کردن نمیبینم از همون اولم کامنتام درباره یوبی بود پس ماس مالی نیست گل پسر
                  خودت سیستمت داری میگی این مشخصاته ۴ هم داری الان مجموعش از ماله من کمتره؟ دلیل بیار چرا باید سیستم ملتو مسخره کنم
                  توهین به سونی فنا کجاست مرد حسابی یه سوتی دادم هرچی میخوای ببند واسه خودت ولی تو به پیسی راحت توهین کردی کله جامعه تازه نه شخص
                  انتظار داری پستی که رفته پیج سوم منفی مثبت بخوره بازم میگم بت با توهمت خوش باش که من به تو منفی میدم من فقط یه مثبت تو این پست به ایدن دادم و تمام حالا کامنت من اینجا چطوری تو پیج سوم منفی خورده مال تو مثبت خدا عالمه
                  اینو تو گفتی نه؟ کو مدرکت که جعله و جعل نیست !؟
                  مدرکش با لینک بهت داده شد چی میگی واسه خودت
                  ببین کامنتا قدیمه منو ببینی میفهمی ادمی که بخواد وضع مالی یه گروه از گیمرا و غیره رو مسخره کنه نیستم اینم اولین باری بود که اشتباهی فک کردم منظور یوبیه وگرنه خودتو بکشی هم نظیره این اتفاقو پیدا نمیکنی

                • LoneWolf گفت:

                  ببین من سنگ کسیو به سینه نمیزنم فقط ادم دو رو بودن و پر مدعا بودن واسم حضمش خیلی سنگینه ! خب ؟ جنابعالی اگه سنت کمه فرزندم نمیفهمی فرق توهین و حرف عادی رو مشکل خودته ! مگه من باید جرع نفهمیدن های تو رو بکشم ؟ سوتی دادی ؟ حاجی روت سنگ پای قزوین رو رد کرده ! هم توهین کردی هم تیکه انداختی و… حالام تریپ ادما خوبو گرفتی که نه من کاری نکردم و فلان و بهمان ! من مثل تو متوهم نیستم ! متوهم اونیکه اسم پروفایلش با عکسش مچ نیست و حرفی میزنه که بعد اینکه بهش میگی چیکار داری فلانی رو چرا توهین کردی خودشو به کوچه علی چپ میزنه ! مدرکم خواستی یک vpn روشن کن مثبت و منفی بزن و پشتشم دوباره ریستارت کن vpn رو هی ip جدید میده و میشه مثبت منفی ثبت کرد ! من اصلا به امثال تو مخصوصا pc فن ها که باهاشون فقط درگیری داشتم اهمیت نمیدم چون شما اگه توان ذهنی داشتین قبول میکردین این چیه اون چیه ! پس برو خوش باش با توهمات و باورات !

      • Aiden گفت:

        گفتی “احتمالا” تنم لرزید : |

        • Hossein E 47 گفت:

          من اینی که جعل میکنه رو پیدا کنم صد در صد احسان نیست چون انقد بیکار نیس خدایی این جاعله هیچ هدفی تو زندگبش نداره

          • LoneWolf گفت:

            فن های سونی با ترول های pc کاری ندارن چون در حد شون نیستن که بخوان جعلشون کنن عزیزم اره شما متوهما برین کرکی بزنین اسم کنسول گیمرا رو به زبون نیارین

            • Hossein E 47 گفت:

              زورم میاد کی بهم داره درباره فرهنگ در کامنت دادن گیر میده

              • LoneWolf گفت:

                شما فرهنگ داشته باش مسخره نکن کسیو بعد دم از فرهنگ بزن پسر گل ! ببین کی میخواد از فرهنگ بحرفه یک فن بوی متعصب pc ! (کامنتا قدیمیتو یادمه حالا شناختم کی هستی !)

                • Hossein E 47 گفت:

                  کسی که نخواد یه چیزو بفهمه من خودمو بکشمم نمیفهمه هرچقدرم بگم اشتباه درخوندن کامنت بوده میفهمی ولی چون بدت نمیاد سواستفاده کنی به رو خودت نمیاری
                  حالا که شناختی کی هستم برام ردیف کن بی فرهنگی هایه گذشتم رو چون اصرار داری ماس مالی کردم کسی که الان ماس مالی میکنه سابقش هم خرابه

                • LoneWolf گفت:

                  تو هر وقت فهمیدی از خودت مردم رو وسط نکشی و به نداری کسی توهین نکنی بیا دم از فهمیدن بزن پسر گل ! بعدم اخه تو چی داری بنده خدا ازت سو استفاده کنم !؟ توهم زدی حاجی :laugh: :rotfl: . یادمه توی پست های ۲ سال پیش گیمفا بود یک پستی در مورد دوتا بود اگه اشتباه نکنم (خودت سرچ بزن ببین) اونا بود که داشتی با چشم کور پاره میکردی که بگی نه فلانه نه اینطوری نیست و بهمانه ! :laugh: خوب شناختمت چون با یک اکانت قدیمی باهات کلی بحثو کل کل کردم اخرم فهمیدم به در میگم که دیوار بشنوه !

                • Hossein E 47 گفت:

                  واو خدایه من چه اطلاعاته دقیقی من با چشم کور میگفتم فلان و بهمان این قسمته بهمان رو قبول دارم منطقی نگفتم
                  جوابه کله قسمت ها کامنتو دادی جز این اگه من هدفم مسخره کردنه توانه مالی بوده چرا از همون اول داشتم درباره یوبی بحث میکردم؟ اگه بحث درباره مسائل مالی بود باید ادامه کامنتا هم در اون رابطه میبود. توهمو اونی زده فک میکنه ملت انقد بیکارن بهش منفی بدن پست دوتا؟ فک کنم پست درباره پیسی بود علی لست اف اس درسته؟ چون تنها کسی کهذباهاش بحث کردم و همیشه با پیسی مشکل داشت اون بوده
                  ضمننا خودتو بکشی من به سونی توهین نمیکنم پس هرچی عشقت میکشه بگو بشین که من چیزی بگم
                  باشه بابابزرگ. ما سنمون کمه
                  اسمه پروفایلش با عکسش مچ نیس؟
                  جوابم میخوام چرا من اگر به قصد توهین به وضع مالیه طرف وارد شدم چرا درباره یوبی حرف میزدم؟

                • LoneWolf گفت:

                  قسمت بهمان قبول داری ؟! خخخخخ حاجی چی زدی خوش نیستی ! اول میگی یوبی سافت بعد میگی فیک بعدم اینجا میگی بهمان ! الان بحث یوبیت کجای این پیچ هستش اونوقت !؟ نه متوهم کسی که خودشم نمیدونه چی داره میگه ! من که مطمعنم تو چیکار میکنی ! چرا بعد حرفم دیگ دیس لایک نگرفتم ! خب اینکه مشخصه کار خودته چرا خودتو به کوچه علی چپ میزنی !؟ نه من اون شخص نیستم واسه قبل tlou بود ماجرا اسم قدیمم blackhawk بود زمان ادمین بودن زاهدی و… بود ماجرا اونجا باهات بحث کردم بعد فهمیدم اشتباه ترین کار ممکن بوده که با یکی مثل تو بحثم شده !!!! مچ بود که اموجی smile نبود روش ! نکنه عدد ۴۷ مقدس شده جدیدا و خبر نداریم ! تا جایی که یادمه این عدد واسه هیتمن بود :laugh: من هنوز نفهمیدم بحث یوبیت کجاس که یوبی یوبی میکنی ! اینجا از جایی که شروع کردم به حرف زدن بهت فقط طرفو مسخره کردی که نداره واسه خودش نداره منو و بقیه رو قاطی نکن ! هنوز توی توهماتت موندم !!!!

              • Hossein E 47 گفت:

                (داداشمون میگه ما مدیون یوبیسافتیم این نسل)
                این قسمتی از کامنت دومم
                کسی که بازی های یوبی رو رو پیسی زده باشه میدونه از نظر بهینه سازی جز تعداد محدودی جالب نیستن
                اینم کامنته بعدیه من حالا چی میگی؟هرچند میدونم میگی ماس مالیه تو بی احترامی کردی سنگه پا قزوین. این یوبی یوبی گفتن هایه منم توطئه امریکاس تو خوبی

                • LoneWolf گفت:

                  حالت نا خوشه ها !؟ متن خبر در مورد والو یا یوبی سافت ؟! داره والو میگه که راستم هست نبود الان pc گیمرا منقرض شده بودن ! . بعدم بی احترامی نکردم تیکه انداختی جوابتو دادم حاضر جوابم ماشالا هستی بازم اینا منطق صدق کرد بگم سنگ پا قزوین ! . شما توطه امریکا رو بگذار کنار برو به فکر نون باش صفحه ۴ هنوز داری کامنت میدی بنده خدا چه خبره ! :rotfl:

                • Hossein E 47 گفت:

                  من کامنت کسی رو بی پاسخ نمیزارم مگه تو گذاشتی؟ باز تو چه بیکاریی میای جواب میدی هیچ منفی هم میدی مگه گفتم راست نمیگه؟ بحث من راجع به یوبی بود اصن حرفی از استیم نزدم تو حرفام اونم یه اشتباهی بوده که سابقه نداشت. تو حرفام همچین سوتیی بدم حالا بگو بی احترامی

                • LoneWolf گفت:

                  جنابعالی هر وقت پاسخ داشتین پاسخ بدین ! الان جای پاسخ حرفا مزخرف میزنی و انکاری میکنی حرفای که زدی رو ! من مثل تو بیکار نیستم منفی میدم توهم عرضه داری منفی بده ! خخخخ نکنه بلد نیستی کلیک کنی !؟ بی کار نیستم ولی از ادما مزحک و ادمای دو رو بدم میاد فکر کنم فهمیدی منظورم کیه ؟ . بلاخره چند چندی سوتی داد یا حرف درست زدی !؟ ما نفهمیدیم چند چندی ؟! یک اماری بده داش

                • Hossein E 47 گفت:

                  من حرفا این ایدن دو یا فیک رو در زمینه استیم قبول دارم کامنتا من درباره یوبی بوده پسره خوب سخت بود درکش واست؟ اوهوک منفی دادنم عرضه میخواست و ما خبر نداشتیم پس عرضه تو از همه بیشتره
                  من دارم میگم سوتیه مشخص هم هست نیازی به اینکه به تو ثابت بشه هم نداره پسره خوب چون نمیخوای بهت ثابت بشه چون حرف حرفه خودته چشمات رو کل کامنتام بازه به قسمت یوبی میرسه چشاتو میبندی با خودت میگی من که چیزی ندیدم تا صد سال دیگه هم نمیبینی چون نمیخوای علی لست اف اس؟تنها کسی باهاش اینجوری بحث میکردم اون بود و علی پاور

                • LoneWolf گفت:

                  فازت خرابه واسه همینه اینجا الان واسه چیه متن خبری واسه یوبی یا والو ؟! خوشگل پسر اول یک انالیز کن بعد حرفا خنده دار تحویل بده ! اره منفی دادنم عرضه میخواد که خیلیا ندارن ! ببین چقدر تو علافی که میای اینجا بهانه در میاری ! هههه اینا همه از صدقه سری نداشتن بازی مناسب توی استیمه ! همه که مثل پلی استیشن سونی انحصاری درست حسابی ندارن متاسفانه ! عاقبتشم همین میشه خوشگل پسر میگم من اینا نیستم دوما چشمام کاملا بازه تو توی باغ مبارکه داری البالوا رو میریزی توی گیلاسا ! میگه این ایدن از یوبی گفته ! خب بنده خدا کجاش الان از یوبی گفته ! این فقط یک کامنت داده اونم واسه بی پولی و نداشتنه ! که یک عده ادم مزحک کم سن و سال اومدن بهش منفی دادن

  • والا ولو انقدر درامد داره که نمیدونم چطور به فکر ساختن بازی افتاده
    بهتره برن شهر سازی کنن

  • Sina گفت:

    شرکت Valve شرکتی هست که خیلی کم بازی میسازه و اگر هم بسازه میتونی مطمعن باشی شاهکار میده بیرون.و اما میریم سراغ جریان کنسول,اگر واقعا به فکر ساخت کنسول هستن و برای کنسولشون بازی های داستان محور اوکی کنن(انحصاری کنسولشون)میتونم بگم سونی رقابت سختی رو پیش رو خواهد داشت,Valve شرکتیه که میتونی اطمینان کنی بازیاش چه داستان محور چه آنلاین شاهکار از آب در میاد(البته من بازی داستان محوری از این شرکت ندیدم فقط بازیهای آنلاینشو انجام یا مشاهده کردم)
    در کل
    با آرزوی موفقیت برای این شرکت

  • خسته نباشی valve جان خوب خوابیدی این چند سالو عزیزم؟…جان هرکی دوس داری کنسول و اینا رو بیخیال شو یه فکری به حال half life 3 کن چقدر دیگه باید تو کف باشیم؟؟

  • Hala madrid گفت:

    خیلی خوب میشه اگه half-life 3معرفی سه توE3 2018

  • FMR گفت:

    باور کنید من هف لایف سه نمیخوام!
    فقط هف لایف دو اپیزود سه میخوام!

Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا
Valve به فکر عرضه بازی‌های جدید است - گیمفا